Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Nykyäänhän tuolla maalivahdilla voi pelailla ilman oikeaa kättä. Omasta mielestäni tuo hybridi on paras tyyli.

Omasta mielestä se oli 12, jossa pystyi pelaamaan yhdellä kädellä, nykyään tulee pidettyä molemmat kädet ohjaimella. Harvassa on ne hetket, jolloin en oikealla tatilla johonkin suuntaan ennakoi.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

mites noita desperadoja boksilla oikein tehää? onkos kontrolleista mitään yhteen vetoa missää?
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Sellanen kymysys. Saako noita moken tehosteita +5 jne hommelia avattuu noissa sparripeleissä? Vai joutuuko niiden eteen pelaa vain yksin peliä tai kunnon kerho pelejä? Millää jaksais yksin pelii hieroo nii kauaa. Kerhossa suht hitaasti tulee pelei . Ja ostamaan en kyl kehtaa alkaa.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Sellanen kymysys. Saako noita moken tehosteita +5 jne hommelia avattuu noissa sparripeleissä? Vai joutuuko niiden eteen pelaa vain yksin peliä tai kunnon kerho pelejä? Millää jaksais yksin pelii hieroo nii kauaa. Kerhossa suht hitaasti tulee pelei . Ja ostamaan en kyl kehtaa alkaa.
Ei saa sparreista.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Morjesta päivää!

Kertokaas hyvään alkuun pääseelle amatöörimokelle ett auttaako mikään arvo parantamaan kiekonsulkemista? välillä risoo ihan kunnolla ku kiekko pyörii jossai jaloissa ja vihut tulee pokettaa sisään. oon ainaki ymmärtäny ett näitä "kuolleita" arvoja on aggressiivisuus, kunto, kiekonriisto(?), syöttäminen ja kestävyys.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Morjesta päivää!

Kertokaas hyvään alkuun pääseelle amatöörimokelle ett auttaako mikään arvo parantamaan kiekonsulkemista? välillä risoo ihan kunnolla ku kiekko pyörii jossai jaloissa ja vihut tulee pokettaa sisään. oon ainaki ymmärtäny ett näitä "kuolleita" arvoja on aggressiivisuus, kunto, kiekonriisto(?), syöttäminen ja kestävyys.

Itselleni on joskus väitetty, että aggressiivisuus vaikuttaisi siihen, kuinka terhakkaasti mv hyppäisi ripareiden perään peittämään niitä. Itse en tosin ole tuota huomannut, mutta sitten kun jää "ylimääräisiä" pisteitä, niin eikös tuo ole sama kokeilla, onko aggressiivisuudesta apua. Tehokkainta lienee kuitenkin panostaa ripareihin ja antaa pakeille käsky huolehtia siitä että ovat mahdollisissa ripareissa ensimmäisinä.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Itselleni on joskus väitetty, että aggressiivisuus vaikuttaisi siihen, kuinka terhakkaasti mv hyppäisi ripareiden perään peittämään niitä. Itse en tosin ole tuota huomannut, mutta sitten kun jää "ylimääräisiä" pisteitä, niin eikös tuo ole sama kokeilla, onko aggressiivisuudesta apua. Tehokkainta lienee kuitenkin panostaa ripareihin ja antaa pakeille käsky huolehtia siitä että ovat mahdollisissa ripareissa ensimmäisinä.

Kyllä tuo aggressiivisuus on tuntunut auttavan asiaan. tarkotin just semmosia keikkoja, jotka jää patjoihin tai vastaavaan pyörimään niin ettei ite pysty tekee mitää ja vihut pokettamalla laittaa sit sisään. Nyt ku on pisteet menny aggreen täyteen nii tuntuu ettei noita kiekkoja liikaa oo jääny pyörii sillälailla.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

en nyt viitti omia statseja ilmotella mut sanotaa et kaikki vaikuttaa johonkin vaikka jotkut sitä epäileekin, ja todellakin riippuu millä pelaat, seisovalla, perhosella vai sekatyylillä, sekatyylillä kannattas yrittää pistää pojot jotenki tasaväkisest, esim hanskoihin ja kilpiin yms, sit taas syötöt ja kestävyys vähä pienemmälle.
koosta ja painosta sanon sen verran mikä kaikkien muittenki pitäs jo tietää, mitä pidempi tyyppi, sen pitempi ulottuvuus, ja toistenpäi, ja mitä laihempi ni nopeempi, ja enemmä liukuu polvillas, lihava päinvastoin.

ja kiekkokaupasta sen verran et kannattaa harkita pistääkö ne ylimääräset +3 hanska/kilpi ylä vai ala, tarkista kumpi maksaa enemmän. (riippuen millä tyylillä pelaa.)

kait tää pitää tänneki laittaa :D

http://www.youtube.com/watch?v=_kF4vxmAbSw
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Hieno video!!! :3 Tykkään :) Ja nyt vasta tuli katottuu että täällä on tämmönen ketju :) siistii! :)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Huikea video!! Eeppisen Batmanin teeman pauhatessa taustalla miltei nousivat ihokarvat pystyyn erityisesti MoI:ta vastaan tehdyssä tuplatorjunnassa. GG!
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Aivan mahtava video :D Sitä turhaan sanota et suomesta ne hyvät veskarit tulee :p
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Ois kiva tietää että mitä pelaaja tyyppiä käyttät? ( seisova, sekatyyli vai perhostyyli ) Itse käytän sekatyylii. Sekatyyli sopii hyvin mun peli tyyliin.. seisovaa koitin ton ehl alun mutta totesin että se ei oo hirveen hyvä. :) Mitä te käytätte?
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Ois kiva tietää että mitä pelaaja tyyppiä käyttät? ( seisova, sekatyyli vai perhostyyli ) Itse käytän sekatyylii. Sekatyyli sopii hyvin mun peli tyyliin.. seisovaa koitin ton ehl alun mutta totesin että se ei oo hirveen hyvä. :) Mitä te käytätte?

Oon vaihellu sekatyylin ja perhostyylin välillä. Perhostyylillä tuntuu että ottaa hyvin matalat vedot vaikkei välttämättä menis polvillee. sit taas toisalta perus yläkulma vedot tuntuu uppoovan herkemmin vaikka olis sijoittunu kunnolla ja aavistanu oikein. Sekatyyli on tuntunu parhaalta, seisovaa en oo kokeillu kertaakaa viel.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Sekatyyliä, seisovaa kokeilin alussa ja tuntu aika huonolta. Perhosta oon kans kokeillu, eikä ollut hirveetä eroa sekatyyliin mun mielestä.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Täällä ilmoittautuu aloitteleva mokke!

Semmosta kyselisin, kun koitan BaPissa availla noita tehosteita, niin millasta vaikeusastetta ja slidereita kannattaisi käyttää, jotta vetoja tulisi yli 5 per peli ja samalla oman joukkueen ukot sais sen kiekon edes joskus vastustajan moken selän taakse?

Nyt ei tuppaa tulemaan montaakaan vetoa ja sitten tulee parit pahat onetimerit, jotka yleensä uppoo ja on hyvä, jos omat ukot saa edes laukasun meneen mokkee kohti :S
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Täällä ilmoittautuu aloitteleva mokke!

Semmosta kyselisin, kun koitan BaPissa availla noita tehosteita, niin millasta vaikeusastetta ja slidereita kannattaisi käyttää, jotta vetoja tulisi yli 5 per peli ja samalla oman joukkueen ukot sais sen kiekon edes joskus vastustajan moken selän taakse?

Nyt ei tuppaa tulemaan montaakaan vetoa ja sitten tulee parit pahat onetimerit, jotka yleensä uppoo ja on hyvä, jos omat ukot saa edes laukasun meneen mokkee kohti :S

Ite en saanu ainakaan mitään kunnollisia slidereitä aikaseks. Kokeilin ääripäitä, sekä vaikeusasteen muutoksia mutta omat tuntu pelaavan jatkuvasti päin helekuttia ja vihut veti unelma kuvioita. Loppu kiinnostus BaP:ssa mokkena heilumiseen nopeesti. Edmontonissa viel pelasin nii ei siel osannu ku Smyth tehä maaleja ja neki jotai ihme ripuliroikkuja...

Mut semmostaki kyselisin ett mitenkä porukka torjuu länkivetoja? Auttaako oikeella tatilla aavistaminen alaspäin mitään? Eilen ainakin paukku 3samanlaista länkimaalia maalinedestä. Ekassa aavistin toiseen kulmaan, joten se ihan uskottavaa että menee mut toisessa olin polvillani enkä aavistanu minnekkää. Ärsyttävää ku kuitenki oon sekatyylin veskalla pelannu ja jalkoväliin on pisteitä heittäny 90 nii luulis sen niitä osaavan ottaa kiinni :confused: muutenki tuntuu mahottomalta nuo maalineteen one-timerit ku hirveen isolla prosentilla menee jalkovälistä sisää vaikka mitä yrittäis...
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Tullu vähän mielenkiinnosta pelailtua mokkena ja hauskaa on, paitsi sellaset matsit missä homma räjähtää käsiin joko omasta töhöilystä tai sitten sparrin puolustajista jotka pörrää jossai hyökkäypäässä ku kaveri jo hyökkii. :D Vielä melko huono statseiltaan toi mun molari mutta olen huomannut että tulee kyllä välillä ihan refleksinä käytettyy tota oikeeta tattia, joskus se kannattaa näemmä kun edellisessä pelissä onnistuin tämmösessä: Berries for sale | EA SPORTS

Tuntuu muutenkin välillä että jos ei sitä tattia käytä niin voi mennä joku suora veto olkapään yli vaikka olis ihan täydellisesti sijoittunut. Varmaan voi johtua moken huonoista statseistakin?
 
Ylös Bottom