Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.
Yritän pitää pääni (mauton zombie-kielikuva) ja odotella fyysisen version julkaisua. Mutta liha on heikko (jo toinen mauton zombie-kielikuva!) ja jos, siis JOS ostaisinkin tämän diginä, niin miten paljon tässä on uudelleenpeluuarvoa? Kun olin tämän ajatellut pelata läpi ja laittaa kiertoon. Olikos tässä monipeli, joka kenties elättäisi tätä pitkään vai onko tämä kertakäyttöviihdettä, hyvää sellaista?
No mun mielipide on jo varmasti tiedossa, mutta en usko että tässä hirveästi on uudelleenpeluuarvoa, tarina tuntuu olevan pelkkää nouto-tehtävää yms, hahmot on aika surkeita eikä nihin muodostu mitään sidettä, ja moninpelistä tässä on vain cooppi, ja tosiaan se "be the Zombie" moodi. Mitä nyt tuota on pelaillut niin joo, varmasti on ihan hauskaa vaikka coopilla heilua tuolla, mutta oikeasti missä vaiheessa kullakin tulee se raja vastaan kun on jo kaikki nähty? Mulla se tuli jo oikeastaan eilen, samaa ruskeaa peltikattoa silmänkantamattomiin, samoja Zombeja siellä täällä. Siellä mennään ja heilutellaan keppiä, mutta kun se sadas zombi on kaatunut/räjähtänyt/tippunut katolta niin onko se enää niin viihteellistä. Mulla oli Dead Islandissa ihan sama homma, se peli vaan alkoi tuntumaan samalta aivan liian nopeasti.
Joten pohdi mitenkä jaksat sitä samaa toistaa uudelleen ja uudelleen.
Monissa arvosteluissa ja mielipiteissä on myös kritisoitu sitä yö aikaa, alkuun jännää ja siistiä, mutta kun sen yön on kokenut muutamaan otteeseen ei se enää tarjoakaan mitään, YöZombien AI:ta on helppo kiertää, näet kartassa niiden näkökentän joten välttele.
Kyllä tätä pelaa, mutta en itse näe pitkäikäisenä pelinä. Jos ei nyt mikää hirvee pelikuumotus ole päällä niin osta fyysisenä niin voit laittaa kiertoon, tosin tällä pelillä ei tule olemaan huimaa vaihtoarvoa sillä tämä päätynee alekoreihin äkkiä.
Ainiin, tässä myös muuten toimii jo Dead Islandissa ollut tavaroiden tuplausglitsi, mahtavaa että ovat jotenkin onnistuneet saamaan saman glitsin uusimpaan peliinsä....
Noh, katotaan jos sitä cooppia pääsee kokeilemaan tänään, jos se peli vaikka avautuisi eri tavalla, yksin tätä on ainakin totaalisen tylsää pelata.