Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aquaman. Ehkä paras leffa moneen vuoteen mitä olen nähnyt ja joka saa heterosmiehen lähes sanomaan notta panisin.
Aquaman. Olin kyllä positiivisen yllättynyt siitä, kuinka viihdyttävä pläjäys tuo oli. Paljon asioita oikein muutamien kornien asioiden ryydittämänä. Itse diggaan Jason Momoasta (eli Stargate Atlantiksen Ronon Dexistä), joten toivon filmille menestystä ja jatko-osaa, vaikka hurjan monet sarjakuvista tutut elementit tuli jo tähän "ensimmäiseen osaan" pistettyä.
Jännä, että DC kämmäsi Justice Leaguet ja Teräsmiehet (sekä Batmanin näemmä, kun eivät Batfleckin kanssa mitään hyvää saaneet aikaan), mutta Aquaman-filmistä tuli mainio.
Kyllä. Vicessä näkyy vahvasti, että mukana on samoja tekijöitä kuin Big Shortissa. Tykkäsin myös siitä, joten jos tekijöiden ote miellyttää, niin tuskin Vicekään pettää. Samoja näyttelijöitäkin on ainakin Christian Balen ja Steve Carellin johdosta mukana.^ Oli pakko tsekata tuon traileri ja siitä tuli big short tyyliset fiilikset eikä ihme sillä parin sekunnin päästä naamalle lävähti "the co-writer and director of big short".
Big short oli siitä hieno leffa, että sen aihe on oikeastaan yksi tylsimpiä (talouden romahtaminen) jos mietitään aihetta leffalle jonka tarkoitus olisi myös viihdyttää ja silti se onnistui erittäin hyvin ja sen katsomisen jälkeen oli pakko alkaa googlettamaan, että oliko asiat oikeasti niin pahasti perseellään mitä leffa antoi ymmärtää.
Vice näyttää ainakin trailerin perusteella tekevän saman.
Btw, tuli huomattua että katsottavien leffojen pinossa muutaman vuoden majaillut Nymfomaniac on myös saman herran ohjaama. Ehkä tästä innostuneena saisin viimein sen katsottua. 4h on kyllä jäätävä kesto leffalle.