Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

eFootball PES 2020

Olen kyllä täysin FIFAn mies ollut tähän asti. Mutta kaipaisin vähän tietoa pelistä ja perusteluja miksi ostaisin tämän pelin. Oppiiko tätä pelaan jos on tottunut fifaa hakkaamaan

Ite en oo osannu nyky-FIFAA enää vuoskausiin..PS2-aikakautena pärjäsin varmaan vähän liianki hyvin..
 
Ihan mielenkiinnosta kysyn että millä tasolla pelaat kun olet huolissasi siitä että päämaaleja tulee liikaa? Itse väännän Superstarilla ja puskumaalit ovat todella todella tiukassa. Aikaisemmissa versioissa dominoin ilmassa sekä onlinessä että offlinessä/superstarilla. Hakkaatko supercancelia kun revit itsellesi tilaa? Tässä versioissa ongelmana on itsellä se että hyväkin pääpelaaja hyökkääjä häviää lähes aina tasatilanteesta lähtevän pääpallon. Pitää olla ihan vapaana että pusku onnistuu. Eilisen patchin jälkeen toki tuntui että puskuissa on vähän enemmän voimaa.
Top Player tasolla, mielestäni kone pelaa vähän luonnollisemmin sillä tasolla ja se haaste riittää itselleni manuaaleilla. Toki 60-70 Team Spirit hankaloitti kauden ekaa puoliskoa saa nähdä löytyykö haastetta, kun saa Team Spirittiä nostettua.

Ei puskuissa yleensä tarvitse super cancelia käyttää, pelaaja pystyy yleensä ohjamaan ennen puskua ihan pelkästä vasemmasta tatista. Paljonhan noissa tilanteissa on auttanut tuo Fabre4 mainitsema asia eli pelaajat tulevat paljon paremmin keskityksiin ihan automaattisesti. Siistin näköistä, kun joku isokokoinen hyökkääjä tulee oikein kunnon asenteella keskityspallon ja pallo lähtee voimalla. Animaatiot myös niissä ihan huippuluokkaa.
 
Ei vaan maistu tuo MyClubin puolen Match Day. Tänäänkin sai väkisin vääntää että sai yhdet hiton Juve&Inter agentit ja toisessa pelissä helvetin hienon vaparimaalin jälkeen 82 minuutilla 1-0 johdossa heitti serverit mut pihalle. Onneksi voitin seuraavan, kun vastustaja päätti olla pelaamatta suurimman osan pelistä.

Ensi viikolla maju match dayt, toivottavasti saan Ruotsin, Suomen, Norsunluurannikon ja Ranskan 4* scoutit, olisi tuossa Lindelöf, Pukki, Kessie ja Martial tulossa rosteriin.
 
Kertokaa uusimman PESsin hyvät puolet ja huonot..

Luetelkaa ihan vapaasti vaa jokanen..Miten näette ja koette uusimman Pessin??
 
Pahus! Kai se on sitten Fifalla mentävä :(
Jeps. Johtuu Xboxin säännöistä, ei Konamista. Onhan tuo nyt ihan saatanan perseestä että yksi konsoli kärsii tuollaisesta, kun nuo option filet on oikeasti laadukkaita ja mm Veikkausliigan saa halutessaan PES:n.
 
Eipä tarvitse paljoa Europe Match Dayta pelata. Jengi ota mitään muuta kuin Portugalia ja Belgiaa toiselta puolelta ja Ranskaa toiselta. Ei ole pelissä vika, vaan pelaajissa että ottavat ne saatanan nopeimman pacen kärjet sinne juokseemaan läpi. Tuolla ole mitään tekemistä jalkapallon kanssa.

Brasilian Liigan matchdaylla sitten taas olikin. Sao Paolo-Flamengo pelinä ja hävisin 0-2, silti tuo oli ihan hiton kivaa pelattavaa, kun vastustajakin oikeasti joutui yrittämään pelin rakentamista sen läpijuoksun sijasta. Erittäin paljon jatkoon tämä.
 
Onko joku tehnyt noita pelipaitoja itse? Kysyisin että onko mahdollista tehdä jollain lailla niistä tiukempia, sillä tulos on joka kerta ollut tuollainen säkkimäinen, eikä realistisempi niin kuin pelissä esim. Internazionalen paidat ovat?
 
Onko joku tehnyt noita pelipaitoja itse? Kysyisin että onko mahdollista tehdä jollain lailla niistä tiukempia, sillä tulos on joka kerta ollut tuollainen säkkimäinen, eikä realistisempi niin kuin pelissä esim. Internazionalen paidat ovat?
Ei niistä oikein saa itse tehtyä tiukempia paitaa muokkaamalla. Mikäli tekee itse paitoja niin se auttaa vähän hämäämään ihmissilmää, jos laittaa logoja pienemmäksi.

Viime vuoden versiossa oli tiukemmat paidat ja näyttivät paremmilta. Nyt tuohon hieman auttaa, jos muokkaa pelaajan fysiikkaa. Itse olen oman joukkueen pelaajilta sekä aina jotain pelaajaa muokatessa laittanut pelaajan waist(maha) kohtaa fysikkoissa reilusti miinukselle.

Sen lisäksi ilmeisesti PC-versioon saa jotain modeja, jotka tiukentavat pelipaitoja. Niihin en ole itse perehtynyt.
 
Näyttäisi peli olevan nyt viikkotarjouksessa PS Storessa 40€ hintaan.

Tuli peli taas ostettua jo heti julkaisuissa, mutta tällä kertaa se ei harmittanut. Peli oli niin hyvä jo heti julkaisussa ja isompia ongelmia ei ole. Jopa Master League toimi tällä kertaa ilman kuukausien odottelua, joten tällä kertaa PES oli rahojen arvoinen.

P. S. Adam Bhatti lupasi, että lokakuun lopussa tuleva päivitys luo gameplayihin hyvän balanssin kokoversion ja demon väliltä. Toivottavasti se tarkoittaa myös sitä, että tuomari viheltää rikkeitä herkemmin.
 
P. S. Adam Bhatti lupasi, että lokakuun lopussa tuleva päivitys luo gameplayihin hyvän balanssin kokoversion ja demon väliltä. Toivottavasti se tarkoittaa myös sitä, että tuomari viheltää rikkeitä herkemmin.
Itelle suurin ongelma tuomareissa on se, että melkeinpä jokaisesta rikkeestä tulee keltainen. Enkä meinaa mitään sikataklausta takaapäin nilkoille, vaan ihan normaalia pallonriistotilannetta. Jos siinä tulee vihellys, niin on aika varma, että myös kortti heilahtaa.
 
Itelle suurin ongelma tuomareissa on se, että melkeinpä jokaisesta rikkeestä tulee keltainen. Enkä meinaa mitään sikataklausta takaapäin nilkoille, vaan ihan normaalia pallonriistotilannetta. Jos siinä tulee vihellys, niin on aika varma, että myös kortti heilahtaa.
Mitäs kummaa, itsellä ei perus riistosta tule käytännössä edes vapareita ja ei myöskään keltaisia kortteja. Pelaajat voivat riistää pallon tuomarin mielestä puhtaasti, vaikka tulee selkeä kopautus jaloille.

Et kai paina kahdesti Cross/X-nappulaa pallonriistossa? Se tekee tietyissä tilanteissa tahallisen rikkeen, joka on yleensä keltaisen kortin arvoinen.

Demossa puolestaan jokainen hipaisu ja kontakti oli vapari. Se oli enemmän omaan mieleeni, mutta tosiaan ei sallinut yhtään kontaktia niin ei sekään kauhean hyvä ollut. Kyllä myös jalkapallo on fyysinen laji.

Sen takia kaipaisin rikkeistä sitä välimuotoa.
 
Mitäs kummaa, itsellä ei perus riistosta tule käytännössä edes vapareita ja ei myöskään keltaisia kortteja. Pelaajat voivat riistää pallon tuomarin mielestä puhtaasti, vaikka tulee selkeä kopautus jaloille.

Et kai paina kahdesti Cross/X-nappulaa pallonriistossa? Se tekee tietyissä tilanteissa tahallisen rikkeen, joka on yleensä keltaisen kortin arvoinen.

Demossa puolestaan jokainen hipaisu ja kontakti oli vapari. Se oli enemmän omaan mieleeni, mutta tosiaan ei sallinut yhtään kontaktia niin ei sekään kauhean hyvä ollut. Kyllä myös jalkapallo on fyysinen laji.

Sen takia kaipaisin rikkeistä sitä välimuotoa.
:D no tuo tupla X selittääkin sen sitten, en vain osaa pelata. Tiesin, että tupla X on vähän rajumpi riisto, muttei kuitenkaan suoraan rikkeen arvoinen. Noh, opinpa vähän lisää nyt :)
 
:D no tuo tupla X selittääkin sen sitten, en vain osaa pelata. Tiesin, että tupla X on vähän rajumpi riisto, muttei kuitenkaan suoraan rikkeen arvoinen. Noh, opinpa vähän lisää nyt :)
Varsinkin takaapäin tuo on kätevä uusi ominaisuus, kun voi repiä vastustajan nurin lähes aina.
 
Nyt lähtis neljällä kympillä PES Storesta! Onko ostamisen arvoinen jos ei ole aikaa kun yhteen peliin. FIFA toinen vaihtoehto
 
Nyt lähtis neljällä kympillä PES Storesta! Onko ostamisen arvoinen jos ei ole aikaa kun yhteen peliin. FIFA toinen vaihtoehto

Riippuu ihan, millaista futispeliä haet. Jos olet kiinnostunut mahdollisimman realistisesta jalkapallosta ja gameplay on se juttu, niin PES 40 € on ihan mielettömän hyvä diili. Jos taas haluat palata ajassa taaksepäin 90-luvulle ja alkaa keräämään pelaajakortteja ja ylinopea munaravi-vauhtiarcadepallo on juttusi, niin osta sitten se toinen peli...

Myclubin puolella oli ainakin eilen, ja uskallan veikata että on tänäänkin, aika hyviä managereita ostettavaksi halvalla! Tarkoitan siis, että varsin hyviä nimiä oli saatavilla 15-20k GP:llä, eli ei tarvitse käyttää pojoja! Itse vaihdoin aloitusmanagerin toiseen 4-3-3 ryhmityksellä ja possession game-taktiikalla peluuttavaan, kun käytin luokkaa 18k Southamptonia nykyään valmentavaan itävaltalaiseen Ralph Hasenhüttliin. Parin ensimmäisen pelin perusteella sopii omalle tiimille hyvin ja vähän monipuolisemmat taktiikkavaihtoehdot löytyvät. 830 taisi olla "taitoraja" pelaajille ilman kehityspisteitä ja tuo melkein jo riittääkin loppuun asti. Tällä hetkellä taitaa olla 730-740 pistettä käytössä, joten kestää hyvin vielä pari kovampaakin pelaajaa rotaatioon.
 
Siis mitä helvettiä nyt taas? Neljällä kympillä jo nyt, pelihän vasta ilmestyi? Ja kaiken lisäksi ylivoimaisesti paras futispeli mitä olen ikinä pelanu. Ja oma pelaaminenhan alkoi ITALY 90- pelistä, jota veljen kanssa amigalla(?) rämpytettiin ysärin puolivälin tienoilla:D
 
Ylös Bottom