Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Nyt kun ajetaan kapeassa katurännissä jossa varikolta tullaan suoraan ajolinjalle niin sopiiko kaikille että jos on muita lähellä kun tulee varikolta pois niin ajetaan radassa olevien viivojen mukaan oikeassa reunassa oikaisten ekassa mutkassa jottei tule turhia kolareita. Mikilliset voi tietenkin myös varoittaa suullisesti rataa pitkin ajavia. Samaten varikolle mennään varovaisuutta noudattaen ja mahdollisesti varoittaen takana tulevia.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Nyt kun ajetaan kapeassa katurännissä jossa varikolta tullaan suoraan ajolinjalle niin sopiiko kaikille että jos on muita lähellä kun tulee varikolta pois niin ajetaan radassa olevien viivojen mukaan oikeassa reunassa oikaisten ekassa mutkassa jottei tule turhia kolareita. Mikilliset voi tietenkin myös varoittaa suullisesti rataa pitkin ajavia. Samaten varikolle mennään varovaisuutta noudattaen ja mahdollisesti varoittaen takana tulevia.

Joo. Niinhän tuolla Monacossa oikeastikkin ajetaan, mutta jostain syystä tässä pelissä meinataan hypätä suoraan radalle toisten eteen. Eihän tuosta ajolinjasta saanut eilen edes warningia, joten nouhätä. Itse ainakin ajelen sieltä. :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Voidaanko aloittaa jo tasalta kun klo 22 alkaa Capitals vs. Rangers playoff -matsi, joka olis tarkoitus kattoo...? Jos ketään enää huomaa tätä viestii.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Voidaanko aloittaa jo tasalta kun klo 22 alkaa Capitals vs. Rangers playoff -matsi, joka olis tarkoitus kattoo...? Jos ketään enää huomaa tätä viestii.
Mielestäni Juho pääsee paikalle vasta 21.15, mutta tulen kohta pleikalle katsastamaan tilanteen.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Erittäin harmi tuo karppasen juttu. Juuri tulin kotiin eli ehdin.. Kuka hostii?
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Se on oikutellu jo pitkän aikaa ja pelkäsin, että kohta se tapahtuu. Ja nyt kun avasin sen, niin jumitti ja kun avasin uudestaan, niin keltainen valo vilkkuu. Mites, kun en asiasta niin paljoa tiedä, taisi savet mennä sinne.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Tiedän miltä toi tuntuu, ei oo kivaa. :(


Voin kyllä hostia kisan jos se ajetaan. Siinä tapauksessa lisätkää kaikki Miccis kaverilistanne te, joilla ei vielä ole.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Siihe päätty se hyvin alkanu kisa. Aika-ajois kuudes ja kisas olin kai 4 mut tokal kierroksel renkaat lukkoon > auto seinää. Renkas puhkes ja pikkasen osuin tunnelis seinää. Sitte se tökkäs siihe ja hajos:(

Ja aik säätöö toi alku, kaikki vaa putoili pois lobbyst:confused:
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Siihe päätty se hyvin alkanu kisa. Aika-ajois kuudes ja kisas olin kai 4 mut tokal kierroksel renkaat lukkoon > auto seinää. Renkas puhkes ja pikkasen osuin tunnelis seinää. Sitte se tökkäs siihe ja hajos:(

Ja aik säätöö toi alku, kaikki vaa putoili pois lobbyst:confused:
Melkoista draamaa, harmi että keskeytit, olisi voinut tulla ensimmäiset pisteet :(
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Kisassa omaa "max vauhtia" nööseillen. Neljänneksi, ihan jees. Vaikka olisi ollut mclaren, niin en olisi miccikselle pärjännyt.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Aika-ajoissa ekalla aikakierroksella kolmannessa mutkassa keskeytys.
Kisassa kolmen varikkopysähdyksen taktiikalla varma 7. sija.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Jee paalupaikka!

Onneksi en keskeyttänyt 2. kierroksen kolarissani, tai edes siinä 4. kierroksen kolarissakaan. :D Se rangaistuskin sitten vei tsäännsit kakkostilaan, voittoon nyt ei olisi ollut muutenkaan mahkuja. Oli Miccis kyllä vaan niin pirun nopia kisassa.

Ois varmaan ollut myös paremmat mahdollisuudet SuomiFINin kiinniottamiseen, jos ei rakastallikaverini olisi pyörähtänyt eteeni neulansilmässä. ;) Ei siinä mitään, it's a part of the sport, I guess.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Monaco | aika-ajo | sää: aurinkoinen

1. Suomi-Rampa / McLirgin / 1:15.811
2. Miccis / Energy Racing GP / 1:15.840 (+ 0,029)
3. teppoil / Lörppä Racing / 1:16.658 (+ 0,647)
4. Tomperton / Cavallo GP / 1:17.541 (+ 1,730)
5. SuomiFIN / Energy Racing GP / 1:17.615 (+ 1,804)
6. aleksi02 / Mario Karting / 1:18.577 ( + 2.766)
7. Olvi- / Lörppä Racing / 1:18.786 ( + 2,975)
8. JuhohFin / McLirgin / 1:22.039 ( + 6.228)
9.Jaba82 / MCR / EI AIKAA

Monaco | kilpailu | sää: aurinkoinen

1. Miccis / Energy Racing GP / 51:14.346
2. SuomiFIN / Energy Racing GP / + 46.6
3. Suomi-Rampa / McLirgin / + 54.8
4. Olvi- / Lörppä Racing / + 1 LAP
5. teppoil / Lörppä Racing / + 1 LAP
6. JuhohFin / McLirgin / + 1 LAP
7.Jaba82 / MCR / + 2 LAPS
8. Tomperton / Cavallo GP / + 2 LAPS
9. aleksi02 / Mario Karting / DNF
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Aika-ajot meni ihan hyvin kärkikaksikon taakse kolmanneksi. Ensimmäiseen mutkaan meinasin lähteä haastamaan Miccistä mutta en uskaltanutkaan ja vedin mutkan aivan liian varovasti. Siinä Tomperton pääsi mäen päälle ohi ja jäin neljänneksi. Seuraavalla kierroksella Tomperton ja Rampa kuitenkin kävivät putsaamassa ensimmäisen mutkan turva-alueita ja nousin toiseksi. Miccis painoi kärjessä karkuun, ei ollut mitään mahdollisuuksia pysyä kyydissä.

Kisan parasta antia oli taistelu Suomifinin kanssa kakkossijasta ainakin yli kymmenen kierroksen ajan. Suomi ajoi kuitenkin todella hyvin enkä päässyt ohi.

Hyvä tulos näytti olevan tulossa kun molemmat varikkokäynnit oli tehtynä. Sain kuitenkin läpiajorangaistuksen oikomisesta, mutta Monacossa siihen ei tuhlaannu montaakaan sekuntia. Ongelmat kuitenkin alkoivat kun sain toisen rangaistuksen ja menetin etusiipeni samalla kierroksella. Rangaistukset piti kärsiä ennen pysähdystä ja kun sain vielä kaksi rangaistusta lisää niin jouduin ajamaan kolme ylimääräistä kierrosta ilman etusiipeä. Hässäköiden jälkeen olinkin jo pudonnut viidenneksi kierroksen Miccistä perässä.

Lopun dramatiikkaa tarjosi vielä osuma Casinon vasurimutkan sisäkaiteeseen ja siitä lento pohja edellä näkymättömään seinään. Tipuin "katolleen" keskelle tietä ja hetken päästä vasta muistin ja tajusin että auton voi resetoida takaisin radalle. Onneksi näin ja muutama piste plakkariin.
 
Ylös Bottom