Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

Aquamanin traileri alla. On ehkä semisti kliseinen, mutta tuo vedenalainen meno ei näytä hassummalta. Ja Ronon Dexille eikun siis Jason Momoalle toivoisi menestystä.



Shazam puolestaan vaikuttaa useammalla tapaa toimivalta setiltä.

 
Comic Conin paras on Godzilla: King of the Monsters:



Musiikin elokuvaan säveltää mm. God of Warin ja Battlestar Galactican säveltäjä Bear McCreary!
 
Venom on aina ollut meikäläisen suosikkipahis, mitä tulee Marveliin ja Hämikseen, joten tuohan täytyy ehdottomasti mennä aikanaan katsomaan!
 
Nuo Venomin trailerit ovat yhtä aikaa mielenkiintoisia sekä ei-mielenkiintoisia, mutta eiköhän tuo tule myös nähtyä, elokuvateatterien suurkuluttaja kun olen.

Tänään tuli nähtyä Ant-Man and the Wasp. Peukun arvoinen filmi, mutta etenkin kohtaus lopputekstien aikana halusi alkaa taputtamaan käsiä yhteen. Iski omaan makuhermoon sen verta hyvin.
 
Tuli eilen käytyä katsomassa Mission: Impossible - Fallout heti ensimmäisten mahdollisten näytösten rykelmässä. Olihan elokuva!

Omaan makuun toimi todella hyvin ja kyllä tuota voi helposti kutsua sarjan parhaaksi osaksi. Jonkun arvion luin jälkikäteen, että olisi liian pitkä ja osa dialogista olisi pöhköä, mutta ensimmäinen ei haitannut ollenkaan ja toista en huomannut. Pahaa tekee miettiä, mitä kaikkea Cruise on taas tehnyt itse noissa kuvauksissa, mutta lopputulos oli kyllä hienoa katseltavaa.

Kyllä se kesän elokuva taisi olla siinä.
 
Tuli eilen käytyä katsomassa Mission: Impossible - Fallout heti ensimmäisten mahdollisten näytösten rykelmässä. Olihan elokuva!

Omaan makuun toimi todella hyvin ja kyllä tuota voi helposti kutsua sarjan parhaaksi osaksi. Jonkun arvion luin jälkikäteen, että olisi liian pitkä ja osa dialogista olisi pöhköä, mutta ensimmäinen ei haitannut ollenkaan ja toista en huomannut. Pahaa tekee miettiä, mitä kaikkea Cruise on taas tehnyt itse noissa kuvauksissa, mutta lopputulos oli kyllä hienoa katseltavaa.

Kyllä se kesän elokuva taisi olla siinä.

Hieno kuulla että on onnistunut. Itsekin odotan kovasti, pari edellistä on ollut todella hyviä toimintaleffoja. Ongelma vain on se, ettei Finnkino näytä ensi viikollakaan kuin 3D-näytöksinä joihin liput maksavat melkein 20 euroa...
 
Kävin eilen katsomassa Predatorin. Ei säväyttänyt ihan niin kovaa kuin olisin halunnut. Kaikki oli jotenkin niin paperinohutta. Hahmot, juoni ja muukin sisältö. Mihinkään ei oikein syvennytty. Mentiin vaan kaasu pohjassa läpi elokuvan. Muutama pieni oneliner ja kohtaus tekivät kunniaa alkuperäiselle ja näistä plussaa, mutta muuten oli niin kovin geneerinen toimintaelokuva.

Tämä olisi voinut olla huikean uuden Predator-saagan alku, mutta ei vaan toiminut tarpeeksi hyvin. Melkein toivon huonoja myyntilukuja, ettei tälle tehtäisi jatko-osaa. Odotetaan vaikka taas 5-10 vuotta ja joku toinen voi sitten kokeilla kannuksiaan Predatorin uudelleen henkiinherättämisessä.
 
Venom. Katsoin youtubesta pikaisella kelauksella numeerisia arvioita ilman spolereita.. jäi IGN arvostelusta aika huono kuva elokuvasta.. mutta voi jestas sehän oli varsin mainio elokuva!! Hurttia huumoria, "origin story", kevyttä ihmissuhde kerrontaa, selkeä juoni, ei yritetty liikaa kikkailla, hyvää munakasta toimintaa, kiinnostava "superhahmo",.. nam!
Pitkään on ärsyttänyt nämä avengersit sun muut jotka yrittää määrällä korvata laatua ja yritetään vääntää tikusta asiaa siinä onnistumatta. Venom on vanhaa kunnon toimintaa sopivalla elokuvan pituuteen soveltuvalla juonella.

IGN arvostelusta... puuh, menis arvostelemaan taide elokuvia tms..
 
Elokuvateattereissa nyt pyörivä Searching oli hyvä elokuva, etenkin kun ei tiennyt juonesta mitään etukäteen. Genre on trilleri.
 
Etusivun uutisesta bongasin Detective Pikachu -elokuvan trailerin.

En tiiä teistä, mutta itse pidän tästä. Paljon. Ainoastaan Reynoldsin ääni vähän häiritsee liian tuttuna, mutta muuten olen erikoisen tyytyväinen näkemääni ja kuulemaani.

 
En oikein meinaa uskoa tätä, mutta kyllä se näemmä näin on. Pitkään limbossa ollut Artemis Fowl -filmi saadaan jopa katsojien nähtäville.

 
En oikein meinaa uskoa tätä, mutta kyllä se näemmä näin on. Pitkään limbossa ollut Artemis Fowl -filmi saadaan jopa katsojien nähtäville.

Onhan tuota odoteltukin :D Itse tykkäsin Artemis Fowl -kirjoista nuorena enemmän kuin Harry Pottereista. Toivottavasti leffa vastaa edes jotenkin nostalgisiin odotuksiin.
 
Enpä tiennyt että tällainenkin on tulossa. :eek:Click Vihdoin saadaan jatkoa/päätös Deadwoodille.

khmzic1se9521.jpg

53wkzcfp99521.png
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom