Tämän päivän barbaroinnit oli sitten pelkästään Nokronin pomotaistelua. Turhautumista riitti mutta myös toivon pilkahduksia kun välillä oli enää yksi jäljellä pienillä energioilla ja ainakin kerran molemmat mutta pari iskua iskua vaille kuoliaita. En tajua miten sitä hyrrää väistää varmasti: usein onnistun väistämään sen vasemmalle eteen mutta välillä sekin on väärä suunta.
Oletin muutenkin että se tekisi identtistä damagea mutta teki paljon vähemmän kuin hahmoni tai sitten käytti jotain typerää hyökkäystä. Yhdessä kohtaa huomasin että se heitteli tulipalloja. Minulla on "inttiä" sen verran että pari taikaa voi tehdä ja tuo on jäänyt sinne valikkoon lojumaan. Nyt se sitten sillä meinasi ilmeisesti nuo voittaa
Mutta mielestäni nuo eivät lopulta ole kauhean nopeita. Nimenomaan siis hyökkäyksissä. Onhan siellä syöksyjä mutta ne signaloi ne niin selvästi että ne osaa väistää, siis ainakin jos on jauhanut niitä jo kymmeniä kertoja. Damagea ne tosiaan tekevät paljon ja itse kuolen kahdesta iskusta. Jos oikein paha isku tulee niin kerrasta poikki. Aggressiivisuudessa ne taas on vähän outoja, välillä himmailevat molemmat kauempana mutta joskus taas ei pääse yhtään kauemmas ja joutuu pyörimään kahden jaloissa kun kirvestä ja veitsejä pyörii joka suunnasta. Pääosan nuo kuitenkin tuntuvat käyttäytyvän niin että vain toinen on enemmän kimpussa ja toinen taaempana. Tuntuisi myös että ikään kuin vaihtelisivat vuoroa siinä kumpi hyökkää ja kumpi on taustalla. Kunnes tosiaan tulee niitä hetkiä että toinen hyökkää ja joutuu reagoimaan kun tuleekin sivusta myös toinen heilumaan. Ja jos ei tule niin tulee myrkkyä.
Toisaalta jos voitin mad pumpking head kaksoset niin ei tämä kovin kaukana siitä taistelusta ole. Ne olivat vielä aggressiivisempia ja taistelutila oli todella pieni.
Summonit ottaa kyllä aika pahasti turpaan myrkyistä kun eivät tajua väistää niitä.
Itse asiassa turhautti jo sen verran että testasin tuota. Oli ihan säälittävä apuri. Samoin testasin monia muitakin ja se jellyfish oli ehkä hyödyllisin kun ampui kaukaa ja sai ne edes hetkeksi aggrottamaan muualle. Ja tajusin kyllä miksi minulla tuo hahmo on niin surkea: en ole päivittänyt yhtään asheja koska tuo oli ensimmäinen kerta kun niitä edes kokeilin.Itse vedin tämän niin, että kutsuin heti Mimic Tearin apuun ja aggrosin sen ensimmäisen hengiltä mahdollisimman nopeasti. Eli juuri niinkuin tuossa mietitkin. Mimic Tear on sen verran OverPowered, että aika hyvin tuolla tapaa ehti juuri kellistää sen toisen ennenkuin toinen edes kunnolla pääsi mukaan taisteluun. Jos et ole vielä löytänyt Mimic Tearin tuhkia niin sen verran vinkkaan että ne löytyy Nokronista.
Oletin muutenkin että se tekisi identtistä damagea mutta teki paljon vähemmän kuin hahmoni tai sitten käytti jotain typerää hyökkäystä. Yhdessä kohtaa huomasin että se heitteli tulipalloja. Minulla on "inttiä" sen verran että pari taikaa voi tehdä ja tuo on jäänyt sinne valikkoon lojumaan. Nyt se sitten sillä meinasi ilmeisesti nuo voittaa
Meinasin jo luovuttaa ja käytinkin sekä asheja että yhtä npc-hahmoa apuna mutta kun unohdin summonoida apurin ja pääsin yhden kerran todella lähelle voittoa niin jätin taas ne käyttämättä. Nyt on tullut jo useampi kerta että on todella lähellä että menee. Uusintoja tulee ja välillä kuolen niin että en ehdi reagoida yhtään mutta olen nyt ilmeisesti päättänyt että koska tämä selvästi on mahdollista niin aion sen mennä No, jos ei kesällä ole läpi niin saatan höllätä.Kunnioitettavaa, mikäli tuon taistelun hoitelee ihan yksinään. Ei ihan helposti onnistuisi ainakaan itseltäni. Ehkä lukuisien yrityksien jälkeen voisi toki joku tatsi löytyä -- Ovat niin pirun aggressiivisia ja nopeita sekä tekevät armottoman kovaa damaa osuessaan. En tuollaisia jaksa oikein lukuisia kertoja hinkata, joten olen päätynyt armottomasti käyttämään kaikki mahdolliset keinot noita vastaan.
Mutta mielestäni nuo eivät lopulta ole kauhean nopeita. Nimenomaan siis hyökkäyksissä. Onhan siellä syöksyjä mutta ne signaloi ne niin selvästi että ne osaa väistää, siis ainakin jos on jauhanut niitä jo kymmeniä kertoja. Damagea ne tosiaan tekevät paljon ja itse kuolen kahdesta iskusta. Jos oikein paha isku tulee niin kerrasta poikki. Aggressiivisuudessa ne taas on vähän outoja, välillä himmailevat molemmat kauempana mutta joskus taas ei pääse yhtään kauemmas ja joutuu pyörimään kahden jaloissa kun kirvestä ja veitsejä pyörii joka suunnasta. Pääosan nuo kuitenkin tuntuvat käyttäytyvän niin että vain toinen on enemmän kimpussa ja toinen taaempana. Tuntuisi myös että ikään kuin vaihtelisivat vuoroa siinä kumpi hyökkää ja kumpi on taustalla. Kunnes tosiaan tulee niitä hetkiä että toinen hyökkää ja joutuu reagoimaan kun tuleekin sivusta myös toinen heilumaan. Ja jos ei tule niin tulee myrkkyä.
Toisaalta jos voitin mad pumpking head kaksoset niin ei tämä kovin kaukana siitä taistelusta ole. Ne olivat vielä aggressiivisempia ja taistelutila oli todella pieni.
En osaa sanoa kumpi on lopulta pahempi: myrkyt vaiko se että välillä on kahden jätin iskuja ottamassa vastaan yhtä aikaa niiden molempien jaloissa vaikka kuinka yrittäisi pitää etäisyyttä. Valitsen jälkimmäisen, sillä myrkkyjä osaa jo helposti ennakoida ja väistää. Niiden väistämisessä oikeastaan riittää että perääntyy jos on lähellä sen tullessa ja muuten on jatkuvasti liikkeessä.^tuossa mun mielestä oli se poison pilvi se kaikkein isoin ongelma. Toki hankalia muutenkin noin parina, mutta kirsikkana kaiken muun päällä se penteleen poison. Jalkapallo kentän konoinen pilvi joka sai hahmon sätkyttelemään epileptisesti kohti you died ruutua kohti.
Summonit ottaa kyllä aika pahasti turpaan myrkyistä kun eivät tajua väistää niitä.
Viimeksi muokattu: