Vastaus: Eduskuntavaalit
----
Mielenkiintoinen vaalitulos kyllä. Harvemmin politiikkaa tulee seurailtua, mutta nyt on selvästi säpinää ilmassa. En tiedä onko perussuomalaisten mukaantulo pitkällä juoksulla kuinka toivottavaa, mutta muutos perinteisissä puoluevaltasuhteissa on ainakin tähän paikkaan tervetullutta.
Vaikkei liity aiheeseen, niin kehtaatko kertoa miten olet karenssia saanut? Karenssi kun tavallisesti napsahtaa, jos et ole suostunut ottamaan/hakemaan työkkärin osoittamaa työtä/koulutusta vastaan tai olet itse irtisanoutunut hommista. Ilman syytä et kaiketi karenssille joutunut?No sentakia, että oon ollu elokuusta -09 aivan pennitön, mulle annettii viiden kuukauden karenssi...
Olipa tuima vuodatus. Vaan ei ole köyhien tilanne rikkaiden vika, vaikka katkerimmat voisivat näin ajatella. Päättäjillä on vaikutusvalta miten kehnotuloisia tuetaan elämässä eteenpäin, mutta lopullinen vaikutusvalta on aina ihmisellä itsellään. Köyhäksi voi syntyä ja joskus joutua, mutta oma rahattomuus ei ole aina automaattisesti jonkun muun vika. Peiliinkin pitää välillä osata vilkaista. Näin ainakin omalla kohdalla silloin, kun se ohkaisempi kukkaro on ollut käytössä.Siinä syy, miks haluan, että rikkaat vois painua helvettii suomesta ja köyhiä ymmärrettäis, ettei ne oo kaikki sellaisia luusereita, joille ei mikää työpaikka/kurssi/koulutus kelpaa!![]()
----
Mielenkiintoinen vaalitulos kyllä. Harvemmin politiikkaa tulee seurailtua, mutta nyt on selvästi säpinää ilmassa. En tiedä onko perussuomalaisten mukaantulo pitkällä juoksulla kuinka toivottavaa, mutta muutos perinteisissä puoluevaltasuhteissa on ainakin tähän paikkaan tervetullutta.