Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olisiko mahdollista saada accounttille nimenvaihto? Haluaisin tämän profiilin DesoX nimen muutettua nimeksi Myytti, koska olen tällä nimellä sekoillut nyt jo yli vuoden eikä nimi vaihdu enää koskaan miksikään muuksi tästä.

DesoX -> Myytti.

PS3:n kauppapalauteketjuun voi sit kans muuttaa DesoX palautteen Myytin palautteeksi.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

olisi mukavaa jos olis mahdollista käyttää quick replyä, ettei aina tarviis painaa "vastaa viestiin"-nappia erikseen
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olisiko mahdollista saada accounttille nimenvaihto? Haluaisin tämän profiilin DesoX nimen muutettua nimeksi Myytti, koska olen tällä nimellä sekoillut nyt jo yli vuoden eikä nimi vaihdu enää koskaan miksikään muuksi tästä.

DesoX -> Myytti.

PS3:n kauppapalauteketjuun voi sit kans muuttaa DesoX palautteen Myytin palautteeksi.
Nimimerkki Myytti on jo olemassa. Vaikkei jäsen ole puoleentoista vuoteen piipahtanut, niin en voi häntä pyyntösi vuoksi pyyhkäistä pois maailmankartalta. Joku muu ei-käytössä oleva nimimerkki tai lisuke Myytti-nimeen onnistuu, mikäli sellaisen muutoksen haluat nykyiseen nikkiisi.
olisi mukavaa jos olis mahdollista käyttää quick replyä, ettei aina tarviis painaa "vastaa viestiin"-nappia erikseen
Tähän en osaa ottaa isommin kantaa. Itse ainakin olen tottunut painamaan tuota reply-namiskaa jo sen verran kauan, etten moista pikavastausoptiota osaisi edes käyttää =). Mutta ehkä joillekin jäsenille tuosta voisi olla iloa. Joku viisaampi kollega voi vastata, miten järkevää/tarpeellista tuon quick replyn lisääminen olisi foorumille.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Tähän en osaa ottaa isommin kantaa. Itse ainakin olen tottunut painamaan tuota reply-namiskaa jo sen verran kauan, etten moista pikavastausoptiota osaisi edes käyttää =). Mutta ehkä joillekin jäsenille tuosta voisi olla iloa. Joku viisaampi kollega voi vastata, miten järkevää/tarpeellista tuon quick replyn lisääminen olisi foorumille.
Pää on näin aamutuimaan jäässä, enkä nyt tajua, mikä tuon quick replyn funktio edes olisi? Ts. miten sen pitäisi toimia ja miten se eroaa tavallisesta viestiin vastaamisesta?

PS. Onko sen tarkoitus koskea vain yksityisviestejä, sillä täällä julkisen foorumin puolellahan on käytössä tämä Siteeraa-namiskuukkeli?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pää on näin aamutuimaan jäässä, enkä nyt tajua, mikä tuon quick replyn funktio edes olisi? Ts. miten sen pitäisi toimia ja miten se eroaa tavallisesta viestiin vastaamisesta?

PS. Onko sen tarkoitus koskea vain yksityisviestejä, sillä täällä julkisen foorumin puolellahan on käytössä tämä Siteeraa-namiskuukkeli?
Peck4 ilmeisesti haluaa palstasta jonkinlaisen chatin. Tästä taisin aikaisemminkin huomauttaa, mutta jos ei edes isoja kirjaimia viitsi käyttää niin voisi jättää viestinsä lähettämättä. Meset ja IRCit on erikseen.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Quick replyllä viitataan ainakin joissakin bbs-softissa replylaatikkoon, joka löytyy heti samalta sivulta kuin keskustelukin, verrattuna varsinaiselle replysivulle siirtymiseen.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Peck4 ilmeisesti haluaa palstasta jonkinlaisen chatin. Tästä taisin aikaisemminkin huomauttaa, mutta jos ei edes isoja kirjaimia viitsi käyttää niin voisi jättää viestinsä lähettämättä. Meset ja IRCit on erikseen.
Itse foorumille mitään chattia ei kyllä varmasti tuoda. Sen sijaan olen kyllä itse hieman miettinyt, olisiko KFINillä ylipäätään intressiä rakentaa tänne jonkinlaista foorumista riippumatonta chat-järjestelmää (jossa käyttäjätunnukset ja -oikeudet kuitenkin tulisivat boardin tietokannasta). Se voisi jonkin verran vähentää samojen "mäenjaksamitäänmutkysynkuitenkin"-kysymysten tulvaa, jotka ainakin meikkua korpeavat hetkittäin niin pahasti, että verenpainearvot tekevät uuden high scoren.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Se voisi jonkin verran vähentää samojen "mäenjaksamitäänmutkysynkuitenkin"-kysymysten tulvaa, jotka ainakin meikkua korpeavat hetkittäin niin pahasti, että verenpainearvot tekevät uuden high scoren.

Offtopiccia, mutta annetaan tähän hätään vähän ruusuja TT-2k:lle, sillä kyllä olen monesti ihmetellyt miten paljon on mies jaksanut vastailla noihin RB/GHWT-ketjuihin soittimien yhteensopivuuskyselyihin!! Huh. Erittäin pitkiä hermoja on tuo toiminta osoittanut, joten suotakoon tästä eteenpäin pienet avautumiset jos täytyy verenpaineventtiiliä päästää purkautumaan :D

Joululahjat varmaan tuovat tänne palstalle paljon uusia kysyjiä, joten voimia koko moderaattoriporukalle...
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Nimimerkki Myytti on jo olemassa. Vaikkei jäsen ole puoleentoista vuoteen piipahtanut, niin en voi häntä pyyntösi vuoksi pyyhkäistä pois maailmankartalta. Joku muu ei-käytössä oleva nimimerkki tai lisuke Myytti-nimeen onnistuu, mikäli sellaisen muutoksen haluat nykyiseen nikkiisi.

Tähän en osaa ottaa isommin kantaa. Itse ainakin olen tottunut painamaan tuota reply-namiskaa jo sen verran kauan, etten moista pikavastausoptiota osaisi edes käyttää =). Mutta ehkä joillekin jäsenille tuosta voisi olla iloa. Joku viisaampi kollega voi vastata, miten järkevää/tarpeellista tuon quick replyn lisääminen olisi foorumille.
[FF]Myytti, jos onnistuu ja jos ei onnistu niin FF-Myytti

------
Muutettu. T: Corca

EDIT: Kiitos, PS3 kauppapalauteketjuun mielellään kans muutos.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pää on näin aamutuimaan jäässä, enkä nyt tajua, mikä tuon quick replyn funktio edes olisi? Ts. miten sen pitäisi toimia ja miten se eroaa tavallisesta viestiin vastaamisesta?

PS. Onko sen tarkoitus koskea vain yksityisviestejä, sillä täällä julkisen foorumin puolellahan on käytössä tämä Siteeraa-namiskuukkeli?

siis se quick replyhän on samanlainen laatikko mihin rustataan tätä tekstiä kuten tämä tässäkin missä nyt kirjoitetaan, siellä ei vain ole hymiötä, vaan ne pitää itse kirjoittaa. mutta on tuolla sivun alhaalla nopeuttamassa viestien kirjoittamista :)
eli sellainen mikä profiileissakin on toi vierailijaviestilaatikko, mutta ei tarvitse painaa mitään namiskuuggelia kirjoittaakseen viestiä, laatikko näkyvillä siis johon kirjoitat kommenttisi ja sitten hyväksyt sen ja avot, teksti on tässä näin :p
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pää on näin aamutuimaan jäässä, enkä nyt tajua, mikä tuon quick replyn funktio edes olisi?
esimerkki.png


Nopeuttaa kaiketi kirjoittamista, mutta imho konsolifinillä täysin turha kilke,
varsinkin jos tarkastelee viimepäivien aikana tulleiden viestien sisältöjä (PlayStationFIN-osiolla vaikkapa).

Lisää turhaa roskailua, kun voidaan ilman sen ihmeempiä miettimisiä huudella.
Timppa osasi selittää melkoisen hyvin koko kilkkeen meiningit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Nopeuttaa kaiketi kirjoittamista, mutta imho konsolifinillä täysin turha kilke,
varsinkin jos tarkastelee viimepäivien aikana tulleiden viestien sisältöjä (PlayStationFIN-osiolla vaikkapa).

Lisää turhaa roskailua, kun voidaan ilman sen ihmeempiä miettimisiä huudella.
Timppa osasi selittää melkoisen hyvin koko kilkkeen meiningit.
Tismalleen samaa mieltä. Ihannetodellisuudessa tuollainen voisi tehdä touhusta kätevämpää mutta arjessa lisää vain roskaa. Tämäkin viesti saisi luultavasti vastauksia tyyliin -->

lolz mitä sä pingotat
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Quick replyllä viitataan ainakin joissakin bbs-softissa replylaatikkoon, joka löytyy heti samalta sivulta kuin keskustelukin, verrattuna varsinaiselle replysivulle siirtymiseen.

kyllä! tätä juuri meinaan, eli alhaalla olisi laatikko jossa olisi optioina "Quote message in reply", joka viestissä olisi oma "quick"-painike, ja pystyisi ilman uutta sivunlatausta vastaamaan quotettuna tai ilman quotea
t. hidas internet-yhteys
e: plus, olen tottunut tähän tyyliin, kfinissä kyllä pärjää ilmankin, mutta ei minua haittaisi jos olisi mahdollista.
en näkisi että se sen enempää aiheuttaisi ns "paskan" lisääntymistä foorumeilla. sama teksti siihen syntyisi ainakin itseltäni, kuin että painaisin replyä ja kertoisin tuntoni sinne :o
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olisiko mahdollista saada tuonne käyttäjien tekemiin yhteisöihin tsydeemi jotta tulisi ilmoitus uusista viesteistä?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Miten Wiin pelivalikoima liittyy konsolisotaan?
Jos kyse on tosiaan pelkästään Wii:stä, eikä vertailusta muitten konsoleiden pelivalikoimaan...

No sopisihan se Wii-puolellekin, mutta tuonne se nyt on tehty ja ehkä sillä idealla, että voi keskustella myös muiden konsoleiden valikoimista. Se, että otsikko muutettiin neutraalimmaksi ei tarkoita sitä, että keskustelun aiheen pitäisi varsinaisesti muuttua. Edelleen voi vertailla eri Wiin pelivalikoimaa muiden laitteiden arsenaaliin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ihan mielenkiinnosta utelen, että missä konsolisota-alueella voin käydä moittimassa xboxia ja pleikkaria? Ainoastaan wiille löytyy threadi tähän flametukseen. Epäreilua(ko)?

EDIT: Aiheesta on varmaan ollutkin jo keskustelua mutta olen missannut sen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ihan mielenkiinnosta utelen, että missä konsolisota-alueella voin käydä moittimassa xboxia ja pleikkaria? Ainoastaan wiille löytyy threadi tähän flametukseen. Epäreilua(ko)?

EDIT: Aiheesta on varmaan ollutkin jo keskustelua mutta olen missannut sen.

Pakottavan moittimistarpeen iskiessä voi perustaa vaikka uuden ketjun, mutta tsekkaa sopisiko aihe jonkin olemassa olevan ketjun jatkoksi. Ketjun otsikkoa kannattaa miettiä ...
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mikä on, kun tämä uusi ja mahtava kuvatoiminto ei toimi muualla, kuin KonsoliFIN palauteboksi ja tiedotukset -osiossa? Yritettiinkö tässä vetää meitä käyttäjiä nenästä vai missä nyt taas mättää.

Hopi hopi ja toiminto käyttöön muuallakin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mikä on, kun tämä uusi ja mahtava kuvatoiminto ei toimi muualla, kuin KonsoliFIN palauteboksi ja tiedotukset -osiossa? Yritettiinkö tässä vetää meitä käyttäjiä nenästä vai missä nyt taas mättää.

Hopi hopi ja toiminto käyttöön muuallakin.

Ensimmäisen viestisi jälkeen ei olla mitään asetuksia säädetty. Näköjään joillakin alueilla asetuksen ovat erilailla, kuin toisilla alueilla. Tästä syystä tuossa yhdessä vaiheessa joku sanoi tämän olevan päällä. Ja esim Nisulla tuo ominaisuus on taas joka alueella muistaakseni päällä. Tämä taas johtui aikojen alussa olevasta kokemattomuudestani saada klaani alueelle oikeuksia, niin ne menikin koko foorumiin.


Tsekkaan mitä mieltä muu ylläpito on ominaisuuden päälle laittamisesta. Jos näyttävät kaikki vihreää valoa, käyn kaikki alueet läpi jossakin vaiheessa kun kerkeän ja täppään asetukset päälle.
 
Ylös Bottom