Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sami
Kyllä omassa paketisani oli kaksi cd:tä, toisessa ajurit ja toisessa EA:n Sports Car GT tjsp...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Päädyin siis näitten puheiden perusteella tohon logitechin viralliseen Gran turismo rattiin vai kuinka-
Joo, ota se Logitechin virallinen GT3 -ratti. Koska se on paras kun siinä on kaiiki herkut mukana USB -liitin, Force Feedpakki ja kaikkee muuta. OTA SE!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Tämä nyt ei pidä ihan paikkaansa, tai siis ollenkaan. Ensinnäkin WRC/Ratti-pakettia ei ole olemassakaan. Mikäli tälläistä myydään on se kauppiaiden virittely. GT3/ratti-paketti löytyy ja toimii myös.
Ratti/peli-paketin suhteen olin aivan kuulopuheiden varassa, joten siitä en mene takuuseen.
Egmont ei tiennyt tästä toimimattomuudesta vasta kuin oli liian myöhäistä. Tiedon tultua WRC:t eivät lähteneet eteenpäin, mutta ennen tiedon tuloa Sonyltä, kerkesi pelejä lähtemään valitettavasti myyntiin.
Tuosta tietämättömyydestä en menisi takuuseen. Ainakin hyvissä ajoin se Egmontin tiedossa on ollut, koska juuri kyseisen syyn vuoksi ei Egmont peliä allekirjoittaneelle toimittanut, vaikkakin kaupanhyllyille se toimitettiinkin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalmari
Mulla oli kanssa samat vermeet paketissa.. Minnekköhän on vilperin peli sitten eksynyt?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vilperi
Niinpä, sen määkin haluaisin tietää. Luultavasti joutuu meneen pc-superstoreen valittaan. Vaikka ei toi kai niin kovin hyvä peli ookkaan, vai?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly
Volde: Minun tapauksessani on jonkinasteisia yhteensattumia sinun kanssasi.
Isäni joka työskentelee Kouvolan Mustassa Pörssissä soitti eilen, että eräs asiakas palautti Logitechin Driving Forcen toimimattomuuden takia. Pisti minut sitten testaamaan ratin toimivuutta.
Pitää vielä soitella ja kysellä minkälaisesta toimimattomuudesta oli kyse sillä minulla ratti toimi suoraan ja täysin kunnollisesti. GT3 pelitti suoraan, ja vielä varoiksi kalibroin ratin ennen pelaamista. Ajattelin vielä kaverilla käydä tyyppaamassa, ettei ongelma ole konekohtainen mikä kyllä kuulostaisi oudolta.
Mitä nyt tapaukseen voisi sanoa, niin uskoisin että joko liitännät tai asiakkaan PS2 ei ole synkannut.