Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuittaan tämän. Peli on paaaljon parempi kuin Dead Island ja minä vieläpä rakastin sitä ensimmäistä osaa! Dying Light ei oikeastaan edes tunnu Dead Island-peliltä. Kaikki mikä teki siitä "huonon", loistaa poissaolollaan. Tekniikka pelittää. Tarina ja hahmot ovat jokseenkin jopa mielenkiintoisia ja hyvin (ja vaihtelevasti) ääninäyteltyjä. Touhusta tulee mieleen se kuuluisa itäeurooppalainen osaaminen, jota Metrot mallikkaasti edustavat: ei ihan AAA-tasoa. Vähän kankeaa. Mutta persoonallisesti ja omaleimaisesti!...peli on ottanut aimo harppauksen dead island sarjaan verrattuna, toki tehtävät ovst ainakin alkuun samantyylisiä ja zombien tappaminen on kovin tuttua mutta muulta osin peli oon parantunut todella paljon.
27. helmikuuta saa kaupoista.Onko varmaa tietoo koska PS4 versio löytyy kauppojen hyllyiltä? Mitä netistä koittanu ettii ni moni lähde ilmottaa eri päivämäärän saatavuudeksi..
Onko varmaa tietoo koska PS4 versio löytyy kauppojen hyllyiltä? Mitä netistä koittanu ettii ni moni lähde ilmottaa eri päivämäärän saatavuudeksi..
Pystyykö usa versiolla pelaamaan co-oppia euro version kanssa?
samaa tässä mietin, uskaltaako tota ostaa jenkkistoresta jos kaverit ostanu eurostoresta
Onko varmaa tietoo koska PS4 versio löytyy kauppojen hyllyiltä? Mitä netistä koittanu ettii ni moni lähde ilmottaa eri päivämäärän saatavuudeksi..
Jos jaksaa odottaa tuota fyysisen version julkaisua ja ennakkotilaa tai on jo ennakko tilannut niin saat pari dlc pakettia ilmaiseksi kuten: Cuisine & Cargo and Ultimate Survivor Bundle DLC packs hyvityksenä fyysisen version viivästymisestä.
Lähde:http://www.playstationlifestyle.net...e-new-europe-physical-release-date-confirmed/
Digitalisen muodossa ostaneet joutuu ostaa season passin jotta saapi nuo dlc paketit.
kaiki enakko tilaajat saavat dlc paketit ilmaiseksi oli sitten mistä hyvänsä ostanut/tilannut. Mutta voi olla myös mahdollista että laittavat kaikkiin fyysisiin mukaan koodit, mutta kannattaa ennakko tilata koska ainakin gamestopista (Turussa), sanotttiin että pitäisi ennakko tilata peli niin ja mainintaan se myös tuossa linkissä jonka laitoin. Itse uskon että sieltä mistä tilaa laittavat ennakko tilattuihin dlc koodit mukaan, mutta itse kyllä suosittelen että ennakko tilaa/varaa suomen gamestop liikeestä niin saapi takuu varmasti dlc koodit. itse siis ennakko tilannut pelit ainoastaan gamestopista niin niihin itsellä vaan on luottoa siihen että mukana on se mitä luvataan.Mitenköhän toi käytännössä toimii? Pitääkö olla ennakkotilattuna jostain tietystä liikkeestä, vai iskevätkö kaikkiin fyysisiin mukaan koodit?
Ei minkäänlaisia aikarajoja. Pelissä on vuorokauden aika (aktivoituu tutoriaali-tehtävien jälkeen), joka ruksuttaa "realiaikaisesti" eteenpäin. Päivä kestää n. 30 min ja yö alle 10. Tehtäviä voi tehdä koska vain. Jopa öisin, joka onkin sitten takuuvarma pääsylippu helvettiin. Vuorokautta saa vaihdettua turvataloissa nukkumalla. Yöt (ja päivät niin halutessaan) voi siis skipata kokonaan.Onko pelissä joku tiukasti takaraivossa hakkaava aikaraja Dead Risingin tyyliin vai onko maailma vapaa hiekkalaatikko, jossa asiat nytkähtävät eteenpäin ainoastaan kampanjatehtäviä tehdessä?