Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Oli oikein kiva pelata teitä vastaan, on varmaan teistäkin kiva pelata kun yritätte vain samaa one timeriä läpi ottelun ja kivasti voitatte, onneks olkoon voitosta.. Varmaan nautitte todella paljon noista teidän voitoista ja peleistä jossa teette vaan yhtä ja samaa kikkaa, teinä käyttäisin vapaa aikani johonkin muuhun kuin bugimaalien tekemiseen/yrittämiseen ottelussa. Kivat jatkot teille ja toivottavasti nautitte pelityylistänne.

Oot kyl säälittävä sori vaan!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Oli oikein kiva pelata teitä vastaan, on varmaan teistäkin kiva pelata kun yritätte vain samaa one timeriä läpi ottelun ja kivasti voitatte, onneks olkoon voitosta.. Varmaan nautitte todella paljon noista teidän voitoista ja peleistä jossa teette vaan yhtä ja samaa kikkaa, teinä käyttäisin vapaa aikani johonkin muuhun kuin bugimaalien tekemiseen/yrittämiseen ottelussa. Kivat jatkot teille ja toivottavasti nautitte pelityylistänne.
Mitä bugia on one-timereissa?:cool:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Oli oikein kiva pelata teitä vastaan, on varmaan teistäkin kiva pelata kun yritätte vain samaa one timeriä läpi ottelun ja kivasti voitatte, onneks olkoon voitosta.. Varmaan nautitte todella paljon noista teidän voitoista ja peleistä jossa teette vaan yhtä ja samaa kikkaa, teinä käyttäisin vapaa aikani johonkin muuhun kuin bugimaalien tekemiseen/yrittämiseen ottelussa. Kivat jatkot teille ja toivottavasti nautitte pelityylistänne.

Niinkuin eräs tiimiläinen kerran sanoi:"Älä syytä pelaajaa/tiimiä, vaan syytä peliä".
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Oli oikein kiva pelata teitä vastaan, on varmaan teistäkin kiva pelata kun yritätte vain samaa one timeriä läpi ottelun ja kivasti voitatte, onneks olkoon voitosta.. Varmaan nautitte todella paljon noista teidän voitoista ja peleistä jossa teette vaan yhtä ja samaa kikkaa, teinä käyttäisin vapaa aikani johonkin muuhun kuin bugimaalien tekemiseen/yrittämiseen ottelussa. Kivat jatkot teille ja toivottavasti nautitte pelityylistänne.

Luulin ettei kukaan jaksais tätä enää..
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Voisinko liittyä. Mä oon kunnon joukkue pelaaja ja syöttelen paljon. en turhaan kikkaile, mutta jos tarvitsee onnistun siinä todella usein:cool:

Juuh et turhaan kikkaile...kaikin muin keinoin haittaat sitten joukkueen toimintaa...esim: Pyydät syöttöä kun botti on yksinläpi jä sä kahen vastustajan välissä. Muutenkaan et ole läheskään tarpeeksi tasokas kerhopelejä pelaamaan. Ei ihme, kun pelitunteja sulla noin 5....

Sori, mutta oli pakko avautua :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Luulin ettei kukaan jaksais tätä enää..

Sorppa kaikille, olin vaan niin hiiltynyt kun mitä nyt tuossa iltapäivällä pelailtiin jotain 5 peliä ja jokaisessa kaikki runkkasivat sitä samaa maalia läpi ottelun. Niin oli pakko avautua ja minulla on tunnetusti heikot hermot joten purkaus tällä kertaa kohdistui teihin, mutta pakko sanoa että ei tuo minun viesti ole pelkkää vittuilua vaan on siinä jotain asiaakin, miksi pelata peliä jos ei halua muutakuin voittoja omalle joukkueelle semmoisella tyylillä millä ei nauti pelistä suht yhtään, mutta omapa on taktiikkanne ja en voi itse sille mitään jos haluatte pelata tuolla taktiikalla. Jotkut tykkää pelata hauskaa ja rentoa peliä toiset taas hikisesti voiton perässä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

One-timer bugimaali?
No joo. Kaikki maalithan tässä pelissä on bugeja, jopa siniviivalämäri ylänurkkaan on bugilämäri.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

One-timer bugimaali?
No joo. Kaikki maalithan tässä pelissä on bugeja, jopa siniviivalämäri ylänurkkaan on bugilämäri.

paras ja kaikkein hienoin bugimaali kuitenkin on sellanen, että oma pelaaja vetää kiekon omaan maaliin :)
Harmi vaa ku sitä bugimaalia ei kovin moni tee:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Sorppa kaikille, olin vaan niin hiiltynyt kun mitä nyt tuossa iltapäivällä pelailtiin jotain 5 peliä ja jokaisessa kaikki runkkasivat sitä samaa maalia läpi ottelun. Niin oli pakko avautua ja minulla on tunnetusti heikot hermot joten purkaus tällä kertaa kohdistui teihin, mutta pakko sanoa että ei tuo minun viesti ole pelkkää vittuilua vaan on siinä jotain asiaakin, miksi pelata peliä jos ei halua muutakuin voittoja omalle joukkueelle semmoisella tyylillä millä ei nauti pelistä suht yhtään, mutta omapa on taktiikkanne ja en voi itse sille mitään jos haluatte pelata tuolla taktiikalla. Jotkut tykkää pelata hauskaa ja rentoa peliä toiset taas hikisesti voiton perässä.

En ymmärrä miks itket jos vihu tekee maalei one-timerilla koska te itekki sitä haette. Esim. meidän peli tänään niin te haitte one-timer paikkaa ja muutaman saittekin mut viimeistely puuttu.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Sorppa kaikille, olin vaan niin hiiltynyt kun mitä nyt tuossa iltapäivällä pelailtiin jotain 5 peliä ja jokaisessa kaikki runkkasivat sitä samaa maalia läpi ottelun. Niin oli pakko avautua ja minulla on tunnetusti heikot hermot joten purkaus tällä kertaa kohdistui teihin, mutta pakko sanoa että ei tuo minun viesti ole pelkkää vittuilua vaan on siinä jotain asiaakin, miksi pelata peliä jos ei halua muutakuin voittoja omalle joukkueelle semmoisella tyylillä millä ei nauti pelistä suht yhtään, mutta omapa on taktiikkanne ja en voi itse sille mitään jos haluatte pelata tuolla taktiikalla. Jotkut tykkää pelata hauskaa ja rentoa peliä toiset taas hikisesti voiton perässä.

Tekoälypakeilla ei kovia joukkueita vastaan voiteta. Ihmispakeilla noi onetimer "bugimaalit" on helppo pelata pois kurinalaisella puolustuksella...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Sorppa kaikille, olin vaan niin hiiltynyt kun mitä nyt tuossa iltapäivällä pelailtiin jotain 5 peliä ja jokaisessa kaikki runkkasivat sitä samaa maalia läpi ottelun. Niin oli pakko avautua ja minulla on tunnetusti heikot hermot joten purkaus tällä kertaa kohdistui teihin, mutta pakko sanoa että ei tuo minun viesti ole pelkkää vittuilua vaan on siinä jotain asiaakin, miksi pelata peliä jos ei halua muutakuin voittoja omalle joukkueelle semmoisella tyylillä millä ei nauti pelistä suht yhtään, mutta omapa on taktiikkanne ja en voi itse sille mitään jos haluatte pelata tuolla taktiikalla. Jotkut tykkää pelata hauskaa ja rentoa peliä toiset taas hikisesti voiton perässä.

itse puhut, kun sanon tätä samaa kun säkin, että taas mä plaa plaa plaa ja nyt sä ite alennut saatana tähän samaan, älä hauku muita kun kuitenkin ite kirjoittelet ihan samaa paskaa!
Jos te teette Onetimereitä, ni älä tuu haukkumaan muita jos nekin sattuu tekemään ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

En ymmärrä miks itket jos vihu tekee maalei one-timerilla koska te itekki sitä haette. Esim. meidän peli tänään niin te haitte one-timer paikkaa ja muutaman saittekin mut viimeistely puuttu.

Tässä onkin pieni ero meidän tiimeissä, te haette sitä koko ajan / me haemme sitä pari kertaa per ottelu jos ei syöttöpaikkaa muualle löydy kuin maalin edustalle, puhun siis omasta tiimikokemuksesta.. Mielellään kahtoisin teidän top5 maalit jos mitenkään olisi mahdollista? Olisikohan viidentenä o-t alanurkkaan ja ensimmäisenä o-t ylänurkkaan ;)

tässä tämmöinen aika osuva video tähän väliin : http://www.youtube.com/watch?v=T3-ZcwiPDao&feature=channel_page
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

HVC. TM 6375 joista 1409 suoraan syötöstä. Oisin kattonut mielellään teidän vastaavat tilastot mutta olitte näköjään poistanut joukkueenne ja aloittanut uudestaa.

PS. ootko itse katsonut nuo teidän omat top5 maalit??
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kyllä olen katsonut, onko jotain valittamista? Minusta nuo ovat helvetin kaukana bugi maaleista.

Minä en jaksa mutta pakkohan se on vastata:

:D Katoppa uudestaan... Ihan samanlaisia one-timereita siellä on kun muillakin, vaikkakaan en kyllä vieläkään lue one-timeria bugimaaliksi, mutta sinun mielestä se vissiin on bugimaali silloin kun vastustaja sen tekee?. Ja löytyyhän sieltä muunmuassa pakitusta läpiajosta, vieläpä sinun itsesi tekemänä. Harmittaako paljon kun se ei enää oikein tahdo mennä??
Oikeesti, käyttäkää tämä tarmo oman pelinne parantamiseen kuin täällä päänaukomiseen. Näin minäkin tajusin tehdä jo ajat sitten. Jokainen pelaa tätä peliä tyylillään eikä nuo narinat auta yhtään. Jätä vaikka pelaamatta niitä vastaan ketkä mielestäsi bugittaa kokoajan, tosin sun bugimaali käsityksen mukaan ei sit taida teille juuri vastustajia jäädä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

ei vihata pelaajaa/joukkueatta vaan itse peliä. Ea sports it's in the game:)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Minä en jaksa mutta pakkohan se on vastata:

:D Katoppa uudestaan... Ihan samanlaisia one-timereita siellä on kun muillakin, vaikkakaan en kyllä vieläkään lue one-timeria bugimaaliksi, mutta sinun mielestä se vissiin on bugimaali silloin kun vastustaja sen tekee?. Ja löytyyhän sieltä muunmuassa pakitusta läpiajosta, vieläpä sinun itsesi tekemänä. Harmittaako paljon kun se ei enää oikein tahdo mennä??
Oikeesti, käyttäkää tämä tarmo oman pelinne parantamiseen kuin täällä päänaukomiseen. Näin minäkin tajusin tehdä jo ajat sitten. Jokainen pelaa tätä peliä tyylillään eikä nuo narinat auta yhtään. Jätä vaikka pelaamatta niitä vastaan ketkä mielestäsi bugittaa kokoajan, tosin sun bugimaali käsityksen mukaan ei sit taida teille juuri vastustajia jäädä.

Maybe tuo pakitus läpäri oli ensimmäisestä ottelusta jonka pelasin HC Piiskan paidassa ja en tiennyt vielä Piiskan pelityylistä yhtään mitään, ja jos katsoo uusimpia videoita niin on kyllä meininki muuttunut täysin ekasta videosta. Ja jos lähdetään pois jotn suomalaista bugitiimiä vastaan niin heti tulee narinaa.. Ja kyllä minun mielestä o-t on bugimaali curveshotin ja pakitusläpärin kanssa. Ja te ette sitä älyä koska te teette sitä koko ajan, minä kun pelasin joskus HCK:n paidoissa me tehtiin bugimaaleja ja sitten te tulitte silloin meidän topicciin itkemään että me tehtiin bugimaaleja mutta minä vaan nauroin, ehkä tekin nauratte.. Mutta jos on häviäjän puolella tämmöisessä real goals vs bug goals pelissä niin kyllähän tuon bugimaalien ärsyttävyyden huomaa.. Noh, antaahan vielä tulla syyttelyä että me tehtäisiin bugi maaleja tänä hetkenäkin, mielellään vastailen/nauran jos kerkiän. Ja videoihin sen verran että jos meillä on 2/50 maalista bugimaaleja niin en kyllä rupeaisi heti meitä syyttämään bugi maalareiksi koska te teette 9/10 maaleista bugilla.

ei vihata pelaajaa/joukkueatta vaan itse peliä. Ea sports it's in the game:)

Minä vihaan ennemmin pelaajia/joukkueita kuin itse peliä, jos joku pelaaja/joukkue löytää bugin niin hetihän sitä pitää rueta käyttämään omaksi hyödyksi. Silloin on aika peruusteellisesti nuubi ! :D En sanoisi että pelkästään pelaajia ja joukkueita pitäisi syyttää.. Tottahan tosiaan peliäkin pitäisi syyttää bugeista mutta eihän nyt kaikkea voi tehdä pelissä oikein, vai voiko? Jos voi niin kertokaa pelin nimi niin rupean pelaamaan ;')
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Siis hetkinen...!!! Asiahan ei meikäläiselle kuulu, mutta jotain rajaa sentään tähän touhuun. Voisiko joku selvittää tietämättömälle, että miten onetimer maali voidaan laskea bugimaaliksi? Nuohan pystyy kohtuullisen kovalla prosentilla puolustamaa poieskin. Onetimerissa ei mielestäni käytetä mitään pelin heikkoutta hyväksi, vaan syötetään kiekko pelaajalle avoimeen paikkaan, josta veskan on sitä vaikea torjua. Kyllähän nuo suoraansyötöstä lähtevät vedot menevät oikeassakin lätkässä hyvistä paikoista kovalla prosentilla sisään.

Nuo curve shotit ym. selvät pelin heikkouksien hyödyntämiset ovat sitten asia erikseen. Niiden hyödyntäminen ja käyttäminen on mielestäni todella tuomittavaa. Itse pelailen Xbox puolella, mutta siellä suomalaiset tiimit pelaavat yleisesti ottaen kohtuullisen rehtiä peliä eikä bugimaalien hakeminen ole se pelin itsetarkoitus. Peli on yleensä monipuolista ja rehtiä ja sitä on ennen kaikkea mukava pelata. Sen verran löytyy vastustajankunnioitusta. Eikä tarvitse sitten jälkikäteen spämmäillä tälläisillä asioilla toisten ketjuun. Suurin osa suomalaisista vastustajista pelaa myös pelit loppuun saakka, vaikka tilanne näyttäisi oman joukkueen kannalta kuinka tuoivottomalta. Mielestäni tämä jos jokin on vastustajan kunnioittamista.

Xbox puolella on ollut myös käynnissä suomalaisille joukkuelle tarkoitettu bugivapaa turnaus, johon omakin joukkueemme osallistui. Osallistujia taisi olla ensimmäisellä kerralla 14 joukkuetta ja aika mukavasti homma lähti käyntiin. Yksi joukkue kokeili onneaan bugien kanssa ja sai tästä kiitokseksi lähtöpassit turneesta. Nyt ollaan jo pitkällä pleijareissa.

Tuossa vielä linkki turneen sivuille: EASHL Finnish Cup - Only for finnish EASHL teams

Ehkä jotain vastaavaa kannattaisi koittaa kehitellä myös Playstation puolella, jos vain kiinnostusta riittää. Tuo mukavasti vaihtelua tuohon perus EASHL "puurtamiseen". Tuossa turnauksen sivulla näkyy nykyisellään enää pleijareiden tilanne. Ennen pleijareita siellä oli myös selkeät tilastot runkosarjasta.

Postasin tämän nyt varmaan väärään paikkaan (pahoittelut tästä jo etukäteen:o), mutta oli pakko saada kirjoittaa jotain vastineeksi tänne PS puolelle, kun on jonkin verrran tullut tätä keskustelua seurattua. Niin ja loppuun vielä muistutus, että tämähän on loppujen lopuksi vain peliä ja jos se alkaa liikaa korpeamaan, niin silloin tauko voisi olla paikallaan. Se on tehnyt itse kullekin ihmeitä:).

Niimpä, onetimereissa ei ole lähelläkään bugimaalia. Miettikää nyt oikeaakin lätkää. Jos kaveri syöttää toiselle ja tämä laukoo heti niin saa olla aika vikkelä ja hyvä veskari, että torjuu :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tuli pieni ylilyönti Mika sulla kun koko tekstin siteerasit, ois voinu vaan osan :D
 
Ylös Bottom