Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey (Entinen NHL 2K4)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
No mä en ole ainakaan sitä sieltä löytäny, et ei siinä varmaan ole. Ja kun takakannessa lukee, että "1-8 players" niin kyllä mä melko varma olen, et ei ole. Tai sit se on helvetin hyvin piilotettu...

Siis on se nyt kumma jos TÄSSÄKÄÄN ei ole verkkopelitukea(Return of The King jäi jo ostamatta sen puutteen takia). Joka tuutissa verkkopeliominaisuutta on kyllä hehkutettu..jää pian hyllyyn tämäkin tekele.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
No mä en ole ainakaan sitä sieltä löytäny, et ei siinä varmaan ole. Ja kun takakannessa lukee, että "1-8 players" niin kyllä mä melko varma olen, et ei ole. Tai sit se on helvetin hyvin piilotettu...

Kertokaapas, millä slidereilla te pelaatte, ja mitkä ois semmoset mahdollisimman realistiset?

Aika paha, jos online tuki puuttuu. Koska omassa jenkkiversiossa kyseinen online maininta löytyy kansista, niin edessä että takana.

Ja kyllä omien muistikuvieni mukaan WAZ ja BISH ovat tuosta www.espnhockey.net foorumeissa puhuneet, että samanlaisina peli julkaistaisiin molemminpuolin rapakkoa.

Slidereista sellaista ettei koneesta saa pelillisesti muuten vastusta kuin Hall of famer- tasolla, mutta silloin on turha haaveilla maaleista, ilman Goalie modeja.

Ihmistä vastaan hakatessa olen parhaat säädöt saanut aikaiseksi Pro- tasolla jolloinka maalejakin saa aikaiseksi ihan sopivin määrin. tarkemmin voin laittaa myöhemmin, kunhan saadaan slider threadi aukaistua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Viller, mä ymmärrän että olet katkera kun menit hetken huumassa ostamaan sen NHL 2004:sen ja nyt sä et raaski ostaa tätä parempaa lätkää. Viller, se on ihan normaalia, itsekkin tekisin noin jos olisin EA:n tekeleen ostanut, joten ei syytä huoleen.
Jätkä laittaa tiukkaa kuittia... :)
Oikeesti Villeria vaan harmittaa kun se ei oo vielä ehtiny löytää pelistä varmoja maalikikkoja ;)

Mut joo, mikäli online-tuki puuttuu, ei Sega selviä pienillä moitteilla. Pelin online-mahdollisuutta PS2:lla on hehkutettu 2K3:n ilmestymisestä lähtien, että "ens vuonna on kyllä". Taisivat tarkoittaa ensi vuodella 2K5:sta, 2K3 & 2K4:hän tuli samana vuonna. Eikä mulle taida vieläkään yhtään hyvää syytä hankkia nettiadapteria pleikkariin. Toivottavasti ollaan erehdytty, muussa tapauksessa Sega/Kush on tehnyt emämunauksen pahimmasta päästä. Juuri tämän nettipelaamisen piti antaa heille selkeä voitto EA:ta vastaan.
 
Kieltämättä 2K3:sessa oli loistava,helppo pelattavuus,mutta ite olen aika pettyny näihin huhuihin että 2K4:ssa maalivahdit ovat yhä kaikki hasekkeja.
 
Miksi Viller mariset maalivahdeista,kun editoimalla veskareita maaleja tulee hyvin niin rookie kuin hall of fame tasolla.Kaikille muillekkin jotka marisevat samasta niin annan ohjeeksi editoinnin ja jos ei sitä jaksa tehdä niin sitten on turha marista.Itseänikin hieman ihmetyttää tuo nettituen puute jos näin on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Miksi Viller mariset maalivahdeista,kun editoimalla veskareita maaleja tulee hyvin niin rookie kuin hall of fame tasolla.Kaikille muillekkin jotka marisevat samasta niin annan ohjeeksi editoinnin ja jos ei sitä jaksa tehdä niin sitten on turha marista.Itseänikin hieman ihmetyttää tuo nettituen puute jos näin on.

No jos kerta ohjeita lähet jakelemaan, niin viittisitkö kertoa miten niitä mokeja tulisi editoida?
 
Thunderpuckin sivuillahan on juttua maalivahtien editoimisesta,joten ei muuta kuin sinne niin eiköhän sieltä löydy mieluiset sliderit.
 
Oiskohan syytä pieneen punastumiseen&häpeään,mutta tää pelihän vaikuttaa loistavalta.Kävin piruuttaan vaihtamassa pelejä tähän ja samalla sain myytyä 2004:sen kätevästi naapurille.
Pelattavuudessa hakkaa EA:n 100-0 ja tulipa ekassa ottelussa 5 maalia.Itse tein niistä kolme,kaksi tosin one-timerilla,mutta näin ekan ottelun perusteella helvetin hyvä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Oiskohan syytä pieneen punastumiseen&häpeään,mutta tää pelihän vaikuttaa loistavalta.Kävin piruuttaan vaihtamassa pelejä tähän ja samalla sain myytyä 2004:sen kätevästi naapurille.
Pelattavuudessa hakkaa EA:n 100-0 ja tulipa ekassa ottelussa 5 maalia.Itse tein niistä kolme,kaksi tosin one-timerilla,mutta näin ekan ottelun perusteella helvetin hyvä.
Onko niitä maalikikkoja vielä löytynyt? :D
 
Onkos pelin kansi TÄLLÄINEN myyntiversiossakin? Olen nimittäin nähnyt myös toisenlaisen (feikatun?) kansikuvan, ja koska pyydän peliä lahjaksi vanhemmiltani, olisi kiva jos voisin näyttää heille oikean kannen, muuten kun saattavat erehdyksessä ostaa vaikka NHL 2004:sen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Onkos pelin kansi TÄLLÄINEN myyntiversiossakin? Olen nimittäin nähnyt myös toisenlaisen (feikatun?) kansikuvan, ja koska pyydän peliä lahjaksi vanhemmiltani, olisi kiva jos voisin näyttää heille oikean kannen, muuten kun saattavat erehdyksessä ostaa vaikka NHL 2004:sen.

Tuo se taitaa olla juu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Kyllä on. Livestä, Livegamerista ja muista Xbox-versioon liittyvistä jutuista voi mennä keskustelemaan tänne.

Ei tuolla kukaan puhu enää tästä pelistä mitään! Helppo siellä yksikseen keskustella!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Ei tuolla kukaan puhu enää tästä pelistä mitään! Helppo siellä yksikseen keskustella!
Aika paha mennä pelistä turisemaan, kun useimmat kaupat saavat pelin hyllyihinsä vasta tiistaina.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Onko niitä maalikikkoja vielä löytynyt? :D
Onhan semmoinen: Laitat vain itsellesi enemmän slidereistä nopeutta kuin tietokoneelle, tietsikan puolustusta heikolle, tietsikan veskan surkeeksi ja joka kerta, kun pääset läpiajoon, useimmilla veskoilla maila on itsestäsi katsottuna vasemmalla, eli luistele maalin oikealle puolelle ja siitä aivan maalin edessä vasemmalle ja rannari bösseen. Tepsii joka kerta.
Itse keksin tuon ja pahimmillaan matsi päättyi 18-0 (Pro-tasolla). Sen jälkeen olin vähän reilumpi ja keskityin one-timereihin, jotka menevät myöskin helposti. Nytpä sitten aloitan uudetaan kauden Devilseillä. Tällä kertaa All-Star-tasolla. On muuten kettumaista, kun ei saa kesken kauden vaihdettua vaikeustasoa. Löytyypä pelistä muitakin kettumaisia puolia, mutta niistä marisen sitten peliarvostelussani aikanaan osoitteessa: vitonen.bravehost.com. (Älkää, modit hermostuko, pientä piilomainontaa vain ;) ).
 
En ymmärrä Chaos,mitä kiksejä saat siitä että voitat pelin 18-0 ??
Onko tarkoituksesi vain löytää varmat maalikikat. Ainakin itse saan enemmän tyydytystä kun voitan tiukan pelin kuin että tekisin 18 maalia aina samalla tavalla.EN ymmärrä.....
Tietääkö kukaan miksi Xbox-versio saapuu hyllyille vasta Tiistaina?
Ainakin minua alkaa jo ottaa päähän kun täällä oulussa peliliike lupaa ja lupaa,että peli on huomenna hyllyssä ja sitten huomenna sanotaan että se on taas siirtynyt huomiseen..
Eli missä viipyy peli Xboxille?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Onko tarkoituksesi vain löytää varmat maalikikat.Tietääkö kukaan miksi Xbox-versio saapuu hyllyille vasta Tiistaina?
Ainakin minua alkaa jo ottaa päähän kun täällä oulussa peliliike lupaa ja lupaa,että peli on huomenna hyllyssä ja sitten huomenna sanotaan että se on taas siirtynyt huomiseen..
Eli missä viipyy peli Xboxille?
Ei tarkoitukseni ole löytää varmoja maalikikkoja. Tuo vanha maalikikka tuli mieleen ja sen kanssa pelleilin matsin verran. Tietenkin tiukoissa tilanteissa tulee tuota käytettyä. Siksi siirryn AS-tasolle.
Pelin XBOX-verio oli samaan aikaan kaupassa, kuin PS2-versiokin. Riippuu siitä, missä asut. Vantaalaisessa VPD:ssä se oli silloin, kuin pitikin. Jossain Anttilassa ei varmaan vieläkään...Ei millään pahalla, mutta kun asut jossain pk-seudun ulkopuolella, on varsin tavanomaista, että peli tulee ylihintaisena kauppoihin pari viikkoa "myöhässä". Tietenkin se ylihinta on sitten kuukauden pari päällä, ennenkuin hinta putoaa normaaliksi. Neuvon siis tilaamaan pelin Konsoinet.fi:n kautta.
 
Ylös Bottom