Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Joo, hauskaa oli körötellä. Ipen kans tuli kasi kierroksella hienoa vääntöä, mutta sitten tuli yliyrittäminen mukaan ja pari spinningiä mukaan, sitten ysi sijasta hirveää taistelua, itteni kanssa :D
Ja en tiiä kuka oli siellä nopeissa vikoissa mutkissa tulossa ohi meikäläisestä, siinä sitte ajoin omaa nopeinta kierrostani, kunnes siirryn pikkasen, että pääsee paremmin ohi, no konttiinhan se tuli... jonka takia sitten pysähdyin odottamaan, että pääsee paremmin ohi, ettei uudestaan törmätä... sitten meni oma innostus kisaa kohti, kunnes palasi muutamaa kierrosta ennen maalia, oma nopein: kisassa: 2.01.216 joka ihan viimeisellä kierroksella olikin huimasti parantumassa... kunnes... kone ylikuumeni ja ensin pääsin vajaata 200km/h:ssa toka vikalla pitkällä suoralla ennen maalia vauhtia oli 150, muutaman sadanmetrin päässä 120 ja maalisuoraa köröttelin 100:sta :D
Noh, erittäin tyytyväinen silti olin, saihan tallini 2 pistettäkin
koska siinä on 2 pistettä liikaa alkuperäisestä suunnitelmasta... :D

Joo tää oli ainakin vaiherikkain kisa mulla :D

lähtö meni oikein siististi

kierros 4: rengas puhkeaa kun larzi menee edestä varikolle, mulla puhkeaa rengas pääsuoralla, joten KOKO kierros tyhjällä gummilla

Sitten nää kierroksella ohitettavat

en muista mitä mä undermaten kanssa oon säätäny mut saat anteeks :D

timppa se olin mää , luulin että jätät tilaa ulos, mutta sä ajattelitkin mun menevän sisäkautta, siitä sitte pari volttia, auto ei kyl hajonnut :)

myös myffen kanssa hienoa kisaa , paras kierro 1.54.408 ja sijoitus 3, olen tyytyväinen kaiken jälkeen :p

btw jollain takana ajavilla nuoli ilmoittaa missä toinen ajaa,jollain taas ei, todella paska homma :confused:

myös myffen kanssa hienoa kisaa , paras kierro 1.54.408 ja sijoitus 3, olen tyytyväinen kaiken jälkeen :p :confused:

Joo oli kisan kohokohdat kyl. Vedit kyllä karkuu joissaki mutkis iha ihmee nopeeta mutta 2 sektorissa sain taas kiinni. Omat virheet vei podium taistelun :(. Sanoppas mite nää tarkallee kiihytät mutkasta ulos tullessa. Jäin kaasuissa aina jälkee.

timppa se olin mää , luulin että jätät tilaa ulos, mutta sä ajattelitkin mun menevän sisäkautta, siitä sitte pari volttia, auto ei kyl hajonnut :)

btw jollain takana ajavilla nuoli ilmoittaa missä toinen ajaa,jollain taas ei, todella paska homma :confused:

No hyvä ettei auto hajonnut sulla, mulla hajos.. Etusiipi :D
Ja näin juuri, ajattelin, että tulet ennemmin sisäkautta, kun olin keskellä tietä, ttä siirrympä tästä vähäsen, kerta nuoli osoitti, että nopeampi on suoraan takana...
Harmi ku en tajunu painaa nappia ja kattoa, et miten lentelet, ois ollu hauskan näköistä :D

V-käyrä oli kisan aikana niin iso et lapsi heräs kiroomiseen ja olin lopettamassa koko kisan jo kun menetin 3-4 sijan ja jäin 7:ksi eikä edes oman virheen takia...

Australiassa menee niin moni muukin kovaa et tuskin parempaa luvassa..Huoh.

Noh, yhdes välis sentään kuulokkeisiin tuli et Player on nopeampi..tajuatko..

Päästin sen sit ohi suosiol

Australiassa menee niin moni muukin kovaa et tuskin parempaa luvassa..Huoh.

Noh, yhdes välis sentään kuulokkeisiin tuli et Player on nopeampi..tajuatko..

Älä pelkää, mä en oo nopee millää radalla :p

Siis häh? Epistä, kukaa ei koskaa varotellu mua et joku tulee :D

Joo oli kisan kohokohdat kyl. Vedit kyllä karkuu joissaki mutkis iha ihmee nopeeta mutta 2 sektorissa sain taas kiinni. Omat virheet vei podium taistelun :(. Sanoppas mite nää tarkallee kiihytät mutkasta ulos tullessa. Jäin kaasuissa aina jälkee.

Vähä yli puolen kaasuu ja sitku silt tuntuu ni täysii :D mutta mul on monessa ajopelissä sillain että ajan jotkut mutkat liian isol vaihteella, en ole aivan varma pitäskö tällä radalla olla jossain kohtaa 2 vaihteella, mutta mä en ainakaa ole

ja meil on tosi paljon erilaiset ajolinjat;)

No hyvä ettei auto hajonnut sulla, mulla hajos.. Etusiipi :D
Ja näin juuri, ajattelin, että tulet ennemmin sisäkautta, kun olin keskellä tietä, ttä siirrympä tästä vähäsen, kerta nuoli osoitti, että nopeampi on suoraan takana...
Harmi ku en tajunu painaa nappia ja kattoa, et miten lentelet, ois ollu hauskan näköistä :D

Muutaman kärrynpyörän ja sit vähä driftiä ettei osunu seinää : D
noi nuolet kyllä kusee

edit.Aijoo undermate, ny tajusin, mehä ollaa tallikavereita : DD

Kuinka saatanan vaikeaa on ajaa eka mutka kunnolla? Mikä hitto siinä on että pitää tunkea joka mahdolliseen väliin, KOSKA SIINÄ ON TILAA. No ***** ei ole tilaa, kun on tiukka mutka ja 12 autoa kääntyy. Ajakaa jatkossa RAUHASSA ne neulansilmämutkat, vituttaa kun ajaa OK:n aika-ajon ja sitten pusketaan kauas hiekalle heti ekassa mutkassa. Eetuko se sieltä puski läpi vai kuka saatana.

Elikkä AA:ssa viides, neljäs lähdössä jonkun rankun vuoksi. Heti ekan mutkan jälkeen 12/12, ja raivoisa takaa-ajo alkoi. No kolmannella kierroksella heti ekassa mutkassa takarengas paskaksi. Koko kierros köröteltiin ja päästeltiin pari aiemmin ohitettua takasin ohi. Varikolle, jarrutus nappiin ja renkaiden vaihdossa meni varmaan 10s vaikka muita ei siinä ollut takana? Whaat?
Jälleen alkoi takaa-ajo viimeiseltä sijalta. Tallitoveri Ippenator blokkaili hienosti, liekö mikrofoni ollut hajalla kun ei tallipäällikön karjaisuja kuullut.

Loput kisasta täydellistä ajoa, ihan yläkanttiin meni suoritus. Loppujenlopuksi 6. sija 0.2s erolla Leija_Spedeen, hitto vieköön, olisi pari mutkaa ollut lisää rataa niin olisin päässyt ohi. :P

Olen ihan tyytyväinen omaan suoritukseen mutta ei saatana (!!!!!) tota ekaa mutkaa. Oppikaa ens kerraksi ajamaan se eka mutka, ttu.

Juu ja siinä tosiaan on se, että jos siel ois vähemmän autoja ni freqqe ois selvinnyt säikähdyksellä, mutta kun siel on tosiaan edessä autoja aika paljon niin tuli mun kylkeen ja pyörähti.

Eli viimisinä tulevat pilaa todella herkästi 5-6 kuskin kisan vaikka ei osuis kuin yhteen...

Nyttenkin 20 kierroksen kisa, ekassa mutkassa ei voiteta mitään. Ja jos aika-ajoissa jää 8sek kärjelle niin ei ne siitä kärkeä kiinni ole saanut ajotaidoissa ekaan mutkaan mennessä...

Eli seuraavassa kisassa kyl tulee rankkua jos ei homma ala menemään rauhallisemmin..

No kolmannella kierroksella heti ekassa mutkassa takarengas paskaksi. Koko kierros köröteltiin ja päästeltiin pari aiemmin ohitettua takasin ohi. Varikolle, jarrutus nappiin ja renkaiden vaihdossa meni varmaan 10s vaikka muita ei siinä ollut takana? Whaat?

Varikkomiehet eivät saa ikinä puhjennutta rengasta irti kunnolla ja siinä menee lisäaikaa, meillä muuten melkein sama tarina renkaiden kanssa ;)

Bahrain 1/10

Aika-ajot

1. Tontsaz 1.53.338
2. karppane +0.043
3. Myffe77 +0.615 (+5 POS)
4. Larzi +0.830
5. Freqqe +1.915
6. Omenanraato +2.035
7. Eskortti +2.777
8. Leija_Spede +3.472
9. Eetu123 +5.158
10.Ippenator +7.090
11.Undermeit +7.387
12.Timppa1978 +8.124

Kilpailu

1. karppane 39:29.209
2. Larzi +0.9
3. Tontsaz +29.4
4. Myffe77 +35.0
5. Leija_Spede +77.0
6. Freqqe +77.2
7. Omenanraato +80.7
8. Ippenator +1 LAP
9. Timppa1978 +1 LAP
10.Eskortti +1 LAP
11.Undermeit +2 LAPS
12. Eetu123 DSQ

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mun aika-ajon aikaa ei saa nauraa, mun taktiikka oli lähteä vikasta ruudusta, ettei kukaa aja mun perää ekassa mutkassa ja että pääsen ulos ajajat ohittaa hienosti, no tämä toimi loistavasti :p

Ja pleieri, ei ajeta enää konttiin tai takarenkaseen ;)
Ajoinko mä sitten jossain vaiheessa sun konttiin :confused: En muista et olisin törmännyt keneenkään. Paitsi eetu123:n meinasin aika-ajoissa törmätä kun kummatkin vetivät ensimmäistä aikakierrosta, hän spinnasi vähän pahassa paikassa.

Ylös Bottom