Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elden Ring

No niin, nyt kaatua Margit about kuudennella yrityksellä.

Tai no, alussa menin suoraan sinne Stormveiliin aika alku levusena ja aika nopiaa tulin siihen lopputulokseen, että palataan tänne vähä myöhemmin. Sitten sain ton Carian Slicerin niin aika hyvin se Margit lopulta suli.. Omat virheet vaan makso nuo yritykset.
 
Kyllähän tämä loppua kohti muuttuu varsin haastavaksi. Tilannekin on eri mitä Soulsborne puolella kun edelleenkään en ole välittänyt katsoa parhaiden aseiden neuvoja, ja noi spirit ashesitkin olen sivuuttanut, mutta nyt olen alkanut käyttää niitä enemmän, kun niitä easy moodiksi mainostetaan.

Tällä hetkellä olen neljän haastavan minibossin ”välissä” mutta sen verran lunttasin netistä että sain selville miten jatkaa Rannin questiä Liurnian divine towerin jälkeen. Täytynee edetä siellä tovi.
 
Läpihän se meni. Tuntu jotenkin todella vaikeelta tuo loppubossi. En tiedä mutta meni hetki ennen kun onnistu. Nyt vois sitten alotella vähän jossain välissä pvp hahmoa vähän alemmalla levelillä. Katsoo missä vaiheessa jaksaa. Oli kyllä erittäin hyvä peli ja menee parhaimpiin peleihin omalla listalla.
 
Läpihän se meni. Tuntu jotenkin todella vaikeelta tuo loppubossi. En tiedä mutta meni hetki ennen kun onnistu. Nyt vois sitten alotella vähän jossain välissä pvp hahmoa vähän alemmalla levelillä. Katsoo missä vaiheessa jaksaa. Oli kyllä erittäin hyvä peli ja menee parhaimpiin peleihin omalla listalla.
Sama juttu, läpi meni. Ainakin yksi demigod on kyllä vielä tapettavana. Kirjoittelen sitten paremmin fiiliksiä, mutta olihan tämä ihan fantastinen peli. Loppua kohti ehkä alkoi hieman negatiivisia piirteitä nousemaan esiin, mutta niistä lisää myöhemmin.

Viimeinen pomo tuotti myös täällä harmaita hiuksia ja menee Malenian kanssa samaan huonosti suunniteltujen pomojen kategoriaan.

Kokeilin tänään hieman PvPtä ja oli kyllä todella hauskaa. Parhaiten invade onnistuu, kun menee vaikeiden pomojen graceille. Aseena käytin Malenian miekkaa ja se on kyllä naurettavan OP myös PvPssä :D. Repesin useasti nauruun, kun vastustaja pahaa aavistamatta tuli lähelle ja sai tuta Malenian miekkamyrskyn. Se on yhtä varma one shot kuin itse Maleniaa vastaan ja et voi tehdä mitään jos se eka isku osuu. Pari kertaa tapoin jopa kaksi pelaajaa tuolla samalla iskulla. Miltäköhän niistä pelaajista tuntui, jotka tapoin Malenian huoneen ulkopuolelle. Ensin kuolet pomolle siihen iskuun ja sitten invaderille ulkopuolella :D.
 
Sama juttu, läpi meni. Ainakin yksi demigod on kyllä vielä tapettavana. Kirjoittelen sitten paremmin fiiliksiä, mutta olihan tämä ihan fantastinen peli. Loppua kohti ehkä alkoi hieman negatiivisia piirteitä nousemaan esiin, mutta niistä lisää myöhemmin.

Viimeinen pomo tuotti myös täällä harmaita hiuksia ja menee Malenian kanssa samaan huonosti suunniteltujen pomojen kategoriaan.

Kokeilin tänään hieman PvPtä ja oli kyllä todella hauskaa. Parhaiten invade onnistuu, kun menee vaikeiden pomojen graceille. Aseena käytin Malenian miekkaa ja se on kyllä naurettavan OP myös PvPssä :D. Repesin useasti nauruun, kun vastustaja pahaa aavistamatta tuli lähelle ja sai tuta Malenian miekkamyrskyn. Se on yhtä varma one shot kuin itse Maleniaa vastaan ja et voi tehdä mitään jos se eka isku osuu. Pari kertaa tapoin jopa kaksi pelaajaa tuolla samalla iskulla. Miltäköhän niistä pelaajista tuntui, jotka tapoin Malenian huoneen ulkopuolelle. Ensin kuolet pomolle siihen iskuun ja sitten invaderille ulkopuolella :D.
Siis ei ainakaan itselle ole tullut bosseista mitään negatiivista. Tai siis ärsytyksen lisäksi. Olihan näitä esim Dark Souls 3 DLC tavarassa jotka olivat jo periaatteessa epäreiluja. PvP en vielä ole hirveästi harrastanu. Jonkun ehkä 20 kertaa. Tuntuu että sieltä löytyy aika monia settejä millä pelataan, pelottavia sellasia

Mutta siis, pelasin Mimic+10 old way. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Eräs bossi tuotti vaikeuksia ja yrityksiä ainakin toistakymmentä, vaikka olen level 207 äijä pieksi mut ku kärpäsen. Täs joutuu oikeesti sit miettii miten sitä kannattaa piestä, meni lopulta kuitenkin, aika pitkä taistelu oli ku pelasin varman päälle.

 
Viimeksi muokattu:
Eräs bossi tuotti vaikeuksia ja yrityksiä ainakin toistakymmentä, vaikka olen level 207 äijä pieksi mut ku kärpäsen. Täs joutuu oikeesti sit miettii miten sitä kannattaa piestä, meni lopulta kuitenkin, aika pitkä taistelu oli ku pelasin varman päälle.


Itse onnistuin sen tekemään juuri ennen 1.03 patchia ja hoarfrostin nerffausta. Ensimmäinen isku Claymore +25:llä ja sitten vaan hoarforst stomppia, vei aika isohkon siivun bossilta kerralla kun osui kunnolla frostbite ja sitten väistelyä ja tankkausta. Vaati kyllä aika viittä vailla monta yritystä, mutta lopulta sinnikkyys palkittiin. Btw, taitaa olla 'she'.

Ja äsken ennen saunaa meni toinen hankala mitä olin iteroinut jo aika monta kertaa. Haligtreen loppubossi, meni sitten suht kivuttomasti kahden avustajan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Eräs bossi tuotti vaikeuksia ja yrityksiä ainakin toistakymmentä, vaikka olen level 207 äijä pieksi mut ku kärpäsen. Täs joutuu oikeesti sit miettii miten sitä kannattaa piestä, meni lopulta kuitenkin, aika pitkä taistelu oli ku pelasin varman päälle.


Joo, tämä. Meni Bloody Slashin kanssa kun stägeröi tyypin. Olin jo mennyt eteenpäin peliä ja saanut Seppuko Ash of Warin mutta täysin ihan se ja sama tämän kanssa. Varmaan 20 kertaa yritin.
 
Ei sitä kyl lähelle uskaltanut päästä, alkuun yritin vaik kui mut se vaa viiltelee hetkes kuoliaaks, kilven hajottaa hetkes ja sen megahypyt one shottas, oli sit pakko pelata ns "pussy" tyylil. Ainakin nyt näil aseil.

Tuli avattua tänää lisää mappia ja olis taas kun astunut uuteen peliin, edelleen kohta 160+h kellos ja ei voi ku ihmetellä miten tää peli ei vaan ala kyllästyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Ei sitä kyl lähelle uskaltanut päästä, alkuun yritin vaik kui mut se vaa viiltelee hetkes kuoliaaks, kilven hajottaa hetkes ja sen megahypyt one shottas, oli sit pakko pelata ns "pussy" tyylil. Ainakin nyt näil aseil.

Tuli avattua tänää lisää mappia ja olis taas kun astunut uuteen peliin, edelleen kohta 160+h kellos ja ei voi ku ihmetellä miten tää peli ei vaan ala kyllästyttää.
Lv207 hahmoks tekee jotenkin oudon vähän damagea. Mihin sä oot sun pisteet laittanu?
 
Ei sitä kyl lähelle uskaltanut päästä, alkuun yritin vaik kui mut se vaa viiltelee hetkes kuoliaaks, kilven hajottaa hetkes ja sen megahypyt one shottas, oli sit pakko pelata ns "pussy" tyylil. Ainakin nyt näil aseil.

Tuli avattua tänää lisää mappia ja olis taas kun astunut uuteen peliin, edelleen kohta 160+h kellos ja ei voi ku ihmetellä miten tää peli ei vaan ala kyllästyttää.
Itelle auttoi kun lähdin aggressiivisesti itse hyökkäämään. Pakittelulla vaan sai bossi iskuja ilmaiseksi. Tää pomo oli suht helppo staggeroida iskuilla, niin siksi hyökkäys-taktiikka tuntui paremmalta kuin varovaisuus. Ja toki väistelyä sai tehä. Mutta paha bossi kyllä ja tuskailin iteki tässä.
 
Älkää pelotelko noilla bosseilla xD Itellä tällä hetkellä vaikeuksia minibossinkin kanssa, sellanen tumma lentävä ritari.

Kannattaako Estocille laittaa mitään Ashes of waria? Kun käsitin, että jos siinä on niin ei voi käyttää tota scholars armamenttia. Mietinkin, että kumpi on parempi vaihtoehto.
 
Tuli juostua ng+ läpi niin suoraa reittiä kuin osasin, jotta sai puuttuvat trophiet. Täytyy kyllä sanoa, että mimic + rotten breath on niin easy mode kuin olla ja voi. Taisi kaikki isot pomot mennä ekalla yrityksellä. Vika pomokin siinä lopussa staggeroitui jotenkin paikoilleen eikä päässyt liikkumaan mihinkään alkuasennostaan.

Sen jälkeen koitin varmaan parisenkymmentä kertaa auttaa muita pelaajia kahdessa vikassa pomossa ja vain kerran saatiin toinen näistä hoidettua. Sanoisin, että mimic on keskimäärin huomattavasti parempi kuin oikea pelaaja. Se ei koskaan kuole kertalaakista. Kuolin itsekin hyvin monta kertaa coopissa.
 
Lv207 hahmoks tekee jotenkin oudon vähän damagea. Mihin sä oot sun pisteet laittanu?

No vähän ripotellut kaikkialle, enimmäkseen str joka taitaa olla 55 (60 ku on se statseja nostava vempain), dex 40, int 40, vigor 40 (nää statsit noin suurinpiirtein, voi olla enemmänkin), kyl itekki hieman ihmettelin et aika vähän teki dama ja ite kuolin hetkes. Ice scythe +16. Mut tää kyseinen pomo oli ihme poikkeus, toki en oo muita viel pahemmin piessyt mut pari pienempää pomoo meni muutamal huitaisuil ja eräs isompikin ilman ongelmia. Tää syystä tai toisesta oli kova mimmi, myös se että en päässy (uskaltanut) "sarjatulittaa" pari lyöntiä kerrallaa ja sit karkuun juoksemista. Mut kuten sanoin niin levelöinnil täs tuskin ikinä tulee tietyis taisteluis mitenkään ylivoimaseks.

Tai sit ripotellut pisteet ihan väärin :p onneks on nollaus mahdollisuus jos nyt syystä tai toisesta mokaillut jotenkin.

Mut tän kyseisen pomon jälkeen menin sit johonki toisee tollasee kaivoon ja pelkäsin taas ottavani turpaan, siinä hyvä ku pomo ehti spawnata ku oli jo muutamal lyönnil kuollut, ei päässyt ees alottaa sen hommia ku taistelu oli jo ohi.

Meniks sit muilla jotka tän kans on tapellut, jotenkin helposti ja tekikö enemmän damaa vai oliko paremmat aseet? Tää pomo tosiaan tuli mulle vähän shokkina muihin bosseihin verrattuna. Jos nyt ei lasketa ihan sitä alkupomoa ku sitä pieksi puukepillä.
 
Viimeksi muokattu:
Mä en ole tota kyseistä viel löytänyt mut ihmettelin vaa ku mun velhol toi taika mitä heität yleensä iskee ku rekka. Ehkä tolla on vaa kovat resistit.
 
Ekaa kertaa kokeilin tuolla "melko lopussa" bossiin hakee apua multipleijerinä ja piestii se mut se bossi on edellee siellä, siis pitääkö nää yksin tappaa jokatapaukses vai miten tää nyt menee.
 
Ekaa kertaa kokeilin tuolla "melko lopussa" bossiin hakee apua multipleijerinä ja piestii se mut se bossi on edellee siellä, siis pitääkö nää yksin tappaa jokatapaukses vai miten tää nyt menee.

Ainakin itsellä on tähän mennessä pomot kaatuneet omassa pelissä niin, että itse on isäntänä pelissä. Jos menee muiden pelejä sormeilemaan, niin sitä ei lasketa.
 
Ainakin itsellä on tähän mennessä pomot kaatuneet omassa pelissä niin, että itse on isäntänä pelissä. Jos menee muiden pelejä sormeilemaan, niin sitä ei lasketa.
Onko se toi tarnished furled finger? Mielestäni mun peliin tulivat, mentii portista ja boss alko, päihityksen jälkeen olin yksin ulkopuolella ja boss edelleen siellä.
 
Onko se toi tarnished furled finger? Mielestäni mun peliin tulivat, mentii portista ja boss alko, päihityksen jälkeen olin yksin ulkopuolella ja boss edelleen siellä.
Pistitkö merkin maahan vai otitko merkin kautta apurin. Kuulostais siltä että sä laitoit merkin koska palaat sinne mistä sut kutsutaan.

Jos ois ollu sun peli niin oisit jääny bossihuoneeseen
 
Ylös Bottom