eFootball PES 2020

miklu2

New Member
Täytyy vähän mainostaa, jos ihmisiä kiinnostaa, mutta ei kyseisestä asiasta tiedä.

Veikkausliiga on nyt jaossa PES 2020:lle. Löytyy futisforum2.org sivustolta. Itse tein peliasut ja sponsorit siihen, nimimerkki jalakapalloilija kaiken muun.
Mistä ihmeestä nää löytää tuolta? Ei niinku millään osunu silmään.

Barca11910

Well-Known Member
Täytyy vähän mainostaa, jos ihmisiä kiinnostaa, mutta ei kyseisestä asiasta tiedä.

Veikkausliiga on nyt jaossa PES 2020:lle. Löytyy futisforum2.org sivustolta. Itse tein peliasut ja sponsorit siihen, nimimerkki jalakapalloilija kaiken muun.
Onko myös pelaajat modattu mukaan? :D

Ac3way

Well-Known Member
Mistä ihmeestä nää löytää tuolta? Ei niinku millään osunu silmään.
Vaatii varmaan rekisteröinnin foorumille. Taitaa Pelit-osio olla lukittu vierailijoilta.

Ja on kyllä pelaajat tehty. Nimimerkki jalakapalloilija tehnyt yksityiskohdat peremmin mitä Konami, PES Universe tai PES World.

miklu2

New Member
Vaatii varmaan rekisteröinnin foorumille. Taitaa Pelit-osio olla lukittu vierailijoilta.

Ja on kyllä pelaajat tehty. Nimimerkki jalakapalloilija tehnyt yksityiskohdat peremmin mitä Konami, PES Universe tai PES World.
Jep, vaati tosiaan rekisteröitymisen foorumille että rupes löytymään.

lake79

Well-Known Member
Erittäin vahva suositus Jalakapalloilijan tuotoksille. Kaksi vuotta putkeen olen ladannut Veikkausliigan, nyt lähtee kolmas kerta sitten kun saan vaan aikaiseksi.

Ylös Bottom