Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dying Light

Vastaus: Dying Light [Hype]

Muuta outoa kontrolleissa ei ole kuin se että X:n sijaan sijaan hyppy tapahtuu R1:sellä, ideana varmaan se että sitten voi hypätä ilman että tarvitsee ottaa peukaloa pois oikealta tatilta.

Aa okei.. No kuulostaa ihan hyvältä idealta tuo. Luulin et olivat pahemminkin sotkeneet kontrollit. :D
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Ite en ole vielä co-oppia päässyt kokeilemaan, mutta näin muistan lukeneeni, että koko kampanjan voi vetää läpi co-oppina ja sehän on peliltä jo saavutus sinänsä. Ei tule muuta kuin Borderlands mieleen jossa olisi ollut vastaavaa. Neljän pelin co-op pitäisi olla mahdollista + viides pelaaja voi olla zombiena.

Juu tarinan voi vetää cooppina, itse pelannut aamu seiskasta lähtien tätä nyt kaverin kanssa, käytännössä ilman taukoja :)
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Sama täällä. Nyt sain latauksen käyntiin. :)

Sama täällä. Piti laittaa manuaalisesti kirjaston kautta latautumaan, eli jos ei teillä joillaki ole vielä se lataus lähteny käyntii niin kokeilkaa sieltä. Lisärien kohdalla se herjas kun ne oli jo latautunut ja se yritti niitäkin uudelleen ladata.

Kysymys cooppiin liittyen, miten peli hoitaa sen jos yksi cooppaajista on pidemmällä. Tietty maailma varmaan menee hostin pelin mukaan mutta sekoittaako se oman pelin jos ei itse ole vielä niin pitkällä kuin hosti.

Löytyykö pelistä sivutehtäviä tyyliin Skyrim, vai onko siinä vain ns. kampanja avoimessa maailmassa?
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Muutama tunti takana (PS4). Osta nappia ei ollut tarkoitus painaa ja peli mennyt täysin tutkan alta, mutta kun jenkkistoresta sen melkein ilmaiseksi sai niin ostettiin pois. Erittäin positiiviset fiilikset. Tekninen puoli tähän mennessä toiminut, peli rullaa hyvin ja visuaalinen karkki omaan silmään on erittäin hyvää.

Kuolleiden nippuun laittaminen on hyvin nautinnollista ja parkouri toimii paremmin kuin hyvin. Dead Island konkareille varmaan ei mitään uutta, mutta omalta kohdalta DI-sarja on täysin pimennossa, joten ei muuta kun aivot narikkaan ja rautaa käteen. Cooppi vielä täysin kokematta...
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Ostin eilen pelin storesta ja se oli yöllä ladannut sen. Nyt aamulla ajattelin katsoa miltä se näyttää, mutta ei kone anna käynnistää peliä. Lukon kuva näkyy. Missä vika? Se on kokonaan ladattuna ja ilmoituksissa lukee, että peli olisi käytettävissä. :confused:
Mutta kun painan käynnistä, niin käskee menemään Storeen ostamaan pelin. :rolleyes:
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Ostin pelin noin tunti sitten storesta ja rahat veloitettiin tililtä peli ei kuitenkaan lähtenyt latautumaan. Kun etsii pelin storesta on siellä start nappula, josta painaessa tulee teksti: "Sovellusta ei löydy. Haluatko katsoa muuta PlayStation Store-Kauppaa?" ... Että tämmöstä taas tällä kertaa, onko kukaan keksinyt ratkaisua?

ps. lisärin sain ladattua
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Ostin eilen pelin storesta ja se oli yöllä ladannut sen. Nyt aamulla ajattelin katsoa miltä se näyttää, mutta ei kone anna käynnistää peliä. Lukon kuva näkyy. Missä vika? Se on kokonaan ladattuna ja ilmoituksissa lukee, että peli olisi käytettävissä. :confused:
Mutta kun painan käynnistä, niin käskee menemään Storeen ostamaan pelin. :rolleyes:

Usein digipelien ennakkolatausten ja tilausten kohdalla pitää latauksen jälkeen käydä palauttamassa käyttöoikeudet omistamaansa sisältöön, ja sama on tässäkin tilanteessa nimittäin mulla oli aamulla ihan sama tilanne.

Joten, meeppä asetuksiin, sieltä PSNsm ja sieltä alhaalta käyttöoikeuksien palautus, hetken se lataa ja kun se on valmis, lukon pitäisi olla poissa. Joka digipelissä ollut mulla sama "ongelma"

Ostin pelin noin tunti sitten storesta ja rahat veloitettiin tililtä peli ei kuitenkaan lähtenyt latautumaan. Kun etsii pelin storesta on siellä start nappula, josta painaessa tulee teksti: "Sovellusta ei löydy. Haluatko katsoa muuta PlayStation Store-Kauppaa?" ... Että tämmöstä taas tällä kertaa, onko kukaan keksinyt ratkaisua?

ps. lisärin sain ladattua

Mun piti käydä manuaalisesti laittamassa lataus päälle kirjaston kautta. Kokeile sitä, siellä on kaksi Dying Light kohtaa, toisessa niistä on vain lisärit, ja toisessa itse peli. Tsekkaa kummassa on se peli ja paina sieltä Lataa nappulaa, tai mene Storeen netin kautta ja lisää peli latauslistalle sieltä.
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Ostin eilen pelin storesta ja se oli yöllä ladannut sen. Nyt aamulla ajattelin katsoa miltä se näyttää, mutta ei kone anna käynnistää peliä. Lukon kuva näkyy. Missä vika? Se on kokonaan ladattuna ja ilmoituksissa lukee, että peli olisi käytettävissä. :confused:
Mutta kun painan käynnistä, niin käskee menemään Storeen ostamaan pelin. :rolleyes:

Ostitko Suomen Storesta?
Julkaisuhan on vasta 30.1. Siinä syy.
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Kiitos neuvoista, näyttäisi lähtevän latautumaan kun kävi tuon storen nettisaitin kautta laittamassa latautumaan :)
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Usein digipelien ennakkolatausten ja tilausten kohdalla pitää latauksen jälkeen käydä palauttamassa käyttöoikeudet omistamaansa sisältöön, ja sama on tässäkin tilanteessa nimittäin mulla oli aamulla ihan sama tilanne.

Joten, meeppä asetuksiin, sieltä PSNsm ja sieltä alhaalta käyttöoikeuksien palautus, hetken se lataa ja kun se on valmis, lukon pitäisi olla poissa. Joka digipelissä ollut mulla sama "ongelma"

Koitin sitäkin jo. Ei auttanut. :(
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Tänään on julkaisupäivä.

No ok.
Mulla kun katsoo Xboxin kauppapaikalta, niin näyttää julkaisupäiväksi 30.1.
Nytkin siellä lukee "ennakkotilaus, voit ennakkoladata pelin mutta sitä ei voi pelata ennen 30.1 klo 00.01"
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Huttu ja Foeman, kommentteja pelistä kehiin. Popparit valmiina ja hyvä asento otettu, joten täällä ollaan valmiina :cool:

Mulla kun katsoo Xboxin kauppapaikalta, niin näyttää julkaisupäiväksi 30.1.
Nytkin siellä lukee "ennakkotilaus, voit ennakkoladata pelin mutta sitä ei voi pelata ennen 30.1 klo 00.01"

We have just been abruptly informed that on Xbox One Dying Light will have a digital release of January 29th in France, Belgium, The Netherlands and Luxemburg and January 30th in Australia and New Zealand, UK and other international markets.
All digital PlayStation 4 releases are scheduled for January 28th


Lähde Dying Light viralliset Facebook-sivut
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Tuli sen verran eilen pelailtua että saa sen coop modin auki, joka vie noin 1-2h riippuen pelaajasta. sen perustella peli on ottanut aimo harppauksen dead island sarjaan verrattuna, toki tehtävät ovst ainakin alkuun samantyylisiä ja zombien tappaminen on kovin tuttua mutta muulta osin peli oon parantunut todella paljon.

Ensinnäkin peli on niin uskomattoman hieno että aivan sama mihin katsoo niin meinaa leukat napsahtaa lattialle, ääninättely on jopa kuuntelemisen arvoista ja kuulostaa paikoin hyvältä. mutta suurin uudistus on tuo parkour systeemi joka tuo peliin aivan uuden ulottuvuuden kun voit mennä melkeen mihin tahansa ja mistä tahansa. todella siistiä vaan kiipeillä paikkoihin ja tutkia löytiskö aarteita. Juonikin vaikuttaa ihan mielenkintoisela, toisin kuin dead islandissa jossa sitä ei ollut.
Mitään negatiivistä en pelistä alkuun löydä.

Tämä on siis noin puolentoista tunnin kokeilun jälkeen joten mitään suurempaa ei pysty sanomaan, mutta jos peli jatkuu näin hyvänä ja siihen lisätään coop mukaan niin voi pojat että saattaa olla pitkään aikaan suurin yllätys tulossa.
 
Vastaus: Dying Light [Hype]

Huttu ja Foeman, kommentteja pelistä kehiin. Popparit valmiina ja hyvä asento otettu, joten täällä ollaan valmiina :cool:

Pääsen vasta illalla ehkä vähän pelailemaan kun tänään on hirmu kiirettä noin muuten, aamulla vaan testasin että peli lähtee ylipäätänsä käyntiin :)
 
Ylös Bottom