Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey (Entinen NHL 2K4)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
ei todellakaan lätkän PES.Sanokaas nyt pystyykö tossa ees vetämään kunnon rannareita vai onko kaikki vedot tommosia tussuja?

Lukekaa ohjekirja läpi ja opetelkaa näppäintoiminnot!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Kiva kuulla että peliä on viety huonompaan suuntaan viime vuodesta. Olen onnellinen etten sitä ostanut!

Terveisin iloinen 2k3 omistaja.

Älä usko kaikkea mitä sanotaan. Testaa itse, hypi onnesta kuin kenguru ja osta.
 
Älä mee shinne...

Heetkinen!!!
Ei kai kukaan ole nyt sitä mieltä että NHL 2004 olisi parempi
kuin ESPN NHL Hockey 2K4?!!
Ítse vielä odottelen 2K4:n saapumista, mutta hei jäbät...
Ja Villerille voisin antaa palautetta!!
Kun NHL 2K3 ilmestyi aloit jossain vaiheessa ylistämään
NHL 2003:sta paremmaksi kuin NHL 2K3!!
Ja nyt sama juttu NHL 2004 ja NHL2K4 kanssa.:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Kukaan tuskin haluaa kuulla rehellistä mielipidettäni, mutta tänä vuonna ollaan otettu takapakkia. Haluaisin kyllä tietää, mitä Kush Games on tuonut peliin, siis muuta (kin) kuin harmia.

Olen täysin ymmälläni. Peli on parantanut niin monella osa-alueella, että on vaikea käsittää, miten ihmeessä ja kummassa Kush ehti parannella peliä näin paljon.

No, kerrataas sitten parannuksia:

- Takaperinluistelulle oma nappi
- "Last man back"-nappi
- Diving Shots/Quick one-timer shots
- One-timer syöttely
- Total Control Dekes
- Deke Goalie
- Quick Stop
- ESPN -selostajat
- Uusi grafiikkamoottori
- Audio ja muu presentaatio
- Vanhoja joukkueita
- Mahdollisuus taklata vaihtoaitioon
- Nettituki PS2
- Ladattavat pelaajapäivitykset
* Skills Competition
* Mini rink 2vs2
* Shootout
* Super Speed
* Pond Hockey
* Skybox

Jos valitat siksi, ettet pärjää tietokoneelle, laske maalivahtitehoja tai editoi mokkeja.

*********************************************

--->SLIDERIT!!! SLIDERIT!!!<---

KÄYTTÄKÄÄ SLIDEREITA!!!

*********************************************

Käyttäkää nyt hyvänen aika niitä slidereita ennen kuin tulette tänne valittamaan asioista, joihin voitte itse vaikuttaa.

Lisätietoa parannuksista CHAOS löytää omilta sivuiltaan: :D
http://vitonen.bravehost.com/pelit/ennakot/multi/espnnhl_02.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Duncan
Mulla on x-port rosterit jossa on tämän kauden rookiet mukana ja mutta ne taitaa toimia vain usa versiossa kun en saanut niitä toimimaan.

Kertokaa heti jos omistatte toimivan x-port roster päivityksen.

No PES3:ssa ei Euroopan sisälläkään toimi Italian ja muiden maiden versioiden rosterit keskenään, joten eihän tuo ihme ole...

Ja kertokaa mullekin jos päivitetyt eurorosterit löytyy :)
 
Hyvä Gambler,nyt puhuit asiaa.! On todella turhaa marista pelistä jos ei jaksa perehtyä siihen kunnolla ja opetella pelaamaan sitä. Minäkin painotan niitä SLIDEREITÄ edelleen!!
Joillakin tuntuu vain olevan elämän tarkoitus valittaa kaikesta. NHL2004 häviää voitoissa ESPN:lle 1-4 kuten Pelaajalehden arvostelussakin sanottiin!! Tiedän Viller,että peli ei voi kaikkia miellyttää,eikä ole tarkoituskaan,mutta kun vastaat näihin viesteihin niin toivon sinulta asiallista kommenttia,sillä eihän täällä ole tarkoitus "tapella".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Olen täysin ymmälläni. Peli on parantanut niin monella osa-alueella, että on vaikea käsittää, miten ihmeessä ja kummassa Kush ehti parannella peliä näin paljon.Jos valitat siksi, ettet pärjää tietokoneelle, laske maalivahtitehoja tai editoi mokkeja.
Käyttäkää nyt hyvänen aika niitä slidereita ennen kuin tulette tänne valittamaan asioista, joihin voitte itse vaikuttaa.
Lisätietoa parannuksista CHAOS löytää omilta sivuiltaan: :D
http://vitonen.bravehost.com/pelit/ennakot/multi/espnnhl_02.html
Kyllähän minä slidereita olen säädellyt, ei siinä mitään. Ruikutan, ulisen ja ulvon, koska:

-Maalien jälkeisessä animaatiossa vain yksi, kaksi, tai kolme tyyppiä juhlii, vaikka olisi kyseessä jatkoaikamaali. -->Yleensä juhlintaan osallistuu koko kentällinen ja jatkoaikavoitossa KOKO JOUKKUE!!

-Kun pelaajat saavat jäähyjä, joka kerta ne riehuvat jäähykopissa, kuin NHL2001:n pelaajat aikoinaan. -->Kyllä pieni aggressionpurku, kuten pikku huitaisu mailalla laitaa vasten on paikallaan, mutta että maila ja hanskat saisivat kyytiä jäähyaitiossa JOKA KERTA?!! Edes itse en raivoaisi niin paljoa väärästäkään jäähystä.

-Vaikka pelaan AS:lla ja CPU:n kiekonkontrolli on 2 Click, silti joku Jeff Cowan saattaa viilettää koko kentän läpi koukuista ja mailaviidakosta huolimatta. --> Eilen Marleau viiletti moisesta tilanteesta maalintekoon (HAISTAKAA PITKÄ P**KA, KUSH GAYS JA VISUAL SHITSET!!) <-- Tiedän, tuo oli aiheetonta kielenkäyttöä blaa, blaa..

-Sitten tappelut: Vaikka itse yritän saada CPU:n paidasta kiinni, en ole kertaakaan siinä onnistunut, vaikka kuinka yritän. Sitten, kun itse en yritä ottaa paidasta kiinni, CPU saa paidasta ensi yrittämällä kiinni (vaikka väistäisin) ja antaa turpiin.
---------------------------------------
Siinä oli päällimmäiset ruikutukset.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
-Maalien jälkeisessä animaatiossa vain yksi, kaksi, tai kolme tyyppiä juhlii, vaikka olisi kyseessä jatkoaikamaali. -->Yleensä juhlintaan osallistuu koko kentällinen ja jatkoaikavoitossa KOKO JOUKKUE!!

-Kun pelaajat saavat jäähyjä, joka kerta ne riehuvat jäähykopissa, kuin NHL2001:n pelaajat aikoinaan. -->Kyllä pieni aggressionpurku, kuten pikku huitaisu mailalla laitaa vasten on paikallaan, mutta että maila ja hanskat saisivat kyytiä jäähyaitiossa JOKA KERTA?!! Edes itse en raivoaisi niin paljoa väärästäkään jäähystä.
Noi maalienjuhlinta animaatiot ja jäähyanimaatiot tuskin pilaavat itse peliä. Myönnän kyllä, että vaihtelu virkistää, muuta edellisessä versiossa niitä ei juuri ollut tai olivat vielä paskempia, joten ei kai ne nyt noin paljon voi häiritä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
-Vaikka pelaan AS:lla ja CPU:n kiekonkontrolli on 2 Click, silti joku Jeff Cowan saattaa viilettää koko kentän läpi koukuista ja mailaviidakosta huolimatta. --> Eilen Marleau viiletti moisesta tilanteesta maalintekoon (HAISTAKAA PITKÄ P**KA, KUSH GAYS JA VISUAL SHITSET!!) <-- Tiedän, tuo oli aiheetonta kielenkäyttöä blaa, blaa..
Laita se kontrolli minimiin jos noin kovasti häiritsee. Tuo loppukommentti on tosiaan täysin turha, joten oliko pakko se siihen laittaa? Juuri tuollaisten kommenttien takia thunderpuck on nykyään mitä on. Koitetaan nyt edes pitää joku taso tämän foorumin jutuissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Noi maalienjuhlinta animaatiot ja jäähyanimaatiot tuskin pilaavat itse peliä. Myönnän kyllä, että vaihtelu virkistää, muuta edellisessä versiossa niitä ei juuri ollut tai olivat vielä paskempia, joten ei kai ne nyt noin paljon voi häiritä? Tuo loppukommentti on tosiaan täysin turha, joten oliko pakko se siihen laittaa? Juuri tuollaisten kommenttien takia thunderpuck on nykyään mitä on. Koitetaan nyt edes pitää joku taso tämän foorumin jutuissa.
Kyllä se loppukommentti piti väkisinkin sinne ängetä. Maalienjuhlinta-animaatiot ärsyttävät siksi, että se vaikuttaa EA:n kopioinnilta. Sellaista en halua.
On se kumma, kun kenelläkään ei ole huumoria täällä. Jos laitan vihapäissäni tuon haukkumisen, hyökätään päälle. Muualla kyllä sanotaan vain, että rauhoitus ja hymiö viereen.
 
Tuuletukset EA:n kopioita??? Valitettavasti lätkässä pelaajat tuulettavat aikalailla samalla tavalla ja peleihin tulee väkisellä hieman samanlaisia.Kyllä minulla ja varmaan muillakin huumoria löytyy,mutta itsestäni voin sanoa,että ottaa päähän tyypit jotka valittaa juuri tämmöisestä,kuten tuuletukset jne...Niin pieni asia,joka tuskin pitäis ketään häiritä.Varmaan valittaisit jos maalin jälkeen tuuletukset ja juhlimiset olisivat kuin Riokarnevaaleista. Silloinhan ne olisivat liian suuret?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Tuuletukset EA:n kopioita??? Valitettavasti lätkässä pelaajat tuulettavat aikalailla samalla tavalla ja peleihin tulee väkisellä hieman samanlaisia.Kyllä minulla ja varmaan muillakin huumoria löytyy,mutta itsestäni voin sanoa,että ottaa päähän tyypit jotka valittaa juuri tämmöisestä,kuten tuuletukset jne...Niin pieni asia,joka tuskin pitäis ketään häiritä.Varmaan valittaisit jos maalin jälkeen tuuletukset ja juhlimiset olisivat kuin Riokarnevaaleista. Silloinhan ne olisivat liian suuret?
Niinhän ne olisivatkin :D . Hmmm...kyllä niitä tuuletuksia on kymmeniä erilaisia....Noh, ihmisiä on erilaisia. Kait sitten vaadin liikoja.:(
 
Kaikilla on tiettysti oikeus mielipiteisiin,mutta onhan peli sen verran hyvä,että siinä pitäisi olla jotain hyvääkin. Olisikin aika jutella pelin hyvistä puolista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Kaikilla on tiettysti oikeus mielipiteisiin,mutta onhan peli sen verran hyvä,että siinä pitäisi olla jotain hyvääkin. Olisikin aika jutella pelin hyvistä puolista.
Let's make some noise! :cool: . Kieltämättä tämä vaikuttaa todella typerltä, että ensin haukun ja sitten kehun. Noh, kait sitten olen typeräkin:rolleyes: . Hyviä puolia, joita tässä tulee mieleen:

- Edelleen hyvä ohjattavuus.
- Kiekon "luonnollisuus" laukaistessa --> Nyt paremmin messissä, eikä tule niin myöhässä, kuin 2K3:ssa.
- Nettipeli.
- The SkyBox.
- Vanhat klassikkojoukkueet.
Hmm...tuolla edellisellä sivulla Kamplerilta tuli paljon plussia....niissä taisi olle kaikki.

Vielä yksi huono puoli: Pelin kausi ja rosterit vievät kumpikin yli 2000 KB tilaa muistikortilta. Ehkä pitää sitten hankkia se toinen muistikortti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
-Vaikka pelaan AS:lla ja CPU:n kiekonkontrolli on 2 Click, silti joku Jeff Cowan saattaa viilettää koko kentän läpi koukuista ja mailaviidakosta huolimatta. --> Eilen Marleau viiletti moisesta tilanteesta maalintekoon.

Itselläni tuollaista ongelmaa ei ole esiintynyt. Puolustajilla yritän ohjata vastustajan kulmiin, enkä turhaan ryntäile. Myös väärin ajoitetut pokecheckit kannattaa jättää väliin. Puck control slideri nollissa sekä itsellä, että koneella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Kyllähän minä slidereita olen säädellyt, ei siinä mitään. Ruikutan, ulisen ja ulvon, koska:

-Maalien jälkeisessä animaatiossa vain yksi, kaksi, tai kolme tyyppiä juhlii, vaikka olisi kyseessä jatkoaikamaali. -->Yleensä juhlintaan osallistuu koko kentällinen ja jatkoaikavoitossa KOKO JOUKKUE!!

Saattaisi peli hidastella liikaa, jos koko viisikko ängettäisiin yhtä aikaa samaan cut sceneen. Toisekseen, ei joka maalista niin ylenpalttisesti riehuta. Ainoa, missä Kush olisi mielestäni voinut viimeistellä paremmin cut sceneissä on se, että kentän tapahtumat pysähtyvät cut scenen ajaksi ja jatkuvat vasta sen jälkeen.

-Vaikka pelaan AS:lla ja CPU:n kiekonkontrolli on 2 Click, silti joku Jeff Cowan saattaa viilettää koko kentän läpi koukuista ja mailaviidakosta huolimatta. --> Eilen Marleau viiletti moisesta tilanteesta maalintekoon

Hidasta pelinopeutta. Nosta omaa laukaisutarkkuutta. Alenna vaikeustasoa.
 
Jenkkiversiossa on tuo Network Play ihan alkuvalikossa alimmaisena joten tuskin se missään muuallakaan on. Onko sitten tosiaan poistettu euroversiosta nettipeli. Jos pelin kansissa ei nettipelistä mitään mainintaa ole niin sitten sitä ei vain yksinkertaisesti ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
On se kumma, kun kenelläkään ei ole huumoria täällä. Jos laitan vihapäissäni tuon haukkumisen, hyökätään päälle.
Jos siinä viestissä, mihin kommentoin, oli huumoria, niin minä olen Mikki Rotta ja Naku Ankka joulupukin säkeissä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
(HAISTAKAA PITKÄ P**KA, KUSH GAYS JA VISUAL SHITSET!!)
Hauskaa. Hah-hah. Hohhoijaa...
(tuo oli sarkasmia, mikä on luettavissa huumoriksi :D )

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Jenkkiversiossa on tuo Network Play ihan alkuvalikossa alimmaisena joten tuskin se missään muuallakaan on. Onko sitten tosiaan poistettu euroversiosta nettipeli. Jos pelin kansissa ei nettipelistä mitään mainintaa ole niin sitten sitä ei vain yksinkertaisesti ole.
(Offtopic-varoitus)
Näin on närhen munat. Aikamoinen kämmi jättää tuo pois. Ihmeellistä tuo online-touhu, ei tehdä nettipelejä, koska "nettipelaaminen on Euroopassa lapsenkengissä".
Hitto soikoon, enemmän täällä on laajakaistaa asukkaita kohden kuin G.Bush-landiassa. Ja miten ihmeessä nettipelaamisen oletetaan yleistyvän pleikkarilla, jos ei sitä euroversioissa tueta?
Esimerkkejä tärkeistä peleistä on jo monta, Tiger Woods, EA:n NHL, ESPN urheilut... Nämä jos mitkä olisi lisänneet PS2:n onlinepelaamisen suosiota Euroopassa. Mihin jäi Kushinkin lupailut lokalisoinnista ja onlinesta PS2:lla?
Joo joo, tehdään lisää twisted metal onlineja ja hardware online areenoita, kyllä niillä pärjää. Eipä voisi tuollaiset viikossa kyhätyt tusina deathmatch-rätvinnät vähempää napata, haluan kiekkoilla!
Junttijenkit taitaa pitää Eurooppaa jonain entisenä sotatantereena, missä ollaan älyllisesti jonkun nokkaeläimen tasolla.
Mikä Sonya vaivaa? X-Boxin LIVE on oikeasti toimiva ja kehittyvä palvelu (miinus maksullisuus), mutta Sony ei tunnu onlinepuoleen (ainakaan Euroopassa) panostavan. Mainontakin on minimissään. Ei sikäli, mieluummin pelaan kaverin kanssa saman telkkarin ääressä, mutta jos online on "SE tulevaisuuden juttu", niin luulis siihen panostettavan, että tällaiset jurottavat suomalaisetkin innostuis.
Huh. Se siitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Saattaisi peli hidastella liikaa, jos koko viisikko ängettäisiin yhtä aikaa samaan cut sceneen. Toisekseen, ei joka maalista niin ylenpalttisesti riehuta. Ainoa, missä Kush olisi mielestäni voinut viimeistellä paremmin cut sceneissä on se, että kentän tapahtumat pysähtyvät cut scenen ajaksi ja jatkuvat vasta sen jälkeen.



Hidasta pelinopeutta. Nosta omaa laukaisutarkkuutta. Alenna vaikeustasoa.

Tarkoitan, että ne voisi olla ilman cut scenejä, kuten 2K2:ssa ja vissiin joskus 2K3:ssakin.

Enkä hidasta pelinopeutta, se on juuri sopiva, samaten kuin oma ja tietsikan laukaisutarkkuudet. Vaikeustasoa ei turhaan kannata alentaa, ottelujen tasaisuus on sellaista, kuin pitääkin. Mutta kuulepas Gambler, sinunkin pitäisi huomata vikoja myös ENH:ssa, eikä pelkästään EA:n NHL:ssä. Ei ole kovin vakuuttavaa ajatellen arvostelukykyäsi (älä nyt takerru tähän yhteen sanaan, eli älä ota liian henkilökohtaisesti), jos viiletät absoluuttisena maailmalla, olen sen itse huomannut aikanani kantapään kautta. Vaikka olenkin valittanut tämän vuoden SEGA:n lätkän ongelmista, ei se tarkoita sitä, että pitäisin sitä huonompana, kun EA:n sarjaa.
Kysyt, mikä on ongelmana, jos kerran ottelut ovat tasaisia? No se, että tietsikka tulee (onneksi melko harvoin) kenellä tahansa ja viilettää läpi koko kentän. Jos pelissä kerran pyritään realistisuuteen, ei moista pitäisi tapahtua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Tarkoitan, että ne voisi olla ilman cut scenejä, kuten 2K2:ssa ja vissiin joskus 2K3:ssakin.

Ota cut scenet pois päältä.

Mutta kuulepas Gambler, sinunkin pitäisi huomata vikoja myös ENH:ssa, eikä pelkästään EA:n NHL:ssä. Ei ole kovin vakuuttavaa ajatellen arvostelukykyäsi (älä nyt takerru tähän yhteen sanaan, eli älä ota liian henkilökohtaisesti), jos viiletät absoluuttisena maailmalla, olen sen itse huomannut aikanani kantapään kautta. Vaikka olenkin valittanut tämän vuoden SEGA:n lätkän ongelmista, ei se tarkoita sitä, että pitäisin sitä huonompana, kun EA:n sarjaa.

ESPN NHL Hockey ON kaikkien aikojen lätkäpeli eikä minulla ole intressiä ruveta marisemaan pelin pikkuvioista, joista ei ole mitään sanottavaa. Edellämainitsemiasi ongelmia en laskisi edes ongelmiksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom