Nosferatu
Well-Known Member
Alienin viimeinen traileri. Ilmeisesti paljastetaan ihan liikaa joten ei välttis kannata katsoa. Itse en aio katsoa koska ensimmäinen traileri jo vakuuti enkä kaipaa enempää spoilereita.
Näyttää ihan hemmetin hyvältä
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Alienin viimeinen traileri. Ilmeisesti paljastetaan ihan liikaa joten ei välttis kannata katsoa. Itse en aio katsoa koska ensimmäinen traileri jo vakuuti enkä kaipaa enempää spoilereita.
En uskalla katsoa vaikka mieli tekisi @HideoMiyamoto suosituksesta johtuen!Näyttää ihan hemmetin hyvältä![]()
Täällä kanssa aikalailla samoilla linjoilla mutta oma järjestys on 1, 2 ja 4. Kolmosen voi unohtaa(nelosessa jopa kuittailtiin tälle).Beverly Hills kyttä nelikko katsastettu ja ainut minkä näistä olin koskaan nähnyt oli kolmos osa ja nyt kaikki nähnyt niin se kolmas osa on uskomattoman tylsä, hajuton, mauton ja siitä puuttuu yksi asia, Axel Foley. Se oli ainut näistä elokuvista jota katsellessa vaan pyöritteli silmiään ja mietti et koskahan tässä tapahtuu jotain hauskaa ja kekseliästä, sitä ei koskaan tapahdu.
1,2 ja 4 ovat kaikki hyviä toimintapätkiä missä on paljon huumoria ja överiksi vedettyä toimintaa mille saa nauraa maha kippurassa. Jos tämä kolmikko pitäisi laittaa johonkin järjestykseen niin sanoisin 2,4 ja 1, mutta ne on aikalailla samalla viivalla kaikki ja ehdottomasti suosittelen katsomaan ne. Siinä ei menetä mitään jos skippaa 3, säästää itsensä tylsistymiseltä.
Näyttelijöistä paljon vanhoja partoja on saatu mukaan uuteen elokuvaan ja uudetkin näyttelijät toimii loistavasti, mahtava soundtrack, paljon huumoria ja toimintaa. Hauskaa on muuten että näitä kutsutaan Beverly Hills kyttä elokuviksi kun Axel ei ole päivääkään työskennellyt Beverly Hillsissä.![]()
Minulla on aukko sivistyksessä, kun en ole noita vanhempia ikinä katsonut, mutta uudemmat olen.Sitten tuli katsottua kaikki alkuperäiset Planet of the Apes elokuvat. Äärimmäisen kiehtovia elokuvia siitä mitä jos apinat ovatkin planeetan hallitsijoita ihmisten sijaan. Pystyvätkö ihmiset ja apinat elämään rinnakkain. Katsastin kaikki 5 elokuvaa aika maratoonina parin päivän sisään, ensimmäistä elokuvaa lukuunottatta ne on lyhkäsiä pätkiä joten nopea katsoa.
Ensimmäinen osa näistä on kaikkein paras ja sen jälkeen taso vaihtelee elokuvasta toiseen. Oma järjestys näille on 1 on klassikko johon oli selkeästi panostettu paljon. 3 ja 4 hyviä pätkiä, 2 ja 5 paljon heikompia mutta silti osa isompaa tarinaa niin tuli katsottua kokonaan.
Seuraavaksi sitten se Mark Walhbergin elokuva joka yritti rebootata sarjaa ja sen jälkeen sarjan uusi rebootti 2011 ja ilmeisesti olleet laadukkaita pätkiä kaikki siitä eteenpäin. Joten vielä on apinointia paljon edessä.
Minulla on aukko sivistyksessä, kun en ole noita vanhempia ikinä katsonut, mutta uudemmat olen.
Mark Wahlbergin reboot on kaikesta parjauksestaan huolimatta viihdyttävä elokuva, vaikkei mikään klassikko. Sen sijaan tämä uusi saaga on erittäin hyvä. Ehdottomat suositukset näille.
tuli tosiaan katseltua tämä Chapter 1, itselleni oli yksi vuoden odotetuimpia leffoja ja eikä leffa kyllä pettänyt heittämällä yksi vuoden parhaita leffoja, ei millään malta nyt odottaa chapter 2:sta, vahvat suositukset jos on länkkärit lähellä, ja on se vaan Costner ja Western jälleen kerran aika timanttinen yhdistelmä.
En ole nähnyt vielä, mutta harmi että ollut järjetön floppi maailmalla. Costner pantannut maatilansa rahoittaakseen kaks ensimmäistä leffaa.
Josko vielä kerkeisi Yellowstoneen mukaan hakemaan kassillisen massia.