Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dying Light 2

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Sori nyt ku tästä ketjusta on tullut lähinnä mun henkilökohtainen yksinpuhelu ketju mut jatketaan vielä. Bloody Ties DLC joka ei hirveesti ole saanut kehuja sekään pääpelin rinnalla, täytyy sanoo että olen tästäki eri mieltä. Ihan loistava dlc näin ensimmäiseks, äkkiseltää se vaikuttaa siltä että tämä on vaan areena jossa tulee vihuaaltoja toisten perään mut täs on paljon paljon muutakin, tarinaa ja sivutehtäviä. Toki pääpaino on siinä et piestään, mut niissäkin on vaihtelua ja kaikkee nannaa. En tiie miten tää peli nyt jotenki vaa uppoo näin paljon, nyt en meinaa päästä pois täst dlc.n parista vaikka tossa pääpeliä vielä ja sivutehtäviä miljoona pääalueella.
 
Ps 4:lla tuli pelattua tämä läpi
Ps 5 :lle latasin levyn kautta päivityksen. Mut alusta alkaa koko show.
perseestä tämmönen!
 
Tämä kyllä yllätti positiivisesti. Tuli noukittua alennuksista mukaan. Zombit kiinnostaa ja pelin itse pelaaminen on niin mielekästä että tunnit vaan vierähtää.
 
Tämä kyllä yllätti positiivisesti. Tuli noukittua alennuksista mukaan. Zombit kiinnostaa ja pelin itse pelaaminen on niin mielekästä että tunnit vaan vierähtää.

Gameplay on tässä aivan törkeen hauskaa, viimeisin pätsi teki myös tosi paljon uudistuksia, tuli legendary levelit ym kaikkee härdellii niille jotka ovat ng+ puolella. Kaikkia daily ym haasteita. Harmittaa vaan tämmöstä trophyhamstraajaa kun eräs trophy on ollut buginen jo tyyliin julkasusta mitä eivät ole vieläkään saanu korjattua ainakaan kaikille, olis ainoa trophy platinaan.
 
Tuli aloitettua alusta kun jäi julkaisussa kesken. tähänhän tullut vaikka mitä päivityksiä ja en nyt ihan ulkoa muista mutta taitaa näyttää myös paremmalta
 
Eka peli varmaan näissä open world jutuissa missä jaksaa tehdä kaiken ja ehkä kiinnostas tehdä enemmänkin

Juonen kannalta aletaan varmaan olemaan aika lopussa
 
Eka peli varmaan näissä open world jutuissa missä jaksaa tehdä kaiken ja ehkä kiinnostas tehdä enemmänkin

Juonen kannalta aletaan varmaan olemaan aika lopussa

Tarina tässä on melko lyhyt jonka voi rykästä läpi jossain noin 8h jos keskittyy pelkästään siihen. Sit tietenkin kaikki muu häröily ja tekeminen nii johan alkaa tunteja kertymään. Iteki tein kaikki sivutehtävät ym mitä tässä nyt tarjolla olikin. Gameplay törkee hauskaa, ihan jo pelkästää se häröily ja zombien piekseminen on jotain niin terapeuttista tässä.
 
Itse ostin tämän julkkarissa PC:lle ja kesken tämä jäi 20tunnin kohdalla. Ykkösestä pidin aikoinaan kyllä kovasti, oli kyllä mukavaa mätkintää vaikkei mitään älyttömän hyviä asioita tarjonnut. Tältä odotin ennakkotietojen takia enemmän, mutta ei olisi kannattanut. 50euroa oli liikaa tästä.

Itse peli tuntuu vähän liian perus avoimen maailman peliltä. Parkour on toki näyttävää, mutta ravaamista oli vähän liikaa ja se rupesi puuduttamaan. Onneksi en alkanut tässä neuroottiseksi ja nuohonnut joka paikkaa. Taistelukin on liian pitkään alkuun kökköä, kun tarpeellisten taitojen saamisessa kestää liian kauan. Vaikka peli tuntuu silti liian helpolta, eikä edes yöllä tutkimisessa tuu kuumotuksen tunnetta kun apuja on saatavilla melkein kokoajan.

Sivutehtävät olivat sentään ihan mukavia ja hyvin tehtyjä. Mutta voi sitä pääjuonta. Aivan liian mustavalkoista menoa ja tahmeaa. Päähenkilö ei yhtään samaistuttava. Ei jatkoon.

Ja jos nykyäänkin on bugeja, niin ei hyvä. Itselläkin silloin joskus pari tehtävää bugasi pahasti ja liian usein tuli pieniä bugeja vastaa jotka rikkoivat peliä.

Olen tämänkin pelin arvosteluiden kanssa hyvin samoilla linjoilla. 60/100. Toki on pelissä hyviä asioita, mutta ei tämä edes ykköselle pärjää.
Ajattelin antaa tälle uuden mahiksen ja aloitin alusta. Jotain päivityksiä ja dlc:tä on tullut tässä välissä, joten saas nähdä antaako ne uutta puhtia tälle. Ykkönen oli kuitenkin mun lempipelejä ja nyt on zombeista ja avoimista maailmoista pidetty tarpeeksi taukoa. Toki tuli tuossa äskettäin pelattua RE4R läpi, mutta onhan tässä kuitenkin aivan erilaista menoa ja se avoin maailma tosiaan :D
 
Ajattelin antaa tälle uuden mahiksen ja aloitin alusta. Jotain päivityksiä ja dlc:tä on tullut tässä välissä, joten saas nähdä antaako ne uutta puhtia tälle. Ykkönen oli kuitenkin mun lempipelejä ja nyt on zombeista ja avoimista maailmoista pidetty tarpeeksi taukoa. Toki tuli tuossa äskettäin pelattua RE4R läpi, mutta onhan tässä kuitenkin aivan erilaista menoa ja se avoin maailma tosiaan :D
Tuli itsekkin julkaisussa ostettua mutta kesken jäi. Aloitin alusta ja on kyllä nyt pakko kyllä myöntää että on hyvä ja nätimpi kuin aikasemmin loppuvuodesta pitäisi paremman dlcn tulla.
 
Tähän on tullut vissiin joku Reloaded päivitys. Onko kukaan kokeillut? Onko peli paljonkin erilainen nykyään?

Mietin vain kun tämä on PS5:lla alessa juuri. PC:lle tämä löytyy mutta se ei ole vaihtoehto enää.
 
Ylös Bottom