Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elden Ring

Pistitkö merkin maahan vai otitko merkin kautta apurin. Kuulostais siltä että sä laitoit merkin koska palaat sinne mistä sut kutsutaan.

Jos ois ollu sun peli niin oisit jääny bossihuoneeseen
Siis toi laittaa sen maahan joo, ja sit pari tyyppiä joini.
 
Sillo sä laitat merkin muille ja ne kutsuu sut niiden peliin, eli joku muu on hosti ja suoritus menee niille :)
 
Käyttämällä Furlcalling Finger Remedyä saa niitä muiden pelaajien summon merkkejä näkyviin joista niitä voi sitten koittaa kutsua omaan peliin avuksi. Joillakin paikoilla tuo voi sitten kestää ja saa monta kertaa 'Unable to summon cooperator' kun joku ehti ensin.

Tuli sitten eilen ensimmäinen invaasiokin koettua kun otin loppupuolella yhden fieldbossin avuksi pari apuria, niin eikö siinä sen matsin aikana sitten joku invaasio tullut. Saatiin onneksi se vihu pois ennenkuin kuolin kun oli vähän muuta tekemistä kuin invaderin huomioimista. Onneksi nuo onkin sitten tosiaan vain coop-peleihin tulossa, yksinpelissä ei invaasioita näy.
 
Semmoinen vinkki vielä invaasion ja pomotaistelun varalta, että kannattaa juosta suoraan pomolle keltaisen usvan läpi, sillä Invaasio-Ismot eivät pääse mukaan. Kentällä olevat pomot sitten eri asia.
 
Sain ja aktivoin ton Godricks great runen ja siinä sanotaan, että "raises all attribute points" mutta kaikki pysyy ennallaan eikä mikään muutu? Mitä mä en ymmärrä?
 
En tiie onko löysää pomoo nyt ollut mut oikeesti noi spirit ashit ainakin ne tietyt on niin OP et itte voit tyylii mennä kaffelle ja se spirit hoitaa koko pomon ittekseen, huvin vuoks voi siinä loitsuja ampua että on "osallistunut" :p Noh eiköhän sielt tuu taas joku paha poika joka pistää luun kurkkuun. Eipä oo ollut toistaseks tarvetta kutsua muita apuun, eikä niitä kyl oo tullutkaan vaikka yrittänyt, vaikuttaako siihenkin leveli?
 
En tiie onko löysää pomoo nyt ollut mut oikeesti noi spirit ashit ainakin ne tietyt on niin OP et itte voit tyylii mennä kaffelle ja se spirit hoitaa koko pomon ittekseen, huvin vuoks voi siinä loitsuja ampua että on "osallistunut" :p Noh eiköhän sielt tuu taas joku paha poika joka pistää luun kurkkuun. Eipä oo ollut toistaseks tarvetta kutsua muita apuun, eikä niitä kyl oo tullutkaan vaikka yrittänyt, vaikuttaako siihenkin leveli?

Itselläkin alkaa olla aika korkea kokemustaso ja aika pitkään saa odotella apuja tietyissä paikoissa. Junnuna apuja sai / sai liittyä peliin minuutissa. Eli kyllä se jotenkin tasojen mukaan noita parittaa. Vähän tietty helpottaa tuo ominaisuus että hakee peliseuraa laajemmalla alueella, mutta siitä ei ole itselle sitten apua. Toisaalta olen kyllä pitänyt tässä toisten auttamisesta, kun itsekin saanut paljon apuja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Toisten auttaminen oli alkuun mulla kans se mikä tuntui hyvältä mies, ensin pieksin itte ja sit viel menin auttaa. Nyt on ollut hiljasta sen saralla. Noh, eiköhän täs pikkuhiljaa ala ole 200 levusii, luulis ainakin. :rolleyes:
 
Toisten auttaminen oli alkuun mulla kans se mikä tuntui hyvältä mies, ensin pieksin itte ja sit viel menin auttaa. Nyt on ollut hiljasta sen saralla. Noh, eiköhän täs pikkuhiljaa ala ole 200 levusii, luulis ainakin. :rolleyes:
Voi hyvinkin olla ettei paljoa tuolle levulle porukkaa eksy, vaatii melkoista grindiä kuitenkin. Veikkaisin että keskiarvo pelin läpipäässeiden tasossa pyörii siellä 120-140 tuntumassa. Itekki lv99 ja kohtuu lopussa, varmaa joku 15 ehkä viel tulee.
 
Jospa jollain päivityksellä tulisi vaikka skaalautuvuutta noihin tasoihin, niin saisi peliseuraa helpommin.
 
Olen ollut välittämättä netin tier rankingeista, ja olen päivitellyt aseita sen mukaan, mikä näyttää ja tuntuu hyvältä. Ihan hauskaa tälleen ja tuntuu ettei aseissa älyttömiä eroja tehossa ole. Winged greathorn ei ehkä ole tehokkain, mutta aseessa on varsin nasevat äänetkin.

Boss taistelut ovat menneet kahdella apurilla varsin vinhasti, sanoisin jopa että turhankin helposti. Tilanne olisi toki eri jos noita yrittäisi itsekseen spirittien kanssa tai ilman.

Rannin tehtävän sain suoritettua kokonaan, olen jo aika lopussa kai, päätellen juonen tapahtumista. Olen pelannut ja kolunnut paikkoja rauhassa, leveleitä taitaa olla vähän yli sata ja tunteja hieman alle sata.
 
Semmoinen vinkki vielä invaasion ja pomotaistelun varalta, että kannattaa juosta suoraan pomolle keltaisen usvan läpi, sillä Invaasio-Ismot eivät pääse mukaan. Kentällä olevat pomot sitten eri asia.
Itse asiassa on jo useampaankin bossitaisteluun tulleet invaasio-Ismot yllättäen mukaan. Liekö sitten tarkoituksellinen uutuus Elden Ringiin, vai bugi? Harvoin kyllä tapahtunut, mutta muutaman kerran kuitenkin n. 140 pelitunnin aikana.
 
Käytän paljon tota Carian Sliceria ja nyt tuli vastaan staffi joka boostaa Caria Sword magicia niin alko pomot sulaa aika nopiaa. Agheel ja Leonine Misbegotten ekalla yrityksellä läpi.

Toki en sitten tiedä olenko ylilevuinen joka paikkaan kun palloilen eri paikoissa kokoajan.
 
Tää pelin loppupää kyllä kairaa hanuriin ihan huolella. Alkaa usko loppua että pääsenkö tätä läpi ikinä :D tai tiedän kyllä hyppiväni täysin vapaaehtoisissa mestoissa, mutta ei vaan anna luonne periksi jättää jotain koluamatta.

Oon nyt buildini kanssa palloillu ja vääntänyt, enkä oikein tiedä mitä tekisi. Kokeilin bleed-buildia kahdella katanalla yhtäaikaa, mutta ei jotenkin lopulta omaan pelityyliin iskeny. Dex/Faith taas ei oikein aseiden ja noiden Faith-taikojen suhteen nostata hurraa huutoja. Melkeen ois vaa parempi keskittyä pelkkään dex ja kääntää pojot faithista vaikka vigoriin.
 
Mul on vähä sama, tietenkin grindii menny aikaa reippaasti mut mestat käydää läpi kaikki, pakko piestä jokainen pomo ketä vastaan tule ennen ku jatketaa uutee mestaan pelikellossa kohta 200h ja ollaan nyt vasta pohjoisee menossa. Nyt sen erään kovan bossin jälkee jokainen vastaan tullut on kyl tippunut ehkä liiankin helposti muutamal huitasul. En uskalla kyl ylimieliseks alkaa, välil ihan perus ritarit tuntuu pieksevän kovempaa kun joku isompi bossi.

Joskus alkaa myös ottaa päähän kun tyylii pari onnetonta koiraa raatelee kuoliaaks kun on laiska ja huolimaton. :D

Mut eiköhän täs tuu vielä jotain kovia bosseja. Toisaalta ei semmoset 100 yritysä oikee oo mun mielestä enää hauskaa, ng+ sit taas varmasti tuo sitä haastetta, heti kun joskus saan edes kerran tän läpi. Mut eipä täs kiirettä.
 
Viimeksi muokattu:
Itse asiassa on jo useampaankin bossitaisteluun tulleet invaasio-Ismot yllättäen mukaan. Liekö sitten tarkoituksellinen uutuus Elden Ringiin, vai bugi? Harvoin kyllä tapahtunut, mutta muutaman kerran kuitenkin n. 140 pelitunnin aikana.

No toivotaan että olisi bugi, kun sinne kunnon pomotappeluihin ei kyllä yhtään ylimääräistä kylkeen puukottajaa kaipaa. Ismot on perinteisesti tässä ainakin itsellä lähteneet pelistä automaattisesti kun keltaisen usvan läpi on kävellyt. Liekö sitten mahdollista liittyä erikseen siihen pomotappeluun tms.
 
No toivotaan että olisi bugi, kun sinne kunnon pomotappeluihin ei kyllä yhtään ylimääräistä kylkeen puukottajaa kaipaa. Ismot on perinteisesti tässä ainakin itsellä lähteneet pelistä automaattisesti kun keltaisen usvan läpi on kävellyt. Liekö sitten mahdollista liittyä erikseen siihen pomotappeluun tms.
Esimerkiksi kuningatar Rennalaa vastaan taistellessa on pari kertaa varsin oudosti toiseen vaiheeseen tullut siis Ismo mukaan. Ja sitten myös pari kertaa muulloinkin olen muissakin kunnon bossiovien jälkeen alkavissa bossitaisteluissa nähnyt yllättäen Ismoja mukana. Kyllä tuossa kieltämättä buginomaisuus on kuitenkin haiskahtanut.
 
Ylös Bottom