Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

On tossa se huonokin puoli, että jotkut saattaa täyttää koko foorumin kuvilla ja sitten viestiketjujen seuraaminen on yhtä h***ettiä

Worst case scenario ehkä, mutta sitä varten täällä on moderaattorit. Itse en usko, että tuosta olisi mitään muuta, kuin hyötyä ja nuo väärinkäytöksetkin saisi kytkettyä pois, kun vain selostaisi alusta alkaen pelisäännöt kuvien käyttämiseen.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kyllä ainakin minulla toimii kuvien katselu ilman kirjautumista, juuri testasin.

Eikös tuossa kuvien lähettämisessä ole joku rajoitus, että pitää olla tietty määrä viestejä kirjoitettu? Muistelisin että "alkuaikoina" tuolla alapalkissa olisi lukenut "Et voi lähettää liitteitä." tms. Oiskohan raja ollut 200 tai jotain.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Foorumeille on lisätty pari pientä lisäkäppyrää jälleen. Xbox Live GamerRankingista näkee nykyisin pelaajan avatarin, kun pitää hiirtä pelaajakuvakkeen päällä. Käyttäjän profiilisivulta puolestaan voi tarkastaa kyseisen käyttäjän viimeisimmät edesottamukset Xbox Livessä (pelit ja niissä tienatut saavutukset) sekä Xbox Liven avatarin Tietoja minusta -sivulta. Toinen uusi välilehti näyttääkin sitten Halo 3:n viimeisimpiä matsistatseja :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kysytään taas kerran. Miksei foorumille voi pasteta kuvia, vaan on aivan pakko linkittää? Se nykyinen systeemi on aivan hanurista, jossa tarvitsee olla kirjautunut, jotta kuvan näkee - ja sekin toimii vain niillä harvoilla ja valituilla.

Eiköhän olla jo ohitettu se modeemivaihe, että talouksista löytyy se 56k-motukka. Voidaan varmaan olettaa, että yhteydet ovat jo ainakin megan luokkaa, joten sen kanssa ei pitäisi olla mitään ongelmia. Ja niille kolmelle henkilölle, joilla on se 256kb-yhteys, kuvien salliminen ei tarkoittaisi sitä, että kaikki spämmisivät suuria kuvia kokoajan.

Kuville voisi laittaa jonkun maksimikoon, vaikka 800x*. Pitäisi tuoda tämäkin foorumi jo 2000-luvulle.

Bump for great justice.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kysytään taas kerran. Miksei foorumille voi pasteta kuvia, vaan on aivan pakko linkittää? Se nykyinen systeemi on aivan hanurista, jossa tarvitsee olla kirjautunut, jotta kuvan näkee - ja sekin toimii vain niillä harvoilla ja valituilla.

Eiköhän olla jo ohitettu se modeemivaihe, että talouksista löytyy se 56k-motukka. Voidaan varmaan olettaa, että yhteydet ovat jo ainakin megan luokkaa, joten sen kanssa ei pitäisi olla mitään ongelmia. Ja niille kolmelle henkilölle, joilla on se 256kb-yhteys, kuvien salliminen ei tarkoittaisi sitä, että kaikki spämmisivät suuria kuvia kokoajan.

Kuville voisi laittaa jonkun maksimikoon, vaikka 800x*. Pitäisi tuoda tämäkin foorumi jo 2000-luvulle.
Tähän voisi joku meidän teknisen/päättävän puolen heebo paremmin vastailla, miksei ei ole tai voidaanko tällainen mahdollistaa.

Sitä ennen tiedustelisin minkälaisia kuvia haluaisit foorumille säännöllisemmin pastettaa ja minkälaisiin keskusteluketjuihin, joiden laittaminen linkityksen kautta tai vaikkapa oman profiilisivun kuvagallerian kautta ei onnistuisi tai olisi toimivaa/mielekästä?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Tähän voisi joku meidän teknisen/päättävän puolen heebo paremmin vastailla, miksei ei ole tai voidaanko tällainen mahdollistaa.

Sitä ennen tiedustelisin minkälaisia kuvia haluaisit foorumille säännöllisemmin pastettaa ja minkälaisiin keskusteluketjuihin, joiden laittaminen linkityksen kautta tai vaikkapa oman profiilisivun kuvagallerian kautta ei onnistuisi tai olisi toimivaa/mielekästä?

Eihän tämän pitäisi olla kiinni mistään foorumisoftasta, niin 'alkeellinen' ominaisuus kuitenkin - näin mututuntumalta arvioiden.

Tämähän on pelifoorumi ja moniin ketjuihin voisi pasteta kuvia peleistä ja muita aiheeseen liittyvää. Lisäksi esim. omista peleistään ja välineistään voisi laittaa kuvia niille kuuluville ketjuille, kuten "uusimmat PS3-peliostokset" ja "jäsenten PS3-pelit" jne.

Kuvagalleria on minun mielestäni melko turhake ja sitä ei voi järkevästi linkittää foorumiin. Tässä asiassa voitaisiin ottaa mallia vaikka Neogafista, jossa kuvia voi linkittää ihan normaalisti.

Tekstiä
[img ] kuva [ /img]
Tekstiä
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Saisiko tuon etusivun jo ny vihdoin korjattua niin että käpyinen puhelinkin voisi näyttää uutiset ja jutut. Vai onko nykyisellään mahdotonta?

Ainoo mitä näkyy kun puhelimella selailen etusivulle on "Etsi" toiminto. Ennen sivuston uusimista etusivu näkyi puhelimella, oli kätevä bussimatkalla töihin katsoa mitä uutisia tapahtunut. Nykyään tuleekin mentyä puhelimella suoraan www.konsolifin.net/bbs

Korjausta kiitos :) tai sponssatkaa mulle uusi luuri.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mahdollisuus kuvien lisäämiseen yleisiin pelikeskusteluihin ei kuulostaa kovin lupaavalta, keskustelun takia noita ketjuja luetaan. Kuvien lataamiseen kuluva aika ei minua haittaa, mutta foorumin luettavuus kärsii kuvista tekstin lomassa. Vähintään pitää löytyä nappula omista asetuksista, josta kuvat saa piilotettua kuten avatarit ja allekirjoitukset.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mahdollisuus kuvien lisäämiseen yleisiin pelikeskusteluihin ei kuulostaa kovin lupaavalta, keskustelun takia noita ketjuja luetaan. Kuvien lataamiseen kuluva aika ei minua haittaa, mutta foorumin luettavuus kärsii kuvista tekstin lomassa. Vähintään pitää löytyä nappula omista asetuksista, josta kuvat saa piilotettua kuten avatarit ja allekirjoitukset.

Ei tämä tarkoittaisi viestiketjujen turmeltumista. Voisi esim. uutuuspelien aloituspostauksiin laittaa screenshotteja pelistä jne. Eniten tästä olisi ehkä hyötyä noihin viimeiset ostokset-ketjuihin, joissa ainakin minun mielestäni on paljon mieluisempaa katsella kuvia, järkyttävien tekstirivien sijaan.

Kuten sanottu, tämä ei myöskään tarkoittaisi sitä, että kuvia kokoajan spämmäiltäisiin ketjuihin. Ja tämän kaiken lisäksi onhan täällä muitakin ketjuja, kuin peliaiheisia, joihin kuvat sopisivat myös hyvin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mulla sataa konsolifinin BBSässäsäsäsäsässä lunta. Eli siis valkoisia pikseleitä menee ruudun yläreunasta alas... Ne kiemurtelee mennessään. WTF? Näytössä ei ole ongelmia, olen testaillut muilla ohjelmilla/webbisivuilla. Tätä lumisadetta on vain täällä.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mulla sataa konsolifinin BBSässäsäsäsäsässä lunta. Eli siis valkoisia pikseleitä menee ruudun yläreunasta alas... Ne kiemurtelee mennessään. WTF? Näytössä ei ole ongelmia, olen testaillut muilla ohjelmilla/webbisivuilla. Tätä lumisadetta on vain täällä.

Sama.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mulla sataa konsolifinin BBSässäsäsäsäsässä lunta. Eli siis valkoisia pikseleitä menee ruudun yläreunasta alas... Ne kiemurtelee mennessään. WTF? Näytössä ei ole ongelmia, olen testaillut muilla ohjelmilla/webbisivuilla. Tätä lumisadetta on vain täällä.

Juu niin sataa täälläkin. Piti oikein kahdesti tarkistaa, että onko ne oikeasti ruudulla vai oliko pää seonnut unenpuutteesta.

Kiinnostaisi tietää miten kauan kyseistä ominaisuutta pidetään päällä, kun ei ainakaan minulle ole mitään hyötyä tuosta? Tuntuisi jopa hidastavan konetta jonkun verran. Onkos noiden tarkoitus liukua tasaisesti ruudulla vai hypellä parin pikselin välein? Taitaa minun kone olla liian jo vanha näin uudenaikaisiin efekteihin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Oshihiro, ihan normaalisti ne sataa
juu, täälläkin sataa lunta :D
Sataaako jouluaattona sitten Joulupukkeja :D:D
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mulla sataa konsolifinin BBSässäsäsäsäsässä lunta. Eli siis valkoisia pikseleitä menee ruudun yläreunasta alas... Ne kiemurtelee mennessään. WTF? Näytössä ei ole ongelmia, olen testaillut muilla ohjelmilla/webbisivuilla. Tätä lumisadetta on vain täällä.

Mulla loppui kannettavasta akku ihan alkuusa, kun jäi konsofinin keskustelut Firefoxiin auki. Tuntuu tuo lumisade java scripti olevan melkoinen kannettavan akun syöppö, Firefoxi vie 60-80% cpu-aikaa lumisateeseen. Sademetsät kiittää Konsolifiniä ekoteosta! ;)

En itkisi perään, jos tuo ominaisuus poistettaisiin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

vähän joulumieltä pojat, hyvä homma tuo on, kai niihin läppäreihin on laturit rakennettu.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kännykällä oli ihan turha käydä tällä foorumilla. Alkuun toimi hyvin, mutta kun foorumi oli kokonaan latautunut, alkoi lumisade ja kursori liikkui millin kymmenessä sekunnissa. No toivottavasti lumisadetta ei kestä kauan. :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Eihän tämän pitäisi olla kiinni mistään foorumisoftasta, niin 'alkeellinen' ominaisuus kuitenkin - näin mututuntumalta arvioiden.

Tämähän on pelifoorumi ja moniin ketjuihin voisi pasteta kuvia peleistä ja muita aiheeseen liittyvää. Lisäksi esim. omista peleistään ja välineistään voisi laittaa kuvia niille kuuluville ketjuille, kuten "uusimmat PS3-peliostokset" ja "jäsenten PS3-pelit" jne.

Kuvagalleria on minun mielestäni melko turhake ja sitä ei voi järkevästi linkittää foorumiin. Tässä asiassa voitaisiin ottaa mallia vaikka Neogafista, jossa kuvia voi linkittää ihan normaalisti.

Tekstiä
[img ] kuva [ /img]
Tekstiä

Ei tämä tarkoittaisi viestiketjujen turmeltumista. Voisi esim. uutuuspelien aloituspostauksiin laittaa screenshotteja pelistä jne. Eniten tästä olisi ehkä hyötyä noihin viimeiset ostokset-ketjuihin, joissa ainakin minun mielestäni on paljon mieluisempaa katsella kuvia, järkyttävien tekstirivien sijaan.

Kuten sanottu, tämä ei myöskään tarkoittaisi sitä, että kuvia kokoajan spämmäiltäisiin ketjuihin. Ja tämän kaiken lisäksi onhan täällä muitakin ketjuja, kuin peliaiheisia, joihin kuvat sopisivat myös hyvin.

Nostetaan taas kissa pöydälle. Vaadin kuvia foorumille.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Huomasin justiinsa, että ainakin partio onnistui postaamaan kuvia foorumille

Tässä linkki siihen ketjuun http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=61274

Tuotahan sä vissiin tarkotit ?

Wtf, tätähän tässä on haettu. Tehty hidden-update, vähän niinkuin Sony.

konsolifin_logo.jpg


Mahtavaa KonsoliFin, erittäin positiivinen yllätys.
 
Ylös Bottom