Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä
Itse asiassa tänään hivenen viestiäsi aikaisemmin, rupesimme ylläpidosssa keskustelemaan myös tästä asiasta.
Lähinnä mietimme idea tasolla laajentavamme konsolifin foorumin (ei siis itse sivuja tässä vaiheessa) tarjontaa kuskustelupaikkana myös mobiili ja tablet laitteille. Nyt kun tämä tässä tuli, otamme vastaan mielipiteitä asiasta.
Niin ja 3DS alue tuonne Nintendon alle tulossa todennäköisesti tänään. Wiin ja DS väliin.
Nyt minut varmasti lynkataan täällä, mutta en ole viime aikoina kerennyt juurikaan seuraamaan Konsolifinin tapahtumia, linjauksia, saati viestiketjuja, ja hyvin ammattitaidottomien etsintöjen jälkeen en löytänyt mitään aihetta mobiilipeleistä. Itseä kiinnostaa varsinkin suurempinäyttöisten tablet-alustojen peli-, sekä muu application tarjonta, joka alkaa olla hinta-laatu-käyttäjä- ja pelaajasuhteessa varteenotettava haastaja näille vanhemmille pelialustoille.
Itse asiassa tänään hivenen viestiäsi aikaisemmin, rupesimme ylläpidosssa keskustelemaan myös tästä asiasta.
Lähinnä mietimme idea tasolla laajentavamme konsolifin foorumin (ei siis itse sivuja tässä vaiheessa) tarjontaa kuskustelupaikkana myös mobiili ja tablet laitteille. Nyt kun tämä tässä tuli, otamme vastaan mielipiteitä asiasta.
Niin ja 3DS alue tuonne Nintendon alle tulossa todennäköisesti tänään. Wiin ja DS väliin.
Viimeksi muokannut moderaattori: