Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dying Light

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Routa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Mikähän tossa nyt kusee ettei saa storesta ladattua?

Testaa auttaisiko tämä:

If you've purchased a digital copy of Dying Light on PS4 and are struggling to get it to download, try the following steps:

  1. Download and open the PlayStation App on your mobile device.
  2. Connect your device to your PS4 by clicking the 'Connect to PS4' button.
  3. Click 'Store' on the top left of the app's home screen. This should load the PlayStation Store in your mobile browser.
  4. Search for Dying Light.
  5. Click the button to download the game to your PS4.
  6. You should now see a notification on your PS4 confirming that the game has begun downloading.
You should also be able to follow a similar process by accessing the PlayStation Store on your PC.

Lähde: Videogamer
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Troy Bakeria ei ole tässä pelissä. Cranea esittää Roger Craig Smith alias Ezio Auditore, Chris Redfield yms.

Ai, no ihan sit mun oma virhe. Jotenki vaan niin kuulosti Troy Bakerilta ja ajattelin automaattisesti et noh oha tää jätkä nyt lähes joka pelissä.
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

48% tarinaa takana,
just pääsin uuteen alueseen! Eli pelissä on muitakin paikkoja kuin "slummit". On upean näköinen tämä uus paikka, enempää en spoilaa teille.
Tarina paranee koko ajan!:cool: Mestariteos kyseessä. Ainakin itselle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Eipä tässä voi muuta, kuin kompata vahvasti peliä jo ylistäneitä. Nyt on Techland osunut pelinsä kanssa napakymppiin. Dead Island oli mukava zombiemättö, mutta kävi loppua kohden hieman yksitoikkoiseksi epäkuolleiden massoja piestessä. Tässä saa mukavaa vaihtelua, kun voi halutessaan välttää taistelua viimeiseen asti. Tuohon kun lisätään toimivat parkour -kontrollit, avoin maailma rellestää ja survival meininkiä, niin kasassa on loistavan pelin ainekset. Ja huomenna pääsen kokeilemaan yöseikkailua. Pitänee varata puhtaita kalsareita varastoon. :D
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Pelaatteko tarinaa yksin vai co-oppina? Mitä suuria eroavaisuuksia, onko toisesta hyötyä tai kenties jotain haittaa tarinan tai kehityksen suhteen? Entä kuinka moni on sijoittanut rahansa kausipassiin? Ensimmäinen dlc näytti sisältävän mm yhden uuden mapin? Kannattaako investoida siihen lisäksi?
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Hahmot sekä tarina tässä on vain sitä varten että sillä kuljetetaan päähahmoa paikasta toiseen, mutta kun hahmot ovat niin kliseisiä ja tönkköjä niin se jopa tekee jollain tapaa näistä hahmoista jossain määrin mielenkiintoisia. Tuntuu et tekijät eivät edes ole yrittänyt väkisin vääntää hahmoista jotain ns. hyviä, joka tekee tästä juuri sen mitä aikoinaan Peter Jacksonin Bad Taste leffa, joka oli kaikin puolin jo niin paska mikä teki siitä hyvän.

No älä ny hyvä ihminen viitti :D Toi on just sellainen tekosyy jolla itselle perustellaan että on tässä jotain hyvää. Jos tälläistä kökköä hahmokavalkaadia ja dialogia olisi jossain toisessa pelissä jossa ei olisi zombeja niin lyttäisit sen ihan suohon, olen varma siitä :)

Dialogi on tätä tasoa mutta huonosti näyteltynä, laitan spoilereihin alkupuolen tehtävästä:

Päähahmo tekee tehtävää pahikselle, koska.. syyt, ja nainen puhelimessa käskee:

Sankari: Nonii herra Pahis, mä nyt tein sulle ne kaks tehtävää jotka pyysit, sydämestä riipaisee viedä vanhusten ruokarahat mutta minkäs teet. Anna mulle ne kaks laatikkoa lääkettä jotka lupasit, jooko?
Pahis: Muahahahaha, olen niin paha että ammun alaiseni käden irti!! (aikaisemmin pahis oli leikannut toisen alaisen käden irti, koska... ööh, pahis?)
Sankari: Mitä iiihmettäää (ja heti tässä vaiheessa sankari unohtaa tapahtuneen, normiperjantai, irtokäsiä nähty ennenkin)
Pahis: Muahahaha, enpä muuten annakaan lääkettä niinkuin lupasin! Annan vain viisi pulloa, koska what evs, oon paha!
Sankari: Heiii sää lupasit hei?!
Pahis: Bwhahaha!! En! Mees ny siitä!
Sankari: Senkin ilkimys..

Eilen pelailin cooppia kahteen otteeseen, ja vaikka se olikin ihan viihdyttävää porukalla pelailla (enkä kritisoi peliporukkaa huom), niin alkoi se silti vähän jossain määrin tökkiä. Eihän se muuta ollut kuin kaduilla juoksemista ja Zombien tappamista, no okei sitähän se peli on, mutta se vaan alkoi tuntumaan puuduttavalta. Zombiet ottavat osumaa vastaan aivan hillittömiä määriä, ja välillä tuntuu että saa hampaat irvessä hakata painavalla lekalla maassa makavaa Zombia päähän 10 minuuttia ennen kuin se kuolee, ja välillä voi viiltää kerran mattoveitsellä niin Zombie räjähtää paloiksi. Saako jostain asetuksista noille elämäpalkin näkyviin että vähän tietää missä mennää?

AI tuntuu olevan myös vähän vaiheessa, tehtiin cooppina jotain löytynyttä karanteenialue-tehtävää, ja siellä juoksi näitä isompia pahis zombeja, Volatile? No, ne ois muuten pyyhkiny meillä lattiaa mutta hypättiin noin kaksi metriä korkean jonkun laatikkorivin päälle, ei nämä oikein osanneet tulla perässä ja kärvennettiin uv-lampuilla koko kööri sinne alapuolelle, mitä niitä oli, viisi vai kuusi, ja oisivat helposti pääsyt hyppäämän meidän luokse.

Noh se perjantai-avautumisesta, jatketaan pelailua, ehkä se tarina paranee. Nyt mulla on journalissa joku 15 lähettipoikatehtävää, kohtaisin mieluummin nälkäisen zombien kuin aloitan niiden romujen perässä juoksemisen.
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Ai että on makija peli! Salaa toivoin, että saisin bugikorjatun ja hyvin pyörivän Dead Islandin. Nyt pelatun perusteella vaikuttaisi siltä! :D
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Zombiet ottavat osumaa vastaan aivan hillittömiä määriä, ja välillä tuntuu että saa hampaat irvessä hakata painavalla lekalla maassa makavaa Zombia päähän 10 minuuttia ennen kuin se kuolee, ja välillä voi viiltää kerran mattoveitsellä niin Zombie räjähtää paloiksi.

Itellä oli alussa samat fiilikset, mutta jo tuossa hieman ennen tarinan puoliväliä käsissä on jo niin tehokkaita aseita, että zombit kaatuu 1-3 osumasta ja jos tähtää päähän niin pää lentää ja saat yhden osuman tapon. Toki kantsii myös kehittää omaa ukkelia niillä skill pointseilla. Itellä on esimerkiksi se, et kun zombi on maassa niin sen voi viimeistellä astumalla sen päälle jalalla.


Nyt on n. 70% stooria takana, tänään onkin varmaan sivutehtäväpäivä.
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

...että zombit kaatuu 1-3 osumasta ja jos tähtää päähän niin pää lentää ja saat yhden osuman tapon.
Muistakaa ottaa menusta Melee Auto Aim pois päältä. Helpottaa manuaalista tähtäystä. Autolla iskut keskittyvät liian usein pelkkään torsoon.

38 rossaa takana ja ai ai! The Pit-tehtävän finaali oli aika nam! Se musiikki...

[video=youtube_share;dVth3hEI24g]http://youtu.be/dVth3hEI24g[/video]

Juttuja pöllittiin suoraan The Walking Dead-sarjakuvista, nam! Seuraava pysäkki taitaakin olla Old Town.

Nyt on n. 70% stooria takana, tänään onkin varmaan sivutehtäväpäivä.
DL on hyvä esimerkki ansiokkaasti tehdyistä (ja palkitsevista!) sivutehtävistä. Ne ovat usein hyvin kirjoitettuja, moniosaisia (mini kampanjoita) ja voivat kestää parhaimmillaan jopa tunnin (tähän sisältyy tietenkin paljon pakonomaista luuttausta ja tutkiskelua). Plussaa annettaan taas tuosta yöstä, joka rikkoo näidenkin tehtävien rutiinit ihan kunnolla. Eilen perus hanttihomma meni ihan kunnolla jäihin kun yö iski niskaan. Siinä sitä sitten lusmuttiin huoltoaseman nurkissa aamua odotellessa.
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

DL on hyvä esimerkki ansiokkaasti tehdyistä (ja palkitsevista!) sivutehtävistä. Ne ovat usein hyvin kirjoitettuja, moniosaisia (mini kampanjoita) ja voivat kestää parhaimmillaan jopa tunnin (tähän sisältyy tietenkin paljon pakonomaista luuttausta ja tutkiskelua).

Äh mul on vaa jotai, hae tärpättiä, hae mun silmälasit ja kirja, hae mun kamera, hae mun pojalle nalle mun vanhasta kaupasta, hae sitä hae tätä, mistä noita minikampanjoita löytyy? Ei tollasia jaksais oikeesti yhtää edes alotella, jätin ne Far Cryssa väliin myös.
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Äh mul on vaa jotai, hae tärpättiä, hae mun silmälasit ja kirja, hae mun kamera, hae mun pojalle nalle mun vanhasta kaupasta, hae sitä hae tätä, mistä noita minikampanjoita löytyy?
Teet ilmeisesti vaan niitä Request Board-tehtäviä? Nekin luetaan sidequesteiksi. Voi olla että olet kohdassa, jossa et ole vielä saannut lisää tehtäviä. Muistaakseni niitä avautuu lisää Pact with Rais-tehtävien jälkeen. Vai avautuikohan vielä sillonkaan... Anyways, tehtäviä saa puhumalla muille jannuille. Huutomerkit kartassa. Ei ne aina anna tehtäviä mutta silloin tällöin. Hanttihommia, joiden sekaan on välillä tungettu ihan mielenkiintoisia ideoita ja ihmiskohtaloita. Questit tunnistaa parhaiten siitä kun peli ehdottaa niiden seuraamista. Tsekatkaa aina mitä ne tarjoaa palkinnoiksi. Joistakin saa meinaan aika hyviä välineitä ja blueprinttejä (katson sinua Zombie Classic!).

Eikä ne nyt suoraan mitään minikampanajoita ole! :D Tuntuvat vain siltä kun siinä sivussa tekee muuta ja kun ovat usein moniosaisi. Make your own adventure, you know!
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Itselleni iskee peli kyllä kovaa. Haahuilu, tehtävät, yö, taistelusysteemi, kaikki vaan toimii. Välillä tulee vaan hakattua kymmeniä zombeja ilman sen kummempaa ajatusta. Erittäin hyvä että aseet eivät kestä ikuisuutta. Itse olen skipannut kaikki kyvyt jotka kasvattavat hahmon kestävyyttä, paitsi staminan. Tykkään että hahmo ei kovin paljoa kestä, ja putoaminen korkealta sattuu ja kovasti. Tällainen parkour meininki seuraavaan Assassins creediin, kiitos. Ja kyllä se yö pistää puntin tutisemaan, päähän .
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Tuo co-op on kyllä hauskaa. Eilen tehtiin jotain sivutehtävää ja päätettiin lootata parit poliisiautot aseiden toivossa ennen aloitusta. Jo pelkästään tuo on siistiä, kun kaveri tiirikoi poliisiauton very hard- lukkoa samaan aikaan, kun itse yrittää pitää zombilauman loitolla. Pelissä on mahdollisuuksia vaikka millaiseen kuuppikivaan.

Muutenkin alun about kolmen tunnin jälkeen, on melkoisen positiiviset tuntemukset pelistä. Tarina on ihan kiinnostava, vaikka ei olekaan mitään The last of us- tasoa ja mikä tärkeintä, gameplay on rautaa.
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Huomio huomio!

Pelissä on havaittu sitten aika vakava bugi josta on hyvä ilmoittaa. Nimittäin kun pelaaja nukkuu, peli ei tallenna oikein vaan se laittaa sun hahmon tallennuksen paikalle väliaikaisesti lv1 hahmon jola ei ole aseita eikä mitään, jos sun peli kaatuu tässä välissä tai lopetat suoraan nukkumisen jälkeen, on vaarana että tämä lv1 hahmo jää talteen eikä enää lataa sun sen hetkistä tilannetta, vaan aloitat pelin seuraavaksi sillä lv1 jannulla.

Joten nukkumisen jälkeen, varmistakaa että peli on tallennettu kunnolla jos meinaatte siihen lopetella sen hetkisen sessionne.

Techland on tietoinen bugista ja aiko korjata sen.
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Hmmh, tuliaseita aletaan jakamaan puolivälin tienoilla aika ruhtinaallisesti. Näitäkin olisi ihan siistiä päivittää.

Meinaan minä ainakin haluaisin työntää pistooleihin tälläisiä:

beretta-92fs.jpg


glock-17.jpg
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

onko kenelläkään tietoa että uskaltaako niitä taito pisteitä tuhlata ihan vapaasti siten että kaikki taidot saa avattua vai onkohan sama systeemi kuin dead islanissa tai borderlands 2 pelissä että niitä pitää miettiä varoen mitä ottaa koska pisteet ei riitä jokaiseen taidon avaamiseen? olisi hyvä tietää tuo heti alussa niin osaisi sitten valita parhaimmat taidot ensin jos on rajoitettu tuo taitojen avaaminen.
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

onko kenelläkään tietoa että uskaltaako niitä taito pisteitä tuhlata ihan vapaasti siten että kaikki taidot saa avattua vai onkohan sama systeemi kuin dead islanissa tai borderlands 2 pelissä että niitä pitää miettiä varoen mitä ottaa koska pisteet ei riitä jokaiseen taidon avaamiseen? olisi hyvä tietää tuo heti alussa niin osaisi sitten valita parhaimmat taidot ensin jos on rajoitettu tuo taitojen avaaminen.

Kyllä kaikki kyvyt saa auki kunhan jaksat hinkata leveleitä vaan ylemmäs.
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Mites pelissä pystyy katsomaan paljon kello on? Ukon ranteessa on kello, mutta näkyy vain silloin viilauksella kun heittää jotain.
Mites noita uusia Save paikkoja saa vallattua? Jos oikein ymmärsin niin pitää kytkeä sähköt jostain ja tyhjentää vihut alueelta.
 
Vastaus: Dying Light - Xbox One -digiversio vasta 30.1.

Mites pelissä pystyy katsomaan paljon kello on? Ukon ranteessa on kello, mutta näkyy vain silloin viilauksella kun heittää jotain.
Mites noita uusia Save paikkoja saa vallattua? Jos oikein ymmärsin niin pitää kytkeä sähköt jostain ja tyhjentää vihut alueelta.

Laitan varmuudeksi spoilereihin.

Kello löytyy tuolta inventory/skill/blueprints -valikon oikeasta yläkulmasta, mutta tuo dynaaminen aika lähtee käsittääkseni pyörimään vasta tietyn juonitehtävän jälkeen. Ja noiden turvapaikkojen avaamiseen tarvitsee tosiaan tyhjentää vihut alueelta, kytkeä valot ja laittaa portteja kiinni. Minimap näyttää missä nämä pisteet ovat.

Kyllä tämä peli on vain parantunut pelituntien edetessä. Yöt ovat todella kuumottavia kokemuksia ja päivälläkin alkaa olla hankaluuksia, kun on mukaan tullut uusia vihollistyyppejä.
 
Ylös Bottom