Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!
Tuli testattua ratilla Hardcore-modea ja kokeilinpa sitä uutta rataakin. Nyt on ajamiseen kontrollia, kun ei ole avut häiritsemässä ja ainakin itselleni nyt ajaminen oli helpompaa sekä hauskempaa. Takavetoisilla sai perää oikeasti hallita ja jarrutuksissa pitää myös olla tarkkana. Ihan hyvin tehty tuo Hardcore-mode, mutta pari pelin pääongelmaa estää peliä nousemasta erittäin hyväksi arcade-ajopeliksi. Edellenkään ei ole mitään tuntumaa renkaisiin ratilla ajaessa ja FFB on huonosti tehty. Mikäli Evolution Studios saisi vielä FFB:n parannusta niin peli voisi tarjota hauskaa ajamista ratilla.
Toki se jo nyt oli osittain kivaa, koska ajaminen alkoi jo muistuttamaan "ajamista". Tuntuma vain on edelleen huono ja se heikentää kokemusta. Hardcore-mode on kokeilemisen arvoinen ratin sekä pelin omistajille, koska kokemus on nyt selvästi parempi mitä aikaisemmin.
Kannattaa myös laittaa moottorinäänet kovemmalle asetuksista ja auton ulkoiset äänet käyttöön, niin se helpottaa ajamista.
Senkin voisi vielä mainita, että parin kisan perusteella myös AI-autot ajoivat ilman apuja. Se teki kisoista vähän hauskempia sekä aidompaa kisamista mitä ennen. Toki Tour-modessa, jos ajelee Time Trialia niin ne haamut käyttivät edelleen selvästi apuja. Niiden meno oli sen verran sulavaa ja vakaata.
Vähän harmittaa, että itseltäni on koko pelin kaikki ne tähdet nollattu niin tapahtui jo viime vuoden puolella. En todellakaan jaksa sitä kuraa enää grindata uudestaan. Lisäksi olivat vihdoin ja viimein poistaneet sen Sonyn virheen takia ilmaiseksi hankitun Season Pass sisällön pois käytöstä. Mikä on ihan ymmärrettävää ja ei itseäni haittaa.
Täytyy myöntää, että nyt täytyy taas pelata Driveclubin pariin. Sillä ekaa kertaa se alkoi tuntua siltä, että tässä ajamisessa on jotain järkeä ja se on hauskaa. Voi olla, että jää vain lyhyeksi paluuksi, mutta sekin on enemmän mitä osasi odottaa.