kopolanpoika
Well-Known Member
Eikun sen kuuluukin näyttää paskalta:Eniten tossa leffassa harmitti, että CGI oli todella huonoa. Eikö niillä ole osaajia tuon suhteen, kun tuntuu olevan aina ongelmana näissä DC leffoissa, mutta toisaalta on se Marvelin leffoissakin aika huonoa nykyään.
Keatonin Batman oli kyllä itselle se paras tuossa leffassa ja hitto, että olin tuota odottanutkin![]()
Idea on tietenkin, että katsomme asioita Flashin perspektiivistä. Kaikki värit ja tekstuurit ovat vääristyneitä. Menemme sisälle siihen ’vesimaailmaan’, joka on käytännössä Barryn POV. Se on suunniteltu sellaiseksi, joten jos se näyttää sinusta kummalliselta niin se on ihan tarkoituskin näyttää sellaiselta”, Muschietti kommentoi.
Ohjaajalta erikoinen väite: The Flash -elokuvan erikoistehosteiden oli tarkoituskin näyttää hirveiltä - Muropaketti.com
Andy Muschiettin ohjaama ja Ezra Millerin tähdittämä The Flash sai ensi-iltansa tällä viikolla.
Leffan floppaus ei ole mikään yllätys, se tuli aivan liian myöhään markkinoille. Leffa olisi pitänyt julkaista Snyder Cutin perään, kun Justice League oli hetken pinnalla. Nyt leffa on vaan kasa jo DCn palveluksesta poistuneita, sammuneita DC tähtiä.
+ Ezran omat markkinointitempaukset ovat sitä luokkaa, että kerrankin ihmiset osaavat äänestää jaloillaan. DC päätti kuitenkin olla raha-ahne ja julkaista leffan hinnalla millä hyvänsä
Toivottavasti Marvelillakin osataan reagoida Majorsin suhteen ja heivata kaveri helvettiin ajoissa jos syytteet alkaa näyttää todellisilta. Lahjakkaita näyttelijöitä on maailma pullollaan
Itse olen yrittänyt käydä leffassa katsomassa, mutta ei ole aikataulujen natsannut. Odotan mielenkiinnolla Micheal "niskat ei käänny" Keatonin roolia, vaikka kuulemma pieni rooli onkin (tosin trailerissa joka kohtauksessa mukana)