Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ArGo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

[Offtopic]

Osan EASHL-uran molkena pelanneena, ja muuten pakkina pääsääntöisesti, täytyy sanoa että on stereotyyppinen katkera itsekseen mutiseva Suomalainen jos sanoo ettei hokki ole mennyt eteenpäin näinä parina vuotena, eikä meitä kuunnella :)

Heittäkääpä mikä tahansa aiemmista "moderneista" hokeista koneeseen ja sanokaa ettei peliä ole kehitetty joka vuosi.

Kyl meikä jaksaa ainakin monilla eri foorumeilla lempipeliään ajaa eteenpäin, vaikka taistelu joskus tuntuukin hankalalta, ei sitä nyt luovuteta sentaan prkl. Jotain täytyy Suomalaisesta sisusta säilyttää meidänkin jotka olemme pullamössöllä kasvatettuja.

Keep up the good fight!

[/Offtopic]

Itte pelaan pakkia taikka molaria ja arvot on tälläset:

186/84,6

Laukasukulmat 99
Läpiajoissa 70
Muut refleksit 90

Riparit 90
Torjunnasta pal. 75
Passi ja kiekonriisto 85

Nopeus 80
Ketteryys 93
Pelisilmä 95

Mulla ei ole siis boosteja lähes ollenkaa, pari +5 ainoastaan.

Noniin nyt on saatu ensikosketus uuden nhl12 maalivahti pelaamiseen.

-Tolpan pitäminen ainaki näyttää tiiviimmältä joten ne vanhanaikaset jotka menee veskarin "läpi" on toivonmukaan historiaa ja oli tullut muutenkin lisää muuveja tolpassa kiinni pelaamiseen, hyödyistä en vielä osaa sanoa, ihmistä vastaan näkee sitten paremmin
-Automaattinen kiekonpeitto tullut takaisin, ainakin demossa peitteli itekseen
-Kuvakulmia tullut lisää mokeille
-Automaattisesti myös mailalla pyyhkäisi riparin pois maalin edestä

Tässä ny jotain mitä muutamien pelien aikana kerkisin huomata. Oma mielipide näin aluksi että eteenpäin on menty ja innolla odotan eashl vääntöjä.

-Automaattinen kiekonpeitto tullut takaisin, ainakin demossa peitteli itekseen
-Automaattisesti myös mailalla pyyhkäisi riparin pois maalin edestä

Nuo on valittavissa kontrolleri-asetuksista, samalla lailla kuin autobackskate on kenttäpelaajille. Auto/Off.

Niin voit kokeilla demossakin manuaalisina :)

Ja oikeassa olet, tuskin maltan minäkään odottaa uutta EASHL-kautta, etenkin alkuvaiheessa kun legendakortit eivät ole joka jätkällä niin pelit ovat loistavia :)

Nuo on valittavissa kontrolleri-asetuksista, samalla lailla kuin autobackskate on kenttäpelaajille. Auto/Off.

Niin voit kokeilla demossakin manuaalisina :)

Ja oikeassa olet, tuskin maltan minäkään odottaa uutta EASHL-kautta, etenkin alkuvaiheessa kun legendakortit eivät ole joka jätkällä niin pelit ovat loistavia :)

Minä ainakin otan automaattisen kiekonpeiton pois.
Tuo reboundin pois pyyhkäisy on loistava juttu! Ei enää tulee niin paljon räkäisiä ripari maaleja. :)
Ja lisäksi onkos teillä tietoa tuosta ennakkotilaajan Goalie Boostista? Onko se ihan auki pelattavissa?
Mulle on kuitenkin se tulossa mukana, kun ilmaiseksi sain.

Joo iha hyvältä vaikuttas ainakin vielä kun pelaajilla on kokonaisuudet sen verran heikot ettei laukausten tarkkuudet oo luonnottomalla tasolla. En mitään suurempia miinuksia vielä oo löytäny. Yhdessä vastaantulossa lähti jopa maski lentoon ku sukelsin jalkoihin. Nähnyt moista joskus oikessakin peleissä, oli ihan hauska lisä.
Kiekko pomppii vähä arvaamattomammin kun aikasemmin joten se ripulin lätkiminen ei oo ihan niin helppoa ku nhl11.
Uusissa kuvakulmissa oli jotain ettei kulmia nähnyt ihan kunnolla, muilla sama? Käytän siis nyt sitä mikä nhl11 oli koska sillä näkee ne kulmat ja klassikista kerkisin vieraantua nhl11 aikana.
Onko kellään tietoja vielä attribuuteista onko samat vaikutukset kun ennenkin ja eroja buildeissa? tuleeko taas standupilla parhaat kokonaisuudet?

Kertokaa veljet, että miksi, oi miksi välillä aloituksissa kun kiekko tippuu jäähän mun mokke rupeaa siinä sitten venyttelemään, eli tulee joku uus typerä animaatio, missä mokke työntää kätensä eteenpäin. Todella rasittavaa, kun ei pysty tietenkään sen animaation aikana liikkumaan, niin jos aloitus on omassa päässä ja vastustaja sen voittaa, siinä ei kerkiä mitään tekemään kun limppu on jo omassa maalissa :mad: Äskeisessä otp-pelissä menetin ekan nollapelin just tollasessa tilanteessa, eli vastustajalle aloitusvoitto, kiekko viivaan ja pakilta löysä rannari takakulmaan. Ei vaan kerennyt ton animaation takia liikkumaan, helppo seivihän se muuten ois ollu. Tuntuu että tuo aika randomisti tulee, eli ei siis jokaisessa aloituksessa. Aluksi luulin että se johtuisi siitä, että jo ennen kuin kiekko tippuu jäähän mä jo ennakkoon vääntelen noita tatteja, mutta kokeilin sitten jossain keskialueen aloituksessa, että en tee mitään, niin silti mun ukko rupes venyttelemään.

Muilla hasekeilla vastavaa ilmennyt? Ja onko keinoja millä tuon saisi loppumaan? Kiitos ja kumarrus :p

Se nojausanimaatio tulee, kun hakkaat R3:sta, eli se koittaa putsata maalinedustaa. Älä koske R3:seen, niin ei tule animaatiota.

Muihin asioihin:

VOI ***** SENTÄÄN EA! Pystynyt sitten perseraiskaamaan meidät, jotka raaskivat veskarina pelata. Torjuntaprosenttiin vaikuttaa tänä vuonna myös ylivoimamaalit, jonka ansiosta A- kokonaisuuden saaminen on käytännössä mahdotonta. Korkeintaan, siis korkeintaan 1 maali saa mennä selän taakse pelissä, jos mielii saada joskus A- kasaan. Itsellä tällä hetkellä Pro-tason kortti odottelee, että saisin kokonaisuuden B:ksi, B-:ksesta todella hankala nostaa ylöspäin, kun joka matsin jälkeen on stats F. Kiitos EA, voi luoja.

Se nojausanimaatio tulee, kun hakkaat R3:sta, eli se koittaa putsata maalinedustaa. Älä koske R3:seen, niin ei tule animaatiota.

Jaa en kyllä painele right stickkiä koskaan molarina, että kai mun peli on sitten rikki, tai mun ukolla on oma tahto. Ja kuten jo edellisessä viestissä mainitsin, niin kokeilin ihan, että en edes kosketa kumpaakaan tikkua ja silti tuota tuli.

Jaa en kyllä painele right stickkiä koskaan molarina, että kai mun peli on sitten rikki, tai mun ukolla on oma tahto. Ja kuten jo edellisessä viestissä mainitsin, niin kokeilin ihan, että en edes kosketa kumpaakaan tikkua ja silti tuota tuli.

Ettei olisi ohjaimessa vikaa? R3 on aika herkkä vikaantumaan, tai molemmat kolmosnapit. Ei tuo animaatio automaattisesti tule, veskari kyllä kurkkii itsestään ruuhkassa ja se, miten nopeasti kurkkimisen aikana kykenee torjumaan, on taas Vision-attribuutista kiinni. Tuo eteenpäin nojaus tapahtuu vain ja ainoastaan R3:sesta.

VOI ***** SENTÄÄN EA! Pystynyt sitten perseraiskaamaan meidät, jotka raaskivat veskarina pelata. Torjuntaprosenttiin vaikuttaa tänä vuonna myös ylivoimamaalit, jonka ansiosta A- kokonaisuuden saaminen on käytännössä mahdotonta. Korkeintaan, siis korkeintaan 1 maali saa mennä selän taakse pelissä, jos mielii saada joskus A- kasaan. Itsellä tällä hetkellä Pro-tason kortti odottelee, että saisin kokonaisuuden B:ksi, B-:ksesta todella hankala nostaa ylöspäin, kun joka matsin jälkeen on stats F. Kiitos EA, voi luoja.
Ite en oo vielä kerinny kortteihin niin kiinnittää huomiota, mutta moni asia mistä täälläkin rutistiin nhl11 aikaan on korjattu. Siis melkein kaikki asiat jotka itse halusin muutettavaksi. Toki sielä on vieläkin viilattavaa mut ihan hyvältä itse pelaaminen vaikuttaa. Torjuntaprosentin kanssa nyt on vaikeaa toki kun ei kovin hanakasti lauota vaan haetaan niitä onetimereita ja varmoista paikoista vasta ammutaan. Vetoja tulee se about 10 per peli niin ei siinä montaa oo varaa päästää jos aikoo prosentit pitää yli 90%.

Jep, mutta pointti oli se, että NHL10 ja NHL11 ei vaikuttanut siihen Stats-kohtaan (Position score, Team play, Stats), eli torjuntaprosenttiin maalit, jotka vastustaja teki ylivoimalla. Tässä painoksessa myös ne maalit merkitsee, jolloin alkaa olemaan aikalailla toiveajattelua saada tuo 0.90 aikaseksi. Legendakorttiin tarvitaan A-, supertähteen B+, ja pelkästään B:n ylläpito on todella haastavaa. Vaatii koko joukkueen ihan todellista panosta, ettei omissa soi yhtä maalia enempää. Veteran 1 & 2-kortit sain auki samalla kertaa, kun kesti se ~7 peliä saada overall B- -> B.

Itse pelaamiseen olen itekin tyytyväinen. Tuo maalinedustan puhdistusanimaatio on aivan ehdottoman hieno uudistus, samoten mahdollisuus valita sulkemisanimaatiot päälle/pois automaatilta. Tässä myöskin tuntuu vaativan paljon enemmän aktiivisuutta maalivahtipelissä kuin aiemmat painokset, enää ei riitä pelkästään maaliviivalle 193-senttisen ukon parkkeeraus, vaan vetoja täytyy tulla vastaan ja maalinedustalla liikkua tilanteiden mukaan.

Veskarina ei ilmeisesti saa tehtyä custom kameraa? Melkoiselta design aivopierulta, tai enemmänkin bugilta kuulosta jos näin on, itsellä se on ainakin harmaana veskaria pelatessa.

itse veskarina pelaaminen on nyt parhaassa kuosissa ikinä, harmi vaan että nuo statsit menevät noin arvosanojen kohdalla. Tosin melkein mahdottomaksi se itsellä tämän pelin jatkaminen EASHL veskarina muodostuu kun en suostu buusteja ostamaan enään. Aika ei riitä tarpeeksi isoihin pelimääriin ja siten kortit ei aukea, ja jo nyt on huomattavissa ettei meikäläisen 75 overall veskarilla tee mitään vähänkään parempia joukkueita vastaan joilla rupeaa vähintään veteraanikortit jo löytymään.

Veskarina ei ilmeisesti saa tehtyä custom kameraa? Melkoiselta design aivopierulta, tai enemmänkin bugilta kuulosta jos näin on, itsellä se on ainakin harmaana veskaria pelatessa.

itse veskarina pelaaminen on nyt parhaassa kuosissa ikinä, harmi vaan että nuo statsit menevät noin arvosanojen kohdalla. Tosin melkein mahdottomaksi se itsellä tämän pelin jatkaminen EASHL veskarina muodostuu kun en suostu buusteja ostamaan enään. Aika ei riitä tarpeeksi isoihin pelimääriin ja siten kortit ei aukea, ja jo nyt on huomattavissa ettei meikäläisen 75 overall veskarilla tee mitään vähänkään parempia joukkueita vastaan joilla rupeaa vähintään veteraanikortit jo löytymään.

Sieltä onlinepuolelta kun kurkkaat leaderboards -> sorttaat veskarit sieltä esiin, niin huomaat, että kärjessä on mm. psn-id scorpy2k, pelattuja pelejä 384, joista voittoja 247 ja overall a-. Tahtoo tarkottaa sitä, että kaveri on ollut publalla yksin maalissa -> kolme kaveria vastapuolella -> 10 vetoa patjoihin ja quittaavat pois -> A+, A+, A+ veskarille ja uutta suoleen. Jos ei aika riitä pelata kortteja auki, tuolla konstilla oman joukkueen pienellä panostuksella saa veskarille helposti legendan, loppu onkin sitten itsestä kiinni. EASHL:ssä on käytännössä mahdotonta saada tällä hetkellä A- overallia veskarina, koska jo 2 päästettyä maalia vaatii ~20 torjuntaa, jotta statsit voisi saada A+, team play kun jää jo tuon 2 päästetyn jälkeen B:hen tai B+:aan. 20 torjuntaa taas on vain märkä uni, todellisuus lienee jossakin 8-10 tienoilla, joka tahtoo tarkottaa sitä, että mieluusti ei edes sitä yhtä maalia saisi päästä selän taakse, jos legendahaaveet kiiltää silmissä. Kehotankin kaikkia veskareita osallistumaan publatalkoisiin, tahkotaan vaikka toisillemme kortit auki kakkosaccojen avulla, jos tuntuu tuskaiselta.

Itsellä 80 peliä alla ja edelleen veteran 3, koska B+:n overall on sula mahdottomuus. Kerran oli lähellä, mutta sitten tulikin taas astetta kovempi vastustaja, joka teki sen 2 maalia selän taa -> Stats F.

Naurakaa vain, mutta pelasin eilen vasta ekan veskaripelin tässä painoksessa. Pelin aikana mokke jäi ainakin kaksi kertaa kiinni tolppaan aivan kuin hug-post-animaatioon. Mokke oli pari sekkaa siinä tolpassa kiinni. Onkos muille sattunut tälläistä?

Ei oo käyny ellen sitä post hugia tee erikseen, ei ainakaa automaattisesti ole sitä mulla tehny kertaakaan. Eli en ole tolppiin jäänyt kiinni ku kovissa lageissa

Unohdin vastata tänne. Kerrankin vika oli omissa jutuissa (eikä pelissä) kun vähän aikaa myöhemmin toisesta kapulasta hajosi kokonaan r2, niin halailu johtui varmaan jonkinlaisesta napin pätkimisestä/jäämisestä päälle.

Nonniin kokonaisuus A- ilman ala-arvosia huijausmenetelmiä. Kerhopelejä pelkästään. Kyllä sen legendan sieltä saa kun vaa joukkue muistaa puolustaa.

Jeps, sen saa kyllä nopeahkosti A-:kseen, siihen vain vaaditaan semmonen ~6 puhdasta peliä. Ja tietty se helpottuu samalla, kun kenttäpelaajien kokonaisuus paranee, helpompaa puolustaa, eikä jokainen syöttö mene lavasta läpi takanurkalle jne. Itse sain B+:n tuossa viikonloppuna ja kaikki superstarit laakista auki... legendoja varten saattaa hetken aikaa mennä, että saa edes pelit kasaan, ei ole aikaa pelailla niin paljoa nykyään.

Ylös Bottom