Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA Sports WRC - Clubit yms. online eventit

Konsolifin 3 ja Kroatia, kaksi ekaa Ek:ta oli ihan ok vauhdin puolesta vaikka virheitä tuli. Tokalla ek:lla osuin tolppaan niin konepelti otti vähän osumaa, vaikeutti seuraavaa ek:ta kun ei nähnyt kunnolla. :D



Mutta tää videossa oleva paikka otti päähän, eka osuin sil pitkällä ek:lla tohon, ja heti perään seuraavalla ek:lla samaan paikkaan. Ei oikein auto tykännyt siitä, oli vähän vaikeata sen jälkeen. Oli lähellä että olisin osunut kolmas ek putkeen siihen, mutta ehdin väistää. :D

Noin yleisesti oon ihan tyytyväinen vaikka jäin yli 4 minuuttia kärjestä, silloin kun auto pysyis ehjänä enkä ottais penaltya, niin vauhti on ihan ok ja ihme kyl asvaltilla ajaminen oli yllättävän kivaa.

Edit: Tossa videossa konepelti kyl onneksi lentänyt pois jo. :D


Tightens hard ? Onko sulla käytössä mitkä nuotit?

Onhan se myös välillä surkuhupasta kun tietyt aurausmerkit ja liikennemerkit ei jousta milliäkään ja terminaalia tiedossa. Pitää vaan yrittää pysyä loitolla niistä.
 
Tightens hard ? Onko sulla käytössä mitkä nuotit?

Onhan se myös välillä surkuhupasta kun tietyt aurausmerkit ja liikennemerkit ei jousta milliäkään ja terminaalia tiedossa. Pitää vaan yrittää pysyä loitolla niistä.
Mulla on simplified, niil oon ajanut paremmin kuin ns defaulteilla. Silloin keskityn liikaa numeroihin ym ja oon metsäs heti. :D

En tiedä pitäisikö taas kokeilla noita muita kuin simplified.
 
Olis mukava ku voisi clubissa ruksia poistumisen rallista DNF:ksi. Joutus jokainen vetämään rallin kerralla eikä hieroisi joka pätkää erikseen.

Toki ymmärrän vauva-, koira-, undulaatti-, lumityö-, vaimo- keissit, mutta silti!

Meksikon sokolaati tarjosi mitä odotinkin, mahotonta veivausta neulansilmissä, ei monesti Lanciassa vitosvaihdetta tarvittu! Pääsin sentään maaliin.. Aikamoista repeilyä oli myös kuvassa ja välillä semmosia parin kymmenyksen hidastumisia jotka haittaa kyllä keskittymistä. Onkohan pelistä vai nettiyhteydestä kiiinni, voisko se vaikuttaa näissä clubiajeluissa sekin, en tiedä.
 
Viimeksi muokattu:
Mun mielestä on hyvä että pääsee kesken rallin pois ja takasin, kun ei kerkeä saman päivän aikana ajamaan kahdeksaa pätkää. Mutta sen pitäisi olla mahdollista vain siinä kohtaa missä on huolto. Itsellä ei ole tullut mitään autoa hajottavia kolareita, mutta on tuo silti todella perseestä, että auto korjaantuu itsestään kun palaat takaisin clubiin. Luulisi siihen tulevan päivitystä nopeasti.

Tai sitten pitäisi jättäytyä pois näistä clubeista missä on enemmän kuin 3 tai 4 pätkää ajettavana. Itsellä aika riittää viikossa ajaa juuri Kfin3 clubin pätkät ja hyvällä säkällä siihen lämmittely ensin. Jos aikaa jää, niin ajan myös kahden muun clubin ralleja, mutta ilman lämmittelyä yleensä. Paljon enemmän pitäisi keretä ajamaan, että jäisi edes vähän nuo pätkät mieleen ja varsinkin ne huonot nuotit joissakin kohdissa. Tänään onkin tiedossa monta tuntia aikaa ajaa, mutta nyt pitäisi päättää käytänkö sen ajan vain ralliin, vai käynkö ajamassa myös turismoa :D

Tuli ostettua bf tarjouksesta fanatecilta uudet polkimet, käsijarru ja qr2 setti. Saa nähdä miten oppii tuota käsijarrua käyttämään. Löysin myös redditista rattiin semmoiset säädöt, että nyt tuntuu hyvältä ajaa. Asfaltilla tuntui ensimmäisen kerran kivalta ajaa, vaikka voi sekin vaikuttaa kun säädin auton erittäin matalaksi ja jäykäksi, niin ei ollut semmoinen veneen tuntuinen mutkissa.
 
Tuli ostettua bf tarjouksesta fanatecilta uudet polkimet, käsijarru ja qr2 setti. Saa nähdä miten oppii tuota käsijarrua käyttämään. Löysin myös redditista rattiin semmoiset säädöt, että nyt tuntuu hyvältä ajaa. Asfaltilla tuntui ensimmäisen kerran kivalta ajaa, vaikka voi sekin vaikuttaa kun säädin auton erittäin matalaksi ja jäykäksi, niin ei ollut semmoinen veneen tuntuinen mutkissa.
Itsellä tällä hetkellä thrustmasterin th8a kässärinä, ei oo maailman paras siihen niin oli pakko tilata Mozan kässäri sit. Saa nähdä milloin tulee. Tulee kalliiksi tää kun nyt ennen wrc:tä tuli ostettua ajopenkki, tyyliin pari viikkoa sitten uudet polkimet ja nyt kässäri. :D

Kivaa kyl ollut ajaa noita clubeja vaikka en oo selvinnyt yhtään rallia ilman ongelmia. :D
 
"Auto korjaantuu itsestään kun palaa takaisin klubiin" Mitä tämä tarkoittaa, ilman huoltotaukoa korjaantuu auto kun käy treenaamassa joka pätkää esim trialissa tai quick racessa? Renkaatkin?
 
"Auto korjaantuu itsestään kun palaa takaisin klubiin" Mitä tämä tarkoittaa, ilman huoltotaukoa korjaantuu auto kun käy treenaamassa joka pätkää esim trialissa tai quick racessa? Renkaatkin?
Kyllä. Auto ja renkaat uusiutuu joka kerta kun käyt pois klubista. Siitä oon saanut itsekkin etua, kun on pitänyt ajaa pätkissä:D eihän tuon noin pitäisi olla, mutta kaippa tuohon tulee korjaus seuraavassa päivityksessä.
 
Aikamoista repeilyä oli myös kuvassa ja välillä semmosia parin kymmenyksen hidastumisia jotka haittaa kyllä keskittymistä. Onkohan pelistä vai nettiyhteydestä kiiinni, voisko se vaikuttaa näissä clubiajeluissa sekin, en tiedä
Ei sitä peliä striimata, joten ei varmasti ole nettiyhteydestä kiinni.
"Auto korjaantuu itsestään kun palaa takaisin klubiin" Mitä tämä tarkoittaa, ilman huoltotaukoa korjaantuu auto kun käy treenaamassa joka pätkää esim trialissa tai quick racessa? Renkaatkin?
Joo, kyllä siellä kaikki nollautuu uudenveroiseksi. Tuon kyllä todellakin saisivat fiksata. Olisi tavallaan suorastaan kätevä ominaisuus (minun mielestä :D ), että klubissa olisi mahdollista laittaa peli "lukkoon", elikun käynnistät klubikisan, niin sen jälkeen ei onnistu muiden pelimuotojen ajelu. Tai ainakaan kyseisen rallin ajaminen muissa pelimuodoissa. Toki tätäkin voi sitten kiertää helposti toisen tilin avulla jos jaksaa edes vähän vaivaa nähdä.

Itse ajelin eilen DR2 tunnin verran kun sen tarjouksesta intouduin pc:lle ostamaan. Sitten pleikka tulille, suorilta Meksikon sateiseen yöhön. Meininki oli tietysti lähikauppaan ajelua ilman kiireitä. Siinä menikin se puolisen tuntia eikö olisi ollut kyllä mitään intoa ajella sitä etukäteen läpi. Sitten kello näyttikin AW2, joten vaihdoin sinne. Nyt kun jäljellä oleva reitti ottaa sen puolisen tuntia enää, niin sen voisi ehkä jaksaa edes osittain käydä ennakkotutustumassa, mutta koska Meksiko on selvästi omia inhokkeja, niin enpä tiedä jaksaako. Mutta jos edes vähän kävisi jotain ajamassa ennen klubiin hyppäystä. Sen verran harrastelija olen, että rutiini puuttuu.
 
Olis mukava ku voisi clubissa ruksia poistumisen rallista DNF:ksi. Joutus jokainen vetämään rallin kerralla eikä hieroisi joka pätkää erikseen.

Samaa mieltä! Enpä aatellut että joku tollasta tekisi, sit vielä se että se auto ja renkaatkin korjaantuu kun poistuu. Yks motivaattorin syöjä lisää listaan siis. Alkaa mietityttää että onko siinä sit järkeä ite ajella konepelti naamalla pari pätkää putkeen.
Itsellä tällä hetkellä thrustmasterin th8a kässärinä, ei oo maailman paras siihen niin oli pakko tilata Mozan kässäri sit. Saa nähdä milloin tulee. Tulee kalliiksi tää kun nyt ennen wrc:tä tuli ostettua ajopenkki, tyyliin pari viikkoa sitten uudet polkimet ja nyt kässäri. :D

Kivaa kyl ollut ajaa noita clubeja vaikka en oo selvinnyt yhtään rallia ilman ongelmia. :D

Pakko kysyä että miks sulla on se halvempi Thrustmasterin shifteri vaihtamista varten? Onks siinä lyhyempi liikerata tai joku muu etu? Pitäs TH8A:n hommailla short throw modi..
 
Niin innolla ajanut aina koko kisat heti alta pois, että ei ole tullut auton korjaantumista vastaan, tai sellaisen ominaisuuden olemassaoloa edes mieleen. Ihan turhaa tasoitustahan siinä on sitten antanut jos on autonsa sattunut rikkomaan lenkin ekalla pätkällä, jos kerran nopealla uudelleenlatauksella koko homman voi resetoida. :oops:
 
Niin innolla ajanut aina koko kisat heti alta pois, että ei ole tullut tätä ominaisuutta vastaan, tai sellaisen olemassaoloa edes mieleen. Ihan turhaa tasoitustahan siinä on sitten antanut jos on autonsa sattunut rikkomaan lenkin ekalla pätkällä, jos kerran nopealla uudelleenlatauksella koko homman voi resetoida. :oops:

Juu aika monta flashbackia iski silmiin missä on tullut auton raato kuskattua sisulla loppuun asti vaikka taikatempulla olis saanut korjattua.. perkele! :D
 
Tuo on ihan selvä ettei auton pitäisi korjaantua, eikä renkaiden. Mutta kuinka totisia sitten kuitenkaan nämä klubiajelut ovat kellekkin on eri juttu ja miten kukakin saa etua. Onhan sekin selvä etu niille ketkä pystyy käyttämään viikossa paljon tunteja peliin ja alkaa muistamaan osan pätkistä ulkoa. Mutta jossain vaiheessa tulevaisuudessa kaikki alkaa muistamaan suurimman osan ulkoa. Jos jollain on aikaa ajaa jokainen pätkä moneen kertaan ennen klubia, niin ei se multa ole pois, kun ei tässä mistään palkinnoista ajella. Voisihan tietty klubin asetuksista saada jonkun asetuksen, ettei siitä voi lähteä edes huoltotaukojen kohdalla pois ja palata myöhemmin uudestaan. Klubissa voisi olla myös vaihtoehto tutustua ensin kokonaan erikoiskokeeseen ja sitten vasta ajaa kisasuoritus. Se olisi hyvä niille jotka eivät kerkeä ajamaan niin paljon, että pätkät ovat tuttuja valmiiksi.


Edit: Mä nyt jätän ton Kfin3 klubin ajamatta siihen saakka, kunnes tulee päivitys joka korjaa tuon bugin. En siis ole sen takia lähtenyt klubista ja tullut takaisin, että olisin mällännyt auton, mutta oon mä siitä hyötynyt ainakin renkaiden osalta joissain pätkillä kun on aika loppunut ja pitänyt jatkaa myöhemmin uudestaan. Sen takia jätän sen nyt kokonaan, kun keikun siellä kolmosena pisteissä ja mä tulisin hyötymään siitä bugista jatkossakin, kun joudun kuitenkin katkomaan ajamiset eri päiville kesken rallin.

Taitaa Kfin2 klubissa olla sen verran vähän pätkiä, että ne kerkeän ajamaan kerralla. Autot ei kyllä miellytä pahemmin meneillään olevassa rallissa :D
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tämä on yks vitsi koko "kuin kilpa-ajoa mutta rallia"

Ei auta paljon säästellä autoa hc damagessakaan eikä suunnitella rengastaktiikoita kun quittaamalla saa joka ek:lle ajamattoman auton.

Tätä täytyy vähän nieleskellä nyt ja ajaa välillä jotakin muuta. Hyviä kisoja kaikille!
Tuo on ihan selvä ettei auton pitäisi korjaantua, eikä renkaiden. Mutta kuinka totisia sitten kuitenkaan nämä klubiajelut ovat kellekkin on eri juttu ja miten kukakin saa etua. Onhan sekin selvä etu niille ketkä pystyy käyttämään viikossa paljon tunteja peliin ja alkaa muistamaan osan pätkistä ulkoa. Mutta jossain vaiheessa tulevaisuudessa kaikki alkaa muistamaan suurimman osan ulkoa. Jos jollain on aikaa ajaa jokainen pätkä moneen kertaan ennen klubia, niin ei se multa ole pois, kun ei tässä mistään palkinnoista ajella. Voisihan tietty klubin asetuksista saada jonkun asetuksen, ettei siitä voi lähteä edes huoltotaukojen kohdalla pois ja palata myöhemmin uudestaan. Klubissa voisi olla myös vaihtoehto tutustua ensin kokonaan erikoiskokeeseen ja sitten vasta ajaa kisasuoritus. Se olisi hyvä niille jotka eivät kerkeä ajamaan niin paljon, että pätkät ovat tuttuja valmiiksi.


Edit: Mä nyt jätän ton Kfin3 klubin ajamatta siihen saakka, kunnes tulee päivitys joka korjaa tuon bugin. En siis ole sen takia lähtenyt klubista ja tullut takaisin, että olisin mällännyt auton, mutta oon mä siitä hyötynyt ainakin renkaiden osalta joissain pätkillä kun on aika loppunut ja pitänyt jatkaa myöhemmin uudestaan. Sen takia jätän sen nyt kokonaan, kun keikun siellä kolmosena pisteissä ja mä tulisin hyötymään siitä bugista jatkossakin, kun joudun kuitenkin katkomaan ajamiset eri päiville kesken rallin.

Taitaa Kfin2 klubissa olla sen verran vähän pätkiä, että ne kerkeän ajamaan kerralla. Autot ei kyllä miellytä pahemmin meneillään olevassa rallissa :D

Ei kyllä tartte jättää mitään ajamatta vaikka hyötyykin tuosta out&in huollosta. Suurin osa jotka tuon on tienny käyttää sitä varmasti joka pätkälle joten ei sen takia tarvi taukoja pitää.

Jos tämä on ollu alusta asti tiedossa, harmittaa itseäni vain se ettei sitä edes täällä suomiporukassa tuotu ennen sinua esiin. No pelihän tämä vain on, totta, mutta silti.
 
Viimeksi muokattu:
Ei tuo varmaan ole ollut pahemmin tiedossa, kun en mä sitä itsekkään olisi edes huomannut ellen olisi redditista lukenut. Niissä ralleissa kun on pitänyt lähteä kesken kaiken oon luullut välillä auton vaan pysyvän kunnossa, kun ei ole törmäillyt mihinkään :D renkaita en ole edes seurannut miten on kulunut, vaan aina huoltotauolla uudet käyttöön. On se kyllä silti ollut niin iso etu, etten mä osallistu tuohon ennen korjaavaa päivitystä ja jos en kerkeä ajamaan putkeen sitä rallia.
 
Mä toivon että moni ei käytä sitä että lähtee pois ja sit tulee takas niin on ehjä auto. Mä huomasin ton ns bugin ekana vai tokana päivänä, mutta en oo itse käyttänyt. Ajan kaikki clubit aina putkeen ja se näkyy tuloksissa kun auto aina ihan rikki. :D
 
Mä toivon että moni ei käytä sitä että lähtee pois ja sit tulee takas niin on ehjä auto. Mä huomasin ton ns bugin ekana vai tokana päivänä, mutta en oo itse käyttänyt. Ajan kaikki clubit aina putkeen ja se näkyy tuloksissa kun auto aina ihan rikki. :D
Minä taisin tämä homman jostain redditistä myös sattumalla löytää ja en ole kyllä kehdannut käyttää tai edes testata. Pelit on tietysti pelejä mutta aika iso osa rallia on kuitenkin tuo, että konponentit kuluu ja pelti vähän rutussa mennään eteenpäin. Mun puolesta kaikki tekee miten tykkää ja käyttävät tätä hyväksi jos ei ehdi kaikkia ajamaan kerralla tai haluaa tuhotun auton korjata.

Meksikon ajelin Lancialla eilen ja se ei mennyt sitten putkeen vähääkään. Paha vielä sanoa veikö auto miestä vai Meksikon reitit on minulle henkilökohtaisesti vaikeita. En anna propseja itselleni siitä, että olisin jokin B-ryhmäläisten kouluttaja mut vähän veikkaan, että ei vaan riitä taidot Meksikon reiteille kun A-ryhmäläistenkin kanssa tuli pahasti turpaan. Pidin kuitenkin lupaukseni ja kidutin itseäni sillä, että en käsijarruun koskenut. Vaikka olisin käyttänyt olisi turpaan tullut mutta olisihan sen käyttäminen huomattavasti auttanut. Ehkä sillä olisi voinut tietyt paikat pelastaa missä hukkui useita sekunteja. Jäin esim. useamman kerran pohjasta kiinni penkkaan ja koitin omin keinoin päästä pois ja pari katon kautta keikautusta tuli myös. Propsit kyllä kärkeen, kovaa vedätte.

Tänään jää ajot välistä ja katsotaan jos huomenna kädet tärräten hyökätään sitten taskurakettien kimppuun Kreikassa.
 
Mulla meni toi Meksiko hyvin siihen asti kunnes ajoin mutkan pitkäksi 4 ek:lla ja sit peruutin johonkin kiveen ja rengas hajosi. :D
 
Olen ollut tietoinen tosta resettibugista oikeastaan heti kun tää nykyinen kfin1 kausi alkoi. Tarkoituksella en ole tietoa levittänyt että homma pysyisi mahdollisimman aitona. Itsekin ajan kisat aina yhdeltä istumalta.

Kfin1 suoritettu tänään körö körö kirkkoon meiningillä. Neulansilmistä oli välillä vähän hidasta päästä ulos koska Fordistakin puuttui alavääntö ja kytkinpotku ei jostain syystä toiminut. Muista klubeista tuli terminaalit torstaina.

Ferraro eikös sen car resettin saa optionsin kautta, vaikka olisi suoran bindin siitä poistanutkin?
 
Day1 toi auton korjaaminen oli tiedossa, käytettyä ei oo tullu. Yheltä istumalta noita on tullu ajettua ja jos on ollu pakko jättää kesken, niin sitten huollossa on otettu quittia.

Tietenkin se vähän ehkä kismittää kun sen tietää että porukka sitä käyttää ainakin osassa klubeja mitä ajelee ja itte ei käytä. Toinen mikä kans vähän tökkii on oikominen. TT puolella on nähty analyysi pätkästä kun heppu vetää reippaasti mettän puolella 5 vaihteella rajottajaa vastaan, kun tie menee reilun 10m päässä ja siinä on pari mutkaakin vielä. Enempi sais olla sakkotolppia ripoteltu tonne pätkän varteen. Juu, eihän tää mitään rata-ajoa oo, mutta silti vois vähän paremmin olla että tartteis siinä ladullakin ajaa, eikä mettässä.
 
Ylös Bottom