Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Nyt minut varmasti lynkataan täällä, mutta en ole viime aikoina kerennyt juurikaan seuraamaan Konsolifinin tapahtumia, linjauksia, saati viestiketjuja, ja hyvin ammattitaidottomien etsintöjen jälkeen en löytänyt mitään aihetta mobiilipeleistä. Itseä kiinnostaa varsinkin suurempinäyttöisten tablet-alustojen peli-, sekä muu application tarjonta, joka alkaa olla hinta-laatu-käyttäjä- ja pelaajasuhteessa varteenotettava haastaja näille vanhemmille pelialustoille.

Itse asiassa tänään hivenen viestiäsi aikaisemmin, rupesimme ylläpidosssa keskustelemaan myös tästä asiasta.

Lähinnä mietimme idea tasolla laajentavamme konsolifin foorumin (ei siis itse sivuja tässä vaiheessa) tarjontaa kuskustelupaikkana myös mobiili ja tablet laitteille. Nyt kun tämä tässä tuli, otamme vastaan mielipiteitä asiasta.

Niin ja 3DS alue tuonne Nintendon alle tulossa todennäköisesti tänään. Wiin ja DS väliin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mistähän mahtaa johtua että mentäessä muokkaamaan viestiä, ei toimi tuo "Go advanced" painike vaan pitää painaa uudestaan "muokkaa viestiä".
Mikään suuri vikahan tuo ei ole mutta jokin kuitenkin ?

Ja toisekseen mitenkähän omien ketjujen otsikoita saa boltattua ? Esim. kauppaketjuja kun katsoo niin kaikilla melkein on boltattuna mutta joillain (kuten minulla) on ihan normaalina.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mistähän mahtaa johtua että mentäessä muokkaamaan viestiä, ei toimi tuo "Go advanced" painike vaan pitää painaa uudestaan "muokkaa viestiä".
Mikä selain/käyttöjärjestelmä? Firefox 3.6/XP:llä toimii vallan mainiosti.

Ja toisekseen mitenkähän omien ketjujen otsikoita saa boltattua ? Esim. kauppaketjuja kun katsoo niin kaikilla melkein on boltattuna mutta joillain (kuten minulla) on ihan normaalina.
Tarkoitatko nyt boldausta eli lihavointia? Se tarkoittaa, että ketjussa on lukemattomia viestejä.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mikä selain/käyttöjärjestelmä? Firefox 3.6/XP:llä toimii vallan mainiosti.
Aiemmin oli käytössä Firefox 3.6/win7 ja nyt 4/win7 ja kummalakaan tuo ei toimi.
Jotenkin muistaisin että tuo meni noin foorumin päivityksien yhteydessä (silloin kun vaihtui ulkoasu).

EDIT. Kokeilin vaihtaa teemaa ja toisella teemalla toimi aivan normaalisti, ilmeisesti vika siis tässä Sininen-Vaalea-teemassa.

Tarkoitatko nyt boldausta eli lihavointia? Se tarkoittaa, että ketjussa on lukemattomia viestejä.
Juurikin lihavointia tarkoitin.
Hyvä tietää nyt ettei itse pysty tuota laittamaan, olen meinaan "muutaman" kerran yrittänyt :rolleyes:
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Saanko mie jotenki tuolta pelikohtaiset foorumit ketjusta nuo ketjut pois näkyvistä jotka ei kiinnosta? esim. Socom ja MAG?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Minkätakia seuraavalla klaanilla on kaksi vaihtoehtoa, joista klaanii voi liittyä?
[MI] Murder, Inc
Murder, Inc [PlayStation -Klaani]
Liittymisen hyväksyy yhteisön johtaja.
Yhteisön johtaja(t): ps3-player , Teho , Astral Liity yhteisöön
[MI] Murder, Inc.
Murder, Inc. [PS3 -Klaani]
Liittymisen hyväksyy yhteisön johtaja.
Yhteisön johtaja(t): Wertyman
http://www.konsolifin.net/bbs/profile.php?do=editusergroups
Tosta löyät ja etsit ne, niin kerro miksi, oi miksi samalla klaanilla on kaksi privapuolta täällä? :eek:
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Onko mahdollista kasvattaa yksityisviestien kokonaiskirjainmäärää hieman? Tällähetkellä se on 3000 kirjaimessa, joka on itselläni ollut jo useampaan otteeseen liian vähän. Esim 5000 voisi olla sopivampi :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Onko mahdollista kasvattaa yksityisviestien kokonaiskirjainmäärää hieman?
Tekniseltä kannalta se on yhden ainoan asetuksen muutos vBulletinin Admin Control Panelissa. Lähinnä kyse on tahto- ja levytilasta. Tosin jos meillä on 10 000 aktiivista käyttäjää, jokaisella max. 300 (?) yksityisviestiä ja viesteissä max. 5 000 merkkiä, se on datamäärällisesti aika vähän kuitenkin. 15 gigaa jos oikein laskeskelin. Ja kummiskin aniharvalla tulee olemaan noin paljoa viestejä, saatikka noin pitkiä. Eli siinä mielessä rajan nosto voisi olla perusteltua.

Esim. XShava osannee sanoa, paljonko meillä on vapaata levytilaa, ja kuinka paljon tuota privaviestin kokoa on siis teoriassa järkevää kasvattaa.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Morjens kfin väki! Tein tossa joku aika sitten ps3 konsolista myynti ilmoituksen ja haluaisin poistaa sen, koska en haluakkaan myydä sitä enää. Joten neuvokaahan tumpeloa miten minä saan sen ilmoituksen poistettua.

-----------
Ilmoitus poistettu puolestasi. T: Corca / KFIN Ylläpito
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ssn erään aprillipilan jälkeen mikään ei tunnu enään miltään. Kuohunta alkoi jo aamulla ennen auringon nousua ja iltapäivällä oltiin jo täyden hämmennyksen vallassa. Ehdottomasti ikimuistettavimpia hetkiä Konsolifinin taipaleella.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pelittääkö tuo tämän foorumin RSS syöte ihan niinkuin pitääkin vai bugaago minulla jokin. Uusimmaksi viestiksi tuo syöte ilmoittaa tämän, vaikka tuonkin jälkeen on tullut ties kuinka monta viestiä.

Varsinaisen sivuston RSS:ät tulee kyllä ihan mainiosti.

E: Tuo foorumin RSS näyttäs keräävän ainoastaan myynti-ilmoituksia ja sivuston uutiset. Onko sen tarkoituskin olla näin?

E2: Eikun se näytääkin uudet ketjut. Kun joku tekee uuden ketjun se päivittyy, ei siis aina, kun tulee uusi viesti. Jatkakaa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Äsken tapahtui jotain outoa... Selailin tuossa inFamous 2[HYPE]-ketjua ja yht'äkkiä ruudulle hyppää ''laatikko'' jossa luki:
Palvelin htp://www.konsolifin.net kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa. Sivuston viesti: "KonsoliFIN Media"
Ja sen alla oli kentät käyttikselle ja salasanalle.
Mikäs oli tämän tapahtuman syy?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Moikka,

Mun kysymykseen ei vastattu vielä. Joko se on ihan "ok", tai sitten en osannut kysyä oikeassa paikassa :D

Pahoittelen ns. tuplapostausta, mutta tämä ketju näemmä elää ja voi hyvin, joten mieluummin koitan saada täältä jonkinlaisen vastauksen asiaan (mieluiten tietysti henkilöltä joka tähän on oikea henkilö vastaamaan :p).

Tarkemmista "spekseistä" tuohon liittyen voidaan sitten keskustella sähköpostitse tai PM:llä.

Eipä muuta!

PS. Radiomme ohjelmistoon ON tulossa myös peliaiheinen ohjelma, siitä tarkemmin lähitulevaisuudessa. Anyways, jos joku tähän jotain osaa sanoa, PM:llä on hyvä kertoa enemmän kuviosta.
 
Ylös Bottom