Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä
Oliko muuten se getdaily -haun poistaminen perusteltua? Ainakin minä inhoan uusimmat viestit -toiminnon tapaa åpiilottaa lsitalta jo luetut ketjut.
Tai kyllähän getdaily edelleen toimii, mutta se pitää kirjoittaa urlina tai pitää bookmarkkina, kuten itse teen.
Nyt en ihan ymmärrä, mutta jos tuolla getdailyllä tarkoitit tuota alasvetovalikon "Uusimmat alueviestit " alimmaisena "Päivän viestit" olevaa kohtaa, niin tuon valikon poistin siksi, että tavoitteemme on saada tämä foorumi päivitettyä uusimpaan versioon. Hyppäys versiosta 3 versioon 4 on kuitenkin sellainen, että kaikki foorumissa olevat lisäkilkkeet pitää päivittää version 4 kanssa yhteen sopivaksi. Ja koska meillä ei ole vBulletin taitavaa koodaria(Koodari on, mutta vaatisi tuhottomasti duunia ja vbulletin salojen opettelua), olemme modien päivittäien armoilla. Tämän takia päätin, että osa ominaisuuksista häviää.
Suurin syy, ettemme ole vielä päivittäneet, on se että modi jolla pystyy uusimmista viesteistä jättämään alueita pois, ei ole ollut vb4 kanssa yhteen sopiva. Mutta nyt eräs vietnamilainen kaveri teki minulle tuon päivityksen ja sen puolesta olemme valmiit siirtymään uusimpaan versioon.
Myös tuo "Uusimmat alueviestit " systeemi hivenen muutettuna toimii myös ja pistinkin sen jo päälle myös tässä versiossa. Eli jos kommenttisi liittyi tähän, niin se tuolta yläpuolelta löytyy? Ja asian pitäisi olla kunnossa?
Ja toisin sanoen kun siirrymme foorumin uusimpaan versioon, niin suurin osa ominaisuuksista pysyy ja uusiakin tulee. Toisaalta en edes nyt keksi, mitä ominaisuuksia tippuu. xbox Live GamerRanking ehkä vähäksi aikaa, mutta sekin tulee kyllä sitten takasin, jos ei kerkeä päivitykseen mennessä.