Olikohan TEL79 joka on tätä aiemmin mainostanut,
Wheel compatibility matrix:
http://www.ps2-racing.com/index.pl/00_compatibility
Wheel compatibility matrix:
http://www.ps2-racing.com/index.pl/00_compatibility
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miksi et osta Logitechin Driving Forcea? Se on mun käsittääkseni "virallinen" PS2 ratti ja tulee luultavammin toimimaan kaikissa Force Feedbackia tukevissa peleissä. Ainakin se tulee toimimaan useammassa pelissä kuin edellä mainitsemasi ratit.Oikeastaan käteen on jäänyt 3 vaihtoehtoa: Edellämainittu MOMO, alkuperäinen MOMO ja Thrustmaster FFB Ferrari Racing Wheel.
No CMR 3:een on muistaakseni varmasti tuki DF:lle, muista rateista ei sitten oo varmuutta.
Prkl, pitää vissiin ostaa Colinikin jos kerta asia on noin. DF ja V-rally 3 oli minulle ainakin pieni pettymys. V-rallya ajeli mielummin melkeen DualShockilla. WRC oli ihan ok DFella, mutta ei mikään loistava. GT3 on loistava DFllä ja GT3sen takia lähinnä ratin ostinkin.DF toimii kuin unelma, voisin sanoa että on paras pelituntuma mitä ikinä pleikkarilla on ollut. Haastaa hyvin asennettuna pöytään ja hyvällä istuimella perseen alla jopa pelihallien (ralli)(/ajo)pelit.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Prkl, pitää vissiin ostaa Colinikin jos kerta asia on noin. DF ja V-rally 3 oli minulle ainakin pieni pettymys. V-rallya ajeli mielummin melkeen DualShockilla. WRC oli ihan ok DFella, mutta ei mikään loistava. GT3 on loistava DFllä ja GT3sen takia lähinnä ratin ostinkin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tipi
Olen harkinnut Driving Forcen ostamista, kun se taitaa olla paljon kehutun ja kalliin MOMOn jälkeen toiseksi paras.
Ihmetystä nyt vain aiheuttaa, että jossakin se maksaa 88 e ja nettikaupat mainostavat 23 - 26 e. Voiko olla sama ratti kyseessä?
Tipi
Ps. Onko DF:n ja GT3:n jarruteho-ongelma korjattu?
Pps. Pystyykö DF:llä ajamaan ratti sylissä sitä erityistukea käyttäen?
Yksikään kauppa ei taatusti myy Driving Forcea tohon hintaan. Se on joku muu ratti.23 - 26 e
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Yksikään kauppa ei taatusti myy Driving Forcea tohon hintaan. Se on joku muu ratti.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tipi
Senpä takia asiaa kysyin. Löysin näitä halparatteja mbnetin hintavertailun kautta.
Nyt ko. liikkeiden sivuilta hinnaksi todellakin paljastuu 75 e -> Mitenkähän tuota mbnetin hintaseurantaa huijataan?
No, marginaali MOMOon vain pienenee...
Tipi
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eejapar
CMR3:ssa on tuki DF ja GTForcelle.
Oliskohan tuo GTForce mahdollisesti sama kuin Thrustmaster Force Feedback GT.... Uteliaisuuttani vaan kysyn, kun ostin em. ratin lapsille joku aika sitten ja nyt aattelin tuota kilinkolinmäkreitä... lapsille tietenkin.
curiosity killed the cat
Ei ole sama ratti. GT Force on Logitechin tekemä ratti.Oliskohan tuo GTForce mahdollisesti sama kuin Thrustmaster Force Feedback GT