Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ai ai.. aiaiai ai! Hyvästi sosiaalinen elämä viikonlopuksi.![]()
Olut mukana kuvassa jo ennen aamukymmentä. Tietty taktiikka on siis heti otettu käyttöön.Ai ai.. aiaiai ai! Hyvästi sosiaalinen elämä viikonlopuksi.![]()
Näkeehän sen nyt jo noista arvosteluista.. PS5 metacritic 47 arvion keskiarvo 97 pojoo, vaikka ilmeisesti fps droppeja ym bugeja tullut vastaan aikalailla. En ymmärrä miten peli voi saada suurimmalta osaa arvostelijoista 100 pojoo, jos porukka joutuu täälläkin miettimään ps4 version ostamista saadakseen pyörimään 60fps. Itse en tosin ole vielä saanut kun gigantista tilasin, mutta varmasti on loistava peli, saa itse tehdä sitten omat arviot pelistä. Mulla vaan pakostakin herää aina just tommonen fiilis jos peli saa noin järjettömän kovat arviot, että on tosiaankin arvioitu peliä hypelasit silmillä.Tuntuu että porukka kattoo näitä aika paksujen hypelasien läpi
No siihenhän se on helppo vedota, kun joku ei näe noita asioita samalla tavalla, kun itse, että "sullon vaan hype lasit silmillä" tai "olet vain niin kova fani". Menee omissa kirjoissa samaan kastiin, kun kommentit "No se saa hyviä pisteitä vain koska Zelda!" jne. Itseasiassa en ole esim Dark Souls sarjan kovinkaan suuri ystävä. Olen koettanut pelata DS3:sta läpi varmaan jonkun puolen kymmentä kertaa mutta jossain vaiheessa se fiilis vaan aina lässähtää. Tuo perinteinen Souls kaava on jotain mikä ehkä vähän häiritsee myös tässä Eldenissä, se kun on pysynyt hyvin muuttumattomana jo pitkän aikaa, pois lukien Sekiro.Ehkä en ole tarpeeksi pitkällä vielä sitten mutta en vain ole vielä nähnyt mitään sellaista sen ihmeellisempää suunnittelua jolla pelaajaa johdateltaisiin tutkimaan mitenkään eri tavalla kuin vaikkapa AC Valhallassa. Tuntuu että porukka kattoo näitä aika paksujen hypelasien läpi![]()
No ainakaan itellä ei ole häirinnyt nuo dropit yhtään. Ehkä se vain on kuitenkin niin, että suurinta osaa pelaajista ei häiritse loppuen lopuksi tuommoset dropit tai niitä ei edes huomaa. Siinä vaiheessa se ei paljon arvosanaan pysty vaikuttamaan.Näkeehän sen nyt jo noista arvosteluista.. PS5 metacritic 47 arvion keskiarvo 97 pojoo, vaikka ilmeisesti fps droppeja ym bugeja tullut vastaan aikalailla. En ymmärrä miten peli voi saada suurimmalta osaa arvostelijoista 100 pojoo, jos porukka joutuu täälläkin miettimään ps4 version ostamista saadakseen pyörimään 60fps. Itse en tosin ole vielä saanut kun gigantista tilasin, mutta varmasti on loistava peli, saa itse tehdä sitten omat arviot pelistä. Mulla vaan pakostakin herää aina just tommonen fiilis jos peli saa noin järjettömän kovat arviot, että on tosiaankin arvioitu peliä hypelasit silmillä.
Checkerboarded up to 1800p.Entäpä mikä resoluutio PS4 versiossa on jos pelaa PS5:lla?
No on se sentään alkoholiton, vahvemmat aineet sitten illemmalla?Olut mukana kuvassa jo ennen aamukymmentä. Tietty taktiikka on siis heti otettu käyttöön.![]()
Tätä olin tulossa. Jotenkin tuntuu, että kriitikoiden arvosteluihin luotetaan silloin kun itselle sopii, mutta sitten jos vääränlainen peli saa hirveän korkeat pisteet niin kriitikot ovatkin arvioineet pelin väärin. Ja huom. siis suurin osa kriitikoista - onhan jokaiselle huippupisteetkin saaneelle pelille löydettävissä arvioita, jotka eivät ole antaneet sitä täyttä kymppiä. Nämä arvostelijat saavat sitten tappouhkauksia niiltä toisilta pelaajilta, jotka ovat sitä mieltä, että tämä arvosana oli väärinNo siihenhän se on helppo vedota, kun joku ei näe noita asioita samalla tavalla, kun itse, että "sullon vaan hype lasit silmillä" tai "olet vain niin kova fani". Menee omissa kirjoissa samaan kastiin, kun kommentit "No se saa hyviä pisteitä vain koska Zelda!" jne.
Näkeehän sen nyt jo noista arvosteluista.. PS5 metacritic 47 arvion keskiarvo 97 pojoo, vaikka ilmeisesti fps droppeja ym bugeja tullut vastaan aikalailla. En ymmärrä miten peli voi saada suurimmalta osaa arvostelijoista 100 pojoo, jos porukka joutuu täälläkin miettimään ps4 version ostamista saadakseen pyörimään 60fps. Itse en tosin ole vielä saanut kun gigantista tilasin, mutta varmasti on loistava peli, saa itse tehdä sitten omat arviot pelistä. Mulla vaan pakostakin herää aina just tommonen fiilis jos peli saa noin järjettömän kovat arviot, että on tosiaankin arvioitu peliä hypelasit silmillä.
Ei noista framedropeista kannata olla huolissaan, en tosiaan itse nähnyt vielä yhtkäkään tai voi niitä muutamia mutta eivät ole häirinneet. Alota vaa PS5:lla suoraan.Hmm.. Hieman mietityttää nuo framedropit. Todennäköisesti kuitenkin aloitan PS5 Performance -modessa ja kokeilen pystyykö sitä pelaamaan. Hemmetti kun eivät ole saaneet sitä VRR PS5:lle.. Tietääkö joku, että siirtyykö tallennus PS5 versiosta PS4 versioon jos aloittaa ensin toisella ja sitten vaihtaa? Entäpä mikä resoluutio PS4 versiossa on jos pelaa PS5:lla?
Samaa mieltä, kannattaa kyllä kaikkien kokeilla alkuun PS5 versiota ja päättää vasta sen jälkeen kuinka paljon tuo häiritsee.Ei noista framedropeista kannata olla huolissaan, en tosiaan itse nähnyt vielä yhtkäkään tai voi niitä muutamia mutta eivät ole häirinneet. Alota vaa PS5:lla suoraan.
näyttäisi ainakin sama launch edition olevan powerin sivulla, tuossa on ainakin mukana tuo adventure guide. Ja kaveri puhui kun tilas pc:lle fyysisen kopion, niin että siinäkin olisi nuo edut.
Itse taas pidän pelaamisen ja alkoholin tiukasti erillään. Pelaaminen kun kuitenkin vaatii yleensä hyviä refleksejä ja tarkkaa silmää. Toki yksi olut voisi mennä. Mutta miksi sitten juoda tosiaan vain yksi olut? Elden Ringin kanssa menee kyllä varmasti paljon Pepsi Maxia, Cokis Zeroa ja miksei vettäkin.Vain yksi olut ? Eihän siitä tule kuin vihaiseksi.
Itseäni ei häirinnyt sitten pätkääkään, kuten jo eilen arvelinkin. Pyöri oikein mukavasti, ja näytti toki myös erittäin hyvältä. Itse ainakin suosittelen jo nyt PS5-versiota.Samaa mieltä, kannattaa kyllä kaikkien kokeilla alkuun PS5 versiota ja päättää vasta sen jälkeen kuinka paljon tuo häiritsee.
Itse taas pidän pelaamisen ja alkoholin tiukasti erillään. Pelaaminen kun kuitenkin vaatii yleensä hyviä refleksejä ja tarkkaa silmää. Toki yksi olut voisi mennä. Mutta miksi sitten juoda tosiaan vain yksi olut? Elden Ringin kanssa menee kyllä varmasti paljon Pepsi Maxia, Cokis Zeroa ja miksei vettäkin.![]()
Nyt tulee kärjistys ja BotW-fanien vihat niskaan (@Murdoc :ilta suuttumisemoji yms.), mutta olipas BotW:issa tosiaan mahtavasti mielenkiintoista tekemistä, kun etsittiin Korok-seedejä, ja sitten shrineja, ja sitten taas voi etsiä Korok-seedejä, josta voikin taas mennä siihen täysin samannäköiseen shrineen, josta taas pääsi mukavasti Korok-seedien etsintään, mistä matka jatkui taas shrineen. Hetkinen, enkös juuri tämän shrinen pelannut? Eikun näyttikin vaan aivan samalta, mutta onkin eri. Kuten ne viimeiset 50 kohdattua vihuakin - samoilta näyttivät, mutta olivathan ne sentään ihan erilaisia, kun oli kuitenkin eri väriyhdistelmiä käytetty...Näinhän se männöö, kyl mäki toivon että tästä tulisi uusi juttu open world peleihin, veikkaan et se vie kuitenkin aikaa. Tämmösiä nähään tosi harvoin ja silloin nautitaan, Rockstar tekee myös hyvin nämä että annetaan pelaajan löytää ne mysteerit ja maailma tehää sen verran mielenkiintoiseks että sitä haluaa tutkia, tosin taas monet ubisoft pelit on päältä kauniita mut pinnan alta ei löydy kauniin kuoren alta mittään. BoTW taas oli sitä että tuntui että joka nurkassa on jotain mielenkiintoista ja yleensä siel olikin jotain eikä vaan jokin maisema ja vaikka tiesit että joo nyt mennää shrineen ja tehää puzzleja nii pitää muista että itse ne puzzletki oli aina jotani niin erilaisia jonka takia niihin halusi mennä.
Henk koht mua ei haittaa checklist open worldeis, markkerit ja kysymysmerkit saa näkyy vaikka koko kartta, kuhan ne on niin että sä et oikeesti tiedä mitä siel on, eikä niin että toistetaan niitä viittä samaa kaavaa hieman eri mausteilla. Tämä peli kyllä vaikuttaa siltä mitä olen odottanut BotW jälkeen ja uskon että sitä tämä tarjoaa, joutuu nyt kuitenkin hieman hillitsee itseään ja pelata nyt näitä nykyisiä pelejä pois alta, HFW mukaanlukien, joka myöskin varmasti tarjoaa sitä seikkailun tuntua ja maailmaa mitä haluaa tutkia, vaikkei nyt kyseessä ookka 97 score vuosisadan peli mutta varmasti erittäin hyvä sellainen heti kun saan sen alotettua.
Mutta olen vielä skeptinen että miten toimii souls open world, tykkään kyl häröillä ja ihmetellä mutta sitä häröilyy ja ihmettelyy on ollut niin BB kun Demons Souls mitä olen pelannut, ilman sitä ylimäärästä ns jolkotteluu.
Mites tämä liittyy enään tähän ketjuun millään tavalla?Nyt tulee kärjistys ja BotW-fanien vihat niskaan (@Murdoc :ilta suuttumisemoji yms.), mutta olipas BotW:issa tosiaan mahtavasti mielenkiintoista tekemistä, kun etsittiin Korok-seedejä, ja sitten shrineja, ja sitten taas voi etsiä Korok-seedejä, josta voikin taas mennä siihen täysin samannäköiseen shrineen, josta taas pääsi mukavasti Korok-seedien etsintään, mistä matka jatkui taas shrineen. Hetkinen, enkös juuri tämän shrinen pelannut? Eikun näyttikin vaan aivan samalta, mutta onkin eri. Kuten ne viimeiset 50 kohdattua vihuakin - samoilta näyttivät, mutta olivathan ne sentään ihan erilaisia, kun oli kuitenkin eri väriyhdistelmiä käytetty...
Nyt mennään off-topicin puolelle, mutta Pepsi Maxille iso peukku. Erityisesti tölkistä nautittuna. Myös Sun'n juomat Nokian panimolta ovat todella hyviä, erityisesti Cream Soda on oma suosikki. Ei näistä juomista sen enempääZero ja Max ovat kyllä parhaita juomia pelaamiseen mitä 31v mies voi suositella.