Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elden Ring

Ei se nyt ihan pelkästään minun mielipiteeni ole, vaan kyllä peliä on juuri noista mainitsemastani seikoista moitittu varsin monen peliä pelanneen toimesta. Katso vaikka tuon edellä postatun twiitin kommentteja. Toki moni on nähnyt pelin kiistämättömät hyvät ominaisuudet niin hyvinä, että ovat sitten pitäneet sitä jopa mestariteoksena, vaikka noita mainitsemiani kiistämättömiä puutteita on havaittu.

Lisäksi Zelda-peleillä on niin vankkumaton pelilegendan maine ja valtava fanittajakuntansa, joka antaa anteeksi isojakin virheitä Zelda-peleissä, kunhan niitä hyviä ja toivottuja ominaisuuksia selvästi kuitenkin on. Näin mielestäni kävi myös BOTW:n kohdalla.

Joka tapauksessa, piti BOTW:sta tai ei, niin nuo mainitsemani ongelmat pelissä ovat kiistämättömiä, vaikka niiden painoarvosta voidaan toki olla montaa eri mieltä. Mitään sellaista hyvää ominaisuutta en kuitenkaan BOTW:ista kyllä löydä mitä haluaisin Elden Ringiin. Tai no, ehkä nuo kieltämättä vaikuttavat fysiikat ja pelimaailman monipuolisuus nimenomaan fysiikoiden osalta saattaisi sellainen ominaisuus olla. Sekään ei silti mikään erityisen tärkeä tai hieno juttu ollut minulle, vaan meni enemmänkin sellaiseksi tekniikkademomaiseksi kikkailuksi. Vähän samaan tapaan kuin Far Cry 2:ssa aikoinaan, hienoa pelifysiikkaa, mutta ikävä kyllä huonoa ja tylsää pelimaailman rakenteen suunnittelua ja kovasti paljon laajat alueet tyhjää täynnä. Pelattavuudessa myös kummassakin varsin suuria puutteita, joten siinä mielessä ihmetyttää kummankin pelin saamat kehut. Mutta tosiaan niitäkin on varsin paljon joita kummankin huonot ominaisuudet häiritsevät varsin paljonkin.

Joka tapauksessa minua häiritsee kyllä ylipäätään se, kun pelejä aletaan kovin vahvasti lokeroimaan ja vertailemaan johonkin tiettyyn peliin, vaikka kyseinen peli olisi mestariteos omasta mielestänikin. Mielestäni on paljon hedelmällisempää puhua nimenomaan pelin ominaisuuksista ja perustella miksi joku ominaisuus on hyvä ja miksi joku toinen vastaavasti ehkä huono.
Tuo vanha vitsi se jaksaa aina naurattaa meikäläistä, että Zelda saa hyvät pisteet vain koska on Zelda. Tai sitten Zelda saa hyvät pisteet, kun tahtoo nyt vain järjestäin olla ihan järjettömän hyviä pelejä? Myöskin mainitsemasi ”ongelmat” ovat kaikkea muuta, kun kiistattomia. Minulle maailma oli kaikkea muuta, kun autio ja tylsä paikka vaan päin vastoin, paikka jossa oli aivan käsittämätön seikkailun, tutkimisen ja löytämisen riemu. En myöskään kokenut rikkoutuvia aseita minkäänlaisena ongelmana vaan koin sen kannustamaan pelaajaa kokeilemaan kaikkia aseita eikä turvautumaan yhtren ainoaan aseeseen ja pelaamaan sillä koko peliä läpi. Ja jossain kohtaa aseita oli jo niin paljon, ettei tiennyt mitä niillä kaikilla teki ja mitä pidemmälle pääsi sen kestävämpiä ne olivat.

Mutta aivan selkeä pointtihan tuolla otsikolla oli jos vain osaa lukea sen ottamatta sitä niin kirjaimellisesti. Otsikko myös kertoo juuri siitä kuinka BOTW nyt vain on aika laajasti pidetty yhtenä kovimmista peleistä pitkiin aikoihin, ellei jopa kautta aikojen. Mutta eipä tästä sen enempää.
 
Tuo vanha vitsi se jaksaa aina naurattaa meikäläistä, että Zelda saa hyvät pisteet vain koska on Zelda. Tai sitten Zelda saa hyvät pisteet, kun tahtoo nyt vain järjestäin olla ihan järjettömän hyviä pelejä? Myöskin mainitsemasi ”ongelmat” ovat kaikkea muuta, kun kiistattomia. Minulle maailma oli kaikkea muuta, kun autio ja tylsä paikka vaan päin vastoin, paikka jossa oli aivan käsittämätön seikkailun, tutkimisen ja löytämisen riemu. En myöskään kokenut rikkoutuvia aseita minkäänlaisena ongelmana vaan koin sen kannustamaan pelaajaa kokeilemaan kaikkia aseita eikä turvautumaan yhtren ainoaan aseeseen ja pelaamaan sillä koko peliä läpi. Ja jossain kohtaa aseita oli jo niin paljon, ettei tiennyt mitä niillä kaikilla teki ja mitä pidemmälle pääsi sen kestävämpiä ne olivat.

Mutta aivan selkeä pointtihan tuolla otsikolla oli jos vain osaa lukea sen ottamatta sitä niin kirjaimellisesti. Otsikko myös kertoo juuri siitä kuinka BOTW nyt vain on aika laajasti pidetty yhtenä kovimmista peleistä pitkiin aikoihin, ellei jopa kautta aikojen. Mutta eipä tästä sen enempää.
Juu, ei siinä, se minunkin täytyy todeta, että juttuhan itsessään oli hyvä ja kiinnostava, eikä siinä kyllä BOTW:iin Elden Ringiä onneksi pelillisesti sitten verrattukaan, joten toki tartuin tässä siinä mielessä aika turhaan lillukanvarsiin.

Mutta jäädään ihan hyvillä mielin erimielisiksi tuosta BOTW:in hyvyydestä - ainakin minun puolestani. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tähän keskusteluun täytyy todeta, että pikemminkin toivoisin tulevan zeldan ottavan vaikutteita Dark Souls sarjasta, kuin toisinpäin.

Mutta joo, jos otsikko tarkotti että Elden Ring voisi olla Frommin paras, se on kieltämättä vähän hassu otsikko, koska parhaasta zeldasta lienee vääntöä.

Jos tarkoituksena on viitata yleisesti hyvänä pidettyyn peliin, niin en tiedä onko sekään just Frommin kohdalla kova meriitti, ehkä parempi pelin kannalta että normivalitus vaikeustasoista ja harvoista tallennuspaikoista jatkuisi, kuten jokaisen Frommin pelin kohdalla. :p
 
Viimeksi muokattu:
Siis mikä hiton pointti tuossa otsikossa oli? Itselläni jäi ainakin BOTW kesken äärimmäisen tyhjän ja geneerisen pelimaailman, todella geneeristen ja tylsien vihollisten ja kokonaan erittäin nopeasti hajoavien aseiden takia. Soulsborne-pelit eivät ole mitenkään syyllistyneet mihinkään noista ikävistä jutuista joita BOTW:issa oli, eikä siihen toivottavasti syyllistytä Elden Ringissäkään. Todella typerää verrata Soulsborne-peliä BOTW:iin. Noissa kun ei, ainakaan toivottavasti, ole oikein mitään samankaltaisuuksia.

Molemmat sijoittuvat avoimiin maailmoihin, jotka elävät valtaisan tuhon jälkeisessä melankoliassa. Hahmot tutkivat entisten valtakuntien raunioita, joista löytyy surullisia ihmiskohtaloita ja viitteistä menneeseen, joka saattaa olla päähenkilölle merkityksellistä. Sankarit joutuvat taistelemaan useita entisiä jumalhahmoja/sankareita vastaan matkalla kohti lopullista pahista, jonka vaikutus näkyy kaikkialla missä seikkaillaan.

Ei se ole vaikea nähdä miksi näitä kahta verrataan henkisesti toisiinsa vaikka mekaniikat eivät ole yksi yhteen.
 
Molemmat sijoittuvat avoimiin maailmoihin, jotka elävät valtaisan tuhon jälkeisessä melankoliassa. Hahmot tutkivat entisten valtakuntien raunioita, joista löytyy surullisia ihmiskohtaloita ja viitteistä menneeseen, joka saattaa olla päähenkilölle merkityksellistä. Sankarit joutuvat taistelemaan useita entisiä jumalhahmoja/sankareita vastaan matkalla kohti lopullista pahista, jonka vaikutus näkyy kaikkialla missä seikkaillaan.

Ei se ole vaikea nähdä miksi näitä kahta verrataan henkisesti toisiinsa vaikka mekaniikat eivät ole yksi yhteen.
Otsikossa on edelleenkin tuo ”From Software’s Breath of the Wild”, joka viittaa paremminkin siihen, että Elden Ring olisi Soulsborne sarjalle sitä, mitä BOTW on Zelda sarjalle. Siksi juuri tuo muu kuvaamasi ei otsikkoa avaa yhtään sen enempää, nuo kaikki avointa maailmaa lukuunottamatta (Soulsbornen avoimuus on käytännössä varsin lähellä putkea) ovat jo aiemmissa Soulsborne sarjan peleissä. Ja juuri otsikkoahan tässä ihmetellään.

Jutun perusteella tämä vaikuttaisi varsin lonkalta heitetyltä otsikolta, jolla kalastellaan lukijoita, ja vain viitataan siihen, että maailma olisi tosiaan aiempaa avoimempi, isolla kartalla etenemisohjeineen ja karttamerkkeineen. Yhtä hyvin otsikko voisi olla ”From Software’s Skyrim” ja jutun voisi kirjoittaa sellaisenaan sanaakaan muuttamatta. Normaalia klikkiotsikointia.
 
Viimeksi muokattu:
Otsikossa on edelleenkin tuo ”From Software’s Breath of the Wild”, joka viittaa paremminkin siihen, että Elden Ring olisi Soulsborne sarjalle sitä, mitä BOTW on Zelda sarjalle. Siksi juuri tuo muu kuvaamasi ei otsikkoa avaa yhtään sen enempää, nuo kaikki avointa maailmaa lukuunottamatta (Soulsbornen avoimuus on käytännössä varsin lähellä putkea) ovat jo aiemmissa Soulsborne sarjan peleissä. Ja juuri otsikkoahan tässä ihmetellään.

Jutun perusteella tämä vaikuttaisi varsin lonkalta heitetyltä otsikolta, jolla kalastellaan lukijoita, ja vain viitataan siihen, että maailma olisi tosiaan aiempaa avoimempi, isolla kartalla etenemisohjeineen ja karttamerkkeineen. Yhtä hyvin otsikko voisi olla ”From Software’s Skyrim” ja jutun voisi kirjoittaa sellaisenaan sanaakaan muuttamatta. Normaalia klikkiotsikointia.

Otsikossa siis lukee: "Elden Ring might be From Software's Breath of the Wild" eli saattaa olla heidän oma BotW, mikä ihan normaalisti luettuna viittaa siihen, että se on tarpeeksi suuri irtautuminen vanhoista arkkityypeistä, kuten BotW oli Zeldalle. Ei siinä mitään klikkiotsikointia ole, varsinkin jos jaksaa niinkin raskaan urakan kuin lukea artikkelin. Siellä perustellaan ihan selkeästi, että samalla tavalla kuin BotW tarjosi pelaajalle ennennäkemätöntä vapautta Zelda-pelissä, niin myös Elden Ring tekee samoin Soulsborne-sarjalle. Mitä ennakoihin ja arvuutteluihin tulee, Polygonin juttu on ehkä vakaimmalla pohjalla kaikista pohdinnoista tähän mennessä. Ainakin sen perusteella, mitä itsekin olen pelistä nähnyt.
 
Otsikossa siis lukee: "Elden Ring might be From Software's Breath of the Wild" eli saattaa olla heidän oma BotW, mikä ihan normaalisti luettuna viittaa siihen, että se on tarpeeksi suuri irtautuminen vanhoista arkkityypeistä, kuten BotW oli Zeldalle. Ei siinä mitään klikkiotsikointia ole, varsinkin jos jaksaa niinkin raskaan urakan kuin lukea artikkelin. Siellä perustellaan ihan selkeästi, että samalla tavalla kuin BotW tarjosi pelaajalle ennennäkemätöntä vapautta Zelda-pelissä, niin myös Elden Ring tekee samoin Soulsborne-sarjalle. Mitä ennakoihin ja arvuutteluihin tulee, Polygonin juttu on ehkä vakaimmalla pohjalla kaikista pohdinnoista tähän mennessä. Ainakin sen perusteella, mitä itsekin olen pelistä nähnyt.
Hauska miten keksit itse otsikolle parempaa tarinaa: " Ei siinä mitään klikkiotsikointia ole, varsinkin jos jaksaa niinkin raskaan urakan kuin lukea artikkelin. Siellä perustellaan ihan selkeästi, että samalla tavalla kuin BotW tarjosi pelaajalle ennennäkemätöntä vapautta Zelda-pelissä, niin myös Elden Ring tekee samoin Soulsborne-sarjalle."
-> Ei perustella, koko jutussa ei edes mainita Zeldaa otsikon jälkeen.
Pakko kysyä vastakysymys, luitko sinä koko artikkelia, kun keksit sinne tekstiä mitä siellä ei edes ole. Vai oliko se liian raskasta siinä vaiheessa, kun päätit vastata viestiini?

Siksi pidän tuota klikkiotsikkona. Olet tehnyt jo kaksi viestiä kaunista tarinaa miten BoTW muistuttaa Eldeniä, mutta mitään tuollaista mitä kuvailet, ei jutussa kerrota. Aivan yhtä hyvin otsikossa voisi olla Zeldan sijaan Skyrim, eikä tekstiä tarvisi muuttaa piiruakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hauska miten keksit itse otsikolle parempaa tarinaa: " Ei siinä mitään klikkiotsikointia ole, varsinkin jos jaksaa niinkin raskaan urakan kuin lukea artikkelin. Siellä perustellaan ihan selkeästi, että samalla tavalla kuin BotW tarjosi pelaajalle ennennäkemätöntä vapautta Zelda-pelissä, niin myös Elden Ring tekee samoin Soulsborne-sarjalle."
-> Ei perustella, koko jutussa ei edes mainita Zeldaa otsikon jälkeen.
Pakko kysyä vastakysymys, luitko sinä koko artikkelia, kun keksit sinne tekstiä mitä siellä ei edes ole. Vai oliko se liian raskasta siinä vaiheessa, kun päätit vastata viestiini?

Siksi pidän tuota klikkiotsikkona. Olet tehnyt jo kaksi viestiä kaunista tarinaa miten BoTW muistuttaa Eldeniä, mutta mitään tuollaista mitä kuvailet, ei jutussa kerrota. Aivan yhtä hyvin otsikossa voisi olla Zeldan sijaan Skyrim, eikä tekstiä tarvisi muuttaa piiruakaan.

Otsikko kertoo hypoteesin, teksti avaa mitä peliltä on odotettavissa. Ei se ole sen kummempaa. Molemmat pelit jakavat samanlaista DNA:ta, ja Elden Ring on ensimmäinen tyyliltään Dark Souls -jatkumossa, joka ottaa BotW-tyylisiä vapauksia. Tekstissä kerrotaan miten hahmot saavat rippeittäin tietoa maailmasta siellä vaeltavilta NPC-hahmoilta. Tässä kohtaa voi muistaa otsikossa mainitun BotW-pelin ja todeta, hei, totta, tätä ei ole tällä tavalla nähty Dark Soulsissa, mutta Zeldassa on! Ihmeellisistä asioista sitä Dark Souls -fanit suuttuvat, kun viaton viittaus tyylilajin yhteen tunnetuimmista esimerkeistä aiheuttaa heti näin pahasti näppyjä.
 
Otsikko kertoo hypoteesin, teksti avaa mitä peliltä on odotettavissa. Ei se ole sen kummempaa. Molemmat pelit jakavat samanlaista DNA:ta, ja Elden Ring on ensimmäinen tyyliltään Dark Souls -jatkumossa, joka ottaa BotW-tyylisiä vapauksia. Tekstissä kerrotaan miten hahmot saavat rippeittäin tietoa maailmasta siellä vaeltavilta NPC-hahmoilta. Tässä kohtaa voi muistaa otsikossa mainitun BotW-pelin ja todeta, hei, totta, tätä ei ole tällä tavalla nähty Dark Soulsissa, mutta Zeldassa on! Ihmeellisistä asioista sitä Dark Souls -fanit suuttuvat, kun viaton viittaus tyylilajin yhteen tunnetuimmista esimerkeistä aiheuttaa heti näin pahasti näppyjä.
Kyllä se tosiaan on ollut Skyrim, tai Elder Scrolssit sun muut avoimen maailman roolipelit, jotka tekivät samaa jo paljon ennen BotW:ia. Toki fysiikoissa BotW teki sellaista yksityiskohtaisuutta jota ei monissa peleissä ole aiemmin nähty. Ei se silti siinäkään asiassa varsinainen edelläkävijä ollut, vaan esim. Far Cry 2 teki tuota samaa yksityiskohtaisuutta pelifysiikoihin jo kauan sitten. Sen lisäksi pelin pelattavuus oli kuitenkin harmillisesti ikävän huonoa turhan stressaavuuden sekä työläyden takia - samaan tapaan kuin BotW:issa.

Joka tapauksessa itseäni harmittaa ainakin se, että Soulsborne-pelien ainutlaatuista tunnelmaa ja sitä tapaa rakentaa pelimaailmaa verrataan niinkin lapsenomaiseen (lapsenomainen pelihän on kyseessä, vaikka toki tietty melankolia pelimaailmassa näkyykin) peliin, kuin mitä BotW on. Lisäksi kun BotW:issa on pelaamista kohtuuttomasti hankaloittavia elementtejä, jotka eivät tuo peliin muuta kuin turhaa stressaavuutta (lopullisesti hajoavat aseet ja kilvet joiden hajoamisastetta ei edes pysty kunnolla seuraamaan, ja vaikkapa kesken kiipeilyn alkava sade), niin puhutaan pelistä, jossa on toki erittäin hyviä elementtejä, mutta se on myös käytännössä itselleni ja varsin monelle muullekin tuhottu muutamalla erittäin huonosti toimivalla elementillä.

Kun tuollaista peliä sitten aletaan vertaamaan uusimpaan Soulsborne-pelisarjan kovasti odotettuun Elden Ringiin, niin kyllähän se kieltämättä itseäni vannoutuneena Soulsborne-pelien fanina ainakin ärsyttää. En edelleenkään näe noissa peleissä juurikaan samankaltaisuuksia, vaikka perustan havaintoni Elden Ringistä pelkästään trailerimateriaaliin, sekä netistä lukemiini juttuihin. Ja toivon niiden perusteella todellakin, että tekemäni havainnot ovat oikeita.
 
Kyllä se tosiaan on ollut Skyrim, tai Elder Scrolssit sun muut avoimen maailman roolipelit, jotka tekivät samaa jo paljon ennen BotW:ia. Toki fysiikoissa BotW teki sellaista yksityiskohtaisuutta jota ei monissa peleissä ole aiemmin nähty. Ei se silti siinäkään asiassa varsinainen edelläkävijä ollut, vaan esim. Far Cry 2 teki tuota samaa yksityiskohtaisuutta pelifysiikoihin jo kauan sitten. Sen lisäksi pelin pelattavuus oli kuitenkin harmillisesti ikävän huonoa turhan stressaavuuden sekä työläyden takia - samaan tapaan kuin BotW:issa.

Näistä ei yksikään ole lähiaikoina julkaistu saman lajityypin peli, joka teki suuria muutoksia oman IP:n tyyliin tunnistettavasti ja palkitusti.

Joka tapauksessa itseäni harmittaa ainakin se, että Soulsborne-pelien ainutlaatuista tunnelmaa ja sitä tapaa rakentaa pelimaailmaa verrataan niinkin lapsenomaiseen (lapsenomainen pelihän on kyseessä, vaikka toki tietty melankolia pelimaailmassa näkyykin) peliin, kuin mitä BotW on. Lisäksi kun BotW:issa on pelaamista kohtuuttomasti hankaloittavia elementtejä, jotka eivät tuo peliin muuta kuin turhaa stressaavuutta (lopullisesti hajoavat aseet ja kilvet joiden hajoamisastetta ei edes pysty kunnolla seuraamaan, ja vaikkapa kesken kiipeilyn alkava sade), niin puhutaan pelistä, jossa on toki erittäin hyviä elementtejä, mutta se on myös käytännössä itselleni ja varsin monelle muullekin tuhottu muutamalla erittäin huonosti toimivalla elementillä.

Soulsien tunnelman ainutlaatuisuudesta voidaan olla monta mieltä, sillä ne itsessään ammentavat jo tusinan verran eri lähteistä. Kukaan ei ole myöskään kertaakaan sanonut, että vaikka peleillä on yhtäläisyyksiä niin toinen ottaisi suoraan samat mekaniikat käyttöön. Tästä ei ole edes vihjattu.
 
Otsikko kertoo hypoteesin, teksti avaa mitä peliltä on odotettavissa. Ei se ole sen kummempaa. Molemmat pelit jakavat samanlaista DNA:ta, ja Elden Ring on ensimmäinen tyyliltään Dark Souls -jatkumossa, joka ottaa BotW-tyylisiä vapauksia. Tekstissä kerrotaan miten hahmot saavat rippeittäin tietoa maailmasta siellä vaeltavilta NPC-hahmoilta. Tässä kohtaa voi muistaa otsikossa mainitun BotW-pelin ja todeta, hei, totta, tätä ei ole tällä tavalla nähty Dark Soulsissa, mutta Zeldassa on! Ihmeellisistä asioista sitä Dark Souls -fanit suuttuvat, kun viaton viittaus tyylilajin yhteen tunnetuimmista esimerkeistä aiheuttaa heti näin pahasti näppyjä.
Olisiko nyt sillä puolella kuitenkin enemmän näppylöitä oikeassa olemisesta kun ei voi edes otsikkoa kritisoida ilman että ruvetaan vittuilemaan lukemattomuudesta, keksimään sisältöä, jota ei ollut ja osoittelemaan lopuksi fanipoika sormella.

Teksti oli ok, otsikko huono. Olemme tästä eri mieltä. En usko että tähän tarvii enempää aikaa uhrata.

Mitä itse peliin tulee, luotan From Softwaren visioon. Joskus se hutikin täytyy täydelliseen sarjaan tulla, mutta toivottavasti se ei ole Elden Ring.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan pikku pätkä puhdasta gameplaytä.

Tuo hyppiminen souls pelissä kyllä tuntuu todella oudolta, aikaisemmin se ei ole ollut ihan noin helppoa ja sitä käytettiin aika harvoin. :D




EDIT: Unohdin että Sekiro on olemassa, kyllähän siinä jo pystyi hyppimään tuolla tavalla.
 
Viimeksi muokattu:



Odotettu viivästys pelille näin korona-aikana. Onneksi kumminkin vain kuukauden verran peli viivästyy. On kyllä tosin todella täynnä ensi helmikuu pelien suhteen. :D




Peliä voi päästä pelaamaan jo ensi kuussa jos haluaa päästä testailemaan mitenkä nettikoodi pitää.
 
Ehkä hölmö ajatus mutta tuota videota katsellessa tuli mieleen että vaikeustaso ei välttämättä ole korkea, jos on jo Dark Soulssit, Bloodbornen ja Sekiron pelannut. From Softwaren tuntien tuskin näin kuitenkaan on.

Bossit kyllä sinänsä näyttivät haasteellisilta. Eka vaikutelma eräänlainen Open World Dark Souls tai jopa Dark Souls 4. Eivätköhän fanit revi kaiken mahdollisen auki tuosta videosta ja löytävät kaikenlaisia yksityiskohtia.
 
Hm ei nyt ihan heti tullu ostohypeä viel. Mielestäni liikaa lainattu esim Dark Souls 3:sta, animaatioita yms. Ei siinä pidän kyllä Souls-peleistä mutta jotenkin tullu vähä ähkyä niistä.

Kahtellaan, viel ei mee ostoskoriin.
 
Hm ei nyt ihan heti tullu ostohypeä viel. Mielestäni liikaa lainattu esim Dark Souls 3:sta, animaatioita yms. Ei siinä pidän kyllä Souls-peleistä mutta jotenkin tullu vähä ähkyä niistä.

Kahtellaan, viel ei mee ostoskoriin.
Ei tämä minullakaan älytöntä hypeä herättänyt, mutta eipä herättänyt Sekirokaan. Kun Soulsborne + Sekiro sarjaan on upottanut jo satoja tunteja, niin en viitsi pettää itseäni, kyllä tämä tulee hankittua, ja luultavasti julkaisussa tai varsin pian sen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:



Tuossa vielä tuo gameplay-pätkä. Kyllähän peli hemmetin hyvältä näyttää, mutta eipä tämä videopätkä kyllä sen enempää laskenut kuin nostanutkaan hypemittaria itselläni sillä tämä video vain vahvisti käsitystä itselläni siitä mitenkä peli tulee pelaamaan.

Se on sanottava, että aika amatöörifiilis välittyi tästä pätkästä. Puhutaan kumminkin varmaan Cyberpunk-jälkeisen aikakauden odotetuimmasta pelistä, niin vähän laiskalta vaikutti nuo välittömät leikkaukset klippien välillä. Pikku juttuja toki isossa kokonaisuudessaan, mutta voisin kuvitella, että pelin markkinoinnissa ei säästeltäisi yhtään silloin kun sitä esitellään. :D
 
Odotin ehkä vähän vähemmän open world Dark Soulsia kuin miltä tuo nyt näytti, mutta odotukset joka tapauksessa on korkealla ja julkkarissa menee ostoon kyllä.
Se on sanottava, että aika amatöörifiilis välittyi tästä pätkästä. Puhutaan kumminkin varmaan Cyberpunk-jälkeisen aikakauden odotetuimmasta pelistä, niin vähän laiskalta vaikutti nuo välittömät leikkaukset klippien välillä. Pikku juttuja toki isossa kokonaisuudessaan, mutta voisin kuvitella, että pelin markkinoinnissa ei säästeltäisi yhtään silloin kun sitä esitellään. :D

Joo yllättävän vähän oli panostettu tuohon.
 
Ylös Bottom