On ja totta. Sehän tuota varmasti selittääkin.Jaa a eikös tuo paikka ole jo Liurnia alueella niin sielä saattaa pelaajat olla aika alhasilla leveleillä ja aseilla
Koin itse tuon kuitenkin alueena, johon en ihan heti olisi halunnut mennä jos olisin voinut valita. Nythän siis ihan vahingossa omat reitit on menneet eri kautta ja vasta nyt kävin tuolla tutkimassa tuon nurkan. Liurnia on muuten tutkittu kyllä hyvin ja käyty jo Leyndellissäkin sekä tasangolla vähän pyörimässä.
Oma reitti meni niin että nuohosin sen kartan alaosan ennen kuin jatkoin Liurniaan. Ja toki se Margit aika kauan esti omaa etenemistä siihen suuntaan, joten senkin takia koin että parempi tutkia ensin kartan toista osiota.
Hmm... Nyt kun "hymiöit" tuon termin niin aloin itsekin miettimään että ehkä se barbaari on jo sukupuolineutraali termi eikä vaatisi tuota "tar"-päätettä. Mutta onhan tuo silti siistimpi noin ja ainakin tuo oma hahmoni löisi miekalla jos joku inisisi tuosta vastaanBarbaaritar
Sama taisi käydä minullekin eli omat reitit meni ihan muualta ja nyt tavallaan menin takaisin helpommalle alueelle. Toisaalta en ole vähään aikaan kokenut oikein mitään ongelmia missään. Useamman pomo-oven olen kyllä jättänyt tarkoituksella odottamaan kun halusin tehdä muuta välillä että en siis tiedä miten kovia tyyppejä niissä olisi vastassa. Ja sitten on useampi sellainen, jonka olen matkan varrella jättänyt myöhemmäksi enkä ole muistanut niitä käydä testaamassa uusiksi.Nyt täytyy sanoa, että muistin vain paikan nimen – piti käydä katsomassa, millainen vastus siellä oli. Todennäköisesti tämä vihulainen on sitä "kuoli ennen kuin ehti tehdä mitään" -osastoa. Omaa leveliäni en muista, mutta tämä saattoi olla vasta myöhemmin löydettyjä katakombeja, joihin tulin ylilevelisenä ja pyyhkäisin varjohaamun helposti hautaan.
Minulla tuo kävi vahingossa niin että huitaisin pomoa kerran tai pari enkä ehtinyt edes kunnolla tajuta että sillä oli apureitakin mukana. Oikeastaan olin mukana hommassa vasta kun pomo alkoi jo haihtua ilmaan ja aloin kääntelemään kameraa nähdäkseni kunnolla ne muut vihulaiset, jotka nekin olivat vain jo haihtumassa ilmaan.Todennäköisesti olen riehunut kaukoloitsuillani, joiden ohella muutama taktinen väistö, pari juoksupyrähdystä parempaan kohtaan ja sitten täyslaidallinen loitsuja niskaan. Harvoin ryhdyn putsaamaan pomojen apureita dungeon-bossien ympäriltä, vaan keskitän kaiken voiman pomoon.
On tässä ollut silti useampi pomo apureineen, joiden apurit on ollut vähän pakko hoitaa ensin haittaamasta. Ja sitten tosiaan niitä, joissa sitä ei kannata tehdä vaan keskittyä liikkumiseen ja pomon rankaisemiseen.