Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Meneekös etusivulla näkyvä keskustelulinkki "PS3 ProMod v1.20" johonkin sisäiseen forumiin, kun herjaa ettei ole oikeuksia k.o. ketjua lukea. Voitteko tuunata niin ettei k.o. näy sitten etusivulla. Kiitos.
Etusivulla pyörii taas näitä "COD4 Random S&D spekuloint..." ketjuja.
Tämä korjattu, eikä muuten pienintäkään käryä miten foorumeiden asetus oli päässyt muuttumaan vääräksi, ellei se sitten ole ollut vinossa aina alueiden luomisesta asti.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olisko mahdollista saada tuota privaboxia isommaksi? Ei ole kivaa kun saa joka päivä tyhjentää. Esim. 200 nykyisen 70 tilalle olisi jees,
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olisko mahdollista saada tuota privaboxia isommaksi? Ei ole kivaa kun saa joka päivä tyhjentää. Esim. 200 nykyisen 70 tilalle olisi jees,
Nuo ovat käsittääkseni käyttäjäryhmäkohtaisia, eli yksittäisen tavallisen käyttäjän privaboksin kasvattaminen ei ihan suoraan onnistu. Sen voi kyllä kiertää luomalla jokin dummy-ryhmän, jolla on korkeampi raja ja liittämällä kyseisen käyttäjän tuohon ryhmään. En vaan tiedä, onko tuollaista koskaan oikeasti tehty. Ongelma kai on se, että jos yhdelle antaa, voi pyyntöjä tulla lisääkin, ja se on taas yksi ylimääräinen jobi ylläpidolle.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Minulla näkyy yhteisöissä "Yhteisö - Mario Kart [Wii] Foorumi", vaikka en ole kyseiseen yhteisöön edes liittynyt. Liekö jokin asetus jossain kohdassa väärin?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Minulla näkyy yhteisöissä "Yhteisö - Mario Kart [Wii] Foorumi", vaikka en ole kyseiseen yhteisöön edes liittynyt. Liekö jokin asetus jossain kohdassa väärin?
Hmm, en nyt kyllä tuollaista löytänyt. Sen sijaan näyt kuuluvan Wiin Monster Hunter -yhteisöön.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Hmm, en nyt kyllä tuollaista löytänyt. Sen sijaan näyt kuuluvan Wiin Monster Hunter -yhteisöön.

Kuten pitääkin ja se yhteisö on toiminutkin ongelmitta. En ole Monster Hunteria aiemmin noita online-yhteisöjä Wiin puolella käyttänytkään, joten en tiedä miten kauan tuo Mario Kart -yhteisö on minulla näkynyt.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

En tiedä onko jo kysytty tai ehdotettu, mutta miltäs kuullostais jos esim jonnekkin yläreunaan ilmestyis ilmoitus ja linkkaus postaukseen jos joku on quotannu sun kommenttia?

Tätä kyselisin edelleen... Miten on rakkaat modet ja joka kodin pikku koodarit? Tämmöinen "palvelu" löytyy eräältä sivustolta ja on erittäin kätevä. Ei tarvitse aina lukea 100 ja 1000 topikkia läpi, jos vaikka joku on kommentoinutkin sanomisias.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Miten on rakkaat modet ja joka kodin pikku koodarit? Tämmöinen "palvelu" löytyy eräältä sivustolta ja on erittäin kätevä. Ei tarvitse aina lukea 100 ja 1000 topikkia läpi, jos vaikka joku on kommentoinutkin sanomisias.
Jos se pitää itse koodata, niin voin sanoa, että not gonna happen. Jos osaat osoittaa suoraan valmiiseen vBulletin-pluginiin, voitaneen koekäyttöä harkita. (Nopeasti mietittynä tuo kuulostaa aika raskaalta tietokannalle, jonka suorituskyvyn kanssa meillä on viime aikoina muutenkin ollut jo ongelmia...)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Jos se pitää itse koodata, niin voin sanoa, että not gonna happen. Jos osaat osoittaa suoraan valmiiseen vBulletin-pluginiin, voitaneen koekäyttöä harkita. (Nopeasti mietittynä tuo kuulostaa aika raskaalta tietokannalle, jonka suorituskyvyn kanssa meillä on viime aikoina muutenkin ollut jo ongelmia...)

No minähän en ymmärrä koodamisesta tuon taivaallista, joten tähän on paha mennä kommentoimaan yhtään mitään :D Mitä tarkoittaa että pystyisin osittamaan bulletin diibadaaban? Nettisaitti missä tuo käytössä vai jotain ihan muuta?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mitä tarkoittaa että pystyisin osittamaan bulletin diibadaaban? Nettisaitti missä tuo käytössä vai jotain ihan muuta?
Eli jos tuo on toteutettu valmiiksi koodatulla vBulletinin (=KonsoliFINin foorumisoftan) pluginilla (eli foorumisoftaan upotettavalla lisäsovelluksella), meille riittää kyseisen pluginin hankkiminen ja asennus. Se on varsin helppo operaatio. Sen jälkeen voidaan aikamme seurata, kuinka paljon lisärasitusta se aiheuttaa saitin tietokannalle. Jos merkittävää haittaa suorituskyvylle ei ole (eikä se aiheuta muita lieveilmiöitä), voitaneen kyseinen palikka pitää päällä pysyvästi.

Voit esimerkiksi kysyä tuon kyseisen saitin ylläpidolta, millä tavalla tuo ominaisuus on siellä toteutettu. Sieltä voi tulla esim. vastaus, että "käytämme pluginia Nönnönnöö, voi ladata tuolta" tai "olemme itse koodanneet, emmekä jaa koodiamme muille".
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kuten pitääkin ja se yhteisö on toiminutkin ongelmitta. En ole Monster Hunteria aiemmin noita online-yhteisöjä Wiin puolella käyttänytkään, joten en tiedä miten kauan tuo Mario Kart -yhteisö on minulla näkynyt.

Tein tuon MH yhteisön Kartin pohjalta, niin voi olla että tuo näkyy sen takia, että samat oikeudet. Korjaan asian.

Edit: Näin oli päässyt käymään, liittymällä MH yhteisöön, antoi se oikeudet myös Kartin yhteisöön. Nyt virhe korjattu. Kiitos ilmoituksesta.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

No minähän en ymmärrä koodamisesta tuon taivaallista, joten tähän on paha mennä kommentoimaan yhtään mitään :D Mitä tarkoittaa että pystyisin osittamaan bulletin diibadaaban? Nettisaitti missä tuo käytössä vai jotain ihan muuta?

Laita mulle info, mistä tuollainen löytyy. voin sitten käydä koodia katsomassa ja ihmetellä onko plugi vai itse koodattu tapaus.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Täällä on jokaisen sivun lopussa seuraavanlaiset linkit:

« Edellinen ketju | Seuraava ketju »

Niin olisiko mahdollista saada tuohon väliin se kyseinen alafoorumi mitä kulloinkin selaa. Esimerkiksi näin:

« Edellinen ketju | KonsoliFIN-palauteboksi ja tiedotukset | Seuraava ketju »

Muutamalla foorumilla on tämä malli ja itse pidän sitä erittäin kätevänä. Pääsee todella näppärästi siirtymään takaisin kyseiselle alaosiolle. Tuo "Vaihda keskustelualuetta" ajaa tietysti ihan saman asian, mutta mokoma on jotenkin niin kaukana ja syrjässä sivun alareunassa :o
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

iTraderin lyhyt kommentti-kohdan merkkirajaa voisi varmaankin kasvattaa vähän lisää?
80 merkkiä ei millään riittänyt, en tiedä oikeastaan edes miksi..

Olisin halunnut tuoreimmassa kaupankäynnissä antaa erikoismaininnan erittäin loistavasta pakkaamisesta, erittäin nopeasta toimituksesta ja mahdottoman nopeasta yhteydenpidosta. :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Onko täältä poistunut yläpalkista se aluekohtainen uusimmat viestit.

Ennen tuon "uusimmat viestit" kohdan vieressä oli toinen vastaava, josta sai haettua esim ps3 alueen viestit vaan, itse kun en muita seuraa niin oli todella kätevä
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Juu Ksava poisti sen muistaakseni eilen, kun koki tarpeettomaksi sen :p

:O

Olen kuvitellut et suurin osa täällä on sellaisia joilla on vain yksi konsoli, niin nyt ei löydä mitään itseään kiinnostavia ketjuja enää ollenkaan kun joutuu yksitellen koko alueen kahlaamaan läpi :/

Tuo oli äärimmäisen kätevä kun tuonne xbox alueellekkin kirjoitellaan niin älyttömät määrät ja ne on itselleni täysin tarpeettomia :/
 
Ylös Bottom