Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
ei todellakaan lätkän PES.Sanokaas nyt pystyykö tossa ees vetämään kunnon rannareita vai onko kaikki vedot tommosia tussuja?
Lukekaa ohjekirja läpi ja opetelkaa näppäintoiminnot!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
ei todellakaan lätkän PES.Sanokaas nyt pystyykö tossa ees vetämään kunnon rannareita vai onko kaikki vedot tommosia tussuja?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Kiva kuulla että peliä on viety huonompaan suuntaan viime vuodesta. Olen onnellinen etten sitä ostanut!
Terveisin iloinen 2k3 omistaja.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Kukaan tuskin haluaa kuulla rehellistä mielipidettäni, mutta tänä vuonna ollaan otettu takapakkia. Haluaisin kyllä tietää, mitä Kush Games on tuonut peliin, siis muuta (kin) kuin harmia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Duncan
Mulla on x-port rosterit jossa on tämän kauden rookiet mukana ja mutta ne taitaa toimia vain usa versiossa kun en saanut niitä toimimaan.
Kertokaa heti jos omistatte toimivan x-port roster päivityksen.
Aika mielenkiintoista miten kukaan muu täällä ei ole tuota löytänyt pelistäLainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
- Nettituki PS2
Kyllähän minä slidereita olen säädellyt, ei siinä mitään. Ruikutan, ulisen ja ulvon, koska:Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Olen täysin ymmälläni. Peli on parantanut niin monella osa-alueella, että on vaikea käsittää, miten ihmeessä ja kummassa Kush ehti parannella peliä näin paljon.Jos valitat siksi, ettet pärjää tietokoneelle, laske maalivahtitehoja tai editoi mokkeja.
Käyttäkää nyt hyvänen aika niitä slidereita ennen kuin tulette tänne valittamaan asioista, joihin voitte itse vaikuttaa.
Lisätietoa parannuksista CHAOS löytää omilta sivuiltaan:
http://vitonen.bravehost.com/pelit/ennakot/multi/espnnhl_02.html
Noi maalienjuhlinta animaatiot ja jäähyanimaatiot tuskin pilaavat itse peliä. Myönnän kyllä, että vaihtelu virkistää, muuta edellisessä versiossa niitä ei juuri ollut tai olivat vielä paskempia, joten ei kai ne nyt noin paljon voi häiritä?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
-Maalien jälkeisessä animaatiossa vain yksi, kaksi, tai kolme tyyppiä juhlii, vaikka olisi kyseessä jatkoaikamaali. -->Yleensä juhlintaan osallistuu koko kentällinen ja jatkoaikavoitossa KOKO JOUKKUE!!
-Kun pelaajat saavat jäähyjä, joka kerta ne riehuvat jäähykopissa, kuin NHL2001:n pelaajat aikoinaan. -->Kyllä pieni aggressionpurku, kuten pikku huitaisu mailalla laitaa vasten on paikallaan, mutta että maila ja hanskat saisivat kyytiä jäähyaitiossa JOKA KERTA?!! Edes itse en raivoaisi niin paljoa väärästäkään jäähystä.
Laita se kontrolli minimiin jos noin kovasti häiritsee. Tuo loppukommentti on tosiaan täysin turha, joten oliko pakko se siihen laittaa? Juuri tuollaisten kommenttien takia thunderpuck on nykyään mitä on. Koitetaan nyt edes pitää joku taso tämän foorumin jutuissa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
-Vaikka pelaan AS:lla ja CPU:n kiekonkontrolli on 2 Click, silti joku Jeff Cowan saattaa viilettää koko kentän läpi koukuista ja mailaviidakosta huolimatta. --> Eilen Marleau viiletti moisesta tilanteesta maalintekoon (HAISTAKAA PITKÄ P**KA, KUSH GAYS JA VISUAL SHITSET!!) <-- Tiedän, tuo oli aiheetonta kielenkäyttöä blaa, blaa..
Kyllä se loppukommentti piti väkisinkin sinne ängetä. Maalienjuhlinta-animaatiot ärsyttävät siksi, että se vaikuttaa EA:n kopioinnilta. Sellaista en halua.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Noi maalienjuhlinta animaatiot ja jäähyanimaatiot tuskin pilaavat itse peliä. Myönnän kyllä, että vaihtelu virkistää, muuta edellisessä versiossa niitä ei juuri ollut tai olivat vielä paskempia, joten ei kai ne nyt noin paljon voi häiritä? Tuo loppukommentti on tosiaan täysin turha, joten oliko pakko se siihen laittaa? Juuri tuollaisten kommenttien takia thunderpuck on nykyään mitä on. Koitetaan nyt edes pitää joku taso tämän foorumin jutuissa.
Niinhän ne olisivatkin . Hmmm...kyllä niitä tuuletuksia on kymmeniä erilaisia....Noh, ihmisiä on erilaisia. Kait sitten vaadin liikoja.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Tuuletukset EA:n kopioita??? Valitettavasti lätkässä pelaajat tuulettavat aikalailla samalla tavalla ja peleihin tulee väkisellä hieman samanlaisia.Kyllä minulla ja varmaan muillakin huumoria löytyy,mutta itsestäni voin sanoa,että ottaa päähän tyypit jotka valittaa juuri tämmöisestä,kuten tuuletukset jne...Niin pieni asia,joka tuskin pitäis ketään häiritä.Varmaan valittaisit jos maalin jälkeen tuuletukset ja juhlimiset olisivat kuin Riokarnevaaleista. Silloinhan ne olisivat liian suuret?
Let's make some noise! . Kieltämättä tämä vaikuttaa todella typerltä, että ensin haukun ja sitten kehun. Noh, kait sitten olen typeräkin . Hyviä puolia, joita tässä tulee mieleen:Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Kaikilla on tiettysti oikeus mielipiteisiin,mutta onhan peli sen verran hyvä,että siinä pitäisi olla jotain hyvääkin. Olisikin aika jutella pelin hyvistä puolista.
-Vaikka pelaan AS:lla ja CPU:n kiekonkontrolli on 2 Click, silti joku Jeff Cowan saattaa viilettää koko kentän läpi koukuista ja mailaviidakosta huolimatta. --> Eilen Marleau viiletti moisesta tilanteesta maalintekoon.
Kyllähän minä slidereita olen säädellyt, ei siinä mitään. Ruikutan, ulisen ja ulvon, koska:
-Maalien jälkeisessä animaatiossa vain yksi, kaksi, tai kolme tyyppiä juhlii, vaikka olisi kyseessä jatkoaikamaali. -->Yleensä juhlintaan osallistuu koko kentällinen ja jatkoaikavoitossa KOKO JOUKKUE!!
-Vaikka pelaan AS:lla ja CPU:n kiekonkontrolli on 2 Click, silti joku Jeff Cowan saattaa viilettää koko kentän läpi koukuista ja mailaviidakosta huolimatta. --> Eilen Marleau viiletti moisesta tilanteesta maalintekoon
Jos siinä viestissä, mihin kommentoin, oli huumoria, niin minä olen Mikki Rotta ja Naku Ankka joulupukin säkeissä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
On se kumma, kun kenelläkään ei ole huumoria täällä. Jos laitan vihapäissäni tuon haukkumisen, hyökätään päälle.
Hauskaa. Hah-hah. Hohhoijaa...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
(HAISTAKAA PITKÄ P**KA, KUSH GAYS JA VISUAL SHITSET!!)
(Offtopic-varoitus)Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Jenkkiversiossa on tuo Network Play ihan alkuvalikossa alimmaisena joten tuskin se missään muuallakaan on. Onko sitten tosiaan poistettu euroversiosta nettipeli. Jos pelin kansissa ei nettipelistä mitään mainintaa ole niin sitten sitä ei vain yksinkertaisesti ole.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Saattaisi peli hidastella liikaa, jos koko viisikko ängettäisiin yhtä aikaa samaan cut sceneen. Toisekseen, ei joka maalista niin ylenpalttisesti riehuta. Ainoa, missä Kush olisi mielestäni voinut viimeistellä paremmin cut sceneissä on se, että kentän tapahtumat pysähtyvät cut scenen ajaksi ja jatkuvat vasta sen jälkeen.
Hidasta pelinopeutta. Nosta omaa laukaisutarkkuutta. Alenna vaikeustasoa.
Tarkoitan, että ne voisi olla ilman cut scenejä, kuten 2K2:ssa ja vissiin joskus 2K3:ssakin.
Mutta kuulepas Gambler, sinunkin pitäisi huomata vikoja myös ENH:ssa, eikä pelkästään EA:n NHL:ssä. Ei ole kovin vakuuttavaa ajatellen arvostelukykyäsi (älä nyt takerru tähän yhteen sanaan, eli älä ota liian henkilökohtaisesti), jos viiletät absoluuttisena maailmalla, olen sen itse huomannut aikanani kantapään kautta. Vaikka olenkin valittanut tämän vuoden SEGA:n lätkän ongelmista, ei se tarkoita sitä, että pitäisin sitä huonompana, kun EA:n sarjaa.