Ferraro
Well-Known Member
Saa kyllä. Mutta eihän siinä poistossa olisi silloin mitään ideaa, jos resettiä kuitenkin käyttäisi.Ferraro eikös sen car resettin saa optionsin kautta, vaikka olisi suoran bindin siitä poistanutkin?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Saa kyllä. Mutta eihän siinä poistossa olisi silloin mitään ideaa, jos resettiä kuitenkin käyttäisi.Ferraro eikös sen car resettin saa optionsin kautta, vaikka olisi suoran bindin siitä poistanutkin?
Mr. Sonikk uhkasi minua ja kertoi tekevän muutamia terminaaliin johtavia muutoksia minun autoihin Clubeja varten jos en tuohon ACC:hen paremmin perehdy. Tästä syystä olen nyt pari päivää vääntänyt ratahommia niska limassa ja jäänyt rallit vähän vähemmälle. Leikki leikkinä.
En uskalla muuten näin tulokkaana kommentoida, mutta KonsoliFIN 2:n viiden erikoiskokeen ralli tuntui sopivan mittaiselta. Kun taas KonsoliFIN 3:n kahdeksan ek:ta tuntui turhan pitkältä. Joten täältä ääni neljän, viiden tai max kuuden erikoiskokeen ralleille.Nyt muutkin mielipiteet esiin niin saadaan hyvä sarja tulevasta ja tulevaisuudessa.
Kaikki kisat ajettu täällä DualSensellä. Herkkyys satasessa ja lineariteetti kakkosessa, ohjainasetukset pysyneet samana kaikissa luokissa ensimmäisestä päivästä lähtien.Eli jos joku pelaa ohjaimella ja on hyvät asetukset siihen, niin mielenkiinnolla otan vastaan ja kokeilen miten sujuu.
Mitä hittoa, oon luullut kokoajan että sulla joku pro ratti. Suutun jos vedän paremmin ohjaimella kuin ratilla.Kaikki kisat ajettu täällä DualSensellä. Herkkyys satasessa ja lineariteetti kakkosessa, ohjainasetukset pysyneet samana kaikissa luokissa ensimmäisestä päivästä lähtien.
Itse pitäisin kyllä vaihtelusta autoluokkien välillä, koska pelissä on niin hyvä ja laaja autovalikoima. Toki ei sekään haittaisi, mikäli painotus olisi moderneissa nelivedoissa. Toisaalta nyt alkaa olla painetta pelata vähän muutakin välillä kuin WRC:tä, joten katsotaan mikä on oma osallistumisen taso jatkossa. Mennään fiiliksen mukaan joka tapauksessa, ja periaatteessa mikä tahansa luokka kelpaa.