Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

eFootball PES 2020

Onhan se Stadion mukana ja Legendoja, plus toki ManUn "jämä" pelaajat pyörivät varmaan Featured pelaajina MyClubissa melko usein. Hieno seura, mutta urheilupuoli paskasti johdettu, pelaajat joko keskinkertaisia tai ylihintaisia turhakeita. Ehkä se ManU:llakin tästä vielä taas lähtee.

Ilmeisesti ainakin kaksi isoa partner-diiliä on vielä tulossa. Bayernin ja Juven diilit FIFAn kanssa on loppu...

Tänään ovat ihmiset testaamassa pelin uusinta buildia Manchesterissa ja saavat kuulema ottaa siitä videokuvaakin. Joten kohta saadaan vähän kattavampaa ja tarkempaa materiaalia verrattuna E3-messujen antiin.
 
Liverpool "menetettiin" ja "saatiin" ManU ei huono vaihto :D

Toivottavasti ManU olisi demossa pelattava joukkue :)
 

Ei tuolla tekstillä mitään annettavaa pelisarjan faneille ole, mutta ihan positiiviset fiilikset ainakin jäi toimittajalle pelin testaamisesta.

Ja mainitaan nyt sekin, että tänä vuonna eFootball PES 2020 voitti sen E3-messujen virallisen parhaan urheilupelien palkinnon. Yleensä on Konamilla vain ollut tyytyminen lukuisiin eri pelisaittijien palkintoihin messuilta, mutta nyt tuli oikein se virallinen.
 
Nyt on tilaisuus Munchenissä, Bayern julkistettiin partner joukkueeksi. Olisikohan sitten jo ensi viikolla Torinossa tilaisuus liittyen Juventukseen.


Nyt on tilaisuus Munchenissä, Bayern julkistettiin partner joukkueeksi. Olisikohan sitten jo ensi viikolla Torinossa tilaisuus liittyen Juventukseen.



Maailman paras seurajoukkue! Tosin nyt Ribery ja Robben on lopettanu..2 todella pahaa menetystä!
 
Taas tunnutaan keskittyvän markkinoinnissa kaikkeen muuhun, paitsi itse pelin sisältöön. Ei paljoa Bayernit ja Juventukset nappaa, jos pohjapeli on periaatteessa sama.

- MyClubiin Online Divisioonat, nykyinen randomhaku on täysin typerä ja sieluton
- SIM-divisioonat takaisin MyClubiin
- Täysin uusi Master League
- Täysin uusi käyttöliittymä pohjalta alkaen
- Raivostuttava selostaja vaihtoon, en ole enää pariin vuoteen voinut pitää selostusta päällä tuon kiljukaulan takia
- SIM-pelit uudistukseen, samaa tylsää kuraa noiden pyörittäminen kaikkine pikkuhölmöyksine edelleen. Aivan liian vähän muuttunut since PES 2015
- Joku täysin uusi pelimuoto offlinessa peliin kiitos, CO-OP on huikeuttta Onlinessa, mutta offlinessa tuntuu ettei mitään yritystä ole parantaa peliä

Syyskuussa näkee sitten Twitchistä, mutta hengitystä en pidä odotellessa.
 


Full Manual-ottelu. Ei ole mikään hyvä syöttelijä videolla, mutta näkeepähän ainakin pallon fysiikoita, kun syötetään tyhjään tilaan... Ja miten hyvin pelaajat lukittuvat palloon, jos syöttö ei osu täysin kohdalle...
 


FORZA JUVE!!!

Juve yksinoikeudella PES:ssä. Hieno, että Juve saapuu takaisin PES:siin!

Jos FIFA:ssa Juve ei ole lisensoitu niin siitä en pidä, koska se taas tuntuu sen pelin fanien sydämmessä. Ja FIFA:ssa ei edes ainakaan toistaiseksi ole edes pystynyt itse mitään lisenssipuutteita muokkaamaan kuten PES:ssä.
 
Itselleni tuo juventuksen puuttuminen tulevasta FIFAsta merkitsee niin paljon, että pelkästään sen takia peli jää ostamatta. Tosin en aio ostaa pessiäkään koska olen saanut tarpeekseni tästä vasemmalla kädellä tehdystä pelisarjasta.
 
Jos FIFA:ssa Juve ei ole lisensoitu niin siitä en pidä, koska se taas tuntuu sen pelin fanien sydämmessä. Ja FIFA:ssa ei edes ainakaan toistaiseksi ole edes pystynyt itse mitään lisenssipuutteita muokkaamaan kuten PES:ssä.
Itselleni tuo juventuksen puuttuminen tulevasta FIFAsta merkitsee niin paljon, että pelkästään sen takia peli jää ostamatta. Tosin en aio ostaa pessiäkään koska olen saanut tarpeekseni tästä vasemmalla kädellä tehdystä pelisarjasta.
Onhan näitä joukkueita aikaisemminkin ollut ”yksinoikeudella” PES:ssä ja silti ne on
Fifassa, koska fifalla on lisenssit koko sarjaan, jolloin myls joukkueet tulee. Lähinnä stadionit uupuneet niiltä joukkueilta.

Edit: näköjään tällä kertaa sit oikeasti yksinoikeus kun EA on vahvistanut ettei ole Fifassa.
 
Viimeksi muokattu:
Harmittavaa tämä lisenssipelleily. Toki FIFA taitaa tähän tilanteeseen suurin syyllinen olla, kun PES ei ole saanut lisenssejä useimpiin liigoihin ja seuroihin pitkiin aikoihin. Molemmille täydet lisenssit ja käyttäjät valitkoon mieluisimman pelin sanon minä.
 
Harmittavaa tämä lisenssipelleily. Toki FIFA taitaa tähän tilanteeseen suurin syyllinen olla, kun PES ei ole saanut lisenssejä useimpiin liigoihin ja seuroihin pitkiin aikoihin. Molemmille täydet lisenssit ja käyttäjät valitkoon mieluisimman pelin sanon minä.
Ei me PES 6 tasoista peliä todennäköisesti enää ikinä saada. Se oli aikaa kun vielä todella haluttiin tehdä hyvä futispeli.

Taitaa olla ainoa kuningaslajin peli jossa allekirjoittanut ei ikinä löytänyt sitä varmaa tapaa maalintekoon. Sitä voi pitää saavutuksena.

Lisenssit on oma lukunsa mut mä haluun jalkapalloa. Enkä sitä että kummalla nyt tällä kertaa on paremmat kortit kädessä.
 
Molemmille täydet lisenssit ja käyttäjät valitkoon mieluisimman pelin sanon minä.

Tämähän se olisi pelaajien kannalta se hienoin lopputulos. Tosin ei tule tapahtumaan, koska jos tapahtuisi, niin ei EA:n tuotosta sen jälkeen pelaisi FUT-intoilijoiden lisäksi enää käytännössä kukaan. EA pitää lisenssien yksinoikeudellaan huolen siitä, että perusväki ostaa FIFAn joka vuosi, koska perusväki ei osaa, halua tai tiedä, kuinka option filellä laitetaan homma kuntoon. EA pystyy hinnoittelemaan ainakin osin Konamin ulos lisenssitaisteluista, koska EA tekee FUTilla joka vuosi niin karmean määrän voittoa, joten se voi niitä rahoja käyttää lisenssimaksuihin.

Ensimateriaalit tulevasta PES 2020:sta ovat näyttäneet hyviltä ja antaneet osviittaa siitä, että taas on pikkuasioita hiottu vieläkin paremmiksi muutenkin jo erittäin hyvässä jalkapallopelissä, joten valinta on aika selvä tänäkin vuonna. Ennakkovaraus on jo sisällä itse asiassa. Toki seuraillaan, mitä EA tuo myös, koska jossain ainakin on ollut puhetta isoista uudistuksista FIFAan. Mitä se sitten käytännössä tarkoittaa, on eri asia...
 
Aika ihanaa, että Pes pystyy nyt jopa osittain kyykyttämään Fifaa lisenssien osalta. 2019 Pes oli/ on tänä päivänä ilman bugeja ihan helvetin paljon parempi JALKAPALLOpeli, mitä fifa on koskaan ollut.
Täytyy vaan toivoa, että ihmiset tajuaa jättää nyt fifat pölyttymään kaupan hyllyyn, ja ostaa futissimulaattorin aka eFootball PES2020! Näin ollen lisää rahaa konamille -> lisää uusia lisenssejä.
 
Tämähän se olisi pelaajien kannalta se hienoin lopputulos. Tosin ei tule tapahtumaan, koska jos tapahtuisi, niin ei EA:n tuotosta sen jälkeen pelaisi FUT-intoilijoiden lisäksi enää käytännössä kukaan.
Olisi siinä tapauksessa varmasti valtava pelaajakato. Ehkä jopa n. 2% luokkaa.

Nämä lisenssit ovat peleissä olleet aina aivan perseestä.
 
17 vahvistettua stadionia.


Taas pakko todeta (vaikka nuo on varmasti jollain tapaa vasta promo kuvia) niin siitä huolimatta taso jolla nää Stadionit peliin tehdään on ihan eri kun kilpailijalla.

Pakko kai se on tälläkin kertaa editoida Bundesliiga peliin mukaan nyt kun sen liigan paras on mukana.
On muuten mielestäni editointi mennyt koko ajan käyttäjä ystävällisempään suuntaan. :)

Ennen saattoi käyttää asiaan puoli päivää nykyää riittää et saa tietyn tiedoston tikulle niin tapahtuu sen importin yhteydessä kaikki.
 
Ylös Bottom