Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Todella usein lagittaa suomalaisia vastaan, tai ainakin ihan selvää viivettä on. Ruotsalaisia vastaan sujuu hyvin, kuten myös näitä saksalaisia, sveitsiläisiä jne eurooppalaisia jengejä vastaan. Viime aikoina FIB:in kanssa ollut vaikeuksia päästä pelaamaan, kun peli jumittaa jo ensimmäiseen pelaajavalintaruutuun, ennen samaa ongelmaa oli Olvin kanssa.

Taitaa olla suoraan verrannollinen pelaajamäärään ongelmien määrä... Vai onko jäätynyt pienemmilläkin pelaajamäärillä?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Taitaa olla suoraan verrannollinen pelaajamäärään ongelmien määrä... Vai onko jäätynyt pienemmilläkin pelaajamäärillä?

Kyllä siinä selvä yhteys on tuon pelaaja määrän kanssa. Esim. perus että on 4-5 tyyppiä omassa kopissa ja tulee näitä perus 2 hengen teameja vastaan niin jos vaan pelaamaan jaksaa niitä vastaan lähteä niin poikkeuksetta toimivat ihan kunnolla nuo pelit. Tai ainakaan näitä koppi jäätymisiä ei esiinny. Lag sitten taas ongelmana erikseen, sitä kun tuntuu välillä olevan ja välillä ei oli vastassa ketä vain!

Yhteenvetona: Korjaava päivitys EA ja sassiin mutta taitaa sekin olla aika turha toive...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Fibiä vastaan ei sit tarvi jatkossa pelata, jos siel tää uusin värväys ARSI69 jatkaa tota wrappittelua. On kyllä tyhmä ihminen ku ei älyä ees suomalaisii tiimei vastaan olla hakematta wrappia. Noh, kukin tavallaan.

fibiä vastaan muutama matsi nyt ollut ja ihan mukavii pelejä vaikka takkiin on tullut. ei ainakaan meitä vastaan mitää wrappeja ja tätä rannarii ole tullut. tosin tämä arsi69 ei ole ollut pelaamassa.

hauskan jutun kuulin tossa yhteisössä kun olin pelaamassa niin sisu hc:n kaverit kehuskeli siellä että 400 maalia niillä muutama tyyppi tehny tällä "bugiranteella",eli tehokas on:)ei ny nimii mainita:).......

ulkomaalaiset jengit ei kyl oo meit vastaa tota vanhanaikasta tehny ollenkaan. yleensä on suomalainen jengi joka sitä hakee. mutta sitten taas noi ulkomaalaiset jengit hakee ihan jatkuvasti tätä rannevetoo. We Are Legends on yksi pahimmista wrappi ja bugiranne jengeistä.

Hyvvee Jouluva kaikille vaan:)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

hauskan jutun kuulin tossa yhteisössä kun olin pelaamassa niin sisu hc:n kaverit kehuskeli siellä että 400 maalia niillä muutama tyyppi tehny tällä "bugiranteella",eli tehokas on:)ei ny nimii mainita:).......

sanokko vaa ne nimet ja ketkä siellä on huuellu ettei mee aivan kuulopuhheeksi? meillä ei moni oo tehny yleensäkään 400 maalia, ku ei me osata. enkä kyllä ymmärrä että ainakaan usiampi ku yks meijän rakastettu juniori ois tuommosta huuellu.
 
Hahah bugimaaleista (joita tässä pelissä ei käytännössä enää ole) itkijöille tuli taas oiva näyte tämänpäiväisessä EHT:n Venäjä-Suomi matsissa!

Konna Kontiola iskee 7 sekuntia ennen loppua aivan selvästi X-POHJASSA WRAP-AROUND MAALIN! :D Ja vielä VESKARIN PATJAN ALTA, eihän noin voi oikeasti mennä eihän? :rolleyes: Ja mihin paikkaan tuo maali. Aika epäherrasmiesmäistä. Näinkin kun Konna kävi jo sielä Bykoville ja kumppaneille esittämässä mitä nöyrimmät anteeksipyyntönsä. Jalonenkin tuumasi pelin jälkeisissä haastatteluissa, että "noh olihan se vähän bugahtava maali, mutta ei haittaa niin paljoa, kun ei ollut toinen Suomi-tiimi vastassa."
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Näinkin kun Konna kävi jo sielä Bykoville ja kumppaneille esittämässä mitä nöyrimmät anteeksipyyntönsä.
En tiedä huomastiko, mutta Venäjän oikea puolustaja lähti samantien pelistä. Luultavasti poistui lähettämään Kontiolalle perinteistä "Fucking glitchers! I hope you die!!!"-tekstiviestiä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Konna Kontiola iskee 7 sekuntia ennen loppua aivan selvästi X-POHJASSA WRAP-AROUND MAALIN! :D Ja vielä VESKARIN PATJAN ALTA, eihän noin voi oikeasti mennä eihän? :rolleyes:
Meneekö tollanen tosielämässä yli 50 % todennäkösyydellä (kun sen osaa) sisään?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

En tiedä huomastiko, mutta Venäjän oikea puolustaja lähti samantien pelistä.
Heh, en huomannut... :D

Meneekö tollanen tosielämässä yli 50 % todennäkösyydellä (kun sen osaa) sisään?
Ei mene. En oo kyllä liioin nähnyt vielä yhtään pelaajaa, joka tuon laittaa tässä pelissä yli 50 % tod.näk. sisään. EASHL:n lisäksi myös yksinpelin puolella on toki tavannut kaikennäköistä jantteria, ja jotkut ovat tuota aikas paljon yrittäneetkin. Mutta helppoa puollustaa pois, joten aika harvoin noita omaan päähän menee. Tai sanotaan, että yhtä useasti, kuin oikeassakin lätkässä. Toki jos paine on kokoajan omassa päässä ja toiset pyörittää kokoajan Gretzkyn toimistoa maalin takana, niin noita maaleja voi tulla enemmän.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

hauskan jutun kuulin tossa yhteisössä kun olin pelaamassa niin sisu hc:n kaverit kehuskeli siellä että 400 maalia niillä muutama tyyppi tehny tällä "bugiranteella",eli tehokas on:)ei ny nimii mainita:).......

Mainitsepas vaan nimiä kun kerrat rupeat huutelemaan, sulla on todellakin jotain ylitsepääsemättömiä ongelmia, kannattaisiko jo vaihtaa peliä pikkuhiljaa?

Meillä on kolme pelaajaa jotka ovat tehneet yli 400 maalia:

Aketsu 627 maalia, 7047 laukausta ja laukaisuprosentti 8.9
Isokeeko 577 maalia, 3590 laukausta, laukaisuprosentti 16.1
Insane-Sane 491 maalia, 5062 laukausta, laukaisuprosentti 9.7

Tämän perusteella nämä herrat eivät olisi mitään muuta maalia koskaan tehneetkään:D Muutenkin meidän joukkueen laukaisuprosentti koko NHl10 ajalta on 15.6, eiköhän tuo olisi aika lailla isompi jos 400 bugiranne maalin miehiä olisi joukkueessa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Meneekö tollanen tosielämässä yli 50 % todennäkösyydellä (kun sen osaa) sisään?

Miksi teidän joukkue saa hakea tuota rannetta koko pelin mutta tästä kostona yksi epäonnistunut wrapi yritys tuottaa heti viestin että ei noita?? Kyse viimeyön pelistä mikä muuten oli kyllä erittäin hyvää vääntöä joka ratkesi vasta kolmannessa jatkoerässä.

Pointtini siis on se, että jos näitä maalintekotapoja ryhdytään kutsumaan bugeiksi niin siitä on tehtävä suomalaisjoukkueiden välinen virallinen kanta ja linjaus. Nythän täällä on käyty vain epämääräistä tönintää puolin ja toisin, vaikka kaikki harrastavat tätä mukamasbugittelua. Suurista seuroista esim. HCK ja OLV eivät näitä maalintekotapoja bugeiksi myönnä, joten curvesta saatu yksimielisyys on tuskin saavutettavissa ja täten bugittelu on henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan sallittua. Mutta tietenkin toimin joukkueeni haluamalla tavalla jatkossakin odottamalla vastustajan aloitetta.

Niin, tästähän minä ja myös vessaharja kirjoitti jo aikaa sitten että pitäisikö tehdä joku linjaus?? Eipä ole oikeen mitään sillä suunnalla tapahtunut. Joten periaatteessa koska mitään ei ole yhdessä sovittu niin bugittaminen on sallittua vaikkakin aika persiistä. Ja kyllä me on kanssa yritetty pitää linjaa että antaa vastustajan tehdä aloite jos näitä keinoja haluaa käyttää. Tää vaan tuntuu niin turhauttavalta tää keskustelu kun näistä bugeista on yhtä monta mielipidettä kuin on pelaajia.

Jos sieltä sit tulee vastaan joku RÄIKEÄSTI näitä keinoja käyttävä joukkue, minkä koko peli perustuu jonkun(joidenkin) tiettyjen juttujen(glitchien) tietoiseen hakemiseen koko peli niin siinä vaiheessa voimme jättää niitä vastaa pelaamatta. Mutta jos joku JOSKUS jonkun glitchin upottaa niin vaikka sillä hetkellä ottaa päähän ni menkööt.. Mutta sen jälkeen jos vastaavan joutuu kaivaa omasta verkosta ni on aika turha avautua.

Onpa sekavaa, mutta pointti siis on että oikein mielelläni pelaan ilman glitchejä mutta kyllä siihen nyt pitäis saada selvä linjaus sitten että mitkä kaikki näitä glitchejä on mitä ei sallita.

Onneksi sentään tuo liiga päästään pelaamaan 6vs6 niin siellä ei tartte miettiä mitä nyt saikaan ja mitä ei saa tehdä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mainitsepas vaan nimiä kun kerrat rupeat huutelemaan, sulla on todellakin jotain ylitsepääsemättömiä ongelmia, kannattaisiko jo vaihtaa peliä pikkuhiljaa?

Meillä on kolme pelaajaa jotka ovat tehneet yli 400 maalia:

Aketsu 627 maalia, 7047 laukausta ja laukaisuprosentti 8.9
Isokeeko 577 maalia, 3590 laukausta, laukaisuprosentti 16.1
Insane-Sane 491 maalia, 5062 laukausta, laukaisuprosentti 9.7

Tämän perusteella nämä herrat eivät olisi mitään muuta maalia koskaan tehneetkään:D Muutenkin meidän joukkueen laukaisuprosentti koko NHl10 ajalta on 15.6, eiköhän tuo olisi aika lailla isompi jos 400 bugiranne maalin miehiä olisi joukkueessa.

niin mikäs ongelma mulla on.mainitsin vain asiasta, ja en mä mitään paskaa puhu, kolme tyyppi sano ku kysyin pelissä miks teette noita niin vastaus oli että joo me aina tehdään ku se uppoo niin hyvin. ja ei ny ihan tarkkaan tarvi tota 400 pitää rajana.
ja sisu hc:ssa nää tyypit pelaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

niin mikäs ongelma mulla on.mainitsin vain asiasta, ja en mä mitään paskaa puhu, kolme tyyppi sano ku kysyin pelissä miks teette noita niin vastaus oli että joo me aina tehdään ku se uppoo niin hyvin. ja ei ny ihan tarkkaan tarvi tota 400 pitää rajana.
ja sisu hc:ssa nää tyypit pelaa.

sulta pyydettiin nimiä
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

kyllä nyt on jumalauta hataralla perusteella vinkumiset taas. miksei se jumalattoman ison prosentin maali tuolla munkaan tilastoissa näy eikä näköjää muittenkaa meijän parhaan ketjun ukkojen... jos semmosen ossaisin nii varmaan joskus tekisin maalejaki. nyt ne kolme nimeä ja vähä äkkiä tai myönnä että puhut mitä sattuu.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

ei se mua sen enempää liikuta. se vain naurattaa että moni ei myönnä sitä bugiks mutta kovasti sitä käytetään ja jopa yhteisössä kehutaan. että niinku hä? enkä edelleenkään nimii mainitse, kun siitä tulee vain lisää sanomista näiltä tyypeiltä. kyllä te itse tiedätte ihan hyvin.
Yhteisössä voi mun puolesta tehdä mitä vaan wräppejä sun muita,teen itsekkin silloin tällöin.

ja pliis ei mitään wräp a nakki juttuja taas. kun näyttää siltä että niitä on taas odotettavissa

Hyvää joulua kaikille.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

enkä edelleenkään nimii mainitse, kun siitä tulee vain lisää sanomista näiltä tyypeiltä. kyllä te itse tiedätte ihan hyvin.

Nyt niitä nimiä kehiin, koska kellään meistä Sisun pelaajista ei oo mitään havaintoa mistä h*lvetistä sä nyt taas oikein puhut :confused: Mä oon yks aktiivisimmista pakeista tässä tiimissä ja voin kyllä kertoa että mitään bugeja täällä ei järjestelmällisesti haeta, koska mikään "bugi" ei onnistu niin kovalla prosentilla että kannattais ees yrittää.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jami voitko ilmoittaa, mitä kaikkia maaleja ei saa teitä vastaan tehdä, niin tietää vähän... :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Miksi teidän joukkue saa hakea tuota rannetta koko pelin mutta tästä kostona yksi epäonnistunut wrapi yritys tuottaa heti viestin että ei noita?? Kyse viimeyön pelistä mikä muuten oli kyllä erittäin hyvää vääntöä joka ratkesi vasta kolmannessa jatkoerässä.
Mulle tässä pelissä on yksi bugi ja se on wrappi. Muuten saa tehdä miten tykkää maalit.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mulle tässä pelissä on yksi bugi ja se on wrappi. Muuten saa tehdä miten tykkää maalit.

Entä jos Zazulle on tässä pelissä vaan yks bugi, ja se on ranne jossa lapa kiepautetaan kiekon ylitte veskan maskiks?

Mielipiteitä on monia, mutta jos ei muiden mielipiteitä ota teoissaan lainkaan huomioon, ei silloin kannata mielivaltaisesti julistaa omaa mielipidettään absoluuttisena totuutena, ja olettaa että kaikki hyvyäksyvät mielipiteesi.
 
Ylös Bottom