Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Tuo oli äärimmäisen kätevä kun tuonne xbox alueellekkin kirjoitellaan niin älyttömät määrät ja ne on itselleni täysin tarpeettomia :/

Säädä omista asetuksista siihen jäljellä olevaan uusimpien viestien hakuun vain ne kiinnostavat alueet mitä luet. Itse käytän vain ja ainoastaan tuota uusimpien viestien hakua lukemiseen. Kätevä on se. Aiempi uusimmat alueviestit taisi olla tuosta vain valmiiksi konffattu alijoukko.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Säädä omista asetuksista siihen jäljellä olevaan uusimpien viestien hakuun vain ne kiinnostavat alueet mitä luet. Itse käytän vain ja ainoastaan tuota uusimpien viestien hakua lukemiseen. Kätevä on se. Aiempi uusimmat alueviestit taisi olla tuosta vain valmiiksi konffattu alijoukko.

hmm, laitoin ps3:n ni siltin löytää kaikkea
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

hmm, laitoin ps3:n ni siltin löytää kaikkea

Eiku toisin päin, valitse kaikki muut, mutta et niitä jotka haluat näkyvän. Eli valkkaa kaikki uut, paitsi et PS3.

Tosin juuri löysin tolle poistetulle korvaavan, niin periaatteessa tuo voikin jatkossa olla.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Siellähän se lukikin, jotenkin vain suoraan ajattelin et ois päinvastoin. No nyt toimii, harmi vain et nyt ei voi aina sillon tällön katsoa sekalaisista osto myynti puolen viestejä tai yhteisalueiden kun on rajattu haku vain ps3:een mut eletään nyt sit tällä, parempi tämäkin kuin ei mitään :)

ps. Viimeaikoina monella foorumilla kehunut tätä foorumi juuri tuon ominaisuuden vuoksi et muihin saatais sama ja sit se poistuu täältäkin :D olen siis ainut sen käyttäjä :/
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mäksä ota nakki ja pelaa autolla ittes ojaan ja sitten teet silleen, ku mäkin tein, siis mullakin on vain PS3 ja mä joudin ignorettamaan kaikki WII, Boksi ja muut ostajamyy ketjut, että mulla näkyy nytte vaan Muu-keskustelu sekä PS3... No viehän se Ignorettaminen hiukka aikaa, mutta sitten saat Uusimmat viestit hakuun vain ne ketjut sun muut, mitkä sua kiinnostaa nähdä siinä uusimmissa viesteissä, ei se o vaikeeta, vaikka aikaa hetkisen viekin :p
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

iTraderin lyhyt kommentti-kohdan merkkirajaa voisi varmaankin kasvattaa vähän lisää?
80 merkkiä ei millään riittänyt, en tiedä oikeastaan edes miksi..

Tämä on määritelty tuossa modin koodissa ja sen löytäminen sieltä on sitten eria asia. Katson joskus kun aikaa ja tulee mieleen.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Eikö yksittäisiä ketjua enää voi ignorettamaan, vai enkö vain osaa?
Kun tuolla uusimmissa viesteissä on jatkuvasti noita CoD:n kaikenmaailman ketjuja joita en tarvitse uusimpiin viesteihin :p
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Oliko muuten se getdaily -haun poistaminen perusteltua? Ainakin minä inhoan uusimmat viestit -toiminnon tapaa åpiilottaa lsitalta jo luetut ketjut.

Tai kyllähän getdaily edelleen toimii, mutta se pitää kirjoittaa urlina tai pitää bookmarkkina, kuten itse teen.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Oliko muuten se getdaily -haun poistaminen perusteltua? Ainakin minä inhoan uusimmat viestit -toiminnon tapaa åpiilottaa lsitalta jo luetut ketjut.

Tai kyllähän getdaily edelleen toimii, mutta se pitää kirjoittaa urlina tai pitää bookmarkkina, kuten itse teen.

Nyt en ihan ymmärrä, mutta jos tuolla getdailyllä tarkoitit tuota alasvetovalikon "Uusimmat alueviestit " alimmaisena "Päivän viestit" olevaa kohtaa, niin tuon valikon poistin siksi, että tavoitteemme on saada tämä foorumi päivitettyä uusimpaan versioon. Hyppäys versiosta 3 versioon 4 on kuitenkin sellainen, että kaikki foorumissa olevat lisäkilkkeet pitää päivittää version 4 kanssa yhteen sopivaksi. Ja koska meillä ei ole vBulletin taitavaa koodaria(Koodari on, mutta vaatisi tuhottomasti duunia ja vbulletin salojen opettelua), olemme modien päivittäien armoilla. Tämän takia päätin, että osa ominaisuuksista häviää.

Suurin syy, ettemme ole vielä päivittäneet, on se että modi jolla pystyy uusimmista viesteistä jättämään alueita pois, ei ole ollut vb4 kanssa yhteen sopiva. Mutta nyt eräs vietnamilainen kaveri teki minulle tuon päivityksen ja sen puolesta olemme valmiit siirtymään uusimpaan versioon.

Myös tuo "Uusimmat alueviestit " systeemi hivenen muutettuna toimii myös ja pistinkin sen jo päälle myös tässä versiossa. Eli jos kommenttisi liittyi tähän, niin se tuolta yläpuolelta löytyy? Ja asian pitäisi olla kunnossa?

Ja toisin sanoen kun siirrymme foorumin uusimpaan versioon, niin suurin osa ominaisuuksista pysyy ja uusiakin tulee. Toisaalta en edes nyt keksi, mitä ominaisuuksia tippuu. xbox Live GamerRanking ehkä vähäksi aikaa, mutta sekin tulee kyllä sitten takasin, jos ei kerkeä päivitykseen mennessä.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Uusimmat viestit kohta tulee siirtymään vasempaan ylänurkkaan. Kuvassa tosin alueviestit ampuvat piiloon, kun valikko näkyy ampuvan alimmaiseksi ja foorumi tulee sen päälle. Mutta kumminkin.

Viesteihin tulee todennäköisesti "Kiitos" nappi, jolla voi kiittää toisen käyttäjän vastauksesta, ilman että tarvitsee viestiä kirjoittaa -> näin kiitos ei tule uusimpiin viesteihin, mutta "auttaja" saa palautetta. Asetuksista liiallisilta kiittäjiltä voidaan bänniä ominaisuus tai määrätyistä foorumeista.

Määrätyille alueille, esim peliapuun tulee "Hyödyllinen postaus" ominaisuus. Eli voi sitä klikata, jos viestistä oli apua.

Kuvia havainnallistamaan noita.

PS: Ulkoasu on kuvissa vakio, millainen se ei kuitenkaan täällä tule olemaan.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Uusimmat viestit kohta tulee siirtymään vasempaan ylänurkkaan.
Ja ilmeisesti Uusimmat viestit -toimintoa voi jatkossa käyttää vain kerran 30 sekunnissa? OMG! En voi enää rämpyttää sitä. :/

PS: Ulkoasu on kuvissa vakio, millainen se ei kuitenkaan täällä tule olemaan.
Tämä oli erittäin hyvä huomio, koska mietinkin, että eikös se vielä eilen näyttänyt ihan erilaiselta. :D
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mun moka. Olin missannut, että päivän viestit löytyy alasvetovalikosta.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ja ilmeisesti Uusimmat viestit -toimintoa voi jatkossa käyttää vain kerran 30 sekunnissa? OMG! En voi enää rämpyttää sitä. :/

Aika määriteltävissä ;)


Tämä oli erittäin hyvä huomio, koska mietinkin, että eikös se vielä eilen näyttänyt ihan erilaiselta. :D

En viitsinyt ottaa vielä keskeneräisestä ulkoasusta kuvia, joten muutin sen vakioksi ennen kuvion kaappausta.

Mun moka. Olin missannut, että päivän viestit löytyy alasvetovalikosta.

No tuo oli poissa jonkin aikaa, mutta muistaakseni eilen laitoin takasin. Joten ei sinällään ihme jos tuon missasi.

Edit: Uudessa ei päivän uusimpia näytä olevan, mutta seen sille oman valikon kyllä tehtyä tuohon uusimmat viestit vaakapalkkiin muitten ominaisuuksien jatkoksi.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Eikö yksittäisiä ketjua enää voi ignorettamaan, vai enkö vain osaa?
Kun tuolla uusimmissa viesteissä on jatkuvasti noita CoD:n kaikenmaailman ketjuja joita en tarvitse uusimpiin viesteihin :p
En osaa tuosta ignore-toiminnosta sanoa, mutta nuo COD:n klaaniketjut on nyt siirretty omalle alialueelleen. Jos niitä ei siis halua nähdä uusimpien viestien joukossa, kannattaa kyseinen alue käydä valitsemassa omista tiedoistaan.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Koska tää uus voorumi tulee?
Kunhan leiskan viimeisetkin rosot saadaan hiottua, ja Karvapallolta löytyy riittävästi aikaa asennuksen tekemiseen. Ei pitäisi enää kauaa mennä, mutta vielä ei uskalla lupailla mitään edes kuukauden tarkkuudella. :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Minun mielestä tuollaista ei ole ollut.

On ollut joskus, mutta kaippa se jonkun päivityksen myötä on lähtenyt pois. Varmaankin vuosi sitten oli ja kun nyt alkoi tulla ihan liikaa noita CoD-liiga ketjuja, niin näin parhaimmakseni sanoa itseni irti CoD-yhteisöstä ja johan näyttää paremmalta uusimmat viestitkin :p
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Jos se pitää itse koodata, niin voin sanoa, että not gonna happen. Jos osaat osoittaa suoraan valmiiseen vBulletin-pluginiin, voitaneen koekäyttöä harkita. (Nopeasti mietittynä tuo kuulostaa aika raskaalta tietokannalle, jonka suorituskyvyn kanssa meillä on viime aikoina muutenkin ollut jo ongelmia...)

Tarvitseeko tämä nyt raskasta tietokantaa. Aina kun joku Quoteaa, niin privaviesti lähtisi. Kerta luontoinen, ilman että se mihinkään talteen sen kummemmin tallentuisi. Käyttäjä OPhen nappula tuon pois päältä kytkemiseksi, vakiona päällä.

Ainut tietokanta, jossa tallessa jokaisen käyttäjän kohdalla On/Off asetus?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Tarvitseeko tämä nyt raskasta tietokantaa.
Siksi sanoinkin "jos". :) En ole niin tekninen ihminen, että osaisin tuollaisen toiminnon suorituskykyimpaktia analysoida.

Ainut tietokanta, jossa tallessa jokaisen käyttäjän kohdalla On/Off asetus?
Jeh, eiköhän tuo sitten toimine muitta mutkitta.
 
Ylös Bottom