Hulikopteri
Well-Known Member
Yö on kyllä tässä todella tunnelmallinen. Ei näy montaa metriä eteenpäin
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noista leiriseteistä, ne ei kulu, yks riittää messiin en ainakaa ite oo uutta joutunu ottaa, mun pawni kantaa sitä muutenkin. Sitte jos yöllä monsut hyökkää ja hajottaa leirin ni sit tarttee uuden.
Googlasin hivene ja kokemukset vaihtelee, joillaki setit hajoo joillaki ei? En oo joutunu uutta hankkii alun jälkee.
Ei iha tavisversio mul on. Onkoha niis sit jotai eroja, voi käyttää useemmin yms?Aijaa No kyllä mulla kului. Mulla oli muutama mitä pawnit kantoi mut kyl ne vaa loppui ja notskille mentäes tuli vaa "you dont have camping söhshö". Niitä on sit varmaa jotain eri versioita? Ostitko sä muuten sen jonkun deluxe edissönin mitälie? Siinähä tuli joku camping kit härdelli mukana et jos sulla on semmonen, jos kerta et alun jälkee ole joutunut hankkii uutta. Pitää tutkia asiaa lisää, semmonen ois kyl kätevä ettei tarttis uutta enää hommata.
Ei voi, jos pääpawn kuolee matkalla nii sen saa takas mistä tahansa riftstonesta.Sit ne eriko muuten se itse tekemä pawn kuolla lopullisesti vai saako sen sitten takaisin jostain jos ei ehdi elvyttää? On täs kyl perhanasti viel opeteltavaa
Wat? Ootko varma ettet oo käyny pääkaupungis? hillittömät levelit jos tosiaan näin.näköjään monella ollu samanlaisia skenaarioita mistä itsekkin eilen mainitsin hyvä hyvä, kertoo vaan siitä että miten speciaali peli kyseessä. nyt on aika jatkaa myöskin omaa matkaa hahmot huitelee tasolla 28, en ole vielä itse edes pääkaupunkiin asti päässyt , kokoajan ku löytyy jotain uutta ja ihmeellistä,
hyvä ku itse tein pawnin joka Waifu versio Shadowheartista, no eilen oli 9 eri tyyppiä käyttänyt pawniani, kunlaitoin questiksi että, jos minun pawnille pitää antaa Golden kuoriaisia jos haluaa questini suorittaa, no 5 ihmistä noissa oli antanut kuoriaisen, joten olen itse 5 kuoriaista rikkaampi. eli noin niitä golden kuoriaisia farmataan teet waifun ja ihmiset donatee sulle , eli vinkkinä että sille Pawnille kun se palaa muiden pelaajien käytöstä, niin sille kannattaa laittaa jotain arvokasta siihen questin suorittamisehdoksi, muistaa vaan sitten sen että sä menetät sen itemin jonka laitat siihen ehdoksi. eli itse tuossa tapauksessa menetin yhden kuoriaisen mutta se kannatti kun sain 5 tilalle. joku ore on myös hyvä vaihtoehto tähän
Wat? Ootko varma ettet oo käyny pääkaupungis? hillittömät levelit jos tosiaan näin.
Aika moni menee pääkaupunkiin nopsaa juu, ei varmaa ees aattele et voi viel tutkia. Itekki vast nyt palasin noille seuduille takas, kaupungilta saa tehtäviä tuonne suuntaan muutenkin.joo en oo, tosin pelaan suurimmaks osaks öisin niin se on aika moninkertainen expa, sit tosiaan kun monsterit ja spawnaa ja nuohoan tarkasti joka paikan niin monta kertaa joutunu tappamaan jo erään kreikan mytologian olennonkin, tainnu kolmesti sen tappaa, ja öisin kohtaa noita kyklooppeja ja muita paljon niin nopeestihan tässä saa expaa. se on sinänsä hauska ku meikä löytyy kokoajan uusia luolija, jostain vuorien päältä ja muuta, niin nää laina pawnit on ihmeissään, wow, i have to tell this discovery for my master" et huomaa et suurinosa etenee hirveellä vauhilla