Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toi mesta on muutenki niin raivostuttava. En ole viel päässy bossiin asti mut ungh!!Menihän seMalenia, Blade of Miguella
Harvinaisen mukavia komboja teki ja söi about kaiken HP kunnolla osuessaan. Ja ettei muuten menis vaikeaksi niin osuessaan saa HP takaisin.
Joo, koitin koluta kaikki paikat läpi sielä ja oli ihanata!Toi mesta on muutenki niin raivostuttava. En ole viel päässy bossiin asti mut ungh!!
Tämä pomo tuntu aika vaikealta alkuun. Lopulta meni helpohkosti:Menihän seMalenia, Blade of Miguella
Harvinaisen mukavia komboja teki ja söi about kaiken HP kunnolla osuessaan. Ja ettei muuten menis vaikeaksi niin osuessaan saa HP takaisin.
SE ON JUURIKIN NÄIN!!!Joo-o, siis oliko tän Ranni/Blaidd tehtävän tarkoitus olla "sivutehtävä"? huh huh mitä menoo, tehtävän kesto jotain tyyliin kun joku kokonainen pienempi peli tai miksei isompikin, aluks luulin et no tää on varmaa tämmönen "haen jonkun kilkkeen ja murhaan jonkun" joo moro tää avas jotain ihan uusia kokonaisia hemmetin kaupunkeja vaa lisää ja luolia ja ties mitä. Jos tämmösii viel on lisää tulossa niin kai mä tän joskus vuonna 2035 saan ekan kerran läpi, ja edelleen pohjoinen täysin käymättä ja mappia avaamatta ja miten hiton paljon täs on tätä maanalaista maailma, miten hemmetin iso tää peli voi olla? Mä oon 2 kokonaista viikkoa joka päivä tätä pelannut ja vieläkin saan vaa ihmetellä miten tää kaikki on saatu tehtyä ilman että sen alkuinnostuksen jälkeen pelaajalle käy hyvin selväksi mikä on pelin juju ja käydään sit vaan se peli läpi.
Toki oon siis ottanut todella iisisti ja kolunnut vanhoja paikkoja pariinkin otteeseen läpi, esim se alku linna kävin uudestaan ku aluks luulin et joo oha täs käyty niin perkele sielt löytyy vaikka ja mitä reittejä viel. Tämä on oikeesti aivan uskomaton eepos enkä usko että mikään peli tulee ylittämään tätä ihan lähiaikoina tämän laajuuden ja mysteerien ja uuden löytämisen suhteen. Ei se tarkoita sitä että muut pelit tämän jälkeen ovat pelkkää paskaa, kaikkeen väsyy tietenkin mut tämä nousi ylivoimasesti mun kaikkien aikojen pelien top listaan ja tulee pysymään vielä pitkään tai sanotaan että ikuisesti.
Pelottaa jo valmiiks ajatella jos/kun? tähää peliin tulee joskus viel dlceetä. Tästä (onko isompi aina parempi) ketju joka aikoinaan luotiin että onko se hyvä asia, se niin riippuu mistä roikkuu, jos peli tehää niiku Elden Ring, kyllä! isompi on parempi!
Itselläni taitaa olla juuri sama ongelma. Kolusin mielestäni sen mestan kokonaan, mutta en susimiestä mistään kyllä löytänyt. Toivottavasti ei ole bugista kyse, kun tosiaan pitäisi vielä varsin paljon jatkua tuon questin tuonkin jälkeen.Mulla jotenki jumittaa se, seluvis sanoo et hoida task. Sit pitäs blaidd nähä tietys paikas, kolusin enkä löytäny, googletin ja kappas se ei ole siellä missä pitäs, joku hiertää nyt.
Oho pistäs vähän vinkkiä missä tollane kieleke onNyt uskoisin, että alkaa loppu lähenemään main storyn osalta. Viimeiset päivät onkin mennyt aikalailla sitä tehdessä, joten ei ihme. En tosin tiedä, koska aina kun ajattelen, että no nyt olen lähellä loppua, niin aukeaa joku uusi todella iso alue . Pelattavaa kyllä tosin riittää vielä paljonkin, sillä tiedän ainakin 2 valinnaista pomoa, jotka minulla on jäljellä vielä. Ilmeisesti ovat vielä pelin vaikeimpia..
Eilen törmäsin melko sattumalta todella eeppiseen pomoon, joka olisi voinut helposti jäädä huomaamatta. Pomo löytyi siten, että pti tiputtautua pienelle kielekkeelle ja sitä pitkin edetä jonkin matkaa. Näin tämän vain ja ainoastaan muiden jättämien viestien ansiosta. Kyseessä oli valinnainen lohikäärme, jonka PS trophyjen mukaan vain joku alle 10 % on tappanut. Taposta saikin kevyet 280 000 runea . Nousi kyllä top 5 pomotaistoihin itselläni ja toivottavasti mahdollisimman moni löytää tuon pomon. Oli vähän sellainen Nameless King fiilis kun ounasteli, että varmaan pomo täältä löytyy, mutta sitten viimein kun sen näki niin huhhuh. Pomoareena, musiikki ja se miten taistelu kehittyi phase kerrallaan oli kyllä taas parasta From Softia. Onnistuin aivan tuurilla varmaan 3-4 yrityksellä kaatamaan kyseisen pomon, kun kaikki Flaskit yms. oli jo loppu.
Se on sellaisella "saarella", jonne pääsee käsittääkseni ainoastaan, kun pelaa päätarinaa tarpeeksi pitkälle. Sanotaan vaikka näin, että tuli on avainasemassa tuonne pääsemisessä. Tämä kieleke löytyy sitten vastapäätä hissiä, joka vie viimeiselle pomolle tuolla alueella. Voin laittaa spoilereihin vielä kyseisen mestan nimen: Crumbling Farum Azula.Oho pistäs vähän vinkkiä missä tollane kieleke on
Aivan toi mesta, pääsin yhen portaalin kautta kattomaan tota pieneltä erilliseltä saarelta. Hurjan näköne mesta, en oo viel päässy varsinaisesti sinne mut kaukana ei olla.Se on sellaisella "saarella", jonne pääsee käsittääkseni ainoastaan, kun pelaa päätarinaa tarpeeksi pitkälle. Sanotaan vaikka näin, että tuli on avainasemassa tuonne pääsemisessä. Tämä kieleke löytyy sitten vastapäätä hissiä, joka vie viimeiselle pomolle tuolla alueella. Voin laittaa spoilereihin vielä kyseisen mestan nimen: Crumbling Farum Azula.
https://www.bandainamcoent.com/news/elden-ring-patch-notes-v1-03
Arvasin! Nerffattu Hoarfrost stompia, se olikin niin kiva ja tehokas. Saa nyt sitten nähdä kuinka nössö se on nyt.
Joo, huomasin että rakkaalle mimicilleni oli tehty temput. Tossa Mossyn laittamassa salaisessa pomossa sen harmikseni huomasin ja tiukaks meni.Kilpimiehenä harmittaa että saman kohtalon koki myös Barricade Shield -skilli. Tuo on itselle aivan olennainen osa taistelusuunnitelmaa ja nyt kesto on pienennetty puolella ja vie enemmän FP.
Menivät vielä koskemaan mimic tear ashiin, vähän vielä lisää haastetta
Kilpimiehenä harmittaa että saman kohtalon koki myös Barricade Shield -skilli. Tuo on itselle aivan olennainen osa taistelusuunnitelmaa ja nyt kesto on pienennetty puolella ja vie enemmän FP.
Menivät vielä koskemaan mimic tear ashiin, vähän vielä lisää haastetta