Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA Sports WRC - Clubit yms. online eventit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Larzi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kfin 3, Ruotsin ajelin ja nyt ajoin kaikki pätkät kerran ennakkoon. (Siitäkin huolimatta ykköspätkällä kaksi barrelrollia ja joku pikkuvirhe, mutta ihan ok aika.) Olin ajamassa selvästi parasta klubikisaani tähän mennessä (ihmeesti se reitin kertaalleen ajelu voi parhaimmillaan auttaa), mutta kolmanneksi vikan pätkän lopussa pitkällä syöttöosuudella hypystä jostain syystä oikeaan reunaan alastulo ja siitä lumipenkkaan ja sittenhän lingottiin Citikka huolella alipainoiseksi. Sillä hetkellä hyppysissä ollut nelossija vaihtui vissiin kutossijaksi.

No, siitä seuraava pätkä ja ajatukset levällään, niin menihän se miten meni. Tuli yksi oikomispenaltykin kun vedin barrelrollia loivan sisämutkan kautta o_O Myös takakontin puuttuminen tuntui, tosin vika splitti taisi olla porukan nopein(?) jos oikein muistan, tai ainakin ihan kärkeä. Varmaan ei ollut liikoja aeroja jarruttamassa :p

Sitten huolto ja idioottina korjasin valot kun edellinen lumisadepätkä oli pimeässä. Oli muuten vaikea ajaa se pimeä lumisade, sen verran silmällä tulee ajettua kuitenkin. No, sitten sääntöjenvastaisesti alipainoisella autolla vikalle pätkälle ja melkoista räpellystä oli. Auto tuntui melko vauhkolta ilman takasiipeä ja pää ei enää jaksanut kuunnella nuottia. Yksi sija tuli siellä vielä turpaan ja eiköhän tässä tule valuttua tuloslistalla ihan reilusti vielä, mutta täytyy ottaa positiiviset tästä kotiin kuitenkin. Itselle selvästi sopii nämä nopeammat (ja helpommat?) rallit.
 
KFIN 3
Reenaamatta citikalla lumelle ja olihan se aika räpellystä, ei tuntunu saavan mitään rytmiä ajoon. Mutta maaliin asti tuli pyristeltyä. Mekatsuilla oli ainakin tekemistä, kun vähän joka pätkällä tuli kynnettyä jossain. Sateinen yö pätkä oli ihan pelkkää pumppailua ja ladun vieressä ajamista. Mutta tulostaulua kun kattoo, niin ei muillakaan oo ihan lepposaa ollu ruottin lumilla. :D
 
Mexico ajeltu.. ekalle pohjat, tokalla lopussa rengasrikko mutta pääsin maaliin asti vaihtamatta. Kolme seuraavaa pätkää järkyttävä tearing ja diashow joten koitin vain selvitä perille asti. Kolmas sija tässä kohtaa mihin pitänee olla tyytyväinen. Nyt oli sit muuten peli ihan hemmetin kirkas.. on sekin kumma että tollainenkin juttu on rikki.

Alkaa kyllä menemään pata kiinni tähän konsolipelaamiseen, on se vaan jotain hirvittävää. Ihan sama miten tehokas konsoli niin koitetaan väkisin puskea grafiikoita mihin se ei vaan pysty (kymmenien muiden puutteiden ja ongelmien lisäksi).. luojan kiitos edes lähes pelikelvoton 30fps on isolta osin jäänyt unholaan. On kyllä kumma miten ainoastaan Nintendo on hoksannut että pelattavuus on ylivoimaisesti tärkein, ja se ainoa asia mikä ei ikäänny. 8-vuotta mä pärjäsin niin että jätin konsolit mun lapsille ja nyt vuosi konsoleilla taas takana ja mitta aivan täynnä. Ne pelit joita ei pääse muilla laitteilla pelaamaan on muutama hassua poikkeusta lukuunottamatta mielenkiinnotonta kuraa. PC:llä sentään pystyy itse tekemään jotain jos on jonkun pelin kanssa ongelmia.. konsolilla voi vain rukoilla päivitystä ja silti iso osa puutteista on konsolilla vaan "day as usual". /rant off.
 
Mexico ajeltu.. ekalle pohjat, tokalla lopussa rengasrikko mutta pääsin maaliin asti vaihtamatta. Kolme seuraavaa pätkää järkyttävä tearing ja diashow joten koitin vain selvitä perille asti. Kolmas sija tässä kohtaa mihin pitänee olla tyytyväinen. Nyt oli sit muuten peli ihan hemmetin kirkas.. on sekin kumma että tollainenkin juttu on rikki.

Alkaa kyllä menemään pata kiinni tähän konsolipelaamiseen, on se vaan jotain hirvittävää. Ihan sama miten tehokas konsoli niin koitetaan väkisin puskea grafiikoita mihin se ei vaan pysty (kymmenien muiden puutteiden ja ongelmien lisäksi).. luojan kiitos edes lähes pelikelvoton 30fps on isolta osin jäänyt unholaan. On kyllä kumma miten ainoastaan Nintendo on hoksannut että pelattavuus on ylivoimaisesti tärkein, ja se ainoa asia mikä ei ikäänny. 8-vuotta mä pärjäsin niin että jätin konsolit mun lapsille ja nyt vuosi konsoleilla taas takana ja mitta aivan täynnä. Ne pelit joita ei pääse muilla laitteilla pelaamaan on muutama hassua poikkeusta lukuunottamatta mielenkiinnotonta kuraa. PC:llä sentään pystyy itse tekemään jotain jos on jonkun pelin kanssa ongelmia.. konsolilla voi vain rukoilla päivitystä ja silti iso osa puutteista on konsolilla vaan "day as usual". /rant off.
Nyt oon kyl vähän pettynyt että et mennyt johtoon, ei kaveri saa voittaa koko kisaa eli nyt joku ajamaan ykköseksi nopeesti. :D

Mutta toi kyl yksi syy miksi oon siirtynyt PC:llä pelaamiseen oikeesti kokonaan, oon sellainen FPS jonne että pitää olla mielellään 100fps aina. 30 on ihan no no, ja 60 käy ihan hätätapauksessa. :D
Ja esim wrc kun joissakin maissa ollut ylivalottunut kuva, niin sen saa helposti korjattua kuin säätää engine tiedostoa.
 
Nyt oon kyl vähän pettynyt että et mennyt johtoon, ei kaveri saa voittaa koko kisaa eli nyt joku ajamaan ykköseksi nopeesti. :D

Mutta toi kyl yksi syy miksi oon siirtynyt PC:llä pelaamiseen oikeesti kokonaan, oon sellainen FPS jonne että pitää olla mielellään 100fps aina. 30 on ihan no no, ja 60 käy ihan hätätapauksessa. :D
Ja esim wrc kun joissakin maissa ollut ylivalottunut kuva, niin sen saa helposti korjattua kuin säätää engine tiedostoa.

Joo ei tossa kyllä ollu saumaa lähteä ajeleen muusta kuin selviytymisestä tolla suorituskyvyllä. :D

Joo.. 144hz g-sync näyttö, ylivoimainen pelivalikoima ja lähes loputtomat tweak sekä lisälaitemahdollisuudet on kyllä sellasia juttuja että alan katteleen näyttistä ja pc:lle lähes kokonaan palaamista. Sitten kun jotain oikeita helmiä kuten vaikka Astro's playroom tai Bloodborne on excluna niin sit konsolia tulille.
 
Tuli testattua noita s1600 luokan autoja kreikassa kun se on seuraava kisa olikohan Konsolifin vai Konsolifin 2 klubissa. Ihan kauheita ajettavia autoja, niissä ei ois mitään vikaa jos ois nelivetosia, mutta kun ne on etuvetoisia niin mä en ainakaan saa ne luisumaan mitenkään, ja näin ollen ajan kuin etana. Käasärillä kun vetää niin vauhti vaan hyytyy totaalisesti. :D Ja sit toi Acropolis...jos selviin yhden pätkän maaliin asti niin oon tyytyväinen, vaikuttaa paljon pahemmalta kuin meksiko. :D
 
Nyt on ollut pitkiä taukoja ajamisesta ja sen kyllä huomasi :D Kfin1 Ocenia lauantaina tauon jälkeen päätin ajaa sen lämmittelemättä. No ekan pätkän jälkeen huomasin, että vedän sen loppuun ihan vaan harjoituksen kannalta, kun ei siitä mitään tullut. Peli myös kaatui yhdellä pätkällä kesken kaiken enkä päässyt enää samalle pätkälle. Meni seuraavaan ja siinä satoi sen verran, että ruutu meni ihan puuroksi ja tökki aivan hulluna. Ensimmäisen kerran oli noin pahoja ongelmia tämän kanssa.

Tänään nyt seuraavan kerran pääsin ajamaan ja vuorossa oli Kfin3 Ruotsi. Lauantaina kerkesin ajamaan kaksi pätkää, kunnes piti lopettaa. Nyt ajattelin lämmitellä ja ajaa nuo pätkät läpi mitä tuossa clubissa on. Meni yllättävän hyvin lämmittely ja siitä suht varmana suorittamaan clubin ajot. No se ei sitten mennytkään niin hyvin :D koko ajan jotain pientä virhettä tuli tehtyä ja muutama vähän isompi ja välillä ajettua ihan liian varovaisesti. Ruotsi oli kyllä mukavaa pätkää ajaa ja tällä hetkellä siellä 4. sija, joten ihan positiiviset fiilikset jäi loppujen lopuksi vaikka sijoitus varmaan tulee vielä tippumaan.

Ei ole tarpeeksi aikaa ajella ja jää noita clubikisoja väliin väkisinkin tulevaisuudessa. Hieman kyllä enemmän pitäisi ehtiä ajamaan, ettei katoaisi varmuus ajaa lujaa.

Mistä muuten johtuu, että auto käyttäytyy ihan eri tavalla time trialissa ja clubissa? Lämmittelin tosiaan nuo pätkät läpi ja täysin samoilla säädöillä menin ajamaan clubiin. Auto liukui todella paljon enemmän ja oli ihmeellinen kumilanka efekti käännöksissä. Vähän kuin ratin kääntämisen jälkeen auto eläisi liikaa. En tiedä miten sen selittäisi, mutta vähän kuin auto kelluisi jotenkin oudosti.
 
Viimeksi muokattu:
Viikonloppu meni poissa virtuaaliratista ja tänään takaisin ruotuun. Täytyy sanoa että nyt alkaa olla kuherruskuukausi pelin parissa vietetty ja oli hieman motivaatio-ongelmia, kun kaikissa kolmessa klubissa olisi ajettavaa, joka pitäisi suorittaa n. parin päivän sisällä. Noh ei muuta kuin auto alle ja Mexicoon ajotuntumaa etsimään ennen klubivetoa. Keskittyminen oli kyllä hukassa ja enemmän tuli ihmeteltyä huonoa ruudunpäivitystä kuin kuunneltua nuotteja. Meni vähän arpomiseksi parit risteykset että mihinkäs suuntaan tästä nyt pitikään jatkaa. Vauhti vaikutti klubiaikoihin verrattuna silti ihan kelvolliselta joten ei tässä nyt ihan niin hukassa olla. Klubi meni ihan hyvin. Solidi perussuoritus kärjen perässä, mutta ihan iskuetäisyydellä. Ehkä ekalle stintille olisi voinut ottaa kovemman rengasseoksen, mutta ei mulla ole vielä tähän asti ollut ongelmia niiden kanssa, joten vähän riskillä otin pehmeämmät kumit. Jonkun verran tuntui liukkaalta kolmannella pätkällä, mutta tuskin hävisin tässä juuri mitään niille jotka ajoivat hardeilla. Oli ainakin pari ekaa pätkää sitten vastaavasti parempi pito. @Ferraro lle isot propsit Galantin valitsemisesta Mexicon syheröille. Ei nimittäin ole ihan pienin auto.
Mistä muuten johtuu, että auto käyttäytyy ihan eri tavalla time trialissa ja clubissa? Lämmittelin tosiaan nuo pätkät läpi ja täysin samoilla säädöillä menin ajamaan clubiin. Auto liukui todella paljon enemmän ja oli ihmeellinen kumilanka efekti käännöksissä. Vähän kuin ratin kääntämisen jälkeen auto eläisi liikaa. En tiedä miten sen selittäisi, mutta vähän kuin auto kelluisi jotenkin oudosti.
Time trialissa taitaa olla jotkut super softit renkaat, kun taas klubikisoissa annetaan usein mediumia tai hardia valittavaksi. Toki lumirenkaita ei pitäisi olla useaa kovuutta.
 
Ykkösklubin Katalonia ajettu. F2-luokan voimasuhteista en muista muuta kuin että Peugeot 306 taitaa olla melko paljon edellä muita, joten rajasin sen pois vaihtoehdoista ja valitsin sen jälkeen fiilispohjalta Ford Escortin, joka jossakin Momentsin assupätkällä oli tuntunut aiemmin ihan kelvolliselta. Hyvän tuntuinen valinta se oli nytkin.

Uuden-Seelannin kyntämiset muistaen keskityin ensimmäisellä lenkillä erityisesti pään kylmänä pitämiseen, yrittämättä nostaa vauhtia aivan riskirajalle. Vaihdoin kuskia herätelläkseni myös kartturin, joten Kirsty Riddick sai tehdä tilaa Jonathan Jacksonille. Oliko sitten uuden äänen ansiota vai mitä, mutta ehkä nuotin kuuntelu nyt sujui hiukan aiempaa paremmin.

Kakkospätkä pääsi hiukan yllättämään, sillä luullakseni en ollutkaan ajanut kyseistä tieosuutta siihen suuntaan aiemmin. Yhden kerran ajoin leveäksi ja jouduin pakittelemaan, mutta aikaa siinä ei mennyt kuin viitisen sekuntia. Suhteellisen hyvä ensimmäinen lenkki, ja tavoite auton ehjänä pitämisestä täyttyi. Tauolle pääsin senhetkisellä kakkossijalla, mutta kuitenkin useita sekunteja kärjestä jääneenä.

Kisastrategiani kulmakiveksi muodostui 16 kilometrin yöllinen kolmospätkä, jota ennen ja jälkeen pääsi huoltoon. Koska tunsin koko erikoiskokeen jo melko hyvin uramoodin kautta, olin jo ennakkoon päättänyt että tällä EK:lla nostetaan vauhti tutulla tiellä pimeässä riskirajan tuntumaan ja isketään. Pätkä tulikin varsin hyvin, taululle seitsemän sekunnin pohjat ja autokaan ei vauroita kärsinyt. Rytmikin löytyi yllättävän hyvin, mikä ei viime aikoina aina ole ollut itsestäänselvyys.

Viimeinen lenkki oli rallin pisin, ja alkoi itselleni vähemmän tutulla 19-kilometrisellä EK:lla. Nyt laskin vauhtia reilusti edelliseen EK:hon verrattuna, mutta onnistuin kuitenkin missaamaan totaalisesti yhden nuotin pätkän loppupuolella. Uskoakseni menetin siinä jotakin viiden ja kymmenen sekunnin väliltä, mutta en kuitenkaan onneksi hajottanut mitään autosta pahemmin. Power Stage olikin sitten taas tutulla tienpätkällä, ja sinne asennoituminen oli, jos ei nyt ihan tulos tai ulos, niin kuitenkin hyökkäävä. Pari kertaa kyllä kolisuttelin kaiteita turhan takia, mutta mitään kriittistä autosta ei hajonnut ja toistaiseksi pohja-aikakin napsahti taululle.

Kokonaisuuteen olen suhteellisen tyytyväinen, vaikka olen melko varma että 306:lla tullaan vielä perästä kovaa ja todennäköisesti ohikin. Miksei jollakin muullakin autolla, sillä parantamisen varaa toki jäi parin selkeän virheenkin lisäksi, kuten aina. Hyvä kisa kuitenkin!
 
Ite testaillu ensin quick playssa ja sitten klubiveto. Pito ja käytös tuntuu olevan mun kokemuksella sama tuolloin.

Kyllähän tässä vuorotöitä tehdessä vähän jotkin klubit jää tiukille ajaa, mutta kunhan on ajannu tarpeeksi maita ja pätkiä niin eiköhän sitä ite ainaki ala ajamaan testailematta klubit läpi. Onhan siinäkin oma viehätyksensä ja jos pärjää niin voi olla todella tyytyväinen. Toivottavasti jo joulukuun patchi toisi nuottikorjauksia ettei tule selviä virheitä siinä enää esim hypyn jälkeen suoraan penkkaan koska ei varotettu mitenkään. Jos joka nyppyä alkaa aristella niin eihän siinä tulosta kyllä sitten tule mitään.

Meksiko oli itelläkin diashow vailla vertaa, melkeen päänsärkyä sai. PS5.
 
"Ajoin" eilen Espanjan. Tokalla pätkällä nous tiukassa vasurissa kaiteen yli vähän omituisesti ja siitä rotkoon -> terminal. Ois pitänyt kattoa kyllä uusinta, että mitä siinä oikein tapahtui.
 
Joo mulla on kans ollut sama että meinaa olla tuo 3 klubia liikaa kun töitäkin pitää tehdä, muita pelejä pelailla ja perheen kanssakin touhuta. Niin uhosin että testailen kaikki pätkät etukäteen mutta siihen on jäänyt että nopea yhden pätkän lämppäri (jos sitäkään) time trialissa ja klubia ajamaan. Ei tuolla tavalla mulla ole mitään asiaa kärkikahinoihin tai puhtaisiin suorituksiin. Pitää harkita jos vaikka panostaisi johonkin tiettyyn klubiin tai sitten vaan tyytyy vähän huonompaan suorittamiseen.
 
Itselläkin meni viikonloppu muksun synttäreiden ym. vähemmän tärkeiden asioiden parissa kuin WRC. :D Eilen poltteli jo päästä ajamaan ja mietin samaa että täytyis käydä vähän lämmittelemässä ennen kuin menee ihan kylmiltään nolaamaan itsensä, mutta otin kuitenkin äkkilähdön Ruotsiin ja ekaa ek:ta lukuun ottamatta pysyin pääosin jopa tiellä.
 
Konsolifin 1 ja Rally Iberia, eka ek meni ihan hyvin ja se tuli aika varmistellen että saan edes yhden pätkän ajettua maaliin asti. Toka ek, siinä alkoi ongelmat, osuin tolppaan, lensin katon kautta ympäri, ajoin väärään suuntaan. Jäin yli minuutin kärjestä. Autoa ei saanut korjattua kun oli vaan 15 minuutin huolto, aattelin että testaan ajella kolmos ek:ta mutta heti yksi pieni osuma seinään ja ohjaus hajosi ja auto kääntyi vaan vasemmalle. Oli pakko keskeyttää. Asvaltti on jo itselle tarpeeksi vaikee alusta ajaa, ja sit vielä yö niin eihän siitä mitään tuu. :D
 
en el tren de la leche de regreso a casa…

Pösö alle kun ei omilla taidoilla ole varaa antaa yhtään periksi kaluston suhteen. Toinen sija napsahti eikä piikkiin olisi varmaan ihan riittänytkään mutta sinne 5-10 sekunnin sisälle, ehkä jopa 5 sekunnin sisään.

Kaikki meni ihan mallikkaasti suhteellisen tuntemattomien reittien varrella neljännen pätkän johonkin seiska splittiin asti, en muista. En edes oikein tajua mitä tapahtui. Hieman ylikovaa yhteen oikeeseen, en muista oliko kolonen vai nelonen. Vauhti oli jo todella matalana kun tajusin tilanteen apexissa mutta ulostulon ulkopuolella oli kivi ja siitä sitten pomppasi useamman kerran katon kautta ja 30 sekunnin resetillä takaisin matkaan. Eipä mennyt pitkään ja yhdessä vasurissa suoraan pöpelikköön. Ei antanut heti laittaa resettiä niin tuhraantui aikaa siinä resettiäkin rämpätessä ja mukavat 10 sekuntia resetistä vielä päälle… siinä sitten kitkuttelin sen pätkän ja viimeisen loppuun autolla, joka muuttui täysin rusinaksi. Ovet irti, kone keittäen ja uutta maanjäristystä ratin kanssa hakemalla pujottelin maaliin. Niin juu, yksi hämmentävä 7 sekunnin resetti tuli kolmannella taipaleella. Vähän pitkäksi yksi hidas oikealle taittava kurvi ja olin pakkia jo hakemassa mutta antoi heti resettiä mitä en ymmärtänyt.

Suht ok aika olisi tullut kun kaikki nuo penaltit miinustaa ajasta ja muut sähellykset rusinalla ajaen. Vähän kismittää oman pään sisällä, kun vauhtia olisi niin omaan hyytelöimiseen aina hukkaa paremmat tulokset.
 
Pitkästä aikaa tuli ajettua klubia, juuri ehti ajamaan KFIN2 Mexicon ennen kuin se loppuu. Pätkät ja Escort todella hauskoja, mutta peli oli kamala diashow PS5:lla. Tuli ihan huono olo.

Meksiko oli lähinnä tuttu yhdestä Moments pätkästä, mutta nyt sai sitten vähän enemmän siihen tuntumaa. Aika puhtaasti ajelin rallin läpi. 3 ek jälkeen autossa oli vain todella vähän vauriota, mutta menin ottamaan tyhmän sekä turhan riskin huollossa ja 10 sek aikasakko pamahti. Siinä vaiheessa rallia se vaikutti siltä, että eipä sillä sijoitukseen ole vaikutusta.

Lopulta olisi siinä yhden sijan noussut ilman huoltosakkoa. Todella tyytyväinen kuitenkin 6 sijaan.
 
Tulipa jo hyvissä ajoin ajettua kakkosklubin Kreikka S1600:lla. Autovalinnan heitin taas arvalla, joka osui Ford Pumaan. Sen olisin luultavasti valinnut muutenkin, sillä olihan kyseessä yksi suosikkiautoistani jo Colin McRae Rally 3:n ajalta. Mukavaa että se on jälleen Codemastersin rallipelissä edustettuna.

Oikeastaan täysin puhdas ajo ilman isompia virheitä läpi kaikkien erikoiskokeiden. Vauhtikin tuntui ihan kelvolliselta, vaikka vertailukohtaa ei vielä olekaan, ollessani toistaiseksi ainoa kisan suorittanut kuljettaja. Ajaminen oli kivaa ja keskittyminenkin pysyi suhteellisen hyvin itse asiassa (ihme kyllä), joten lopputuloksesta riippumatta suoritukseeni olen tyytyväinen.
 
Muistin tänään, että siellähän on Meksiko tulossa B-ryhmäläisten kanssa :D. Jos on yhtään sama, kun A-ryhmäläisten kanssa oli niin noutaja tulee kyllä meikäläisellä. Yhdistää Meksikon huonon pyörimisen ja tuollaisen turboarkun, niin terve vaan. Olen tainnut yhden pätkän ajaa B-ryhmäläisellä tässä pelissä ja ei kyllä helppoa ollut. Huomattavasti vaikeampi mielestäni, kun esim. 2.0 oli. Hyvä kun pääsee edes kakkosta iskemään silmään noilla reiteillä. Yrittämään lähdetään mutta sen säännön itselleni teen, että käsijarrua en käytä. Eihän noissa vehkeissä kunnon käsijarrua edes ollut? Tasotusta tässä antaa jo huonoihin lähtökohtiin nähden mutta realismi edellä henkilökohtaisesti. Soft lockilla myös ajelen niin veivaamista tulee kyllä riittämään. Tämä vähän huolestuttaa, kun sohvan pohjalta ajelen wheel standillä. Vähän on sellainen tunne, että ei pysy ständi koko rallia ihan paikallaan.
 
Myös Kroatia tuli ajettua. Autoksi arvottiin Mitsubishi Lancer eli luokan ainoa A-ryhmäläinen. En oikein tiedä miten tuo nyt sitten meni, kunnon rytmiä oli todella hankala saada päälle ja toisaalta piti varoa ettei riko autoa turhan takia, kun huoltoja oli vähän ja harvassa. Keskimmäisen lenkin alussa onnistuin tekemään lähempää tuttavuutta erään sisämutkan tolpan kanssa, aikaa meni 5-10 sekuntia, moni osa-alue autosta kärsi hiukan ja Lancer ei seuraavassa huollossakaan täysin kuntoon enää tullut. Pisimmällä pätkällä tein lisäksi yhden isomman virheen, johon meni aikaa varmaankin myös kymmenisen sekuntia. Ihan yhtä puhtaasti ja hyvin ei tullut kuin Kreikka, mutta ainakin maaliin tuli ajettua.
 
Muistin tänään, että siellähän on Meksiko tulossa B-ryhmäläisten kanssa :D. Jos on yhtään sama, kun A-ryhmäläisten kanssa oli niin noutaja tulee kyllä meikäläisellä. Yhdistää Meksikon huonon pyörimisen ja tuollaisen turboarkun, niin terve vaan. Olen tainnut yhden pätkän ajaa B-ryhmäläisellä tässä pelissä ja ei kyllä helppoa ollut. Huomattavasti vaikeampi mielestäni, kun esim. 2.0 oli. Hyvä kun pääsee edes kakkosta iskemään silmään noilla reiteillä. Yrittämään lähdetään mutta sen säännön itselleni teen, että käsijarrua en käytä. Eihän noissa vehkeissä kunnon käsijarrua edes ollut? Tasotusta tässä antaa jo huonoihin lähtökohtiin nähden mutta realismi edellä henkilökohtaisesti. Soft lockilla myös ajelen niin veivaamista tulee kyllä riittämään. Tämä vähän huolestuttaa, kun sohvan pohjalta ajelen wheel standillä. Vähän on sellainen tunne, että ei pysy ständi koko rallia ihan paikallaan.
Se voi olla, että oikeasti ei olisi noilla Meksikon syheröteillä ajettu Group B-autoilla. Taitaa se Audi kuitenkin niukasti jokaisesta kohdasta mahtua, mutta ei välttämättä ole se paras valinta tuohon ralliin. Lancian S04 on ihan hauska ajaa EA WRC:ssä, mutta olisiko Ford RS200 yllätysveto. Pösö on ainakin ketterä.

Varmaan on Meksikon rallissa (auton)raatoja luvassa, hankalaa tulee olemaan. Niin joo ja suorituskyky ongelmat päälle. Pistää miettimään, että kannattaako edes ajaa. Haasteen takia saattapi tehdä mieli kokeilla.
 
Ylös Bottom