Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

FIB voisi lopettaa wraparound maalin yrittämisen.. Äskeisessä matsissa ne kokeili sitä pari kertaa...

Aikasemmin on ollut kiva pelata FIBiä vastaan, mut nykyään pitää varoa koko ajan että ei tuu wrappiä....

Anteeksi nyt vain, mutta minulle on jäänyt HCK:n linja vähän epäselväksi. Täällä olette ilmoittaneet kovaankin ääneen, että pelissä ei ole bugimaaleja ja nyt niitä onkin?

Hahah bugimaaleista (joita tässä pelissä ei käytännössä enää ole) itkijöille tuli taas oiva näyte tämänpäiväisessä EHT:n Venäjä-Suomi matsissa!

Konna Kontiola iskee 7 sekuntia ennen loppua aivan selvästi X-POHJASSA WRAP-AROUND MAALIN! :D Ja vielä VESKARIN PATJAN ALTA, eihän noin voi oikeasti mennä eihän? :rolleyes: Ja mihin paikkaan tuo maali. Aika epäherrasmiesmäistä. Näinkin kun Konna kävi jo sielä Bykoville ja kumppaneille esittämässä mitä nöyrimmät anteeksipyyntönsä. Jalonenkin tuumasi pelin jälkeisissä haastatteluissa, että "noh olihan se vähän bugahtava maali, mutta ei haittaa niin paljoa, kun ei ollut toinen Suomi-tiimi vastassa."

Siis onko pelissä bugimaaleja vai eikö? Vedetäänkö ns. suurten suomalaisten porukoiden kanssa jokin linja selventämään rajoja? :confused:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

FIB voisi lopettaa wraparound maalin yrittämisen.. Äskeisessä matsissa ne kokeili sitä pari kertaa...

Aikasemmin on ollut kiva pelata FIBiä vastaan, mut nykyään pitää varoa koko ajan että ei tuu wrappiä....

Kun Madonizer luet tätä ketjua taakseppäin niin HCK:oon kanta on se et pelissä ei oo bugia tai edes minkäälaista siihen rinnastettavaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joo otan puheeksi, hyvä ettei kuitenkaan ollut kiekonsuojaus vanhanaikaisia koska sehän on aivan selvä bugi tässä. Ns. perusvanhanaikainenhan ei ole varsinainen bugi vaikkakin ärsyttävä ratkaisu, mutta ymmärrän kantasi.

Ei tartte mitään bannia laittaa, jatkossa paremmin.

Joo...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Pitkän hiljaiselon jälkeen jotain viihdykettä foorumilla :D Jatkakaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Koura, mut jos joku joukkue on sitä mieltä ettei oo bugeja. Sillonhan semmosta joukkuetta vastaan ei voi tehdä Bugi maalia? HCK:oon toimesta tääl on leimattu kaikki bugeista puhuvat itkupilleiksi vai mitä Nakki? Melko tekopyhää ruveta itse itkemään niistä

Ei mulla muuta jatkakaa itkemistä!

Jami voitko ilmoittaa, mitä kaikkia maaleja ei saa teitä vastaan tehdä, niin tietää vähän... :D

HCK kans rupee ny sit ilmottelee?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Koura, mut jos joku joukkue on sitä mieltä ettei oo bugeja. Sillonhan semmosta joukkuetta vastaan ei voi tehdä Bugi maalia? HCK:oon toimesta tääl on leimattu kaikki bugeista puhuvat itkupilleiksi vai mitä Nakki? Melko tekopyhää ruveta itse itkemään niistä

Ei mulla muuta jatkakaa itkemistä!

Missään kirjotuksissa ei mainita HCK:n kantaa jossa meidän joukkue sanoisi että tässä pelissä ei olisi bugeja. Moni on sanonut oman kantansa mutta ei joukkueen..
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Siis homman nimihän on seuraava, että jokainen joukkue käyttää wraparoundeja ja mannareita, turha kenenkään porukan on tätä kiistää. Miksi ei sitten niitä käytettäisi, kerta ne on hyväksyttäviä? Meidän politiikka näiden suhteen onkin löystynyt tämä huomattuamme.

Se on jännä, että nämä yllämainitut maalit ovat bugeja, kun omalla joukkueella ei ole ihmismokkea maalissa, mutta silloin, kun sattuu ihmisveskari tolppien välissä pyörimään niin maalit ovatkin ihan normaaleja... Jotain rajaa tuohon jeesusteluun, vaikka kuinka palstan nimikkojoukkue olettekin...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Se on jännä, että nämä yllämainitut maalit ovat bugeja, kun omalla joukkueella ei ole ihmismokkea maalissa, mutta silloin, kun sattuu ihmisveskari tolppien välissä pyörimään niin maalit ovatkin ihan normaaleja...

Ovat ne normaaleja jos ihmismolari on maalissa, sama asia jos 09 teet curveella maalin ihmismolen ollessa maalissa. Ja todella ne on bugeja, koska ne menevät paremmalla prosentilla maaliin kun maalissa on AI.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ovat ne normaaleja jos ihmismolari on maalissa, sama asia jos 09 teet curveella maalin ihmismolen ollessa maalissa. Ja todella ne on bugeja, koska ne menevät paremmalla prosentilla maaliin kun maalissa on AI.

Ota jo keksi, ne on bugeja aina, ihan sama kuka siellä maalissa on, ihminen vai kone:rolleyes:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ovat ne normaaleja jos ihmismolari on maalissa, sama asia jos 09 teet curveella maalin ihmismolen ollessa maalissa. Ja todella ne on bugeja, koska ne menevät paremmalla prosentilla maaliin kun maalissa on AI.

Ymmärsit väärin tai sitten artikuloin väärin. Eli siis teidän mielestä on okei tehdä wraparoundeja ja mannareita, kun teillä itsellänne on ollut ihmisveskari maalissa ja vastustajilla botti, mutta kun molemmilla on botit maalissa niin silloin mannarit ja wraparoundit on kiellettyjä... Tätä hain takaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ymmärsit väärin tai sitten artikuloin väärin. Eli siis teidän mielestä on okei tehdä wraparoundeja ja mannareita, kun teillä itsellänne on ollut ihmisveskari maalissa ja vastustajilla botti, mutta kun molemmilla on botit maalissa niin silloin mannarit ja wraparoundit on kiellettyjä... Tätä hain takaa.

Siis eikö tässä just tahita mitä maaleja AI vastaan saa tehä (ovat bugeja). Jos on ihmismolari maalissa niin bugi maalit eivät silloin ole enää "bugi" maaleja ainakin omasta mielestäni (eli OMA KANTA) eli perjaatteessa se on "okei", jos ei niitä AI:n ollessa maalissa tule.

Ota jo keksi, ne on bugeja aina, ihan sama kuka siellä maalissa on, ihminen vai kone:rolleyes:

TimppaKIN voi lopettaa nää keksien tarjoilut...
 
Katos, meikäläistäkin on lainattu pariin otteeseen :)

Itsehän en ole täälä mitään HCK:n virallisia kannanottoja lausunut vaan lähinnä omia mielipiteitä. Mutta näköjään keskustelu käy kuumana... Ja mun sanomiset on otettu myös HCK:n julkisena kannanottona :D
Kuten:
Täällä olette ilmoittaneet kovaankin ääneen, että pelissä ei ole bugimaaleja ja nyt niitä onkin?
niin HCK:n kanta on se et pelissä ei oo bugia tai edes minkäälaista siihen rinnastettavaa.
HCK:oon toimesta tääl on leimattu kaikki bugeista puhuvat itkupilleiksi vai mitä Nakki?
jne. :)
HCK kans rupee ny sit ilmottelee?
Lisäksi kiitän erikseen "Hemppamiestä" minun ja joukkueeni saamasta huomiosta. Kiitos.

Niin ja Timppa vai kuka tuossa sanoi, että bugimaalit on bugimaaleja, vaikka olisi ihmisveskari maalissa. Mutta mielestäni kun on ihmismoke maalissa, ei silloin ainakaan käytännössä ole bugimaaleja.

EDIT:
Sitä mieltä oon itsekin, että se on raukkamaista, että yrittää lähes KOKOAJAN vain jotain samaa tai muutamaa samaa maalia. Jotkuthan eivät muuta haekkaan (ei tälläisiä nyt onneksi kuitenkaan niin usein tuu vastaan). Mulle sinänsä sama, siinäpähän tekevät, jos tuosta jotain mielihyvää saavat.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mutta mielestäni kun on ihmismoke maalissa, ei silloin ainakaan käytännössä ole bugimaaleja.

Olen asiasta täysin samaa mieltä. Ihmismokella on hyvä pelaa niin ei tarvi välittää mistään bugimaaleista. Mutta vähän pistää hymyilyttämään kun te ootte nyt pelannu muutaman pelin meitä vastaan bottiveskalla niin alkanu tulemaan teiltäkin ns bugi kommentteja että vois rajottaa... :rolleyes: Itse oon ollu muutamassa matsissa aikasemmin mukana minkä olette vienyt bugimaalilla kun meillä on ollu botti maalissa ja teillä ihmismoke..

Aikasemmin kun avauduin täällä vajaa 2kk sitten bugeista niin lytättiin ja pahasti :D sanoin kyllä että näistä tullaan juttelemaan jatkossa ja paljon..
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Olen asiasta täysin samaa mieltä. Ihmismokella on hyvä pelaa niin ei tarvi välittää mistään bugimaaleista. Mutta vähän pistää hymyilyttämään kun te ootte nyt pelannu muutaman pelin meitä vastaan bottiveskalla niin alkanu tulemaan teiltäkin ns bugi kommentteja että vois rajottaa... :rolleyes: Itse oon ollu muutamassa matsissa aikasemmin mukana minkä olette vienyt bugimaalilla kun meillä on ollu botti maalissa ja teillä ihmismoke..
Vaikka itse en ole ollut kommentoimassa näitä "että vois rajoittaa" ym:ta eli asia ei sinänsä mua koske, niin sen verran sanon, että oliskin teillä (joukkuettasi en tiedä) vaikka aina ihmismoke maalissa! Sitä vastaan kun on huomattavasti mukavampi pelata ja yrittää tehdä maaleja!

Saisi olla vaikka pakollisena ihmismoket :)

Oikeasti tämä koko bugikeskustelu nyt ei elämää suurempi asia ole, niin alkoi kaduttamaan, että edes kommentoi :p
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

HCK:oon toimesta tääl on leimattu kaikki bugeista puhuvat itkupilleiksi vai mitä Nakki?
Linkki?
made44 sanoi:
Siis homman nimihän on seuraava, että jokainen joukkue käyttää wraparoundeja ja mannareita, turha kenenkään porukan on tätä kiistää.
Mikähän on mannari? Nyt varmasti kuulostan nyypältä, mutta tuota sanaa en ole ikinä kuullut.
made44 sanoi:
Eli siis teidän mielestä on okei tehdä wraparoundeja ja mannareita, kun teillä itsellänne on ollut ihmisveskari maalissa ja vastustajilla botti, mutta kun molemmilla on botit maalissa niin silloin mannarit ja wraparoundit on kiellettyjä...
Eikös se ole ollut alusta asti yleinen konsensus, että jos ihmismokke löytyy, niin anything goes. Eihän NHL09:ssäkään curvet uponneet ihmismokelle, vaan siitä tuli ihan normaali rannelaukaus.
made44 sanoi:
Täällä olette ilmoittaneet kovaankin ääneen, että pelissä ei ole bugimaaleja ja nyt niitä onkin?
Nyt itse asiassa ollaan privassa tuota asiaa hieman puitu ns. "suojauswrapin" osalta. Eikä pelkästään siksi, että olette tehneet sillä meitä vastaan pari ratkaisumaalia. Kyse on lähinnä siitä, että EA:n ohjelmoima bottiveskari menee tuon takia sekaisin curven tapaan eikä käyttäydy enää realistisesti. Siksi onkin hyvä miettiä, että täyttääkö suojauswrap glitchauksen tunnusmerkit. Curvenkin pystyi puolustamaan pois vetämällä kaverin kumoon, mutta sen bugisuutta tuskin kukaan kiistää.
made44 sanoi:
Vedetäänkö ns. suurten suomalaisten porukoiden kanssa jokin linja selventämään rajoja?
Ei mikään huono idea, kun eripuraa tuntuu vieläkin olevan. Sen verran bugikeskustelu velloo viikosta toiseen elinvoimaisena, että kissa voitaisiin nostaa NHL09:n tapaa komeasti pöydälle.
made44 sanoi:
Jotain rajaa tuohon jeesusteluun, vaikka kuinka palstan nimikkojoukkue olettekin...
Taidat olla kade? :p
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Aikasemmin kun avauduin täällä vajaa 2kk sitten bugeista niin lytättiin ja pahasti :D sanoin kyllä että näistä tullaan juttelemaan jatkossa ja paljon..

ja minä taisin vielä aikaisemmin mainita tästä bugi asiasta. Joku viisas käski ottaa keksin ja lääkkeet. Että sellasta

nykyään iha sama mitä muut tekee, mutta jos yksikin bugiranne tai wrapppäri tulee vastustajalta, niin multa tulee koko peli niitä takas. kyllähän niillä pörrsiä kasvattelee hyvin:)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Lainaan nyt itse itseäni, koska ennemmin tai myöhemmin joku tuon kaivaisi kuitenkin esiin:

Itsehän en oikeastaan pidä tällä hetkellä mitään maalia bugina ja tuo "bugirannekin", josta täällä on puhuttu, tuntuu omaavan eri piirteitä.

Kyseinen viesti on päivätty 16.11. eli noin puolitoista kuukautta sitten.
Kuten tuossa kyseisessä viestissä mainittu, niin tuolloin en pitänyt edes suojawrappia bugina, varmaan johtuen siitä, kun sitä ei vielä tuolloin näkynyt peleissä niin usein. En pahemmin pelaile edes OTP:ssä, joissa nämä bugit yleensä tulevat nopeammin esille. Nyt kun asiasta on puhuttu jo useamman tahon kanssa ja sitä alkaa näkymään yhä useammassa ottelussa, niin on helppo todeta tuon kyseisen maalin olevan bugi. Ei varmaankaan curveakaan ihan heti pidetty bugina, kunnes sen käyttö yleistyi ja havaittiin, että se tosiaan menee järjettömällä prosentilla sisään jne.

Kuten tuo JanRein viesti, jota Koura lainasi, kertoo siitä, että myös FIB tai ainakin osa FIBiläisistä tietävät kyseisen maalintekotavan olevan bugi. Asiasta tuli kertaalleen älähdettyä, tosin alunperin vähän väärälle henkilölle (ei ollut muita pelaajia kaverilistalla) ja tyhminkin sanoin, mutta tämä johtui täysin siitä, että ottelut FIBiä vastaan ovat pilaantuneet tämän veemäisen piirteen takia eli tuosta suojauswrapista on tullut enemmänkin tapa kuin poikkeus ja olin sen verran naiivi, että ajattelin suoran palautteen jotenkin auttavan. Ettei mene pelkän FIBin sättimiseksi niin myös Olvin Ohtonen tuntuu olevan suuri suojauswrapin ystävä.

En nyt kuitenkaan ole tuomitsemassa koko FIBin joukkuetta (tai Olvin), sillä on siellä joukossa ihan reilujakin pelaajia...

Niin ja tämä viesti on minun kantani, eikä HCK:n...samasta asiasta olen aloittanut keskustelun myös tuolla omalla puolella, jotta saataisiin niin sanottu joukkueen kantakin asiaan.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Itehän en nyt ole päässyt jokuseen päivään pelaamaan, kun pleikkari sano sopimuksen irti.

Omasta mielestä olis paras, ettei ainakaan näin suomalaisten kesken laitettais ainoatakaan vanhanaikaista kiekonsuojaus pohjassa, eikä rannaria jossa lapa pyöräytetään tietyllä tavalla kiekon yli, että veska menee maskiin(Ei tätä vahingossa vedetä, ja kyllä sen näkee kun sitä haetaan.)

Tästä huolimatta, on hieman tekopyhä meininki ollut eilen illalla tässä ketjussa. HCK on noita molempia käyttänyt NHL10:ssä ja mm. pari viikkoa sitten voititte 1-0 tuolla kyseisellä ranteella. Silloin pelasitte itse oikeastaan aina ihmisveskalla, ja osa joukkueen pelaajista julkisesti sanoi, ettei mitään bugimaaleja olekaan. Nyt joku on käyttänyt teidän bottiveskaa edukseen ja heti ollaan kiroamassa julmaa maailmaa.

Mun mielestä edelleen pitäis sopia että näitä kahta ei käytetä, mutta turha se on kovaan ääneen mesota ja jeesustella jos joku antanut omaa lääkettä takasin. Ja jos halutaan kitkeä nää pari maalintekotapaa pois, niin keskustellaan siitä kuten aikuiset ihmiset eikä vaan osotella toisia.

Ja mitä saottavaa oman joukkueen pelaajille, jotka tehny etenkin tota vanhanaikasta x pohjassa... Ei ***** hävetkää jätkät...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mikähän on mannari? Nyt varmasti kuulostan nyypältä, mutta tuota sanaa en ole ikinä kuullut.

Hyvä, että kysyit(vai, nyypältä...) ;) Itse en tosin sitä bugina enää pidä sillä hyökkääjän näkövinkkelistä se on erittäin vaikea suorittaa, pakit tietysti saattavat olla erimieltä(?).


Mannari on made44:n löytämä aukko EA:n muutoin niin bugivapaassa NHL-sarjassa, joka on sittemmin levinnyt lähes kaikkien joukkueiden käyttöön. Mannari suoritetaan mieluiten leikkaamalla keskelle pienessä kaarteessa vastakkaiseen kulmaan ja samaan aikaan skillstickillä viritetään maila r(m)annari asentoon ''pelaajan taakse'', jolloin veto lähtee laukaisijan itse suorittamasta maskista, maalivahdin hämääntyessä veto uppoaa usein verkon perukoille.


Eikös se ole ollut alusta asti yleinen konsensus, että jos ihmismokke löytyy, niin anything goes.

Selitinkin Kouralle tuossa ylempänä mitä heitollani hain. Edelleenkin hämää, että nyt vasta huomioitte maalit bugeiksi, kun olette pari peliä bottiveskarilla meitä vastaan pelanneet. Aiemmin, kun olette pelanneet meitä vastaan ihmisveskarilla meidän häkin ollessa bottimaalivahdin vartioinnissa olette käyttäneet wraparoundeja(siitä on tosin vähän aikaa, kun teitä vastaan ollaan pelattu pl. 2 viimeistä matsia). Voi olla, että olette puhuneet asiasta keskenänne, mutta eihän me voida sitä tietää

Ei mikään huono idea, kun eripuraa tuntuu vieläkin olevan. Sen verran bugikeskustelu velloo viikosta toiseen elinvoimaisena, että kissa voitaisiin nostaa NHL09:n tapaa komeasti pöydälle.

Tätähän meidän(minä mm. silloin sain lähinnä lämmintä kättä vastineeksi, osan myötäillessä asian esille tuontia) porukka ja moni muukin ehdotti aikanaan, kissan pöydälle ottamista ns.. No nythän tässä voidaan alkaa keskustelemaan, kun teidänkin kanta on selvä. Edelleen tosin olen sitä mieltä, että nämä maalit ovat jokaisen joukkueen pelitapaan niin sidonnaisia, että niitä on hvtin vaikea kitkeä pois(tarvitseeko edes, ellei niitä hae jatkuvasti? Pelkkä kysymys, ei mikään varsinainen kannanotto...), ehkä herrasmiessopimuksella saadaan, jotain aikaan? ;)

Kokeillaan nyt saada ihan oikeaa keskustelua aiheesta pystyyn!
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Täällä toivottiin jonkinlaista konsensuspäätöstä "suurten Suomikerhojen" taholta. Omanarvontuntoisena ja kunnianhimoisena miehenä laskenkin nyt Sisu HC:n näiden suurten joukkoon ja joukkueen yhtenä joukkueen General Managerina rohkenen tulla kertomaan joukkueemme virallisen ja absoluuttisen mielipiteen bugimaalikeskusteluun.

Sen kummemmin jaarittelematta voinkin todeta kantamme säilyneen muuttumattomana aina NHL09, ah, niin ihanista ja nostalgisista kaikkien rakastaman curveshotin, eli tuttavallisemmin bugiranteen, päivistä saakka.

Näin ollen kantamme ollessa edelleen sama, siteeraankin tässä yhtä aikamme suurista NHL-virtuaalikiekkofilosofeista. Siis itseäni.

Me ei vissii olla mistään maaleista ikinä valitettu? Että kyllä kelpaa. Mielellään pelataan ketä tahansa vastaan. Me ei ruukata pelatakkaan alle viidellä ja mieluiten alle kuudella. Ottakaahan teki kuus nii peli on reilua.

Tämä kyseinen viesti oli aikanaan 14.04.2009, 09:06 osoitetty Finnish Cowboys -joukkueelle, kun he syyttivät meitä bugimaalihakuisuudesta, tai mistä liekään.

Seuraavassa selvensin vielä kantaamme asiaan 16.04.2009, 19:28.

Se bugiranne ei oo meille ikinä ollu mikään hyökkäyksen perusta, niinku se on esim. NNB:lle. Se on vaan yks tapa tehä maaleja jos on paikka, siinä missä muutki.

Että huoletta voitte meitä vastaan pelata. Peliä on muuten niin helevetin vaikia välillä löytää, ku ei ne hurritkaan tosiaan ruukaa meitä vastaan lähtä. Me ei mitään mustia listoja aleta perustamaan. Edelleen: aivan sama mitä maaleja meitä vastaan teette, vaikka verkon läpi tai luistimilla potkitte.

Tässä rinnastaisin bugiranteen kaikenlaisiin muihin mahdollisiin NHL10 version bugeihin, joita emme välttämättä edes osaa, tai juurikaan käytä, mutta joiden käytöllä pelaajiemme on täälläkin kerrottu kerskailevan esimerkiksi yhteisö, eli OTP, otteluissa. Kiekkopelin yksi mukava osa on kuitenkin maalinteko, joten meitä vastaan pelatessaan kannattaa omassakin päässä olla varuillaan: saatamme nimittäin tehdä MAALIN, usein jopa tarkoitushakuisesti ja siihen pyrkien. Edelleenkään emme ala mitään listoja perustamaan, ja kaikki maalit ovat meitä vastaan sallittuja. Toki meille voi tulla paha mieli, jos niitä maaleja alkaa oikein liukuhihnalta syntymään, mutta ymmärrämme, että silloin voimme katseemme suunnata tämän palstan sijaan peiliin. Lupaankin täten siis, että Sisu HC:n pelaajahahmot eivät tule tällä palstalla antamaan palautetta meitä vastaan tehdyistä maaleista, mikäli näin kuitenkin tulee käymään, käyttäkää vapaasti lainauksia tästä viestistä.

Nyt kun tämä urakka on suoritettu, suuntaankin kohti PlayStation-linnakettani odottelemaan, että joukkueeni pelaajat saapuisivat ja pääsisimme jälleen nauttimaan virtuaalikiekosta.

Onnellista uuttavuotta ja sen mukanaan tuomia mukavia pelihetkiä toivottelee Aleksanteri "Kaukovainion Kauhu" Pikkarainen, Sisu HC, #15,
 
Ylös Bottom