Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey (Entinen NHL 2K4)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Ei tarkoitukseni ole löytää varmoja maalikikkoja. Tuo vanha maalikikka tuli mieleen ja sen kanssa pelleilin matsin verran. Tietenkin tiukoissa tilanteissa tulee tuota käytettyä. Siksi siirryn AS-tasolle.
Pelin XBOX-verio oli samaan aikaan kaupassa, kuin PS2-versiokin. Riippuu siitä, missä asut. Vantaalaisessa VPD:ssä se oli silloin, kuin pitikin. Jossain Anttilassa ei varmaan vieläkään...Ei millään pahalla, mutta kun asut jossain pk-seudun ulkopuolella, on varsin tavanomaista, että peli tulee ylihintaisena kauppoihin pari viikkoa "myöhässä". Tietenkin se ylihinta on sitten kuukauden pari päällä, ennenkuin hinta putoaa normaaliksi. Neuvon siis tilaamaan pelin Konsoinet.fi:n kautta.
Sama juttu se on konsolinetissäkin. Todella harva kauppa suomessa on saanut sen ajallaan ja ne eivät ole ilmeisesti saapuneet maahan "viralliselta" maahantuojalta. Tämä on nimenomaan maahantuojasta johtuva asia, että Xbox versiot ovat 3-4 päivää myöhässä.

Täällä maakunnassa muuten pelit saa järjestäen 1-2pv ennen virallista julkaisupäivää, joten kovin usein tätä ongelmaa ei meillä täällä PKseudun ulkopuolella ole. Ja btw, samaan hintaan kuin konsolinetistä. :D
 
Minusta tuntuu että one-timereillä tehdään pelissä maalit.Forsberg on kyllä aika kova tekemään maaleja muutenkin.Pelattavuudelle&grafiikalle vois antaa melkee kympin arvosanat,mutta kokonaisuutena joku 8½.
 
Onko kukaan käyttänyt tota Flying Finnin editoria? Itse editoin maalivahdit sillä ja hyvin onnistui muuten mutta kun menee roster managerilla kokoonpanoja katsomaan niin sillon tällön peli jöksähtää...Saattaa tietysti johtua muustakin.On muuten tosi hyödyllinen editori,saa mm. historic joukkueet heti käyttöön oikeilla nimillä...Itse peli muuten loistava,mutta muutamia pikkuvikoja kuten se että isot rangaistukset taitaa puuttua...Ja ne rankkarit...ne on syvältä.
 
Joo, illan pelaamisen jälkeen voi kyllä sanoa, että pikkuvikoja löytyy aika paljon. Olen ehtinyt pelaamaan ensimmäistä kautta NYR:llä viisi ottelua ja loukkaantumisia on tullut tälläinen lista:

Kasparaitis 2-4 kuukautta ulkona
Nedved 2-4 kk
Hlavac 4-6 viikkoa
Kovalev 2-4 kk
Lindros 1-2 vk
Rucinksy 2-4 vk
Messier 4-6 kk

Pakko kai aluttaa kausi alusta kokonaan ilman loukkaantumisia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Pakko kai aluttaa kausi alusta kokonaan ilman loukkaantumisia.
Kuulemma jeesaa kun laittaa franchise difficultyn minimiin, silloin ei puoli joukkuetta ole kipeenä jatkuvasti. En oo itse kokeillut kun ei peli ole vielä postiluukusta kolahtanut.

Onko kenelläkään vielä rosterfilea x-port savena, jossa on rookiet mukana ja pelaajasiirrot tehty? Voisi olla käyttöä... laita privaa jos omaat sellaisen ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Kuulemma jeesaa kun laittaa franchise difficultyn minimiin, silloin ei puoli joukkuetta ole kipeenä jatkuvasti. En oo itse kokeillut kun ei peli ole vielä postiluukusta kolahtanut.

Jaaha, sehän selventää. Itsellä oli tuo franchise-difficulty täysillä. Ohjekirjasta eikä itse pelistä löydy minkäänlaista selitystä tuolle optionille (eikä kyllä mille muullekaan), joten laitoin sen vaan kympille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Jaaha, sehän selventää. Itsellä oli tuo franchise-difficulty täysillä. Ohjekirjasta eikä itse pelistä löydy minkäänlaista selitystä tuolle optionille (eikä kyllä mille muullekaan), joten laitoin sen vaan kympille.
Ovela tyyppi olet, kun laitat vaikeustason suoraan täysille:) .
Itse pelaan kautta ja olen laittanut loukkaantumiset pois, kun tympäännyin alkujaan siihen, että kahden matsin jälkeen kolme kenties tärkeintä pelaajaa oli S-tuvalla.
Kukaan tuskin haluaa kuulla rehellistä mielipidettäni, mutta tänä vuonna ollaan otettu takapakkia. Haluaisin kyllä tietää, mitä Kush Games on tuonut peliin, siis muuta (kin) kuin harmia.
 
Itse olen vähän samoilla linjoilla CHAOS:in kanssa.
Ei tämä täysin vastaan sitä peliä mitä ainakin minä odotin...
Varsinaiset hyvät uudistukset ovat kyllä todella vähissä.
Mitä esim.on tapahtunut rannelaukaukselle?
Vai eikö kukaan NHL:ssä enää osaa vetää
kunnon rannevetoa malliin Kai Nurminen?
 
mitä tarkoitat tuolle rannevedon häviämisellä? Ainakaan kun katsoin pelin videoita niin rannarit eivät ole kadonneet.Toivon myös että jos pelistä annetaan kritiikkiä niin myös pienet perustelut ovat paikallaan.Eli laittakaahan niitä pelin heikkouksia tänne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tarkoitan sitä,että kunnon napakkaa,nopeaa
ja voimalla lähtevää rannelaukausta en minä ainakaan ole saanut vielä ammuttua.
Se näyttää enemmän joltain ringette vedolta kuin jääkiekon rannarilta.
Luulis,että Brett Hullilla vedot lähtis mutta ei...
Oletkos itse pelannut peliä vai katsellut videoita?
Jos osaat kunnon rannarin ampua niin kerro mullekin miten se tehdään.
 
En ole vielä pelannut kyseistä peliä,sillä odotan että Xbox-versio tulee kauppoihin.En halua ostaa PS2-versiota kunolen kuullut,et se on hieman karsitumpi versio verrattuna Xboxin versioon. Toivottavasti saan pian pelin käsiini.Tuosta rannarista vielä,et eihän sitä oikein ollut viime vuoden versiossakaan ja hyvä peli silti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Ovela tyyppi olet, kun laitat vaikeustason suoraan täysille:) .

Niin, siksihän nimi on nakkerton. ;)
Ei tämä peli kovin vaikealta tuntunut hall of famerilla default slidereilla pelattuna. Voitin yleensä viiden minsan, todella vähämaaliset, ottelut, vaikka ei ole mitään NHL2k-sarjan osaa tullut ennen pelattua. Slidereiden kanssa pelistä tulee kyllä paljon mielekkäämpi. Ei tämä siltikään ihan miltään lätkän PESsiltä tunnu.
 
ei todellakaan lätkän PES.Sanokaas nyt pystyykö tossa ees vetämään kunnon rannareita vai onko kaikki vedot tommosia tussuja?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Kuulemma jeesaa kun laittaa franchise difficultyn minimiin, silloin ei puoli joukkuetta ole kipeenä jatkuvasti. En oo itse kokeillut kun ei peli ole vielä postiluukusta kolahtanut.

Onko kenelläkään vielä rosterfilea x-port savena, jossa on rookiet mukana ja pelaajasiirrot tehty? Voisi olla käyttöä... laita privaa jos omaat sellaisen ;)

Mulla on x-port rosterit jossa on tämän kauden rookiet mukana ja mutta ne taitaa toimia vain usa versiossa kun en saanut niitä toimimaan.

Kertokaa heti jos omistatte toimivan x-port roster päivityksen.
 
Villerille tiedoksi,että kyllä pystyy ranteella ampumaan. Eihän se ole aivan täydellisen näköinen rannelaukaus,mutta rannari kummiskin. Koskaan peli ei ole täydellinen,mutta hieno kokonaisuus kummiskin,joten älkää viilatko pilkku liikaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Villerille tiedoksi,että kyllä pystyy ranteella ampumaan. Eihän se ole aivan täydellisen näköinen rannelaukaus,mutta rannari kummiskin. Koskaan peli ei ole täydellinen,mutta hieno kokonaisuus kummiskin,joten älkää viilatko pilkkua liikaa.

Pelattavuudelle vois kyl melkee antaa kympin,mut nää vedot lähtee vähän hölmösti.Jossain mielessä NHL 2004 oli kivempi,koska siinä sentään sai maaleja suorilla laukauksilla.Pelattavuus oli selvästi heikompi.
 
Kiva kuulla että peliä on viety huonompaan suuntaan viime vuodesta. Olen onnellinen etten sitä ostanut!

Terveisin iloinen 2k3 omistaja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Kiva kuulla että peliä on viety huonompaan suuntaan viime vuodesta. Olen onnellinen etten sitä ostanut!

Terveisin iloinen 2k3 omistaja.

Mitä enemmän pelaa,sitä tuskasempi olo tulee.
 
Olet Viller kyllä pahin valittaja minkä tiedän.Säädä maalivahteja ja muita asetuksia niin eiköhän peli muutu tai sitten olet vain yksinkertaisesti niin saatanan kova valittaan. En halua ketään haukkua,mutta vituttaa kun jotkut ei löydä muuta kuin valittamista ja sekin johtuu siitä että ei jaksa tehdä pelattavuudelle mitään.Mutta kaikilla on oikeus mielipiteisiin ja suosittelen Villerille,että perusta oma osasto noille sun vitun turhille valituksille.Muuten rannari on sama kuin nhl2k3:ssa,miksi et valittanut siitä kun pelasit sitä!!!!??
 
Itse voin sanoa että en ensinnäkään pidä urheilupeleistä ja kyllästyn niihin muutaman kymmenen ottelun jälkeen totaalisesti. Sekin johtuu vain siitä että en pidä urheilusta, muistan kuinka kaverin kanssa hakattiin NHL ysikutosta ihan innoissamme satoja ja taas satoja otteluita. Koulusta meille tietokoneen ääreen ja illalla se lähti pois. Sillon me oltiinkin NHL-fanatikkoja ja puhuttiin Selänteestä ja Gretzkystä kokoajan. Eli toi mielenkiinto on mulla syy siihen että en jäkispeleistä pidä, mutta jos Viller tosissaan pitäisi lätkästä niin luulisin että hän pitäisi myös tästä. Eiiiiiiii, mitä mä aloin oikeen tilittää! :)
 
Ylös Bottom