Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1
Mä oon nyt täs pariviikkoa asiaa pyöritelly päässä ja olen tullut valitettavasti siihen lopputulokseen, että otan lopputilin lotukselta.
Pelin bugit sai mut niin raivon partaalle, että viikolla en halua koko peliin koskea ollenkaan. Elämä myös mennyt nyt sellaiseksi, että joka viikonloppu olen jossain, ja sunnuntai illalla kerkiää hetken treenaamaan. Silloin tuo treeni tuntuu aivan pakkopullalta ja peli alkaa ahdistamana/ärsyttämään todella paljon enemmän.
Tämän vuoksi kisat menee päin honkia kun ei osaa rataa, ei ole motivaatiota, ja olisi muuta kiinnostavampaa tekemistä samaan aikaan.
Olen nyt roikkunut alusta asti aika väkipakolla mukana, motivaattorian monacon kisa joka olisi helmi ajaa.
Mutta ei tästäkään mitään tule, että joka viikonloppu koitan keksiä syytä olla ajamatta, ja jos ajan, niin ekojen mutkien jälkeen v-käyrän noustessa heitän kuulokkeet seinään ja ajan loppukisan ilman ääniä, moottori cruisella.
Näin ollen, päätökseni on siis lopettaa sarjassa.
Myffe sen sijaan on ajautunut riitoihin HRT vai Virgin (kummas nyt ajaakaan) tallin kanssa, ja siirtyy tilalleni Lotus talliin.