Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäs Disney on tehnyt kun ansaitsee huonoa menestystä?

Sanotaanko että pilasi minulle sen tärkeimmän asian lapsuudesta eli Star Warsin. Kaikki pelit, elokuvat, sarjat eivät enään ole kiinnostaneet sitten yhtään ja niistä on kadonnut kokonaan se Star Warsin taika.. Obi Wan oli ainoa poikkeus vuosiin mutta siihen on jääty, Disney ahneudellaan raiskasi ja pakko puski sarjoja ja elokuvia siihen tahtiin Star Warsista että tuskin pelastusta parempaan on. Nyt sitä rahan lypsämistä koitetaan animaatioiden voimin mutta ei mahda onnistua:

Milloha on Marvelin aika?

Sanotaanko että pilasi minulle sen tärkeimmän asian lapsuudesta eli Star Warsin. Kaikki pelit, elokuvat, sarjat eivät enään ole kiinnostaneet sitten yhtään ja niistä on kadonnut kokonaan se Star Warsin taika.. Obi Wan oli ainoa poikkeus vuosiin mutta siihen on jääty, Disney ahneudellaan raiskasi ja pakko puski sarjoja ja elokuvia siihen tahtiin Star Warsista että tuskin pelastusta parempaan on. Nyt sitä rahan lypsämistä koitetaan animaatioiden voimin mutta ei mahda onnistua:

Milloha on Marvelin aika?
Okei. Itse en koskaan ole ollut mikään maailman kovin SW fani mutta oli minusta tuo uusin trilogia parempi, kun ep 1-3, vaikkei ne toki mitään maailman parhaita leffoja ollut nekään. Mandalorian on ehkä parasta SW sitten alkuperäisten ja Andorkin oli laadukasta settiä.

Pelien osalta taas on tullut ainakin nuo uudet Jedit mitkä on ollut tosi viihdyttäviä pelejä.

Mutta kuten sanoin, en ole maailman suurin SW fani niin ehkä en vain ymmärrä niisen päälle:

Eniten tossa leffassa harmitti, että CGI oli todella huonoa. Eikö niillä ole osaajia tuon suhteen, kun tuntuu olevan aina ongelmana näissä DC leffoissa, mutta toisaalta on se Marvelin leffoissakin aika huonoa nykyään.

Keatonin Batman oli kyllä itselle se paras tuossa leffassa ja hitto, että olin tuota odottanutkin :)
Eikun sen kuuluukin näyttää paskalta:
Idea on tietenkin, että katsomme asioita Flashin perspektiivistä. Kaikki värit ja tekstuurit ovat vääristyneitä. Menemme sisälle siihen ’vesimaailmaan’, joka on käytännössä Barryn POV. Se on suunniteltu sellaiseksi, joten jos se näyttää sinusta kummalliselta niin se on ihan tarkoituskin näyttää sellaiselta”, Muschietti kommentoi. :D

Leffan floppaus ei ole mikään yllätys, se tuli aivan liian myöhään markkinoille. Leffa olisi pitänyt julkaista Snyder Cutin perään, kun Justice League oli hetken pinnalla. Nyt leffa on vaan kasa jo DCn palveluksesta poistuneita, sammuneita DC tähtiä.
+ Ezran omat markkinointitempaukset ovat sitä luokkaa, että kerrankin ihmiset osaavat äänestää jaloillaan. DC päätti kuitenkin olla raha-ahne ja julkaista leffan hinnalla millä hyvänsä

Toivottavasti Marvelillakin osataan reagoida Majorsin suhteen ja heivata kaveri helvettiin ajoissa jos syytteet alkaa näyttää todellisilta. Lahjakkaita näyttelijöitä on maailma pullollaan

Itse olen yrittänyt käydä leffassa katsomassa, mutta ei ole aikataulujen natsannut. Odotan mielenkiinnolla Micheal "niskat ei käänny" Keatonin roolia, vaikka kuulemma pieni rooli onkin (tosin trailerissa joka kohtauksessa mukana)

Okei. Itse en koskaan ole ollut mikään maailman kovin SW fani mutta oli minusta tuo uusin trilogia parempi, kun ep 1-3, vaikkei ne toki mitään maailman parhaita leffoja ollut nekään. Mandalorian on ehkä parasta SW sitten alkuperäisten ja Andorkin oli laadukasta settiä.

Pelien osalta taas on tullut ainakin nuo uudet Jedit mitkä on ollut tosi viihdyttäviä pelejä.

Mutta kuten sanoin, en ole maailman suurin SW fani niin ehkä en vain ymmärrä niisen päälle:

Joo ja tämähän on vain miten minä ajattelen asiat niin Siittä ei kannata välittää sen kummemmin. Minun silmissä vain raha ahneus tuhosi Star Warsin täysin.

Joo ja tämähän on vain miten minä ajattelen asiat niin Siittä ei kannata välittää sen kummemmin. Minun silmissä vain raha ahneus tuhosi Star Warsin täysin.
Kyllähän se Star Warsin tuhoaminen lähti jo Lucasin käsistä. Ja nimen omaan rahan ahneus siinäkin oli syynä. Lucas halusi myydä lapsille leluja joten saatiin sitten Ewokit jne.:rolleyes:
Star Wars oli kuitenkin oman aikansa juttu enkä usko että kukaan saisi siihen puhallettua enää samanlaista imua. Jäljellä on vain nostalgia ja sillähän nuo uudet tuotokset yrittää ratsastaa. Muutakaan kun ei ole.
Tuskinpa se alkuperäinen trilogiakaan kolahtaisi jos näkisin ne nyt ensimmäistä kertaa. Höpsöjä elokuviahan ne ovat mutta niitä on edelleen helppo katsoa 12 vuotiaan silmin. :)

Kyllähän se Star Warsin tuhoaminen lähti jo Lucasin käsistä. Ja nimen omaan rahan ahneus siinäkin oli syynä. Lucas halusi myydä lapsille leluja joten saatiin sitten Ewokit jne.:rolleyes:
Star Wars oli kuitenkin oman aikansa juttu enkä usko että kukaan saisi siihen puhallettua enää samanlaista imua. Jäljellä on vain nostalgia ja sillähän nuo uudet tuotokset yrittää ratsastaa. Muutakaan kun ei ole.
Tuskinpa se alkuperäinen trilogiakaan kolahtaisi jos näkisin ne nyt ensimmäistä kertaa. Höpsöjä elokuviahan ne ovat mutta niitä on edelleen helppo katsoa 12 vuotiaan silmin. :)

Nostalgian voimaahan se Disney luotti myös ostaessaan Star Warsin nostalgian voimalla voidaan saadaan rahaa ja tehdä IP:lle mitä halutaan koska kyllä ihmiset maksaa nimen takia. Kyllähän sitä voi telkkarissa jos pyörii Star Wars niin semmosta vilkailla mutta en mää enään sitä Blu-raylta laittaisi pyöriin tai jo katkolla olevaa Disney plussaa laittaisi niiden takia tilaukseen.

Tuli katottua Back to the future. Viimeksi nähnyt varmaan sen 30v sitten ja olihan se ihan samperin hyvä edelleen, läpät toimi ja Christopher Loyd nyt vaan on niin koominen hahmo :) Todellinen hyväntuulen elokuva :) Netflixistä löytyy etsivälle ainakin

Nostalgian voimaahan se Disney luotti myös ostaessaan Star Warsin nostalgian voimalla voidaan saadaan rahaa ja tehdä IP:lle mitä halutaan koska kyllä ihmiset maksaa nimen takia. Kyllähän sitä voi telkkarissa jos pyörii Star Wars niin semmosta vilkailla mutta en mää enään sitä Blu-raylta laittaisi pyöriin tai jo katkolla olevaa Disney plussaa laittaisi niiden takia tilaukseen.
Juuh. Mulle riittää ihan hyvin ne kolme ensimmäistä elokuvaa. Ei ole mitkään muut sarjat/elokuvat/kirjat/sarjakuvat tuoneet mitään lisäarvoa francineen.

Juuh. Mulle riittää ihan hyvin ne kolme ensimmäistä elokuvaa. Ei ole mitkään muut sarjat/elokuvat/kirjat/sarjakuvat tuoneet mitään lisäarvoa francineen.
Samaa mieltä tästä SW topikista. Jotenkin nyt jälkeenpäin miettien niin olisi ehkä ollut hyvä veto kehittää joku täysin irrallinen tarina kaikkineen krääsöineen mutta silti perutuen samaan universumiin. Tms. En mä tiedä mutta jotenkin noi kolme ekaa on vaan 'pyhiä' itselle ja en lainkaan ole pitänyt näistä ns. 1-3 elokuvista mitkä oli tarkoitus laajentaa tuota tarinaa. Keinotekoisen oloista.

Eikös sieltä pukannut vielä jotain muitakin elokuvia liittyen suoraan SW sagaan? Kysymysmuodossa siitä syystä että mielenkiinto tipahti ja lopahti ja ole enää näitä katsonut. Disneyllä on parempaakin tarjoamaa. Niinkun vaikka luontodokumentit.

Samaa mieltä tästä SW topikista. Jotenkin nyt jälkeenpäin miettien niin olisi ehkä ollut hyvä veto kehittää joku täysin irrallinen tarina kaikkineen krääsöineen mutta silti perutuen samaan universumiin. Tms. En mä tiedä mutta jotenkin noi kolme ekaa on vaan 'pyhiä' itselle ja en lainkaan ole pitänyt näistä ns. 1-3 elokuvista mitkä oli tarkoitus laajentaa tuota tarinaa. Keinotekoisen oloista.
Juuri näin! Mä en tajua miksi näissä uudelleenlämmittelyissä pitää aina väkisin kytkeä se tarina niihin vanhoihin ja tehdä joka hiton elukuvasarjasta jotain hiton saagoja. Star Warsit ovat parhaimmillaan poikamaisia seikkailuja joissa lennetään ympäri avaruutta ja ammutaan laserpyssyillä. Ei sen ole niin väliä kuinka johonmukaisesti elokuva kytkeytyy edelliseen.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

En tiedä lautapelistä tai mistään muustakaan pelistä yhtään mitään, mutta nautin tästä elokuvasta. Hauskaa dialogiaa ja näyttävää toimintaa. Vaikka ei kaikki jutut iskeneet ja tuli välillä Marvelit mieleen, niin silti elokuva piti otteessaan. Mielenkiinnolla odotan mahdollista jatkoa. 4/5

Jos halusitte The Rockin näyttelevän Kratosta, niin joudutte todennäköisesti pettymään.

Tämä on hyvä uutinen. Vaikka DJ on fyysisiltä puitteiltaan kuin ilmetty Kratos niin sitten taas hahmona Kratos on aika tummanpuhuva ja ilmeetön, kun taas Rockilla on todella vahvoja maneereita, kuten kulmien rypistelyt jne.

Ylös Bottom