Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Katotaan miten kovaa porukka ajaa, kun (ja jos) ajetaan samoilla säädöillä :D

Eli kokeilkaapa näillä:

Aerodynamics
Front Wing Angle: 11
Rear Wing Angle: 1

Braking
Balance: F 52% - R 48%
Pressure: Standard
Brake Size: Medium

Balance
Ballast Distribution: F 50% - R 50%
Front Anti-roll Bar: 6
Rear Anti-roll Bar: 6

Suspension
Front Ride Height: 11
Rear Ride Height: 1
Front Spring Stiffness: 11
Rear Spring Stiffness: 6

Gearbox
Gear 1: 150 kph
Gear 2: 168 kph
Gear 3: 201 kph
Gear 4: 235 kph
Gear 5: 269 kph
Gear 6: 310 kph
Gear 7: 365 kph

Engine
Throttle map: Fast
Fuel: T.T

Alignment
Camber front: -1.50
Camber rear: -3.00
Toe front: 0.11
Toe rear: 0.35

-Viktor Andersson / Racedepartment

Viimeksi muokannut moderaattori:

Lähdössä meinasin päästä kolarisuman ohi kunnialla mutta viime hetkellä joku osui vasempaan takapyörään ja pyörähdin ympäri mutta selvisin ehjänä. Alkukisa oli hyvää taistelua muistaakseni teppoilin ja jaban kanssa ja pahoittelut teppoilille kun ajoin kylkeesi pitkän suoran jarrussa ja jaba meni molemmista ohi. Kun oli vajaa kymmenen kierrosta ajettu kun kävin vaihtamassa välikelin kumit alle ja nyt pitää vähän rutista kisan tapahtumista.

Edit. Nyt mikäli muistan näin jälkikäteen oikein niin kyseessä oli harmaa auto joka täsmää suomifiniin.
En muista oliko se suomifin vai suomi-rampa jonka kanssa lähdettiin peräkkäin varikolta niin varikonportilta suomi jatkoi oikeaa reunaa ja minä siirryin vasempaan reunaan. Kun oli noin kolmannes suorasta ajettu niin suomi tuli eteeni vasemmalle niin siirryin itse oikealle. Noin kolmannes suoraa jäljellä niin itse ajan oikeaa reunaa ja suomi tulee aivan vasempaan eturenkaani viereen eikä jätä minulle juurikaan tilaa jarruun tullessa. Jarrussa oikean puoleiset renkaani on kanttarissa kiinni ja vasemman puoleiset suomen takarenkaan vieressä. Kun pitäisi kääntyä mutkaan niin osun suomen oikeaan takarenkaaseen koska suomi yrittää kääntyä mutkasta kanttaria hipoen sulkien minulta kaiken vapaan tilan pois paitsi sisämutkan nurmikon ja peli antaa minulle läpiajorangaistuksen kolarin aiheuttamisesta. Ainoa keino välttää kolari olisi ollut jarruttaa 50-100 metriä aikasemmin joilloin suomi olisi voinut palata takaisin oikeaan reunaan ja minä olisin pysähtynyt täysin ennen mutkaa. Mikä siinä on ettei suoralla voi ajaa suoraan vaan pitää yrittää estellä takaatulevan ohitusyritystä kaikin keinoin.

Viimeisellä kierroksella suomifin tekee edellä ensimmäisessä mutkassa virheen ja pääsen pitkälle suoralle lievässä johdossa ja suomifin on aivan takasiivessä kiinni mutta tunnen ratissa että kolme kertaa osutaan taakse suoran aikana. Jarrussa en ole varma meneekö se pitkäksi omasta virheestä vai antaako suomifin lisää vauhtia perästä. Kun palaamme radalle niin joudun väistämään vielä hieman kun suomifin ajaa vasemmalta oikealle minun edestä ja ajaudun kanttarin päälle josta puolispinni niin suomifin pääsee liian pitkälle karkuun enkä saa enää kiinni. Jos mutka olisi päästy puhtaasti niin olisin pysynyt edellä maaliin asti.

Ilman yllä olevia tapahtumia olisin todennäköisesti taistellut martin, karppasen, suomi-ramman, jaban, tompertonin ja jontsan kanssa sijoista 2-7

En muista oliko se suomifin vai suomi-rampa

Minulla ei ole kyllä minkäänlaista muistikuvaa tuommoisesta tilanteesta, joten kyseessä oli varmaankin SuomiFIN, tai sitten mua vaivaa vaan aivan saakelin paha dementia. :D Mutta sori, jos se oon ollut minä.

Oli kyllä ekalla stintillä ihan jees taistelua siellä viimeisillä pistesijoilla. (:

Näyttääpä vähän siltä, ettei sunnuntaina ajeta ollenkaan. Aika pahalta / massiiviselta huollolta tuo vaikuttaa.. Kenties hakkeriryhmä iski nyt PSN:nään, mitä he uhkailivat. :(

Näyttääpä vähän siltä, ettei sunnuntaina ajeta ollenkaan. Aika pahalta / massiiviselta huollolta tuo vaikuttaa.. Kenties hakkeriryhmä iski nyt PSN:nään, mitä he uhkailivat. :(
Joo pahalta näyttää, mutta katsotaan nyt vielä. Onhan tässä vielä aikaa.

Eli jos PSN ei ole palannut vielä huomiseen klo 20.15 mennessä, niin Japanin GP siirretään ensi viikon keskiviikkoon.

PSN on vieläkin matalana, joten Japanin GP on peruttu tältä illalta. Uusi yritys on keskiviikkona 27.4 klo 21.30.

Ja tuhannes postaus meni tähän, noh ei sillä niin väliä :D

Japanin GP:n uusi yritys 4.5. ? :o tässähän tämä aika menee, kiitos hakkerit :)
Joo tässä voi jo nyt sanoa ettei ole oikein mitään mahdollisuuksia, että huomenna ajettaisiin. Oma veikkaus menee myös tuonne 4.5.

Toivotaan, että ihmeitä sattuu :)

Joo tässä voi jo nyt sanoa ettei ole oikein mitään mahdollisuuksia, että huomenna ajettaisiin. Oma veikkaus menee myös tuonne 4.5.

Toivotaan, että ihmeitä sattuu :)
PlaystationBlog ilmoitti jo, että työstävät ainakin vielä viikon tätä asiaa. Eli menee vähintään tuohon 4.5. :/

PlaystationBlog ilmoitti jo, että työstävät ainakin vielä viikon tätä asiaa. Eli menee vähintään tuohon 4.5. :/
Joo sarja on nyt tilapäisesti suljettu. Lisään uudet päivämäärät etusivulle kunhan saadaan PSN takaisin kuosiin.

Joo sarja on nyt tilapäisesti suljettu. Lisään uudet päivämäärät etusivulle kunhan saadaan PSN takaisin kuosiin.
Niin ja mitä lie ylläreitä sieltä vielä tulee vastaan.. Joidenkin meidän salasanoja on tietenkin viety, eikä pääse sitten kirjautumaan netwörkkiin :( sitähän tuo konsolifinin etusivu tiedotti..

Jos tää netti saadaan nyt toimimaan, niin ajetaanko me tuolloin 4.5.? Kun silloin tulee just Suomi-Tshekki ;)

Joo sunnuntaina vasta jatketaan, koska ei Suomen peliä voi missata :p

Edit. Eipä mitään TT-2k selvensi asian.

Mahtaakoha pysyä enää radalla :D Ties millo tuo psn tulee onlineen :p

No älä muuta mutise! Just ku oli hyvä meno päällä ni tuli tää katko.. Ite en oo ajanu nyt yhtään Formulaa ja pelkona on etten osaa enää yhtään ajaa. :D Pitää ottaa kunnon treenisessiot sit ku Netwöörkki tulee takas! :)

Ylös Bottom