Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Miksi murohoki lähtee nykyään aulassa karkuun? Ollaan parikymmentä minuuttia etsitty peliä ja saataisiin jopa 5vs6, niin lähdette haneen. Ei ole yhtään kivaa hei...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Miksi murohoki lähtee nykyään aulassa karkuun? Ollaan parikymmentä minuuttia etsitty peliä ja saataisiin jopa 5vs6, niin lähdette haneen. Ei ole yhtään kivaa hei...

Pelataan mieluusti teitä vastaan, mutta vain silloin, kun meillä on semmonen rosteri jäällä, jolla pärjätään. Kun ollaan liikenteessä semmosella perus "joojoo"- rosterilla, niin on aivan turha lähteä hakemaan 8-0 pataan teidän tasoiselta nipulta. Haastetaan vaikkapa sitten, kun on tarpeeksi kynämiehiä jäällä. Ei mitään henkilökohtaista.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Pelataan mieluusti teitä vastaan, mutta vain silloin, kun meillä on semmonen rosteri jäällä, jolla pärjätään. Kun ollaan liikenteessä semmosella perus "joojoo"- rosterilla, niin on aivan turha lähteä hakemaan 8-0 pataan teidän tasoiselta nipulta. Haastetaan vaikkapa sitten, kun on tarpeeksi kynämiehiä jäällä. Ei mitään henkilökohtaista.

Mitä sitten vaikka häviättekin, ei kai se elämä siihen kaadu? Joku viisas on sanonut joskus, että se kehittää eniten, kun pelaa itseään parempia vastaan. Ei meilläkään ole aina paras rosteri kentällä, mutta silti pelataan kaikkia vastaan. Jos tulee voitto, niin hyvä. Jos tulee tappio, niin pelataan kunnialla loppuun ja yritetään ottaa opiksi ja pelata seuraavalla kerralla paremmin.

En tiedä teistä, mutta moni joukkue tuntuu vain varjelevan sijoitustaan ja väistelee ennakkoon kovempia vastustajia. Minulta ei valitettavasti heru sympatiaa vastustajiaan valikoiville joukkueille. Siihen kun lisätään vielä joidenkin joukkueiden käyttämä region - kikkailu, niin ei voi kuin ihmetellä.

No kukin taplaa tyylillään, HCK pelaa rakkaudesta lajiin... vai miten se meni? :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eilen illal pelattiin 4vs5 peli HCK:ta vs ja tein imo. ehkä hienoimman maalin ikinä (onehanded dekel 2 pelaajaa pussiin ja mv kahville) ja sitten mun (IDIOOTIN) oli pakko kommentoida chattiin heti sen jälkeen => chat freeze.:o Siin vaihees johdettiin viel 2-0, mutta kun viel yks toinenkin tippu meiltä niin jotenki HCK voitti sen 3-2 :(
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eilen illal pelattiin 4vs5 peli HCK:ta vs ja tein imo. ehkä hienoimman maalin ikinä (onehanded dekel 2 pelaajaa pussiin ja mv kahville) ja sitten mun (IDIOOTIN) oli pakko kommentoida chattiin heti sen jälkeen => chat freeze

Se oli kyllä todella hieno! Luulin, että loggasit ulos tarkoituksella, että saat sen hidastuksen talteen. :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ja mä tein kans eilen urani hienoimman maalin, oman joukkueen pelaaja pääsee yksin läpi, vastustaja vetää jalat alta, liukuu polvillaan mokkea kohti, ja mä tuun sitte sielt kauheella vauhdilla oman pelaajan vieree ja jotenkin vein lavasta kiekon ja siinä sitten kävi niin, että maalivahti oli jo maissa, niin ylämummoon vain kiekko. Olisin ottanut hidastuksen pelinpäätyttyä, mutta tietenkin tilttaa kolmen parhaan pelaajan jälkeen pyörittäen kaukaloa :o
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

En tiedä teistä, mutta moni joukkue tuntuu vain varjelevan sijoitustaan ja väistelee ennakkoon kovempia vastustajia. Minulta ei valitettavasti heru sympatiaa vastustajiaan valikoiville joukkueille. Siihen kun lisätään vielä joidenkin joukkueiden käyttämä region - kikkailu, niin ei voi kuin ihmetellä.

Itseäni kyllä pistää ihmetyttämään tällainen ja lisäksi myös EAsportsin paritustaktiikat. Me nimittäin edustetaan sellaista top5000-jengiä, eikä vältellä vastustajia, ja siksi lähes joka ilta joudumme kohtaamaan top50-jengejä. Ei siinä mitään, kyllä se kehittää, mutta silti välillä ero esim. nopeusattribuuteissa on sellainen et ei niistä oikein kunnon matseja pääse syntymään. Voidaan vaan pakittaa koko tiimin voimin maalin eteen peittämään laukauksia. Kaunista sellainen.

Pitää yrittää tuonne kehittäjille jenkkifoorumin kautta saada ideaa läpi, että tuota parituskoodia voisi vähän uusia. Kyllä siis mielellään pelais esim. top500-tiimejä vastaan, mutta kun meidän vastaan aina valikoituu noita tosi kovia porukoita. Ja me ei tunneta edes niitä nimeltä, niin ei edes voida harrastaa vastustajan valikointia. Jälkikäteen voi vaan kattoa, että keneltä nyt tuli turpaan. :) Enkä oikein ymmärrä ketä ne sellaiset matsit palvelee - oma virtuaaliheppi ei ainakaan värähtäisi jos selvästi hitaampia/huonompia vastaan maalailisi. :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eilen illal pelattiin 4vs5 peli HCK:ta vs ja tein imo. ehkä hienoimman maalin ikinä (onehanded dekel 2 pelaajaa pussiin ja mv kahville)
Näin pakkina täytyy sanoa, että oli kyllä siinä tuuriakin mukana. 2-3 pelaajaa huitoo kiekkoa ja nostaa vieressä mailaa, niin ei mitään vaikutusta. Matsi vaikutti taas 2,5 erää siltä, että peli oli päättänyt voittajan jo etukäteen. Me ei saada kahden metrin syöttöjä omille, te heitätte ekasta hyökkäyksestä lättysyötön kulmasta veskan kautta sisään ja toisessa päässä vedellään tyhjistä tolppiin jne. Mutta onneksi alkoi EA hymyilemään lopussa meillekin edes hiukan.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jokainen voi katsoa meidän rankingia, ja todeta samantien, että me tehdään kaikkea muuta, kuin tuijotetaan sijoitusta :) HCK:ta vastaan vaan on todellakin todella turhauttavaa pelata kehnolla rosterilla, jolla pelaillaan lähinnä sen takia, että porukka nyt haluaa pelailla, ja on pelituulella. Pelituuli loppuu siihen paikkaan, kun ensimmäisessä matsissa tulee 0-8 tikkariin, mielummin pelaillaan sentasoista rosteria vastaavaa porukkaa vastaan, ja kovempia tiimejä vastaan sitten, kun uskotaan rahkeet riittävän niihin peleihin. Eilen iltasella pelailtiin sitten vähän erilaisella kokoonpanolla FIB:iä vastaan ja voitettiin 2-1, mieluusti olisi HCK:nkin silloin kohdannut.

Pelaamisen ilosta pelataan, ja tällä "valikoinnilla" koitetaan varjella lähinnä sitä, ettei porukalla lopahda se peli-into siihen ensimmäiseen peliin - toisessa pelissä voisi jo uskaltaa kohdata hankalemmankin vastuksen.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jokainen tyylillään mut miten kukaan kehtaa ees valkkailla tässä ketään. Jos et sitä vastaan lähe kenet se siihen ekan tyrkkää, saatta sen seuraavan vihun/toimavan pelin löytymiseen mennä se puoltuntia. Se se ainakin meillä sitä peli-intoa syö eikä nuo kärkitiimeille häviämiset. On meilläkin eroa "parhaan" ja "huonoimman" pelaajan välillä mutta kyllä pelataan mitenpäin vain, monesti jopa sillein että meillä on 6 hyökkääjää pelissä. Joku maaliin kellä siitä vähän kokemusta ja nopeuskisalla valikoituu pakit :D

Ainut mihin nyt laitan poikkeuksen niin pakkipakki joukkueet jätetään kokonaan väliin ja sillo harvoin ku nykyään kolmella pelataan ni ei välttämättä lähdetä 6 vastaan, mut noin yleisesti suurinpiirtein saman verran porukkaa ni onhan se ainakin koitettava et kuinka monta tippuu ennen kuin kiekko tippuu jäähän.

Tänään jopa pelattiin hieno peli missä oli yks hyökki ja veska vihulla, oli muuten paras peli missä oon ikinä ollu mukana. voi tsiisus. jatkoajalla sentään voitettiin ja saatin yksi piste :D Pitäs vissiin laittaa joku australia regioniks niinku jollain muulla ;) , tuokin rupee nimittäin sylettää pelata noita regioneilla kikkaavia vastaan ku niistä et voitolla kostu mitään ja häviöllä menetät ne vähätkin pisteet mitä on saatu kerättyä. mutta silti on tullu pelattua ja pelataan jatkossakin. Tuo oma rankki ei kuitenkaan mitenkään ihmeesti kiinnosta mut ei tässä nyt silti kehtais noita pisteitä muille "ilmaisesti" jaella. Koht menee näköjään overall rank ykkösellä 20000 rikki, hauskaa ku tuolla on tiimejä jotakuinkin samalla recordilla alle 4000pojon.

Tulipahan tekstiä, nyt vaan tuo EHL kunnolla käyntiin ja pelailis RCHL playoffit pois ni vois ruveta oikeesti miettii tän freezefestin hylkäämistä ja ruveta odottelee mitähän kivaa se EA on keksinyt meidän iloks seuraavaan versioon.

UGH!
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

En tiedä teistä, mutta moni joukkue tuntuu vain varjelevan sijoitustaan ja väistelee ennakkoon kovempia vastustajia. Minulta ei valitettavasti heru sympatiaa vastustajiaan valikoiville joukkueille. Siihen kun lisätään vielä joidenkin joukkueiden käyttämä region - kikkailu, niin ei voi kuin ihmetellä.

No kukin taplaa tyylillään, HCK pelaa rakkaudesta lajiin... vai miten se meni? :D

Jaa millonka se on Face Wash Hockeyn porukka muuttanu Australiaan:confused: :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jaa millonka se on Face Wash Hockeyn porukka muuttanu Australiaan:confused: :)

Oon tähän asti luullu et ne valkkaa vastustajat, ku eivät meitä vastaan oo kertaakaan pelannu. No nyt selvis sit sekin et lagin takia ne ei sit ilmeisesti oo pelannu ;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Oon tähän asti luullu et ne valkkaa vastustajat, ku eivät meitä vastaan oo kertaakaan pelannu. No nyt selvis sit sekin et lagin takia ne ei sit ilmeisesti oo pelannu ;)

Ilmeisesti kävivät nopeesti lukemassa sun viestis koska äsken just väännettiin matsi :D vietiin 3-1 joten seuraavaa matsia ei taas taida hetkeen olla tarjolla kyseistä porukkaa vastaan :mad:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mitä sitten vaikka häviättekin, ei kai se elämä siihen kaadu? Joku viisas on sanonut joskus, että se kehittää eniten, kun pelaa itseään parempia vastaan. Ei meilläkään ole aina paras rosteri kentällä, mutta silti pelataan kaikkia vastaan. Jos tulee voitto, niin hyvä. Jos tulee tappio, niin pelataan kunnialla loppuun ja yritetään ottaa opiksi ja pelata seuraavalla kerralla paremmin.

En tiedä teistä, mutta moni joukkue tuntuu vain varjelevan sijoitustaan ja väistelee ennakkoon kovempia vastustajia. Minulta ei valitettavasti heru sympatiaa vastustajiaan valikoiville joukkueille. Siihen kun lisätään vielä joidenkin joukkueiden käyttämä region - kikkailu, niin ei voi kuin ihmetellä.


Tähän voi kiskasta kymmenen pistettä ja papukaijamerkin

Ykskin ilta etittiin pitkään peliä ja eräs suomijoukkue tuli neljästi vastaan. Neljä kertaa ei maistunut 6 vs. 6 peli, vaikka kyseinen joukkue aina antaa tasasen vastuksen.

Ja sehän nimenomaan on sitä vastustajan valkkaamista jos pelaa 6 vs. 6 sen mukaan mimmonen kuusikko itsellä tai vastustajalla on.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Turha niit jengejä on valkata. Mitä väliä vaikka häviää, jos tietää että vastustaja on parempi. Jos me ei lähdetä pelaamaan jotain jengii vastaan niin tiedätte kyllä syyn:) Muutaman kerran olen saattanut mainita:) En ymmärrä miten joku sijoitus on niin pirun tärkee jollekkin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Turha niit jengejä on valkata. Mitä väliä vaikka häviää, jos tietää että vastustaja on parempi. Jos me ei lähdetä pelaamaan jotain jengii vastaan niin tiedätte kyllä syyn:) Muutaman kerran olen saattanut mainita:) En ymmärrä miten joku sijoitus on niin pirun tärkee jollekkin.

Ja otan tässä nyt kyllä kunniaa, että kyllä se vaatii munaa et on valkkaamatta. Just katoin, et meidän eilisistä viidestä iltapelistä, neljä oli top25-jengejä vastaan. Välillä sylettää vähän olla pujottelukeppinä, mut se fiilis on mahtava jos ottelusta kehkeytyy tasainen vääntö. Mut silti oon sen parituskoodin parantamisen kannalla. Olisi kiva noin oletusarvoisesti pelata samantasoisia vastaan.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Itseäni kyllä pistää ihmetyttämään tällainen ja lisäksi myös EAsportsin paritustaktiikat. Me nimittäin edustetaan sellaista top5000-jengiä, eikä vältellä vastustajia, ja siksi lähes joka ilta joudumme kohtaamaan top50-jengejä.

Sama ongelma meillä. Tosin sitäkin makeampaa on joskus voittaa noita top-50 porukoita. Finnish Cowboys tuli niistettyä nätisti tuossa joku aikaa sitten, kun meillä oli meidän kolme parasta(MINÄ:D mm) 2-1 taisi päättyä ja pelissä oli kyllä mukana kaikki voimat mitä mistään vaan löytyi. Erityisesti tykkäsin, kun tappelussa paukutin Aki ***** Bergiä(juuri tuollainen lapsellinen teininimi) leukaan, kun alkoi kypsyttää tyypin jokaisen vihellyksen jälkeen harrastama rappaaminen. Hauskinta oli se, että joukkueen selkeästi paras pelaaja pelasi itsensä noin kentältä ulos käytännössä koko toiseksi eräksi. Ei järin järkevä pelityyli, mutta tosiaan nimestä päätellen lapsi oli kyseessä.

Sitä vaan ihmettelen, että eilen pelasin kaverin kanssa kahdentoista jälkeen pari matsia, joista molempia johdettiin ekassa erässä ja yht'äkkiä lagasi aivan saatanasti ja yhteys vastustajaan poikki. Kumpikaan meistä ei pudonnut EA:n palvelimilta tai PSN-verkosta, mutta kun netistä tarkasti, niin molemmista otteluista merkittiin 3-0 tappio. Sitten vielä noiden matsien mukana kumpikin pelihuone meni lukkoon, eikä niihin päässyt ja tuon toisen matsin myötä koko pelihuone systeemi meni jumiin meiltä molemmilta.

Vinkkinä EA:lle. NHL11:ssä voisitte keskittyä seuraaviin. Tekoäly, Fysiikka ja SAATANA nyt vihdoin toimivat verkkopelit!
Nimim. Yhden matsin koskaan keskeyttänyt ja silti 20% keskeytysprosentin omaava. Netti on 100/16 valokaapeli, joten siitä EI johdu.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Aki ***** Bergiä(juuri tuollainen lapsellinen teininimi)
Tällä nimellä ja muutenkin ko. pelaajalla mikä Tepsissä pelaa on niin pitkä historia meidän tiimissä, että en ihan "tuollaiseksi lapselliseksi teininimeksi" lähtisi kutsumaan. Se on enemmänkin kunnian osoitus kaverin taitoja kohtaan. Ymmärrän tosin jos olet TPS-fani, koet olevasi Bärin suurin fani ja tämä loukkaa tunteitasi jotenkin?
 
Ylös Bottom