Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mielipiteitä on monia, mutta jos ei muiden mielipiteitä ota teoissaan lainkaan huomioon, ei silloin kannata mielivaltaisesti julistaa omaa mielipidettään absoluuttisena totuutena, ja olettaa että kaikki hyvyäksyvät mielipiteesi.
Puhut vähän, mutta asiaa ;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jami voitko ilmoittaa, mitä kaikkia maaleja ei saa teitä vastaan tehdä, niin tietää vähän... :D

ei ***** onko tää täynnä jotain vajakkeja...ei ollu kyse mistään kerhopeleistä. luetun ymmärtäminen on vaikee varmaan. vaan sanoin että jengi kehuskelee näil ranteilla yhteisössä ja silti ei tunnusta että ne on bugeja.mä mistää kerhopeleistä puhunut

koittakaa ny tajuta
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

ei ***** onko tää täynnä jotain vajakkeja...ei ollu kyse mistään kerhopeleistä. luetun ymmärtäminen on vaikee varmaan. vaan sanoin että jengi kehuskelee näil ranteilla yhteisössä ja silti ei tunnusta että ne on bugeja.mä mistää kerhopeleistä puhunut

koittakaa ny tajuta

Meidän joukkueen pelaajat ei kyl paljon yhteisössä tietääkseni pelaile.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

fibiä vastaan muutama matsi nyt ollut ja ihan mukavii pelejä vaikka takkiin on tullut. ei ainakaan meitä vastaan mitää wrappeja ja tätä rannarii ole tullut. tosin tämä arsi69 ei ole ollut pelaamassa.

hauskan jutun kuulin tossa yhteisössä kun olin pelaamassa niin sisu hc:n kaverit kehuskeli siellä että 400 maalia niillä muutama tyyppi tehny tällä "bugiranteella",eli tehokas on:)ei ny nimii mainita:).......

ulkomaalaiset jengit ei kyl oo meit vastaa tota vanhanaikasta tehny ollenkaan. yleensä on suomalainen jengi joka sitä hakee. mutta sitten taas noi ulkomaalaiset jengit hakee ihan jatkuvasti tätä rannevetoo. We Are Legends on yksi pahimmista wrappi ja bugiranne jengeistä.

Hyvvee Jouluva kaikille vaan:)

jos et pysty nimiä sanomaan niin älä kirjottele tommosia tänne.
ota nakki lääkkees.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Meneekö tollanen tosielämässä yli 50 % todennäkösyydellä (kun sen osaa) sisään?

Jos osaa, niin tässä pelissä saa aika monella tavalla tehtyä maaleja. Jos pistää >90 pojoa vedon kovuuteen tai ohjauksiin ja annetaan tilaa, niin verkko soi todella usein. Se on aika pitkälti (viisikko)puolustuksen homma pitää vastustajat pois laukaisusektoreilta ja maalin edestä. Sama homma koskee myös wrapeja. Takatolpalla olevan puolustajan tehtävä on huolehtia, ettei vihu pääse maalin takaa sitä yrittämään. Onnistunut wrap on aina puolustuksen vika.

Mutta olen myös sitä mieltä, että maalivahdit on ohjelmoitu tässä pelissä ainakin osittain päin helvettiä. Lähinnä sen näkee siinä, että veskari sylkee patjoilla löysät heitot aina eteensä, tuli kiekko kuinka kaukaa tahansa. Vaikka "laukaus" olisi yhtä kova kuin normaali syöttö, niin tilanteesta on aina seurauksena maukas rebound, usein jopa takatolpalle. Tätäkin keinoa ainakin yksi suomitiimi käyttää, varsinkin tappioasemassa. Samoin maalinkulmilta tulevat vedot ovat bottiveskoille pahoja, kun nämä eivät aina malta pitää pakettia kasassa. Usein mokke alkaa tekemään jotain torjuntaliikettä, irtautuu hieman etutolpasta ja kiekkohan menee juuri sieltä (tai puikoista) sisään. Eikös EA:lla pitänyt olla ympäri vuoden joku tyyppi veskareiden ohjelmoinnin kimpussa, että mahdollisia fiboja saataisiin korjattua mahdollisimman nopeasti? Taisi olla sekin paskapuhetta...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

jos et pysty nimiä sanomaan niin älä kirjottele tommosia tänne.
ota nakki lääkkees.

ahaa sensuuri iski edellisee viestii:)

mitä sä niil nimil teet. pyydätkö olviin pelaan ne tyypit?

kun et vain tajua että ilmoitusluotoisena asiana laitoin että kaverit puhu siellä yhteisössä niin.

mitää järkevää kommenttia sulta ny turhaa oli odottaakkaan
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Miksi teidän joukkue saa hakea tuota rannetta koko pelin mutta tästä kostona yksi epäonnistunut wrapi yritys tuottaa heti viestin että ei noita?? Kyse viimeyön pelistä mikä muuten oli kyllä erittäin hyvää vääntöä joka ratkesi vasta kolmannessa jatkoerässä..

Pakki laukoo kerran vahingossa bugiranteen ja heti tulee kostoksi wrappia. Näillä siellä. Ja ei tartte väritellä, nimittäi en sanois että haettiin koko pelin ajan bugiranteita. Kyllä mulla silmät pelas ainaki siihe toiseen jatkoerään asti ja pystyy kertoo et ihan rehellisellä linjalla vedettiin. :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Pakki laukoo kerran vahingossa bugiranteen ja heti tulee kostoksi wrappia. Näillä siellä. Ja ei tartte väritellä, nimittäi en sanois että haettiin koko pelin ajan bugiranteita. Kyllä mulla silmät pelas ainaki siihe toiseen jatkoerään asti ja pystyy kertoo et ihan rehellisellä linjalla vedettiin. :)

Se mikään vahinko ollu. Sain hyvän paikan ja lauoin ranteella koska lämy ei oo uponnu pariin viikkoon. :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mielipiteitä on monia, mutta jos ei muiden mielipiteitä ota teoissaan lainkaan huomioon, ei silloin kannata mielivaltaisesti julistaa omaa mielipidettään absoluuttisena totuutena, ja olettaa että kaikki hyvyäksyvät mielipiteesi.
Jos tää viesti nyt oli mulle tarkoitettu suoraan niin en oo kyllä IMO mitään absoluuttisia totuuksia laukonu?

edittinä sen verran että tää topicci on joka viikonloppu ihan liekeissä :D/
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kaikkia joukkueita rokotetaan ihan yhtä lailla näillä ison prosentin maaleilla, kaikki vaan eivät täällä itke siitä:)

Oikeastaan kolme lääkettä olemassa näihin "bugeihin":

1. Puolustakaa
2. Hankkikaa osaava veskari
3. Keksikää jotain muuta tekemistä

Kuitenkin, kuten jo täällä mainittu, tämän version "bugimaalit" on sellaisia missä puolustus saa kyllä mennä itseensä jos niitä pääsee tekemään.

Toisaalta kuten MikeK tuossa sanoi tämä on viikonloppuisin viihdyttävä ketju, joten siinä mielessä jatketaan samaan malliin vaan:D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Loistava & tyhjentävä vastaus jäsen Straniukselta! Näin juuri. Tuohon onkin hyvä lopettaa (edes päiväksi pariksi) tämä keskustelu :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

ahaa sensuuri iski edellisee viestii:)

mitä sä niil nimil teet. pyydätkö olviin pelaan ne tyypit?

kun et vain tajua että ilmoitusluotoisena asiana laitoin että kaverit puhu siellä yhteisössä niin.

mitää järkevää kommenttia sulta ny turhaa oli odottaakkaan

sisu haluaa tietää ne nimet.
eipä sulla taida niitä olla kun oot pienessä päässäs keksinyt koko jutun.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mulle tässä pelissä on yksi bugi ja se on wrappi. Muuten saa tehdä miten tykkää maalit.
Elähän nyt mikek viitti... Tiedät ihan sata varmasti että cpu moke jäätyy tuossa vemputus ranteessa. Jollain tavoin sen voi laittaa pakkien piikkiin ja myös ihmis veskalla sen voi hoitaa mutta jos te sitä haette joka toisella hyökkäyksellä (varsinkiin heatley, ilmeisesti jaska) niin silloin näen sen myöskin "lupaukseksi" yrittää kaikkea mahdollista mitä omasta mielestäni näen tässä pelissä tulosta tuovan.

Ja silti tämä kyseinen peli ratkesi ns. "legit" maaliin....
Pakki laukoo kerran vahingossa bugiranteen ja heti tulee kostoksi wrappia. Näillä siellä. Ja ei tartte väritellä, nimittäi en sanois että haettiin koko pelin ajan bugiranteita. Kyllä mulla silmät pelas ainaki siihe toiseen jatkoerään asti ja pystyy kertoo et ihan rehellisellä linjalla vedettiin. :)

Niin, kerran vahingossa. Tässä pelissä oltiin kuitenkiin 1-0 johdossa ja tolla vahingolla saitte venytettyä pelin 3:nelle jatkoajalle. Ei mitään värittelyä mutta olisi voinut tonkin ranteen jättää virittämättä jos nyt niin reilun pelin hengessä ollaan. Turha se on oikeesti tommosen maalin jälkeen laittaa viestiä että mitä saa tehdä ja mitä ei. Mutta ihan sama, me yritämme jatkossa käyttää maalivahtia aina kuin mahdollista, jos se(mv) tekee virheen ja saatte helpon maalin niin ihan sama, mutta tuo "glitchaus" rupeaa jo tympimään...
Varsinkin jos sitä ei sit kestetä omaan päähään.
Kaikkia joukkueita rokotetaan ihan yhtä lailla näillä ison prosentin maaleilla, kaikki vaan eivät täällä itke siitä:)

Oikeastaan kolme lääkettä olemassa näihin "bugeihin":

1. Puolustakaa
2. Hankkikaa osaava veskari
3. Keksikää jotain muuta tekemistä

Kuitenkin, kuten jo täällä mainittu, tämän version "bugimaalit" on sellaisia missä puolustus saa kyllä mennä itseensä jos niitä pääsee tekemään.

Toisaalta kuten MikeK tuossa sanoi tämä on viikonloppuisin viihdyttävä ketju, joten siinä mielessä jatketaan samaan malliin vaan:D

Asiaa, mutta haluan tähän vain vastauksen että antaako se sit luvan "glitchaukseen" jos itse käyttää ihmis veskaa???? Mielestäni paskin selistys koskaan koska silloin vastus ei voi vastata samalla tavalla. Ja joo, promilleja on varmasti yli 3 tällä hetkellä. Saako siitä lisä pojoja?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ota ny keksi jo.

Ohan tää ny hauskaa, kuinka paljon saadaan vääntöä tästä samasta asiasta. Noh tuo ei tule muuttumaan niin kauan kuin pelejä pelataan. "Aina" joku (yleensä häviäjä tiimistä) tulee syyttämään siitä ja siitä asiasta, ja show on valmis. Naurettavaa, että näin paljon voidaan ottaa itteensä joistain konsolipelin maaleista.
tässä oli kyse yhteisössä kuullusta kehuskelusta,eikä mistään muusta.ei kyse kerhopeleistä ei omasta tiimistä eikä muustakaan.vain ja ainoastaan YHTEISÖSSÄ OLLESSANI KUULIN NÄIDEN KAVERIEN KEHUSKELEVAN SILLÄ RANTEELLA.

Mitä väliä nimillä. Ei ne kuitenkaan tunnusta sanoneensa niin. Ihan sama mulle

POINTTINI OLI MIKSI EI TUNNUSTETA BUGIRANTEEKSI JOS SILLÄ LEUHKITAAN ETTÄ MAALEJA ON PALJON TEHTY

LUE TARKASTI JA MIETI PARI PÄIVÄÄ ENNEN KU VASTAAT MITÄÄN
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Nakilla on tainnu menna puurot ja veliit sekaisin. Minä olen varmaan ainoa joka pelaa yhteisössä muutaman pelin päivässä ja ei siellä sisun hyökkäyskalustoa kyllä näe... Ettei nyt vaan jotkut olis tarkoituksella mustamaalaamassa meidän joukkuetta siel yhteisössä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Asiaa, mutta haluan tähän vain vastauksen että antaako se sit luvan "glitchaukseen" jos itse käyttää ihmis veskaa???? Mielestäni paskin selistys koskaan koska silloin vastus ei voi vastata samalla tavalla. Ja joo, promilleja on varmasti yli 3 tällä hetkellä. Saako siitä lisä pojoja?

En sanonut että antaisi "luvan", meinaan vaan että glitchit eivät tässä pelissä ole niin pahoja että niistä pitäisi täällä jatkuvasti vääntää.

Niin kauan kuin se botti siellä maalilla seisoo täällä vatvotaan bugimaaleista vielä NHL20 parissa. Ison prosentin maaleja tulee aina olemaan ja kyse on enemmänkin niiden pois puolustamisesta kuin tekemisestä, koska ihmisluonto suurimmaksi osaksi menee siitä mistä aita on matalin.

NHL09 curve tosin oli jo niin älytön että oksat pois, ja se saatiinkiin suomitiimien peleistä pois. Jos tässä yhtä paha bugimaali olisi niin varmaan saataisiin sekin pois.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Elähän nyt mikek viitti... Tiedät ihan sata varmasti että cpu moke jäätyy tuossa vemputus ranteessa.
No enhän mie viitti. Tottahan se on että rannetta voidaan huolella kutsua bugiksi, mutta se on myös aika helppo puolustaa pois. Sitä en kyllä mäkään hyväksy että joka hyökkäyksellä haetaan vemputusrannetta, enkä jaksa uskoa että kaveri (PJ) joka vihaa bugirannetta tekisi sitä teitä vastaan.. Mutta mutta, en ollut pelissä mukana niin en tiedä :). Alkaispa nyt jo tuo EASHL-liiga niin loppuu tää kitiseminen (tai sitten se vasta alkaa).
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Asiaa, mutta haluan tähän vain vastauksen että antaako se sit luvan "glitchaukseen" jos itse käyttää ihmis veskaa???? Mielestäni paskin selistys koskaan koska silloin vastus ei voi vastata samalla tavalla. Ja joo, promilleja on varmasti yli 3 tällä hetkellä. Saako siitä lisä pojoja?
Kommentoin sivusta sellaisella kommentilla, että ainakin tuollaisille joukkueille on helpompi tehdä maaleja, joilla on itsellä ihmisveska. Toki on tälläisiä hyviä veskareita, kuin Stranius, mutta silti itse näen paljon mukavempana ja myös maalinteon kannalta helpottavana vaihtoehtona sen, että vastustajalla on maalissa ihmisveskari. Näin ollen sun oman joukkueen savotta helpottuu jo valmiiksi, jos itse pelaatte AI-mokella. Emmä tiedä mikä tässä oli sanomana kai se, että saisi porukat käyttää enemmän ihmisveskaria, ja näin ei ainakaan voitaisi noista epämääräisistä maaleista kitistä. Mielestäni saakin olla tyytyväinen, jos oma joukkue saa yrittää ihmisveskalle maaleja, vaikka toiset nyt yrittäisivät sitten minkälaiseja maaleja hyvänsä. Meinaan, että toinen on antanut tuon moken muodossa jo tasoitusta. Lisäksi tuo peliin 1000% lisää intoa, kun on ihmismoke vastassa.

Alkaispa nyt jo tuo EASHL-liiga niin loppuu tää kitiseminen (tai sitten se vasta alkaa).
Ei ainakaan pitäisi olla mitään syytä, kun jokaisessa pelissä on ihmisveskarit. Mutta ainahan sitä joitain sankareita löytyy, jotka tulevat tekemään mitä mielenkiintoisempia salaliittoteorioita :)

LUE TARKASTI JA MIETI PARI PÄIVÄÄ ENNEN KU VASTAAT MITÄÄN
Sorry, en nyt miettinyt paria päivää. Eipä mulla mittään sanottavaa enää tuohon ole. Pienestä asiasta tullut näköjään turhan iso poru.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

FIB voisi lopettaa wraparound maalin yrittämisen.. Äskeisessä matsissa ne kokeili sitä pari kertaa...

Aikasemmin on ollut kiva pelata FIBiä vastaan, mut nykyään pitää varoa koko ajan että ei tuu wrappiä....
 
Ylös Bottom